|
Post by haze on Mar 12, 2010 21:16:21 GMT 1
det var snet aften og mange af menskeren var inde i ders små huse mange nej haze lå stille på grasset og så på stjerene han han viste af det her ville blive hårdt dag han var blive en vogert han viste han ville blive nogete stort men sår stort han tækte af og til vongen det gik med crystal men han ville ikke se henden hun hadte sårte ham meget og nu ønskte han henden død sarmt hendens mor for de hun hadte gjort i mod ham haze sukkte lidt og tanke kom over den smukke kitty som hadte tage sig af ham efter en reng fuld nat haze kome ikke ragtit ud i sol lyste men ud kom han dag om han så ville eller aje han sukket igen haze hadte foranderte sig temlige meget på de månder der var gået han gældte sig til af se kitty og ligge sammen med henden og se på stjerener
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 21:21:40 GMT 1
en lille nynnen kunne høre lidt væk fra haze. kitty gik med en rose i hånden hun snuste til. hun var faktis blevet ren efter som hun næsten lige havde været i bad. hun gik lidt og tænke på dam. og på hva der var sket imellem dem. hun så lidt på rosen før hun snuste til den. for føreste gang var hun ike sulten mere. hun havde en ternet nederdel på. og en fin skjorte(som på billet) på. et lille smil lå hen over hendes læber. mens hun gik der og nynnede for sig selv. hendes sneleopard leo. gik efter hende bare på længere afstand den den plejede at værre. kity havde bedt den om at forsvinde efter som hun havde fundet sig et hjem at bo sammen med andre vampyre. som faktis godt kunne lide hende. og fandt sig i hendes små numre med maden de spiste når det var.
|
|
|
Post by haze on Mar 12, 2010 21:27:48 GMT 1
haze kunne høger kitty og han smilte gald dag han hørte det han raste sig op " kitty " muldte han lidt og snysste sig fram til henden han stoppte op og så ¨på henden han smilte gald han ville aldige for lade kitty hun var dene nste der forstod ham løb nærmste over og svingen henden rrundt og kysste henden på kinden " tordte du var fagte vile " haze hadte lærte af tale sårnn dag han kunne vær blive stille af og til men haze var bar haze han var ikek bagen for vampyre dag han bliv budt pænt velkommen der haze så inde i kittys øjen og aldt sage af han var glad
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 21:31:15 GMT 1
"jamen hej min søn"sagde kitty med et grin"hey hey pas lige på ike svinge sårn med mig"udbrød hun med et samme og krammede ham venskabeligt og kyssedevenskabeligt på kinden. før hun endlig fik sig virsset ud af hans greb. hun så lidt på ham"jamen se lige dig. du har da forandret dig siden sidst. noget nyt at fortælle"spurgte hun riktigt muntert. man kunne tydeligt se på hende hun var i sit glade hjørne i dag. leo knurrede ulykkeligt og lagde sig fladt ned på maven lidt væk fra dem. leo havde stadig kras blod på poterne efter dam havde skudt kra ned.
|
|
|
Post by haze on Mar 12, 2010 21:37:21 GMT 1
haze så ned " jeg er blive vogter for dorigen anoo jeg viste jeg ville blive nogte stort men ikke sår stort og sår har jeg føgte nye krafter sinde " han visfte med hallen og krmmente henden ind til sig stille en tår gild ned af ham han var sår glad for af se henden igen " jeg har sårn savnte dig " viskte han svadt tårn gæld ned af ham og ramte kitty på kinden han viste godt af hun ike var hans mor men hun hadte op dravte ham sårn dov var der også nolge stynder som han ville glmmen men han hadte venne sig til det hazes hale snorte sig om henden dag han følte sig tryg igen
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 21:40:51 GMT 1
"for dronning anno? nej hvor fint min søn"sagde kitty med et grin og uglede hans hår lidt mens hun smilte til ham. hun enlig også savner ham lidt. men hun grad ike af glæde. hun så ham kun som en søn og ville aldrig komme til at se ham som andet."jeg har fundet mig en vampyr familie jeg kan bo hos... selom ham der ejer godset slog min elskede kra ihjel. jeg var nødtil at sende leo bort. for at kunne bo der leo har stadig ike lært ike alle mennesker er onsindet. og vil gøre mig ondt. men jeg er meget glad på dine vejen. bare anno passer godt på dig når der er. og du passer dit job ortnligt"sagde hun med et lille grin. og fandt en lille halskæde med en krystal i. hun gav ham om halsen"den har jeg lavet til dig. bær den med stolthed. når du har brug for mig. så knug den ind til dig. og sig moar jeg har brug for dig. så skal jeg nok komme"sagde hun med et venligt smil.
|
|
|
Post by haze on Mar 12, 2010 21:49:55 GMT 1
luke smilte sødt til kitty og kysste crystalen " det skal jeg nok " haze ille ikek tale om crystal han så lidt ned på det bar navten gjor ham vred og sur han glimte den lidt " jeg får nok brug for den til det jeg skal lave " sag han stille og så kitty ind i øjen lidt man kunne godt se af haze hadte ud vikligte sig megete bøde krop og sjæle han var blive mere hades fuld på nolge punkter han satte sig lidt ned til leo og smilte til ham og så op på kitty hun var også blive meget smukt "du har da også for andete dig mor " han smilte lidt til henden han så dov ned igen han sanvte af vær hos henden om natten og putte sig ind til en haze sukkte det godt du har fundte dig et hjem " han så lidt triste ned og kørte stille hånden over et rafte crystal hadte lavete på ham for lang tid sidene
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 21:57:30 GMT 1
"hva er der galt min skat"spurgte kitty lidt bekymret for ham og satte sig hos ham og leo. og nussede nu leo på hovet. og vaskede så det intørrede blod af leos pels. leo spandt lykkeligt nu. kitty havde jo ike skænket leo et blik siden hun var flyttet ind hos dam. så nu var leo jo dejlig lykkelig igen. "hvem har gjordt det der mod dig min søn?"spurgte hun så lidt bekymret. nok var haze ike hendes søn. men hun elskede ham som en aligevel. hun ville gøre alt for at sin søn skulle være lykkelig. eller bare glad. om hun så skulle slå nongle ihjel for det før hun kunne gøre ham lykkelig."fortæl hva der går dig på... jeg kan ike lide at se dig sårn."sagde hun nu en smule bekymret før hun lagde hovet let på skrå. og kiggede kærligt på ham.
