|
legatus
Jan 17, 2011 22:08:30 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 17, 2011 22:08:30 GMT 1
"Så de tiltaler folk af høj og lav stand med titler som nedsætter dem til ting status? Hvor ligger høfligheden lige i det?" spurgte hun en smule undrende men stadig lidt køligt for hun havde hendes forsvar oppe eftersom hun ikke kendte denne mand, han var jo bare en som var faldet igennem det tag som hun havde søgt ly under, så i hendes hoved kunne han stadig nå at gøre hende ondt for det kunne ske han bare legede lidt med hende først. "Der er ingen grund til at give dem mit navn når jeg alligevel kun er en ting i deres øjne" svarede hun roligt og lagde armene over kors selvom hun stadig holdt sin afstand til ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 18, 2011 6:22:04 GMT 1
"Det er faktisk ikke sådan vi ser det de det bruger du også og dame det titel jeg ved passer til dig og de er ikke ting du men jeg er et" sagde han ogg smilede til kvinden det var den mest udbredte overbevisning i hans gruppe af de alle var et værktøj for døden det gjorde det lidt lettere at dræbe folk uden problemer
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 18, 2011 9:12:10 GMT 1
"Og nu siger de du til mig" sagde hun opgivende for det hjalp vidst ikke noget at lærer denne mand ordentlige manere eller jo det kunne hun måske hvis hun havde tålmodighed nok, det var så meget nemmere at lærer det til et barn, hvilket hun også var gang med hendes Nevø. Hun havde nærmest opgivet denne mand allerede selvom hun var på vagt overfor ham stadig da hun ikke stolede på nogen mænd.
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 16:56:49 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 18, 2011 16:56:49 GMT 1
"Cazzo!" sagde alamut mens han rødmede for at han brugte du i stedet for de og så væk fra hende og sagde "undskyld de jeg blev forvirret den dame" han var blevet helt forvirret over det med hvordan hun ville have han skulle betegn hende
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 17:04:08 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 18, 2011 17:04:08 GMT 1
Gina så en smule undrende på ham da han udbrød det fremmede ord hun ikke helt forstod men hun lod være med at spørge ind til det eftersom der ikke var nogen videre grund til det når hun sikkert ikke så denne mand mere efter dette møde."Tag det roligt, prøv at tænke over hvad de siger i stedet for at tale først" sagde hun roligt for det virkede ligefrem som om han tænkte sig om før han sagde noget til hende, hvilket nok var derfor hun blev så hurtigt fornærmet.
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 17:19:45 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 18, 2011 17:19:45 GMT 1
Alamut så på kvinden og sagde "det gør jeg også det meste af tiden men du forvirre mig med at blive fornærmet at det jeg havde lært var høfligt de" og så ud i regnen og det passede de eneste gange han ikke tænke sig om før han talte var når han var rasende eller forvirret
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 17:33:08 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 18, 2011 17:33:08 GMT 1
"Selvfølgelig bliver jeg fornærmet når de kalder mig en ting og hvorfor siger de de til sidst? Det er jo samme som den dame." sagde hun roligt men den mand forvirrede hende en smule for han havde åbenbart ikke lært ordentligt manere, normalt gik hun ikke så meget op i det men han havde fornærmet hende.
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 18:09:46 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 18, 2011 18:09:46 GMT 1
Alamut så på kvinden og sagde "så må du lærer mig hvordan man er høflig i Darklia så jeg ikke fornærmet dem eller andre her i Darklia" og begyndte at gå langsomt hen til hende og da han var cirka to meter væk fra kvinden bukkede han for hende og sagde "og de kan kalde mig Doctor"
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 18:21:13 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 18, 2011 18:21:13 GMT 1
Da han kom tættere på rykkede hun sig lidt om af væggen igen for hun havde det nu bedst når han var på afstand af hende. "Det er nemt nok, bare tiltal folk med de i stedet for du og undgå at give dem noget navn før de ved deres rigtige navn, så ikke noget med at sige den dame eller den herre" sagde hun roligt for det at høftlig var jo nemt nok. "Selvfølgelig medmindre folk siger du til dem, så kan de snakke som de vil". Hun tænkte sig lidt om for det var ikke alle som var så fine på den og brugte ikke titler som nogle af de lidt finere folk gjorde. Hun så igen på ham og tøvede lidt med at fortælle hendes navn "Gina, datter af en smed"
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 19:09:39 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 18, 2011 19:09:39 GMT 1
Alamut satte sig to meter fra hende og sagde "okay Gina men skal du så også vide hvad min far lavede eller hvad" for hvis han skulle gøre det ville hun nok blive mere bange for ham en i forvejen der var to grunde til det den første grund var han havde aldrig mødt sin far og den anden og bedste grund hans far havde nok været en snigemorder
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 19:29:44 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 18, 2011 19:29:44 GMT 1
"nå ja og de skal have tilladelse af modparten før de tiltaler dem med du" sagde hun roligt for hun skulle ikke mene hun havde givet hendes tilladelse til at han måtte sige du til hende, det var kun hendes nærmest som fik lov til sådan noget. "Det er almindelig kendt at man siger sit navn og hvem man er søn eller datter af, arbejdet er ikke vigtigt men folk kendte ikke så meget til min fader hvis jeg siger navnet men siger jeg smed ved de mere".
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 20:01:03 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 18, 2011 20:01:03 GMT 1
Alamut grinede lidt og sagde "så jeg skal sige Doctor søn af ingen" og han så ned jorden og sagde "jeg har aldrig mødt ham heller ikke min mor så de er heldig at havde set dine forældre" han var faktisk ikke sikker på han havde set dem men han kunne godt havde set dem uden at vide det
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 20:28:38 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 18, 2011 20:28:38 GMT 1
"Nu siger de du til mig igen" sagde hun lidt advarende for han havde jo sagt dine til hende hvilket ikke var høfligt når hun ikke havde sagt at han havde lov til at gøre det. "Det de skal sige er Doctor og så deres arbejde eller at de er forældreløs" sagde hun mere roligt selvom det virkede underligt at skulle til at lære en voksen mand om hvordan man snakkede til andre mennesker.
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 20:48:10 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 18, 2011 20:48:10 GMT 1
Alamut sagde kort "Cazzo" og tog sin maske at og smilede til hende han vidste godt han så gammel ud en han rigtig var og stønnede opgivende før han sagde "alamut leder af en gruppe snigemordere og har aldrig set mine forældre er det godt nok" og rejste sig op og begyndte at gå væk og sagde det når folk råbte til ham "jeg skal nok ikke dræbe dig og jeg går nu"
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 20:57:55 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 18, 2011 20:57:55 GMT 1
et mindre gisp kom fra hende da han sagde han var leder af en mindre gruppe snigmordere men egentlig overraskede det hende ikke for der var jo mange af dem efterhånden. "Det er typisk, hvad blev der af gode gamle farmer arbejde?" mumlede hun lidt for sig selv og rystede på hovedet for det var da i det mindste et fredeligt arbejde, det at være farmer. Hun ville nu heller ikke have noget imod at være en farmers kone, sikke et fredeligt og dejligt liv man kunne få. "Og nu sagde de du til mig igen uden min tilladelse" sagde hun mere roligt for det var tredje gang hun sagde det til ham.
|
|