|
Post by Mira on Jan 28, 2011 19:57:07 GMT 1
Mira smilede skævt og ytrede svagt for sig selv men sikkert højt nok til at det kunne høres af Zill "ville ønske jeg kunne blive din forlovede" som hun fandt opskriften og fandt tingene frem efter at have stillet alle de andre fra før på plads. hun vidste det bare var en langt ude drøm at hun kunne blive gift med Zill men intet ville glæde hende mere men uden mulighed for at give arvinger kunne det ikke engang komme på tale og slet ikke når hun havde en straf at udføre samtidigt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 28, 2011 20:15:32 GMT 1
"Det ved jeg du gerne vil, men det skal ligesom være en mand ellers må jeg ikke gifte mig med personen" sagde hun roligt med et et stille smil for havde Mira været en mand kunne hun da godt have overvejet det men det fungrede jo ikke rigtigt når hun ikke kunne give Zill nogen arvinger eller en ville jo være nok, for Zill foretrak at hun selv fødte arvinger i stedet for at skulle bryde den stolte linje og vælge en som der var sket i Nirelia.
|
|
|
Post by Mira on Jan 28, 2011 20:18:32 GMT 1
Mira så over på Zill og sagde ikke noget som hun bed sig kort i læben og koncentrerede sig om at lave eliksiren rigtig, da hun noget til det punkt hvor hun endelig bare skulle røre færdig sagde hun mut "ingen måde at gøre det muligt for mig at give dig en arving?" hvis bare der var en måde ville hun tage den, så længe hun altså ikke skulle skifte køn for at gøre det. hun hadede mænd og ville ikke blive en om så det gjaldt livet selv hvis det bare var illusions magi
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 28, 2011 20:27:29 GMT 1
Zill kom til at grine lidt "Nej min smukke lærling. Det eneste der kan give mig en arving der er værdig tronen er en mand og jeg skal være gift med ham, så du er udelukket min smukke" sagde hun mere roligt selvom samtalen morede hende lidt, dog havde hun en gang for længe siden overvejet om Mira ikke kunne blive hendes kone men den ide var ligesom blevet slået ret hurtigt til jorden for det var udelukket på grund af den ældgamle magi der krævede hun giftede sig med en mand og fik barn med ham.
|
|
|
Post by Mira on Jan 28, 2011 20:31:27 GMT 1
Mira vendte sig mod Zill og spurgte "skal det virkelig være en mands barn?" alt ville hun gøre for at kunne være sammen med Zill uforstyrret af folk der prøvede på at styre Zill's liv uden for privaten kun de to sammen. men hvis det virkelig krævede en mand ville hun ihvertfald gøre alt for at Zill skulle få en mand som ikke ville lukke hende inde som en fin dukke eller fugl. dronningen var jo en af de stærkeste skabninger i de to lande
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 28, 2011 20:36:17 GMT 1
Zill så roligt på hende dog lidt undrende da hun hævede det ene øjenbryn som om hun lige skulle tænke over den "Hvordan vil du lige have jeg skulle kunne føde en kvindes barn?" spurgte hun roligt for selv det vidste Zill godt ikke kunne lade sig gøre eller hvis det kunne så var der ihvertfald en ting hun ikke vidste og det måtte havde været noget nyt. Et barn af et dyr var nu heller ikke på tale selvom det jo også krævede et han dyr.
|
|
|
Post by Mira on Jan 28, 2011 20:55:19 GMT 1
Mira så på Zill og svarede "jeg vil med glæde finde en vej hvis jeg får lov til at gøre forsøgene" hun var grav alvorlig som hun dog tilføjede "[og nu eliksiren vist færdig i følge opskriften, hvem skal vi prøven den af på?/b]" hvis hun fik lov til at gøre sine forsøg ville hun gøre en hel del forsøg på fangerne for at få det til at virke men det ville sikkert tage en god del tid og hun ville næppe finde ud af om det gav resultater med det samme. et foster skulle jo trods alt bruge 9 måneder. så hvis hun hurtigt ville finde ud af om der var sket noget rigtigt måtte hun også lige finde en måde at fremskynde den process skånsomt hos kvinder
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 28, 2011 21:07:22 GMT 1
Zill sænkede på hovedet og rystede lidt på det "Jeg har truffet mit valg det bliver enten Geralt eller Damian for tror ikke ligefrem der dukker en ny mand op eftersom det skal være en mand jeg skal være gift med" sagde hun roligt for hun kunne stadig ikke se hvordan det skulle lade sig gøre ellers men hun måtte sætte en stopper for alle dem som nærmest friede til hende hele tiden, hun kunne jo ikke blive ved med at love noget. "Tag en af vagterne som sikkert er ude foran døren" sagde hun lidt ligegyldigt for Dallcan havde jo sladret til nogle af vagterne om at hun var blevet angrebet hvilket ikke passede.
