|
Post by Trond on Jan 2, 2011 14:20:29 GMT 1
Han grinte efter hende. Han kunne ikke helt dy sig fra at gå med hende. "Længe leve dronningen af Darklia" sagde han efter hende. "Frygter du døden? Du kan tage med mig tilbage til Darklia. Så kan du undgå at dø" sagde han med et grin. Det var ikke fordi hun var familie at han ville have hende til Darklia det var egentlig fordi at så var der mindre soldaterne i Nirelia kunne slås for. Og mindre de ville dø for og så ville de jo bare opgive.
|
|
|
Post by Cecilie on Jan 2, 2011 14:34:52 GMT 1
"Vi skal jo alle dø på et tidspunkt. Så vil jeg hellere dø i Nirelia end i Darklia. Hvis du ikke har lagt mærke til det, så betyder familien meget for mig" sagde Cecilie bare roligt og lod ham bare gå med hende. Hun gik bare ud imod udgangen af kroen, med rolige skridt, da hun jo på ingen måde skyndte sig eller prøvede at slippe væk fra ham. Faktisk var hun bare glad for at han fulgte med hende, da det jo betød at hun ikke havde irriteret ham alt for meget.
|
|
|
Post by Trond on Jan 2, 2011 14:38:14 GMT 1
"Du vil dø i Nirelia. Der sker aldrig noget i det lorte land. I Darklia sker der hele tiden noget. Tænk at du er så gammel som du er men du har ikke levet en dag af dit liv endnu" sagde han med et lille smil. Hun var da lidt dum vis ikke at hun ville til Darklia. Kunne hun da ikke se at det ville blvie hendes død vis hun blev i Nirelia. Så meget kunne familien da slet ikke betyde for nogen overhovedet.
|
|
|
Post by Cecilie on Jan 2, 2011 15:05:12 GMT 1
"Der sker nok for mig. Jeg har Kolgrim ved min siden 24/7 og ellers har jeg min Villemo. De to betyder alt for mig og har ikke brug for andet" sagde Cecilie med et smil. Hun kunne aldrig forstille sig et liv uden hendes to børn og i sær ikke hvis der kom flere børn i familien. Hun elskede børn overalt på jorden og hun ville egenlig gøre alt for at Kolgrim blev i Nirelia. Ellers ville det måske betyde at hun engang ville miste ham. Men den tid, den sorg. Sådan noget ville hun ikke tænke på nu.
|
|
|
Post by Trond on Jan 2, 2011 15:30:57 GMT 1
han grinte af hende. "Vis du altid har ham hvor er han så nu?" spurgte hun ham. Måske skulle man drille hende lidt. "Du har ham ikke mere nu" sagde han helt følelseskoldt og grinte lidt. Det var godt nok løgn men han ville prøve at se om ikke han kunne bilde hende ind at han havde taget drengen og at han var i Darklia og blev oplært derovre. Det kunne selvfølgelig være ret så sjovt.
|
|
|
Post by Cecilie on Jan 2, 2011 16:26:13 GMT 1
"Jeg lagde ham i seng lige inden jeg tog herfra. Så han burde da stadig ligge og sove" smilte Cecilie roligt. Forstod ikke rigtigt hvad han mente, for hvis han virkelig havde taget Kolgrim, så ville hun havde reageret meget anderledes. Dog skulle der rigtig meget til for at ødelægge Cecilies humør, men hvis der var nogen der tog Kolgrim fra hende, så ville følelserne tydeligt komme frem i hende og det ville blive alt andet end glæde. Men ellers ville han have meget svært ved at fjerne hendes smil på læben, som hun altid havde på sig.
|
|
|
Post by Trond on Jan 3, 2011 13:16:03 GMT 1
Han grinte lidt af hende. "Hvad nu vis jeg har nogle soldater der lige nu er på vej ind for at tage ham fra dig. Du havde ret helt ligeglad med familien er jeg ikke. Jeg mener familie er svagt så jeg ødelægger familien med mindre jeg kan bruge dem til noget. Og ham Kolgrim er ung nok til stadig at kunne lære at blive ligesom mig" sagde han og grinte igen. Det var selvfølgelig løgn men han fik da nogle idéer af det. Det kunne nu være meget sjovt at ødelægge familien så ikke han blev svag af dem.
|
|
|
Post by Cecilie on Jan 6, 2011 14:00:36 GMT 1
Cecilie stoppede bare stille op, da han sagde det og hun så på ham. "Du siger det bare for at skræmme mig" sagde hun stille, selvom hun var meget bange for at han havde gjort det. Hun var ligeglad med at han ødelagde hende eller noget, men han måtte bare ikke gøre Kolgrim noget. Det var hans liv jo alt for ungt til. Han havde jo et stort og dejligt liv foran sig og det skulle Trond på ingen måde ødelægge med hans idéer. Det kunne godt være at Kolgrim sikkert ville elske det, men så ville han bare ikke vokse op sikkert. Men hvis han brugte Kolgrim imod hende, så ville hun næsten gøre alt, for at det ikke skete.
|
|
|
Post by Trond on Feb 25, 2011 19:27:57 GMT 1
Han kiggede koldt på hende. Han morede sig faktisk meget godt lige nu. "Tør du tage chancen ikke at stole på mig. Det kan godt være jeg tager fejl men det kan også være at jeg lige nu er i besiddelse af ham" sagde han lettere ligegyldigt. Det var nu fælden skulle klappe. Vis hun troede ham nu ville han have hende i hans vold men vis ikke hun troede på ham så måtte han vel bare opgive. Han gik forbi hende uden at sige mere. Vis hun stoppede ham nu ville han have klaret det. Men ellers måtte han vel egentlig bare rent faktisk stjæle ham fra hende. Han skulle bare finde ud af hvordan.
|
|