|
Post by marco on Feb 8, 2011 23:41:23 GMT 1
Marco smilte varmt over at høre hendes navn, og tænkte med det samme at det var et sødt navn til en så smuk dame, som ad ved siden af ham. Indtil hun så begyndte at nævne med det luder, hvor at en utrolig kraftig rødmen steg op i hans hoved, og nærmest malede hans fjæs rødt som en tomat, det var nok en af de ting han IKKE havde regnet med skulle komme fra hende, men stadigvæk syntes han det var utroligt charmerende på en eller anden måde. Hun virkede jo så selvsikker og stadigvk som en lykkelig person, så hun måtte da have det ret godt med sit job alligevel, selvom ikke mange så op på jobbet, men nok mere ned af. "Woaw.. det ser ud til der er masser at lave med at holde styr på alt det" sagde han og smilte så stort til hende stadigvæk med sit tomat fjæs og ville nu ikke helt indrømme at han aldrig havde været i seng med en dame før i sit liv, så han kendte ikke rigtig til luder livet ud over hvad det var de lavede. Han så på Ziva så med et let smil, "tja jeg er arbejds løs, så laver ikke rigtig noget ud over at være her og træne" sagde han og nikkede let på hovedet imens han så på hende med et roligt blik, og et smil der viste at han kunne virkelig lide hvad han så for sine øjne!
|
|
|
Post by ziva on Feb 8, 2011 23:48:56 GMT 1
Ziva smilede da han rødmede, det var ret sødt måtte hun indrømme og svarede ham "er der skam. jeg styre jo en hel bygning fuld af ludere, der skal betales til mad og så videre, ikke nemt ihvertfald" hun kunne godt se han åbenbart nød at se på hende mens han talte videre og hun forsat snuppede et bær i ny og næ indtil han havde fortalt færdig og hun sagde "det lader ihvertfald til at hjælpe at du træner" hun overvejede kort at komme med et forslag så hun blev tænksom at se på inden hun nikkede og spurgte "hvor meget har du gjort med en kvinde?" at dømme ud fra det at han havde rødmet havde han omkring ingen til meget lidt erfaring ihvertfald
|
|
|
Post by marco on Feb 8, 2011 23:55:43 GMT 1
Han kunne ikke holde et let fnis tilbage over det med at hun skulle holde styr på et helt hus af ludere da det lød en smule morsomt i hans øre, siden luder normalt for ham var nogen som gik på gaden om natten, så at have et helt hus af dem måtte være slemt! han så så ned af sig selv da hun kommenterede at det i hvert i fald så ud som om han trænede og lagde en hånd på sin stærke brystkasse, "man må vel gøre noget for at få damerne tættere på?" sagde han og blinkede let til hende nu, ellers flygter de da bare over til en som er rig" sagde han og lo let. Men da hun så spurgte om det sidste blev hans hoved endnu mere knald rød i hovedet og let begyndte han også at stamme, over at hun havde spurgt ham så direkte, hvor han så fik udtalt de rigtige ord. "j-jeg har aldrig haft noget som helst med kvinder at gøre" sagde han og så nu lidt flovt ned, han sad jo ved siden af en professionel! en som gjorde det til daglig! imens ham selv var mere end bare nybegynder, for han var slet ikke begyndt endnu! "ikke på den måde i hvert i fald" sagde han og så så stille på hende med et flovt blik. "er.. jeg sent ude?" spurgte han hende så undrende og smilte lidt skævt til hende.
|
|
|
Post by ziva on Feb 9, 2011 0:05:12 GMT 1
Ziva smilede skævt og svarede ham "næh, er du ikke. og for en lille sum er jeg mere end villig til at lære dig det hele" hun ville med glæde gøre ham til en 'rigtig' mand ved at give ham alle de glæder en kvinde kunne tilbyde en ung mand, hun var en nymfe på over 700 år så hun kunne sikkert lære ham en del. men mange ting skulle ændres i løbet af et forhold for at holde det friskt så det skulle han også lære. men først kontanter og så lærdom, hun havde trods alt et job som luder og det var dette hun tog penge for. at sælge sin krop til folk men hun var da ville til at se hvad han havde af penge først
|
|
|
Post by marco on Feb 9, 2011 0:13:37 GMT 1
Han bed sig let i læben, og man kunne se han begyndte at tænke dette igennem, for dette var endelig en chance for at over hovedet få noget i hele sit liv, han regnede ikke med at være den største charmetrold til at kunne få en kone med hans hemmelige liv. Men så til sidst så han hende i hendes smukke øjne, studerede dem lidt, og begyndte så at stille blive varm om kinderne hvor han nikkede til hende, "hvis jeg ikke er sent ude, så vil jeg gerne oplæres" sagde han og bøjede hovedet ærebødigt hvor han så trak en læderpose frem med hans penge i. Det var ikke ligefrem en lille pose, men heller ikke kæmpe stor. Men mønter var der skam! "en lille sum penge..?" spurgte han hende så stille hvor han så kort tænkte men rakte hende så sin pung og smilte til hende, "jeg føler mig nu sikker med dem, tag hvad de vil have for det, for jeg kender ikke meget til priser" sagde han og direkte lod hende selv vælge prisen når det kom til stykket! men også med begrundelsen at han faktisk stolede på hende.
