|
Post by ziva on Feb 12, 2011 19:32:40 GMT 1
Ziva sad på sit værelse, det var indrettet som en skov, sengen hun lå på var blød mos på gulvet som var blevet dækket med jord. træer var også plantet der og loftet var magisk anrettet til at efterligne vejret udenfor. hun ville have det så naturligt som muligt og lige nu lå hun på det bløde mos og slappede af siden der ikke var nogen decideret vigtige kunder i dag så hun kunne slappe af
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 19:39:14 GMT 1
Det var på tide at Myst betalte det hun havde tjent igennem den sidste uges tid hvor der ikke rigtigt havde været så mange kunder for hendes vedkommende men hun tog jo også kun nogle af de vigtigste som spurgte efter hende, de som kunne betale prisen for at ligge med hende. De forstyrede jo altid hendes arbejde i køkkenet så det kostede normalt ekstra i forhold til nogle af de andre kvinder og mænd der var. Hun bankede på Zivas dør og ventede på svar til at hun måtte komme ind, egentlig kunne hun godt lide Zivas værelse for den mindede jo om skoven ligesom Myst eget værelse gjorde men denne gang havde hun også et spørgsmål til hende.
|
|
|
Post by ziva on Feb 12, 2011 19:43:30 GMT 1
Ziva hørte en bankede på og svarede roligt "kom ind" hun havde jo ikke låst døren. det var den sådan set aldrig for det var der ingen grund til, folk kom til hende når de var vigtige eller rige nok til at kunne betale for hendes krop. hun var en nymfe og udnyttede det godt til sit arbejde som Brothel's leder og bordel mutter
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 19:46:07 GMT 1
Myst åbnede døren og trådte ind i værelset der mindede om en skov, som altid havde hun et venligt smil på læberne. "Jeg kommer for at betale min del i denne uge, det er ikke meget for har kun haft en kunde" sagde hun roligt for hun kunne jo ikke gøre for at de fleste ikke havde så mange penge, men det var vidst også noget som Ziva selv kunne være med på da de jo begge tog sig af vigtige og rige kunder. Dog regnede hun med at Alamut nærmest godt ville komme igen selvom hun ville blive nødt til at forlange penge af ham.
|
|
|
Post by ziva on Feb 12, 2011 19:48:49 GMT 1
Ziva smilede og sagde "ja, vores type af kunder er godt nok ikke ret aktive i denne uge. du har så også køkkenet og folk kan lide maden. de fleste tør nok ikke forstyrre dig fordi de venter på deres mad og så finder en anden imens. stakkels dem, de aner ikke hvad de går glip af" hun satte sig op og slappede stadig af. let påklædt som altid og med bagdelen solidt plantet i sin seng af mos
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 19:52:40 GMT 1
"Sandt men fik da skaffet en ny kunde" sagde hun roligt med det venlige smil der også var rart varmt, hun gik hen til Ziva og rakte hende den lille pose med nogle af pengene hun havde fået af Alamut, det var dog ikke en stor andel af de tjente penge som Ziva fik men Myst stod jo også for indkøb af mad derfor gav hun aldrig særlig meget til hende. "Og den nye køkkendreng er en sød ung mand" svarede hun roligt som hun stod og ventede på at Ziva ville tage pengene. Hun bar selv en sort kjole hvor den øverste del var et corsage som sad tæt indtil hendes krop og fremhævede hendes former men også gav hende en smule kavalergang.
|
|
|
Post by ziva on Feb 12, 2011 21:57:15 GMT 1
Ziva smilede og tog pungen i sin hånd og lagde den ned ved siden af sig. hun ville gemme den et sikkert sted når hun gad det, kort sagde hun "nu gør du mig jo nysgerrig angående din nye køkken dreng Myst" det var ikke skidt at have en lækker køkken hjælp jo, så kunne det være der kom flere kvinder til. hvis altså knægten gad den slags arbejde, Ziva tvang ikke folk til at blive som sådan. det var en grund til hun forlangte mindre end halvdelen af deres fortjeneste for så var der større chance for at de blev tilbage for pengene var jo nemme nok at tjene og det de gav hende blev brugt til at holde huset i stand, hvis de ville have forbedringer til deres rum måtte de jo så tilgengæld betale for det med deres egne penge
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 22:04:18 GMT 1
Smilet forsvandt ikke nu hvor de skulle snakke om Shio i stedet. "Det er en ung mand som sol har sendt til at arbejde her for hun regnede ikke med at du havde noget imod det" svarede hun roligt for hun regnede ellers med at Ziva ville have hørt noget om ham eftersom Sol og Ziva vidst var ret gode venner, så hun havde ellers troet det. Men igen det kunne godt ske hun havde misforstået det hun havde sagt, det ville jo ikke ligefrem være første gang.
