|
Post by Lionel Canine on Feb 19, 2011 2:41:19 GMT 1
" alt som det plejede at være " sagde han men han mente jo før han tog magien, men hvorfor sige det lige ud det andet var sjovere end som så. Messi kiggede ind i ilden, nu var det vel lige meget med hende nu ville hun måske tage sig lidt sammen eller ville hun nu også det? det tænkte Messi sig lidt om men det gjorder ikke det store for nu ville han jo være i fred i noget tid vel, hvis hun ikke ville snakke med ham mere.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 19, 2011 11:18:12 GMT 1
"Det kommer ikke dig ved" sagde hun lettere vredt for det kom slet ikke ham ved hvordan hun havde det. Hun rejste sig op igen og gik hen til ham hvor hun stillede sig foran ham, "nu kæden" sagde hun irriteret og pegede på kæden omkring hendes hals for hun ville ikke være hans slave mere, der var ikke noget mere ydmygdende så det her ville hun nok ikke fortælle så meget om hendes ophold her på stedet for det var så pinligt at det havde knækket hendes stolthed. Lysten til at tage hjem forsvandt lige pludseligt for det her ville være så ydmygdende og hun havde ikke rigtigt nogen god historie til at dække over hendes ophold, dog ville hun stadig gerne bare være fri så hun kunne gøre som hun havde lyst til.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Feb 19, 2011 22:13:26 GMT 1
Messi kiggede ind i flammerne, indtil at Zill gik indforan ham, så han vendte blikket op af mod hendes ansigt, med sit eget ligegyldige blik i ansigtet, han knipsede med den ene hånd, men halsbåndet forsvandt ikke lige med det samme. " Du kan komme hjem nu, men du skal selv finde ud af at fjerne halsbåndet og det kan tage år.. du kan kalde det en forsikring for at du træner dig bedre! " sagde han inden han vendte blikket tilbage mod flammerne igen, han kunne jo ikke bare lade hende gå sin vej uden at han kunne være sikker på at hun gjordere sig bedre.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 19, 2011 22:25:06 GMT 1
"Hvad mener du med at træne mig bedre?" spurgte hun lettere irriteret selvom det undrende hende en smule men hun ville bare ikke lege slave for ham en gang til, hun ville ikke være hans lille dukke så han kunne styre hende som han havde lyst til. Hun hev lidt i halsbåndet fordi hun ville have det af, det ville være så ydmygdende foruden pinligt at rende rundt med det så kunne alle jo se hun havde været slave for ham når det var så åbenlyst.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Feb 19, 2011 22:30:49 GMT 1
Messi kiggede kun ind i ilden, for det var åbenbart mere interresant end at kigge på Zill for hun interreset ham ikke lige mere. " når du er god nok, kan du selv fjerne det halsbånd så du må hellere komme igang med at træne " sagde han og så op på hende med et lusket smil, inden han fik rejst sig og gik hen til bar skabet og så det meste rødvin var drukket med der var da en flakse tilbage, så den tog han og åbene, inden ahn tog en stor slurk af den det begyndte endda at løbe ned af mundvigen, inden han var på vej hen mod stolen igen for at sætte sig ned og slappe lidt mere af. Hun var fri til at gå men han var faktisk den eneste der ville kunne fjerne halsbåndet, hvis Zill ikke brugte at træne.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 19, 2011 22:35:44 GMT 1
"Hvorfor vil du bestemme over mig?" råbte hun nærmest vredt men hun var ved at blive tosset over han ikke bare ville lade hende være når han ikke havde set hende i flere år, blot for at komme tilbage og kidnappe hende og holde hende fanget i dette helvede for næsten 2 år og nu skulle hun åbenbart hjem igen bare for at lege hans slave. "Det er din skyld jeg er blevet så svag, det er dig der spærre mig inden uden nogen grund og hvorfor skal det jeg have det pokkers halsbånd på som en anden slave..?!".
|
|
|
Post by Lionel Canine on Feb 19, 2011 22:43:02 GMT 1
Messi stoppede op og tog en dyb indånding, inden han så vendte sig om og sagde roligt " jeg ønsker ikke at bestemme over dig, har bare ikke lyst til at se på dig så svag, derfor sætter jeg på den opgave at skulle fjerne et enkelt halsbånd fra din egen hals.. for det andet er du ingen slave? har jeg bedt dig om at gøre noget for mig overhovedet? " spurgte han mens han så på hende med et hævet øjenbryn for det var ikke lige frem at hun havde levet som en slave i den tid hun havde været her? hun var blevet søret så meget for som hun selv ville have, så ville sludrer var det at hun var en slave?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 19, 2011 22:48:22 GMT 1
Zill gik helt tæt på ham og satte en hånd på hvert armled mens hun så ham lige i øjnene "Jeg har et meget åbenlyst halsbånd på og de eneste man giver sådan et halsbånd på er slaver eller dyr, begge er nogen man vil være herre over. Desuden holder du mig fanget her ligesom en herre gør over sin slave for at de ikke skal stikke af og få et bedre liv" sagde hun stadig vredt selvom hun virkelig forsøgte at beherske sin vrede men det var svært når han virkelig pissede hende af. "Hvorfor vil du ikke have jeg er lykkelig?"
