|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 12, 2011 22:36:23 GMT 1
Da Alamut kastede røgbomben ned i jorden besluttede Zill sig at hun ville have en bedre udsigt så hun forsvandt i en sort røgsky og satte sig op på en høj statue, måske kunne det her være lidt underholdende alligevel, dog lod hun ham ikke have sjov alt for længe før hun lavede en mindre vindbesværgelse som tog røgen med sig. Det var da en god måde at øve hendes magi på for den var ikke helt stærk endnu derfor var det også kun en mindre vindpust der lige var nok til at fjerne det meste røg eller ihvertfald gøre så de fleste kunne se nogenlunde igen og dermed stoppe de fleste angreb.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Mar 12, 2011 23:06:03 GMT 1
Alamut stønnede opgivende og to sit sværd frem han opgav at prøve at løbe væk og råbte "de er sandelig en modig kriger drage hvorfor sender de ikke bare resten af de hær efter mig er de bare blevet syge" og han ophævet sin illusion så han havde mest energi at bruge til kampen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 12, 2011 23:12:13 GMT 1
Zill sad roligt på hovedet af statuen af en eller anden person hun egentlig ikke var sikker på hvem var, det eneste hun vidste var at det ikke var nogen kongelig for dem kendte hun alle sammen til. "Hvorfor skulle jeg bruge energi på en uværdig person som dig? når jeg har folk til at gøre det beskidte arbejde?" spurgte hun højt nok til at han kunne høre det, for hun kunne ikke selv se grunden til hvorfor hun skulle spilde tid på ham når der var andre som hun hellere ville slås med, desværre var der jo ikke særlig mange af dem tilbage eftersom hun jo var blevet nød til at sortere hendes elskere fra med tiden af forskellige årsager.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Mar 12, 2011 23:25:43 GMT 1
Alamut hørte hende godt men han skulle lige få nogle af folkene væk fra ham og lidt efter sagde han "uværdig siger den kvinde der har dræbt de fleste af sine elskere og hendes egen efterfølger har aldrig set sin egen far og så kalder du mig for uværdig det skulle mere være dig" og tog en død mands økse og kastede den efter en mand
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 12, 2011 23:34:17 GMT 1
"Dræbt mine elskere? jeg har sgu da ikke dræbt dem" sagde hun hørt men også undrende for hun havde da ikke dræbt hendes elskere, så vidt hun vidste var mange af dem i live endnu medmindre nogen havde dræbt dem det kunne hun selvfølgelig ikke vide noget om. "Og hvilke efterfølger snakker du lige om? jeg har ingen".. Den mand gav ingen mening for han stod jo lidt og sagde en masse vrøvl som ikke var rigtigt eller jo den ene af hendes børn havde ikke fået lov at snakke med faderen men den dreng vidste da hvordan han så ud eftersom han havde set ham og på et tidspunkt ville komme til at snakke med ham, så hun fandt Geralt igen altså. Men ingen af hendes børn var efterfølgere, det var noget de aldrig blev for de ville altid kun være prins og prinsesser af Darklia, aldrig mere end det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Mar 13, 2011 12:11:01 GMT 1
Alamut forbandede sig selv han havde fået forkerte oplysninger eller han havde husket forkert han havde ikke ligefrem gode forhold til at huske godt efter tingene så han begyndte at koncentrere sig om kampen der lå efter hånden mange lig om ham men han havde fået mange sår over hele hans krop
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 13, 2011 13:30:53 GMT 1
"Du er godt klar over du ikke slipper levende fra det her, rygtet spredes hurtigt ser du så hvis du klare dig uden for venter der en hær på dig" sagde hun roligt med et skævt smil på læberne for det her var da en smule sjovt, mange af de udødelige rejste sig bare igen hver gang han lige havde dræbt dem, det her kunne jo tage flere dage og det gad hun egentlig ikke rigtigt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Mar 13, 2011 14:10:41 GMT 1