|
|
|
Post by Mira on Jan 28, 2011 21:11:53 GMT 1
Mira blev mut ved den nyhed, intet ville havde glædet hende mere end et ja. det kunne med garanti havde holdt hende beskæftiget i lang tid hvis hun havde fået et ja. men nu måtte hun leve med aldrig at kunne være Zill's absolutte nummer et. når Zill blev gift blev Mira per automatik skubbet på en anden plads højest. noget hun virkelig ikke så frem til. men tanken om at en vagt nu skulle bruges som forsøgs kanin til hendes trænning i skabelse af eliksire fik hende dog til at blive lidt gladere som hun skyndte sig at få en vagt ind og gav ham eliksiren som han blev bedt om at drikke
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 28, 2011 21:20:30 GMT 1
"Men du vil altid være min nummer 1 kvinde" sagde hun roligt efter hende med et skævt smil inden Mira nåede at åbne døren, for der var jo en ting som ingen kunne tage fra Mira og det var at hun var Zills yndlings kvinde på alle punkter også fordi hun nok var en af de eneste kvinder som var rigtigt tæt på hende foruden Regina, men hende havde hun ikke ligefrem været i seng med ligesom hun havde det med Mira.
|
|
|
Post by Mira on Jan 28, 2011 21:26:29 GMT 1
Mira smilede en smule trist tilbage og sagde med et skævt smil "jeg ville ønske jeg var din absolutte nr 1" og gav hende et luft kys inden vagten kom ind og kunne opdage noget. han fik drukket eliksiren han fik stukket i hånden og så ventede Mira ellers bare på resultatet. mon det var lykedes eller var slået fejl. uanset hvad ville det bare more hende oven på den lidt triste nyhed med at hun ikke kunne blive Zill's absolutte nr 1 fordi hun var kvinde og guderne krævede at dronningen giftede sig med en mad. lige nu forbandede hun guderne for lige den regel og ville med glæde bytte alle sine magiske kundskaber for at kunne give Zill det hun behøvede uden at skulle skifte køn til en mand, men umuligt som det var kunne Mira jo næppe gøre noget medmindre guderne da gav hende pludselig indsigt. men hvorfor skulle de da det når hun forbandede dem og kun havde en masse magisk kræft at bytte som ville gøre alt hvad hun nu kunne få at vide til at blive unyttigt da det uden tvivl ville kræve magi at udføre sådan noget. det var de tanker der føg gennem hendes hovede mens hun ventede på resultatet af sin eliksir som vagten prøvede af
|
|
|
Post by damian on Jan 29, 2011 17:20:45 GMT 1
Der var gået noget tid, døren ind til tårnet blev smasket op, hængslerne var revet ud af væggen, en rasende Damian stod der og så på dem "Ikke et ord" sagde og duftede kort, at nogen havde været tændt var tydeligt at dufte, og det var to forskellige dufte, hans røde øjne stirrede på Zill "Du gav et løfte Zill.. Men som jeg kan se.. holder du det ikke.." kom det koldt fra ham, hans øjne drejede en smule og nu stirrede de på Mira, mere rasende end før, men ikke et ord forlod hans læber, de stirrede blot på hende som kunne han dræbe hende med et split sekund, han blottede tænderne i et kort og rasende smil.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 29, 2011 17:35:10 GMT 1
Da døren blev smækket op fik zill et mindre chok men kom hurtigt oven på igen for hun havde jo travlt med at studere hvad Mira ville gøre ved den vagt som hun lige havde hentet. Hun så dog en smule irriteret på Damian da han dukkede op for han forstyrede jo lidt af det sjove som snart skulle til at ske. "For det første har jeg ikke taget mit valg endnu og for det andet så har jeg lige lært Mira en eliksir der frembringer lyst hos dem der drikker den men den stoppede vi inden der skete det helt store" svarede hun lettere irriteret over hendes undervisning blev forstyret. Hun sukkede kort for nu vidste hun da at hun ikke skulle undervise Mira på slottet mere, så måtte de bare tage på hospitalet eller andre steder hen hvis hun skulle undervises i eliksire.
|
|
|
Post by Mira on Jan 30, 2011 20:34:47 GMT 1
Mira gibbede næsten usynligt for ikke at spilde eliksiren og det var heldigt at det lykkedes hende. andre havde nok spildt noget af den men hun ville have vagten til at drikke det og finde ud af om brygget var lykkedes så det blev til den ønskede eliksir. vampyrens blottede tænder blev gengældt med et koldt blik, han bestemte ikke over hverken hende eller Zill og desuden var han nok hurtigere end hende men hun behøvede ikke engang forme ord for at bruge sin magi. hvem mon ville komme mest til skade. nok ham for Zill ville næppe miste dem begge og Mira ville bare beskytte sig selv. om end hun da ville forsøge at kvæste ham mest muligt hvis han prøvede på noget
|
|
|
Post by damian on Jan 30, 2011 22:59:37 GMT 1
Han løftede blot et øjenbryn ved Zill's ord og sukkede kort, hans øjne så stadig på dem begge "Det ved jeg skam godt Zill.. For det er faktisk meget sjovt.. Du må gerne uden at spørge.. men jeg.. eller vi.. SKAL spørge.. hvordan er det fair?.. og det er ikke frodi jeg vil.. det ved du.. det er bare mere.. du har to forlovede.. det burde du tage med i dine tanker før du laver beslutninger" sagde han mere roligt end før, dog mere såret over at Zill åbenbart ikke havde nok i de to hun havde accepteret en ring fra, men hun måtte jo være trængende hurtogt, selvom han faktisk havde fået et værelse på slottet, kun en dør imellem hendes og hans værelse.
|
|