|
|
|
Post by ziva on Feb 9, 2011 0:17:30 GMT 1
Ziva smilede, han var altså sød når han rødmede syntes hun, det var en meget lille discount værd. da hun fik hans pung åbnede hun den og tog de mønter hun krævede "af en arbejdsløs at være har du mange penge, men glæd dig hellere over at jeg har taget mig betalt til at være din resten af dagen. alt hvad du kunne tænke dig at prøve med mig vil jeg nu guide dig igennem" hun smilede sødt til ham med et frækt glimt i øjet, det var altid spændende at se hvad folk nu fandt på at gøre af ting når hun sagde sådan
|
|
|
Post by marco on Feb 9, 2011 0:27:09 GMT 1
Han sad næsten forstenet over det hun sagde og var ganske vist knald rød i hele kejen over det hun sagde og havde bestemt ikke regnet med hun ville være så direkte over for en jomfru! Han tog let imod sin pung igen og lagde den stille tilbage hvor han så så flovt ned og kløede sig i nakken. "min hele dagen" mumlede han selv gentagende for at virkelig være sikker på at det han hørte var rigtigt. For det var godt nok nogle vidunderlige ord hun havde sagt! Men stille så han op mod hende igen, også direkte ind i hendes øjne hvor han tog hendes hænder blidt, hvor han rømmede sig kort. "ehm.. først og fremmest.. så vil jeg gerne have.. at du forføre mig.. og tager min første gang.. med magt" sagde han og smilte så rødmende til hende hvor han fik et let uskyldigt smil over læberne, "resten kan vi tage senere" sagde han og havde nu også et lille glimt af luskethed over læberne, men mest at han var en smule nervøs, så han ville endelig være ret glad hvis hun tog føringen som start.
|
|
|
Post by ziva on Feb 9, 2011 0:31:30 GMT 1
Ziva smilede og i samme øjeblik han var færdig med at tale gav hun ham et hedt og grådigt kys på munden, holdte det som hun lagde i hånd i nakken på ham og den anden mod hans brystkasse. hun ville ikke ligge groft ud ved at synge. det var for nemt at forføre på den måde når nu hun selv havde tilbudt sig på den måde til ham, nu gjaldt det om at give ham en utrolig oplevelse som den han havde bedt om. hun slap kysset og sagde forførende "er det dette du snakker om?" mesn hånden i nakken klemte til så han ikke fik store muligheder for at rykke hovedet og hun begyndte at kysse sig vej ned over hans kind og hals stille og roligt
|
|
|
Post by marco on Feb 9, 2011 0:37:54 GMT 1
Han fik store øjne, og det føltes virkelig som om hjertet var ved at springe ud af hans hjerte igennem halsen da hun kyssede ham så hedt og groft, hvor han tydeligt følte hendes faste hånd på hans nakken, og hvor det var umuligt for ham at IKKE nyde det her for han kunne mærke en utrolig behagelig varme spræde sig igennem hans krop, og han kunne ikke lade være med at savle lidt da hun så brød kysset for at spørge ham om det var det han ville have. "Oh du må ikke bryde kysset! sådan her skal det være!" kom det så protesterende og klagende fra ham over at hun havde været så ond at bryde det gode kys, hvor han lagde armene om hendes liv og trykkede hende let ind mod sig og så virkelig bedende på hende om at hun skulle fortsætte med det hede kys hun ellers så smukt havde startet på. Han sukkede nydende over de små kys hun ellers gav ham og undrede sig endelig over hvorfor han ikke kunne lade være med at sukke? for det var jo ikke lige frem noget han havde prøvet før så det var helt nyt for ham selv at prøve.