|
|
|
Post by ziva on Feb 12, 2011 22:32:09 GMT 1
Ziva smilede og sagde "ah, ham. vidste ikke han var her allerede. gør han sit arbejde godt, eller er han stadig under oplæring?" hun gjorde intet mod nogen Sol var kommet med. slet ikke hvis hun ikke anede med hvilket formål knægten var kommet. var han kun køkkenhjælp ville hun ikke se om han ville mere end det. dertil satte hun sku den særlige eliksir for højt, det mindede hende om hun måtte se hvor meget hun havde tilbage så hun vidste hvor lang tid hun havde til indtil hun måtte finde Sol igen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 22:36:32 GMT 1
"Han har stadig nogle ting han skal lærer men ellers gør han tingene godt nok" svarede hun roligt med et smil for drengen virkede jo meget glad for at skulle arbejde her og han gjorde da også tingene som han skulle selvom han stadig væk ikke virkede særlig glad for at skulle gå rundt mellem kunderne så var det ellers fint nok. "Jeg har sagt til ham at det kan ske du sætter ham til noget arbejde også, ikke lige noget med kunderne men rengøring nogle steder eller sådan noget" forklarede hun med et smil eftersom hun vidst ikke helt selv kunne bestemme over drengen.
|
|
|
Post by ziva on Feb 12, 2011 22:49:05 GMT 1
Ziva grinede kort og sagde "godt at høre, hvad han vælger at gøre blander jeg mig ikke i, ligesom med alle jer andre. er i glade for at være her må i blive det ved du såvel som de andre jo og i har fuldt ud ret til at sige nej til kunderne. men så må man jo bare gøre sig til nytte på anden måde i stedet" hvilket var sandt nok. men arbejdede folk som ludere her så betalte de hende også for det
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 23:00:09 GMT 1
"Det ved jeg skam godt, jeg har jo trods alt været her i 400 år efterhånden" sagde hun roligt med et skævt smil, eftersom hun nok var en af de ældste her sammen med Ziva selvfølgelig, en af dem der var blevet i længst tid fordi de ikke havde andre steder at gå hen og for Mysts vedkommende så fordi hun ikke havde fundet den rigtige mand som hun ville forlade stedet for. "Jeg skal nok sætte knægten i arbejde han kan jo altid gøre rent mens jeg handler ind"
|
|
|
Post by ziva on Feb 12, 2011 23:05:15 GMT 1
Ziva smilede og sagde "det ved jeg, og du ser fantastisk ud i den kjole" det var lettere fast at hun komplimenterede Myst, mest fordi hun ville have hende, men aldrig fik hende da Myst slet ikke gik den vej. det var gået mere over i at være en lille leg syntes hun, at ligge op til noget kun for at blive afvist igen og igen uden at de blev uvenner
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 23:09:42 GMT 1
Myst smil blev lidt større for hun kunne nu godt lide komplimenter, selvom hun ikke tog dem til sig og specielt ikke hvis det kom fra fulde folk. "Mange tak og du ser da heller ikke helt dårlig ud i dag" sagde hun roligt selvom Ziva udemærket godt vidste at Myst ikke havde noget kørende med kvinder så kunne hun da stadig godt give dem komplimenter både rigtige og nogen mere drillende.
|
|
|
Post by ziva on Feb 13, 2011 0:05:45 GMT 1
Ziva smilede og svarede "sikker på du ikke vil prøve min ivrige tunge og masserende fingre?" med et grin, hun vidste det ville ende med et fast nej. lige som alle de andre gange det var sket at hun havde spurgt. ærgeligt for hun ville med glæde give sig hen til Myst i sengen og vise hende glæderne en kvinde kunne tildele en af sit eget køn
|
|