|
Post by jacki stromwing on Dec 10, 2010 12:30:50 GMT 1
han kigged på hende med de blød røde øjne men slapped lidt af igen og gav slip på hendes finger og kigged væk hurtig "u...undsklyd"
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 10, 2010 12:36:25 GMT 1
Neimi tog fingeren til sig igen da han slap den "Du skal ikke sige undskyld, jeg havde bare ikke lyst til at miste fingeren" sagde hun roligt med et sødt smil.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Dec 10, 2010 12:37:44 GMT 1
han kigged lidt ned imens han sagde "j..jeg ved ikke hvad der gik af mig der.."sagde han og så lidt ked af det ud
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 10, 2010 12:40:25 GMT 1
Neimi aede ham over håret "Det var nok det der vampyr som kom op i dig" sagde hun roligt for hun var jo ikke vred over det.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Dec 10, 2010 12:41:27 GMT 1
"m--måske" sagde han stille men smilte let da hun ade ham i hovedt og kunne godt lige det
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 10, 2010 12:46:20 GMT 1
Neimi smilede bare som hun aede ham over hovedet bare for så kunne han slappe af. "Tror det er det" sagde hun roligt for hun virkede jo meget forstående overfor det. "hvordan smagte det så?"
|
|
|
Post by jacki stromwing on Dec 10, 2010 12:51:55 GMT 1
han kigged lidt på hende og sagde "d..det smagte meget godt tak.."sagde han og smilte til hende igen og kigged på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 10, 2010 12:55:10 GMT 1
"Det var så lidt, men ja menneskeblod smager ret godt" sagde hun roligt med et skævt smil for hun havde jo selv smagt det tidligere og kunne egenltig godt lide smagen men fik ikke for meget af det.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Dec 10, 2010 13:02:58 GMT 1
han kigged lidt imens han satte sig lidt tilbage og kigged på hende "hehe ja hehe"sagde han men kigged på hende imens hans øjne blev nomale igen og han slapped af igen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 10, 2010 19:24:42 GMT 1
Egentlig var hun lidt glad for han ikke spurgte ind til hvor hun havde smagt det blod henne eller hvordan når det ikke kun var hende egen. Hun smilede lidt og så ned i vandet for hun vidste ikke lige om hun gad ned i det igen.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Dec 16, 2010 22:12:59 GMT 1
han kigged lidt på hende og slapped lidt mere af efter det men kigged på hende lidt mere rød men sagde "uhm.... v..ville du tilbage i igen eller?"sagde han stile til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 16, 2010 22:16:39 GMT 1
Neimi smilede sødt til ham og kyssede ham kort på kinden "Nej nyd du bare badet så smutter jeg ud i sengen." sagde hun roligt før hun rejste sig op for at gå ud til sengen
|
|
|
Post by jacki stromwing on Dec 19, 2010 17:35:58 GMT 1
han kigged lidt til hende men var rød lidt og sagde stille "uhm... ok hehe"sagde han oh slapped meget af i badet
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 19, 2010 17:53:41 GMT 1
Neimi smilede bare for sig selv som hun fik tørret hendes krop inden hun lagde sig ud i sengen eftersom hun jo ikke gad lave noget som helst denne dag.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Dec 21, 2010 17:15:21 GMT 1
lidt efter kom han op af badet helt nøgen men tænker ikke lige over det indtil han så hende og hutig gik tilbage igen og hade glæmt at han hade sine busker ved sin seng og sagde stille "h..hey ville du ikke ige kaste mine busker"
|
|