|
|
|
Post by ziva on Feb 9, 2011 0:46:35 GMT 1
Ziva smilede over den magt hun allerede havde over ham selvom hun mærkede hans arme om livet "vi er ikke engang begyndt søde. og du kan dårligt nok styre dig" hun holdte dog hans første ordre. tage hans første gang med magt. så hun måtte ikke give efter som hun tog hans hånd og plantede den på hendes ene bryst kun for at sige "føl løs, gør endelig hvad du lyster" temmelig kommanderene så han ikke var i tvivl om at hun ville beholde styringen af hvad der skete omkring sig. hun ville ikke klæde sig af endnu da det var for tidligt syntes hun
|
|
|
Post by marco on Feb 9, 2011 0:52:49 GMT 1
Marco havde fået store øjne da han følte hendes bryst, det var virkelig første gang han havde følt sådan et stort bryst i sin hånd før, og dette var første gang han rørte lystigt, og ikke koldt som andre uheldige gange. Men denne gang med vilje. Han rødmede dog let over at hun mente de knap nok var begyndt endnu hvor han så kyssede hende på samme måde som han havdef følt hendes kys mod sine læber prøvende men ville nu stadigvæk have hende der havde magten, hvilket han nemlig godt kunne lide, det gav ham faktisk en lidt rolig følelse over at det var en som virkelig var proff som hjalp ham med det. Hans hånd begyndte så stille at befamle hendes bryst lidt, og nød blødheden i det, men begyndte så at tage hårde fat i hendes bryst hvor hun havde lagt hans hånd og stille lod han så også sin anden hånd taage hendes andet bryst og klemte om det og prøvede sig fremad, med små bevægelser, og hvad han troede kunne måske gøre godt på hende. Han håbede i hvert i fald at dette ville gå bedre end hans størrelse af nervøsitet, for han kunne flygte hvornår det skulle være af ren nervøshed.
|
|
|
Post by ziva on Feb 9, 2011 0:59:29 GMT 1
Ziva smilede i kysset han krævede og gengældte det som hans hænder gik på opdagelse mod hendes bryster og hun stønnede svagt nydende over det. følesen var jo trods alt skøn og dog fik hun sat en hånd fri til at løsne for sit tøj så han kunne tage det af "tag det af, føles meget bedre hvis du tager det af mig og så vender tilbage med hænderne" hun havde kun brudt kysset ofr at sige det imens hendes ene hånd gled ned over hans krop med kanten af bukserne hvor den gled stille fra side til side
|
|
|
Post by marco on Feb 9, 2011 1:06:50 GMT 1
Han gav et let gisp rødmende da hun slap kysset kort, og blev blot mere rød om kinderne da hun sagde at det var bedre han tog hendes tøj af, hvilket han nu aldrig havde troet at han havde fået lov til over hovedet! men han lod skam ikke hendes tilbud gå til spilde, og med sine lange stærke fingre lod han dem afklæde hendes øverste del, og trukket den godt ned, før han så greb om hendes bryster, direkte på huden, og brystvorterne som blev glemt ind i brystet af de store hænder der befamlede dem lige nu, og begyndte virkelig at undersøge dem og pirre dem, en hånd på hver brystvorte også blev de velnok drejet og gjort ved for at se hvad hun mund kunne lide bedst af det han gjorde også måske gøre det igen for hendes skyld også, han ville have alt, for hun skulle jo da også nyde noget. Han sank dog let en klump, han kunne mærke hendes hånd nede ved hans buksekandt, og det var tydeligt at både og se og mærke at der var gået nogle nydelses stød igennem underlivet da noget prægtigt strittede der nede lige nu.
|
|
|
Post by ziva on Feb 9, 2011 1:13:44 GMT 1
Ziva smilede som hun slap kysset og stønnede svagt ind i hans øre, han skulle vide hun nød det og selv en nybegynder burde per instinkt vide at det var fordi hun kunne lide det at hun stønnede sådan. hun brugte kun en hånd til at åbne hans bukser med og stak sin hånd ned for at give ham et hand job mens hun hviskede "du gemmer sandelig på noget godt dernede" som hun bevægede sin hånd op og ned langs hans lem. han skulle ikke snydes for noget så meget var sikkert for hende lige nu
|
|
|
Post by marco on Feb 9, 2011 9:18:18 GMT 1
Hans blik blev stort og et suk måtte undslippe hans tynde læber, imens hans havblå øjne fik mere og mere en smuk men tændt glans i øjenkrogen da hun stak hånden ned i hans bukser for at pirre hans lem. Men let så hjalp han hende lidt og trak bukserne ned om lårene så hans krabat kunne stritte frit ud og var en smule nervøs om hvordan hun ville tage hans værfktøj, da den var en spule bøjet, men gode 25 cm lang lige nu da hun virkelig havde tændt den stiv, og kunne godt minde om en spydspis med hovedet. Marco kunne mærke den brusende varme stige op i hans krop, en varme der ikke var følt på samme måde før, og gav ham ideer og lyster i hovedet uden han kunne kontrolere dem! Hænderne greb dog om hendes store bryster igen og rent instinkt messigt begyndte han at slikke hende op af hendes slanke hals, for hendes duft tiltrak ham utroligt meget, duften af en rigtig kvinde.
|
|