|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 11, 2010 10:10:04 GMT 1
"Men okay lad os lette straffen lidt for dig. Du må søge overalt efter villige mænd der vil have dig, men ikke på mit slot for der vil jeg ikke se om dig før du har udført straffen" hviskede hun roligt for hun ville jo godt have mira tilbage i sin seng men straffen skulle udføres uanset hvad før hun ville tage hende tilbage. Zill lagde den ene hånd ned på miras lår som hun drillende begyndte at kærtegne tæt oppe ved hendes skød for at vise hvad hun gik glip af.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 10:14:24 GMT 1
Mira gispede mens hun svarede "t-tak Zill" og skælvede kraftigt ved Zilløs kærtegn tæt ved hendes skød. det var tydeligt at hun længtes efter Zill og til sidst røg det ud af hende "j-jeg kan ikke mere!" og hun kyssede Zill, ligeglad med konsekvensen. bare hun følte dronningen af Darklia så tæt på som muligt nu så var alt andet fandme lige meget bagefter
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 11, 2010 10:18:26 GMT 1
Zill smilte bare over hende og gengældte krævende hendes kys som hun lagde en fast hånd om hendes nakke og trykkede den indtil sig i lidt tid inden hun trak miras hovede væk fra hende. "Så bliver det heller ikke til mere min skønne før du har fuldført straffen" sagde hun som hun stilte sig helt indtil mira bare rigtigt for at torturere hende en del, hun skulle jo straffes en del så zill gav hende en smule håb om at kunne vende tilbage til hende for det var den største tortur eftersom denne straf ville vare en evighed.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 10:22:26 GMT 1
Mira klynkede da kysset blev brudt men så på Zill med tydelig skam, nok noget de fleste i kroen undrede sig over siden hun var en sort elver. men de kendte heller ikke hele hendes hisstorie. langt de fleste af dem kunne ikke engang genkende hende som den søde og venlige kro ejer hun havde været før hun havde givet sig til Zill med krop og sjæl. et løfte som blev overholdt, hun havde lyst til at mærke Zill hos sig igen, intet imellem dem på nogen måde ikke engang luften. bare hendes og Zill men det ville først ske når straffen var ovre og det ville fandme tage tid med de tøsedrenge her. hvor hun hadede sin straf, men Zill vidste sandelig også hvordan hun gjorde det hele værre. for Mira var tændt, virkelig tændt nu og det var ikke spor skjult for nogen at se
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 11, 2010 10:55:32 GMT 1
"Bare vis mænd du er villig, så skal du se så kan de ikke sige nej til dig" sagde hun roligt inden hun kyssede mira på kinden med et frækt smil på læberne. Mira måtte jo bare skynde sig at finde nogle der var villig til at gå i seng med hende for zill ville ikke gøre det, selvom hun til tider var ret eftergivne over Mira. Hun vendte sig rundt mod folkene i kroen med et frækt smil på læberne "Hvis der er nogle mænd der vil have en villig kvinde så vil Mira her gerne og hun må ikke gøre skade på jer" sagde hun roligt men højt og tydeligt så alle i kroen kunne høre det.
|
|
|
Post by Mira on Mar 11, 2010 20:30:35 GMT 1
Mira så på Zill med nærmest bedende øjne om at få lov til at ligge med hende igen, selvom straffen ikke var afsluttet faktisk ikke engang tæt på endnu. og mændene turde stadig ikke nærme sig dem overhovedet hvilkeet fik Mira til at sukke mens hun sagde "de bange... den anden dag jeg var her så prøvede en af dem men han fik forskrækket mig ved at komme bagfra mens jeg var fuld... var ved at brænde kroen ned og derefter har ingen turdet nærme sig..." i et mut tonefald. tydeligt nede over at et uheld havde ødelagt enhver chance for at få en mand med i seng her på kroen foreløbig
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 12, 2010 13:05:38 GMT 1
Zill vendte sig igen mod mira med et lidt frækt smil på læberne "lille skat du skal heller ikke være fuld, for så får mændene ingen sjov og du kan ikke kontrollere dine evner" sagde hun roligt og strøg igen mira over kinden for at opmuntre hende en smule. Det var jo heller ikke sjovt hvis mira var fuld for så glemte hun sikkert den lille detalje med det sorte hjerte som skulle laves på mændenes inderlår, så derfor var det bare dumt at være fuld.
