|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 21:26:24 GMT 1
Neimi smilede som hun gengældte hans kys og strøg ham lidt op og ned af halsen så han kunne slappe af og bare nyde at være sammen med hende.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 21:41:09 GMT 1
efran kyssede hende blidt ned af halsen op og ned og nussede hende på kinden igen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 21:51:39 GMT 1
Hun smilte bare som hun strakte halsen for at han bedre kunne komme til med sine kys selvom små suk sneg sig over hendes læber. Hånden der havde nusset hans hals gled lige så stille om på hans ryg og begyndte at nusse ham der.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 21:52:46 GMT 1
han fortsatte med at kysse hende på halsen og hved skulderen og nussede hende på ryggen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 21:55:08 GMT 1
Neimi smilede som hun bare nød hans kys og nussen "Var der andet som skete i din drøm?" spurgte hun lige så stille men med et sødt smil for det kunne jo godt have sket at han var kommet i tanke om noget andet.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 21:58:32 GMT 1
" tjaaa det hved man jo aldrig" sagde han og smilte drillende til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 22:09:03 GMT 1
Neimi grinte lidt fordi han drillede hende. "Sig det ellers tager jeg dit tøj" sagde hun drillende selvom det nok ikke virkede som nogen slem trussel fra hendes side af.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 22:16:50 GMT 1
" javel ja jamen det gør du ikke jeg siger stadig ikke noget" sagde han for at drille hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 22:18:54 GMT 1
Neimi smilede drillende som hun begyndte at hive lidt i hans tøj bare fordi hun ville vise at hun ikke var bange for at gøre det hvis han ikke sagde noget.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 22:28:03 GMT 1
" jeg siger det ikke" sagde han bestemt og nussede hende ned fra halsen mod brystet stille og roligt for at se hvordan hun reagerede
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 22:32:39 GMT 1
"Bliver du jo nødt til" sagde hun lidt drillende dog fik hun et lidt frækt men også lumsk smil "Ellers kan jeg ikke opfylde den". Det at han nussede hende virkede ikke til at genere hende men mere lidt som om hun godt kunne lide det.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 22:33:50 GMT 1
" tjaa du skal nok finde ud af hvad det var" sagde han og fortsatte hved brystet lidt tid med at nusse hende og kyssede hende igen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 22:40:08 GMT 1
Neimi smilede bare og gengældte hans kys inden hun sagde "Men jeg vil vide det nu" sagde hun barnligt og lidt stædigt mens hun hev lidt mere i hans tøj for hun ville vide det.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 2, 2010 22:43:12 GMT 1
" tjaa hved ikk hvordan jeg skal sige det så hvis du vil vide det må du gætte dig frem" sagde han
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 2, 2010 22:47:42 GMT 1
"hmm har det noget at gøre med vi begge skal være nøgne?" spurgte hun roligt for han sagde jo selv hun skulle prøve at gætte sig frem til det, så det måtte hun jo også gøre.
|
|