|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 9:29:37 GMT 1
efran lå lidt og aede hende på kinden og håret og gengældte kysset og havde egentlig ikk lyst til at stå op
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 11:19:38 GMT 1
Neimi smilede bare sødt til ham for hun gad ikke rigtigt stå op da han jo var dejlig varm ligesom dynen var det. Hun spurgte heller ikke til hvad der var sket om natten for hun kunne ikke en gang selv huske at hun var vågnet kort op fordi han var væk. "Drømt noget godt?" spurgte hun i stedet roligt for at de kunne snakke om noget mens de begge alligevel var vågne.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 14:15:48 GMT 1
" heh tjaa drømmer ikk så meget men ja det har jeg" sagde han og kikkede søvnigt på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 17:20:28 GMT 1
"Hvad drømte du så?" spurgte hun roligt med det søde smil, alt snakken var egentlig mest så hun var sikker på hun kunne forblive under dynen.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 18:58:11 GMT 1
" dig" sagde han og kikkede lidt ud i luften og tænkte på hvad der så skulle ske denne dag
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 19:11:17 GMT 1
Neimi smilede sødt "Og hvad lavede jeg så i din drøm?" spurgte hun drillende selvom hun egentlig var en smule nysgerrig.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 19:56:14 GMT 1
" jaaa det jo liige det" sagde han og prikkede hende på næsen og nussede hende på kinden bagefter
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 20:03:40 GMT 1
Neimi så på ham med de bedende brune øjne "kom nu sig det" bad hun for hun var nysgerrig og ville gerne vide det. Så hun stillede hendes mest bedende og barnelige ansigt op for at lokke ham til at sige det.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 20:12:10 GMT 1
" heh drømte bare om dig " sagde han fordi det var jo ikk noget specielt han drømte
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 20:16:52 GMT 1
"Men jeg vil vide hvad jeg gjorde i drømmen?" sagde hun roligt men øjnene var stadig bedende men ville han ikke sige det så ville måtte hun jo selv finde ud af det. "Gjorde jeg noget i den her stil?" spurgte hun lidt kort inden hun begyndte at kysse ham på halsen.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 20:24:59 GMT 1
efran lå bare stille og svarede " godt gættet " sagde han og nussede hende igen på kinden
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 20:31:33 GMT 1
Neimi smilede lidt som hun forsatte med at kysse hans hals og lidt op af kinden, bare for at drille ham lidt da han jo sagde det havde været noget i den rigtige stil.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 20:58:50 GMT 1
efran nussede hende og kyssede hende på munden og kinden og kikkede drømmende igen på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 21:00:59 GMT 1
Da han kyssede hende kort på munden gengældte hun det med et smil mens hun lagde hånden imod hans hals og begyndte at stryge ham der.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 21:13:01 GMT 1
efran slappede bare af og kikkede på hende og kyssede hende lidt længere end før
|
|