|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 8, 2010 18:12:29 GMT 1
"så prøvede du ikke godt nok, for du skulle bare have sagt du skulle have en vigtig besked til mig eller prøv en brevdue" sagde hun bare roligt som hun strøg hende over håret mens hun kort kyssede hende på hovedet for at få hende til slappe mere af. Dog var hun begyndt blive lidt små træt af det her for hun gad ikke rigtigt.
|
|
|
Post by Mira on Apr 8, 2010 20:44:40 GMT 1
Mira gav et sidste snøft og sagde "hvis... der nogensinde bliver en gang til så vil jeg huske det..." hun ville gøre hvad som helst for at Zill skulle have lyst til at se på hende med lyst og glæde igen, istedet for det kolde og ligegyldige blik hun fik for det meste nu
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 8, 2010 20:49:12 GMT 1
Zill smilte lidt til hende nærmest for at opmuntre hende lidt dog fik hun stadig lidt den kolde skulder. "Der bliver ikke nogen næste gang, du skal tjene mig nu på den måde indtil jeg mener jeg kan tilgive dig for dit grove svigt som jeg troede kun mænd gjorde" sagde hun roligt som hun igen kyssede miras pande, dog denne gang var det lidt som en hån fordi hun stadig ikke ville have hende.
|
|
|
Post by Mira on Apr 8, 2010 20:52:29 GMT 1
Mira skuttede sig ved kyssset og sagde "jeg ved det... og jeg hader det mere end noget andet... men jeg vil tage ansvaret for min handling..." hun ville intet andet end at have lov til at ligge i Zill arme igen ifærd med hed rå sex. det fandtes bare ikke bedre. selvom Engel havde været god så var det kun Zill der virkelig vidste hvad hun kunne lide
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 8, 2010 21:08:19 GMT 1
"Godt" sagde hun roligt før hun hurtigt tog fat i miras hår og hev det lidt hårdt bagud "hvis jeg nogensinde høre du har været i seng med en anden kvinde uden min tilladelse så skal jeg personlig lemlæste dig" sagde hun hårdt og koldt men hun mente det, for det skulle hun nok selv sørge for hvis mira svigtede hende igen.
|
|
|
Post by Mira on Apr 8, 2010 21:13:22 GMT 1
Mira bed sig i læben da hun brutal blev hevet væk i håret, Zill vidste jo godt at hun var masochist så det her hjalp ikke meget på den følese af lyst hun bare ikke kunne få slukket. hun sank en klump ved tanken om hvilken form for lemlæstelse Zill ville udsætte hende for hvis hun nogensinde faldt i igen og nikkede så ivrigt alt hvad grebet tillod hende mens hun svarede "s-ska jeg nok herskerinde" hun var godt tændt og det vidste Zill men straffen tillod hende ikke at gøre noget som helst for at få stoppet sine lyster før hun var alene
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 8, 2010 21:23:18 GMT 1
Zill smilte koldt for det så ud til at mira fattede hendes budskab, så hun slap håret igen og strøg det som om intet var hent. "Dygtig slave, dig skal jeg nok få det sjovt med at torture" sagde hun roligt som hun kom i tanke om en lidt sjov som kunne være en god ekstra tortur "kom vi skal ud og gå" sagde hun roligt som hun kravlede ud af sengen og rejste sig op.
|
|
|
Post by Mira on Apr 8, 2010 21:30:33 GMT 1
Mira så på Zill, hun håbede forgæves at det ikke var mere tortur. hun ville ikke kunne tage det i længden og ville allerede nu nok ende med at holde sig selv vågen i et forsøg på at lette sin lyst til Zill alene eller med nogen af de mandlige tjenere. men tjenerne var nok delt op efter køn så heldig som hun jo var
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 8, 2010 21:43:18 GMT 1
"kom så" sagde hun alvorligt som hun begyndte at gå mod døren for dette rum var ikke det helt praktiske til det hun havde i tankerne, det krævede et rum hvor hun havde mere legetøj. Hun regnede bare med at Mira fulgte efter som den gode lille slave hun skulle være i den nærmest fremtid.
|
|
|
Post by Mira on Apr 8, 2010 21:44:41 GMT 1
Mira skyndte sig nu at følge Zill, hvor end de skulle hen. hun var dog sikker på at uanset hvor de endte henne ville det kun styrke den lyst hun følte. eller det had hun havde til sig selv for at ligge med en anden kvinde end Zill
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 8, 2010 21:54:20 GMT 1
zill gik lidt ned af gangen inden hun åbnede en dør og ventede på at mira trådte ind i det mørke rum. Hun sendte hende nogle kølige blikke fordi hun stadig var ret langsom hende mira og det gad zill ikke rigtigt vente på men det måtte hun hvis hun skulle have noget sjov ud af det.
|
|