|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 21:58:33 GMT 1
han kigged lidt vider og sagde "sige havd du vill du ser stadi fjollet ud som en joker eller sådan noget "imens han gik ind i rummet og kigged lidt rundt imens han sgade igen "ok hvad nu"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 20, 2011 6:20:33 GMT 1
Alamut grinede lidt og sagde "du skal tage din første kamp og hvis du klare det skal du bare gå ned af trappen og sådan skal du blive ved til du kommer til et rum og Malfatto der er nyt kød til dig" og lukkede døren og blev helt mørkt der inde og en meget tør stemme grinede
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 26, 2011 19:47:41 GMT 1
han kigged hurtig og sagde "GRATIS KØD?!" han løb ind i ringen og stod helt klar til alt kun med tanken af gratis kød og kigged rundt og gør sig klar med alt der kom imød ham
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 26, 2011 20:36:05 GMT 1
da jacki kom ind i ringen forsvandt alt lyset og en tør stemme som lydt det kom alle vegne fra der sagde "når du tror det men der tager du fejl" og der lød nogle lidt foran jacki og der kom et spark bag fra ham
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 26, 2011 20:41:07 GMT 1
han blev en smule bange af det spark men tænker lidt hvor hans næste salg kom fra så hurtig tog ahn en lille fakkel fra sin taske og tænd den imens han kigged lidt rundt
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 27, 2011 21:30:25 GMT 1
Da jacki tog sin fakkel lå der mange lig rundt om ham og den tørre stemme sagde "nårrrr den kamp glade dreng ved ikke hvordan kæmper uden at se det gør dig kun svag" og en lille pige med en stor kanin bamse der gik hen mod jacki og så på ham med store øjne
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 30, 2011 16:18:13 GMT 1
han kigged til hende men kigged lidt med et lille smil og sagde "he... som jeg altid siger og ville altid gøre nå jeg kæmper ville jeg have en kamp man kan være glad for så vis det her er din område så smider jeg falken og gør klar "sagde han og slukked sin fakkel og var klar
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 1, 2011 20:25:29 GMT 1
Den tørre grinede og sagde "utrolig en barn med kamp ære du du vil passe godt til de andre der troede de kunne klare" og der kom spark bag fra jacki og en metal lyd foran jacki
|
|
|
Post by jacki stromwing on Feb 2, 2011 20:52:48 GMT 1
han tog fat i føden og sparket i hende med alt hvad han kunne og fik hende til at flyve men stod bare og kigged ud
|
|