|
|
|
Post by Lionel Canine on Feb 19, 2011 23:14:54 GMT 1
Messi var blevet træt af at høre på hende om hendes slaveri og det hele, for ja han havde holdt hende fanget mod hendes vilje men en slaver havde hun ikek været, hun måtte gøre alt hvad hun ville og han havde ikke befaldet hende noget, men hvis det var sådan hun gerne ville være en slaver så hun kune sige at hun havde været en, kunne det da godt være for Messi manglede faktisk et nyt legetøj? " men hvis du gerne vil være lykkelig skal jeg da ikke stå dig i vejen. " sagde han og satte den ene finger på halsbåndet, og det faldt af hende, hvor han så bagefter satte håndfladen på hendes bryst, og sagde kort " Farvel Zill, håber du bliver lykkelig med at sidde på din trone alene. " hvor han så teleportede hende til hendes slot, og an selv satte sig hen i stolen igen og drak videre, hvor han så faldt i søvn igen.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 20, 2011 0:00:16 GMT 1
Da halsbåndet faldt af hende følte hun sig straks mere lettet for hun havde virkelig hadet at bære rundt på det og det havde givet hende mærker på halsen eftersom hun havde hevet i det flere gange og gjort alt muligt for at få det af selvom det aldrig havde virket. Dog blev hun rasende over hun pludselig dukkede op i sit eget slot igen så hun skreg kort hendes raseri ud inden hun forsvandt i en sort røgsky og teleporterede sig hen til Messis slot igen lige ved siden af hans stol hvor han lå og snorkede. Hun stod lidt og betragtede ham før hun bevægede hånden og lod ham blive båret hen i seng af hendes magi før hun blidt lagde ham i den, der sov han jo nok bedre end i stolen. Flasken havde hun taget så den tog hun med hen i stolen hvor hun selv satte sig og begyndte at drikke resterne.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Feb 20, 2011 0:11:07 GMT 1
Messi lå og sov i sengen nu hvor hendes magi havde båret ham der hen, men Messi sov alid let så han vågne selvfølgelig af det, og kiggede op og fik øje på Zill, " Hvad laver du her?! " spurgte han letter vredt, for nu havde hun været sur over ikke at kunne komme væk og når så han laver hende gå komme hun direkte tilbage? det var jo for dumt men han lagde sig bare ned og vendte sig hen på siden og træk dynen hen over sig, han ville ingengang hører på det for det var jo for åndsvagt, det gav slet ingen menning for Messi. Messi faldt hurtigt i søvn igen man kunne godt se han ikke fik sovet så meget, så han faldt derfor hurtigt i søvn, men han sov også ekstremt let, og vågnede af næsten aæt.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 20, 2011 0:14:31 GMT 1
Da han vågnede og snakkede til hende så hun kort på ham inden hun tog en slurk af flasken og igen lod blikket glide ind i ilden, for han ville jo alligevel ikke høre svaret når det kom til stykket så kunne hun lige så godt lade være med at sige noget som helst, ihvertfald ikke før han var i lidt bedre humør. Hun blev bare roligt siddende og stirrede ind i ilden som en anden statue der ventede på at live op, dog var hun stadig på vagt overfor alle bevægelser og lyde der måtte være i rummet og uden for det sådan set.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Feb 20, 2011 0:33:37 GMT 1
Messi blev liggende indtil han havde fået sovet sig nogenlunde frisk, han så satte sig op og så at Zill stadig sad der, han himlede kort med øjne inden han så rejste sig fra sengen, og så tog han sit tøj for han skulle egentlig lige i bad for han syntes selv han lugtede og han var lidt lige glad med Zill var der for hun havde jo set ham uden tøj før så hvad skulle være anderledes nu, men der kom et kar med vand i som han steg ned hvor han så kort lår med hovedet tilbage, han lukkede kort øjne og nød det faktisk meget for det var dejligt for hans krop. han åbende øjne og kiggede hen på Zill igen, " Hvorfor er du her så? " spurgte han mens han så på hende med en rolig minde i sit blik
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 20, 2011 0:39:27 GMT 1
Zill havde nærmest vogtet over ham hele natten selvom der jo ikke var nogen videre grund til det men hun havde lyttet til hans åndedræt og hans bevægelser, alt imens hun havde siddet og set på den dansende ild. Da han rejste sig fra sengen så hun kort på ham ud af øjenkrogen inden øjnene igen gled imod ilden. Hun sagde intet og rørte sig nærmest ikke før han selv begyndte at snakke til hende "Fordi der er noget som du aldrig har forstået og stadig ikke forstår om mig" sagde hun roligt som om det ikke havde den største betydning for hende, hadet til ham fandtes stadig men hun måtte jo sige det han ikke forstod.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Feb 20, 2011 0:52:26 GMT 1
Messi trak på skuldrene, inden han tog en klud og dyppede den i vandet og lagde den hen over sine øjne og kom med et kort suk, inden han så spurgte " hvad er så det " mens han nød sit dejlige karbad, for det var ikke altid han fik lov til at slappe af på denne måde for de fleste gange var det bare lige hurtigt for at vakse sig selv, men denne gang behøvede han virkelig at slappe af. " Snakker du egentlig med Crystal? altså før du var her selvfølgelig " spurgte han inden han tog kluden af hovedet og så på hende med et rolig blik, han viste dog godt hun stadig var sur for hun var jo en kvinde og de kunne jo bære den af i meget lang tid.
|
|