|
|
|
Post by haze on Mar 12, 2010 22:04:51 GMT 1
haze sår lidt væk " det er ikke nogte " haze så lidt surt væk og bed sig i læben " det var crystal... og hendens men jeg støøte på henden... jeg ville dræpe henden jeg hader henden mor.... jeg hader zille famillen for de de har gjort i mod mig " man kunne se tår randen ned af ham " de ser mig ikke anden som en hund men de skal få af se vad jeg er...de skal få af se min sanden jeg nu " haze knutte hånden lidt og lage hovte ind under sit hovte han græd lidt det var føste gang han har gradt efter hun hadte fundte ham elelrs hadte haze værte heldt stille
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 22:08:51 GMT 1
"crystal? dronningens datter? jeg har hørt hun var nødtil at knuse sin store kærlighed. og græder sig selv i søvne når hun skal sove når ham ash ike tvinger sovemiddel i hende"sagde kitty tænkende og tænke på rygterne"hun har hvist planer om at få sit hjerte skåret ud. og bare ligge sig ned og dø. hvis hun da ike begyndte at spioner for sin mor"sagde hun så tænkende. hun havde godt hørt rygterne om crystal var blevet spion for sin mor."det er bare rygter tror ike på de passer.... crystal er en for sød pige af det jeg ved"sagde hun så med et svagt smil. og kiggede på ham"men jeg ved en ting. hun kunne ike holde det ud da hun droppede sin pjuske"sagde hun så
|
|
|
Post by haze on Mar 12, 2010 22:15:39 GMT 1
haze vente blikte op til sin mor og lage hovte ind til henden " jeg er stade forvirte vis hun elsker mig i nu vorfor sår skade mig jeg ved godt hun mååte går det af den dag " haze græd lidt " jeg sanver henden sår meget mor jeg tør ikke af besøge henden på slotte " haze raste sig stille op igen og så på leo han nusste ham på hovte stille og smilte ned til ham " men måske skal jeg viste mig fram som den jeg er nu " haze viste ikke nogte som hælst mere men han ville se crystal efter vad hun hadt sagt trækte crystal nok til af snakke med nolge som ikke var det onden land men en af de gode land haze lovrte lidt med hallen
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 22:20:10 GMT 1
"det en dårlig ide at snakke med hende pusser. du arbejder for anno... hun vil måske lade som om hun elsker dig for at få oplysninger ud af dig som sagt. hun er blevet spion for sin mor. og ville ha oplysninger ud af anno. ved at lade som om hun er hendes bedsteven. og en hun kan stole fuldt ud på. jeg ville råde dig til at glemme hende min søn ved det kan være svært. men det er det bedste"sagde kitty ærligt. leo lå og spandt vild mens den lagde sig på ryggen så de kunne klø ham på maven. kitty lod sin hånd glide igennem leos bløde pels mens hendes øjne hvilede på haze.
|
|
|
Post by haze on Mar 12, 2010 22:26:19 GMT 1
haze så på henden " jeg kunne jo lade vær med af sige det " haze smilte lidt han hadte en ide " vis crystal virklige er spione ville jeg kunne mærke det med det sammen mor jeg tor bar crystal er lige sår for virte som mig men det skeder vile ikke af snakket med henden hun er jio prinsse " han kølørte leo mens han så på sin mor " ja det er svært af miste sår en god ven mor men crystal skal vide vongen jeg er blivte nu " han raste sig lidt og så ned på sin mor " ville du gå lidt med sår føljer jeg mig ikke af lenne " haze to en sort kutte på sår igen kunne gen kenede ham han lod sår sin magie lave røde øjen som demnon haze ville ikke gen kændente af særlige mangen
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 23:33:01 GMT 1
"jeg burd enok tage at tage tilbage mod huset. solen står snart op men. oka men hvis jeg pluselig bare smutter. er det pga solen syns at ville fram"sagde kitty med et grin og kom på bene. leo reste sig op med det samme og rendte mellem bene på haze. og vidre rundt om dem. kitty gik hen ved siden af haze mens hun lagde sine arme over kors over hendes mave. mens hun smilte.
|
|
|
Post by haze on Mar 12, 2010 23:38:13 GMT 1
haze så på sin mor lidt han kunne godt se hun var lidt begkumrte for vad der kunne se med ham han to henden stille i hånden og smilte lidt " mor jeg skal nok passe på jeg er tro saldt en voget nu ikke " han kysste henden på kinden lidt mens han prøvte af dyfte sig vej til crystal han kunne godt lukte af hun var i nær henden han gik lidt for and sin mor mens øren bliv ladt ned og hans tænder kom fram når han gjor det tyndete på af der var far han så på leo og satte hånden stille for ham sår som tegen til af han ikke skulle komme nolge vjen med det nu
|
|