"og hvis jeg prøver at løbe væk vil jeg blive dræbt så jeg kan lide vælg tage så mange af dit folk" sagde han og slog en kvinde ned og landede på sine knæ han kunne næsten ikke mere men han kunne lavede en sidste illusion og der kom et mørkt skygge om ham mens han sagde nogle mystiske ord og der kom en stor væsen fra hans ryg og begyndte at slå rundt om sig
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 13, 2011 14:17:03 GMT 1
Zill smilede lidt til en person der havde holdt sig bag hele flokken, hun nikkede kort som om han forstod hvad hun mente, for denne person lukkede buret op til alle mulige slaver og sendte dem imod Alamut bare for at se hvad han ville gøre ved dem. Alle slaverne var uselt klædt for ingen af dem var jo købt endnu så de havde ikke fået noget ordentligt tøj end det de var blevet fanget i.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Mar 13, 2011 14:33:19 GMT 1
Alamut satte sin kniv og sværd på plads og hans illusion slog ud efter slaverne og for deres øjne blev deres kroppe helt ødelagt sammen med bygningen bag dem og væsenet så på de andre folk som var der og sagde med en umenneskelig stemme "vil i virkelig kæmpe mod en væsen der er næsten en gud"
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 13, 2011 14:50:05 GMT 1
Zill så roligt på det hele for nu kunne hun virkelig se vreden i slavernes og de andres øjne eftersom ingen skulle fornærme deres guder og da slet ikke en uvedkommende som tydeligvis ikke forstod hvor vigtige guderne var for begge lande. Selv ikke Zill var så dum at se sig selv som en gudinde for det var da kun virkelig dumme personer der valgte at fornærme begge lande. "Uh dum træk" mumlede hun for sig selv. Bueskyttere stilte sig klar og begyndte at skyde nogle imod Alamut og nogle imod uhyret, Magikerne fandt deres stave frem og skød alle mulige forskellige besværgelser imod dem, der var sikkert var nogle tortur besværgelser ind i mellem. Lycans forvandlede sig til de varulve de nu var halvt mennesker og halvt ulve, alle klar til angreb.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Mar 13, 2011 15:14:14 GMT 1
Alamut smilede stille for sig selv den illusion virkede vær gang lave en illusion så det lignede han blev til en stort væsen og så bytte sin plads med et lig og så sige noget som ville fornedret noget at høj betydning for dem for det meste deres guder og så bare lave mindre illusion over sig selv så han lignede en af de lig der lå rundt omkring han mente ikke han var en gud efter som han ikke troede på dem
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 13, 2011 15:52:37 GMT 1
Zill betragtede det hele selvom hun kort kom til at tænke på at Ceri nok ikke ville blive særlig glad for alt det rod her der skulle til at ryddes op i når hun en gang vågnede fra sin daglige dvale, endnu en regning Zill skulle til at betale. "Folkens stik til alle ligene så vi er sikre på de er døde og ryd så op. Skynd jer lidt hvis i ikke vil have en vred Ceri" sagde hun lettere højt bare så hun var sikker på at folk hørte det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Mar 13, 2011 16:30:11 GMT 1
Alamut lå stadig helt stille også da nogle stak ham i skulderen han lavede ingen gang en lyd og så blev han løftede op og da de var væk fra markedet stak han manden i rygsøjlen så han døde og han begyndte at gå væk der fra mens han holdte en hånd på sit sår i skulderen og gemte sig da der kom nogle forbi
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 13, 2011 16:37:07 GMT 1
Zill så roligt til da folkene begyndte at rydde op, men hun blev der ikke ret længe før hun lod sig forsvinde i en sort røgsky og landende mellem nogle lig. Hun trak hætten over sig igen før hun forlod markedet og begyndte at gå hjemad for det kunne jo ske der var noget interessant på vejen hun kunne se lidt på for at bruge hendes tid indtil hendes forlovede ville vågne og hun igen kunne begynde hendes træning.
|
|