|
|
|
Post by Mira on Mar 12, 2010 13:08:12 GMT 1
Mira trykkede sig ind til Zill og hviskede frækt men nedtrykt "jeg savner at mærke dig imod min krop..." mens hun lagde sit hovede mod Zill's skulder. uden at vide hvor meget Zill nok syntes om hende men det var ligemeget indtil straffen var ovre så kunne næsten alt være lige meget
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 12, 2010 13:13:18 GMT 1
"Det gør du sikkert min kære, men du var jo selv ude om det" sagde hun roligt som hun strøg mira over håret. Hun kunne måske give lidt mere til mira? men det ville bare gøre straffen nemmere for hende og det var jo ikke helt meningen, det var jo meningen hun skulle lide for det hun havde gjort men zill kunne alligevel bare havde smidt hende i fangekælderen og lade Dragan udnytte mira for øjnene af zill.
|
|
|
Post by Mira on Mar 12, 2010 13:15:36 GMT 1
Mira sukkede tungt og sagde "j-jeg ved det godt..." men hun kunne nu ikke lade være med at føle det her var lige hårdt nok, selvom hun ikke ville brokke sig over det. hun var jo ikke svag men det her var ikke nogen nem straf. så ville hun hellere have at Zill bare nægtede hende nogen form for nydelse andet end mad og drikke i lang tid. alt andet end at skulle finde fem mænd og friviligt ligge med dem til de var udmattede
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 12, 2010 13:22:08 GMT 1
"kom min smukke lad os snakke et andet sted" sagde hun roligt med et lidt frækt smil på læberne som hun løftede op i miras hovede ved at tage fat om hendes hage. Zill havde lyste til at torturere hende bare en smule mere for rigtigt at få mira til at skynde sig med at finde nogle mænd der var vilige så hun kunne komme tilbage til zill lidt hurtigere, for zill manglede til tider noget afveksling fra hendes mænd
|
|
|
Post by Mira on Mar 12, 2010 13:29:43 GMT 1
Mira så på Zill med et spinkelt håb glimtende i hendes elektriskt blå øjne som hun rejste sig og fulgte efter Zill. flere mænd kiggede efter de to kvinder gå deres vej mens Mira var begyndt at nære et håb om at få lidt sjov så hun kunne tænke mere klart
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 12, 2010 16:02:02 GMT 1
Zill gik op af trapperne til værelserne oven på og roligt en af gangen til hun nåede enden. Der lyttede hun kort på døren for at høre om der var nogle derinde, men da der ikke var nogen åbnede hun døren med magi og trådte ind i det dunkle rum, hvor hun ventede på at mira lukkede døren efter dem. Zill lagde sig hen på sengen med let spredte ben i retning af mira og med et frækt smil på læberne, for nu skulle mira lide en del.
|
|
|
Post by Mira on Mar 12, 2010 16:08:12 GMT 1
Mira fulgte efter Zill og lukkede døren efter sig med det samme inden hun gik hen til sengen og lagde sig ved siden af Zill, ganske nervøs for om hun kunne tillade sig at gøre noget med hende, ergo turde hun ikke andet end at vente på et tegn for hun ville ikke risikere at forværre hendes straf
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 12, 2010 16:18:55 GMT 1
Zill betragtede roligt mira med et frækt smil "Smid tøjet min egen, jeg vil se din krop som du danser for mig" sagde hun roligt for det var ikke mira der skulle have nydelse men zil på den måde gav hun jo hende en mindre straf for mira vidste udemærket godt hun ikke måtte tage på sig selv og hvis zill ikke gjorde noget imod hende så var det vel også en form for totur?
|
|