|
Post by Mark Ash Paolini on May 2, 2011 20:53:38 GMT 1
"Jo det kan vi godt" sagde hun med et lille smil for det var da et lidt depri emne de havde fundet frem at snakke om men på den anden side var det emne et der lå tæt på deres hverdag. "Er der nogen dyr du gerne vil have vi har i vores nye hus?" spurgte hun roligt for de skulle jo leve af et eller andet så en ko eller ged ville da være godt til at få mælk af og måske et får eller noget.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 3, 2011 14:19:56 GMT 1
Alamut smilede kort og sagde "heste får geder ørne og din talende fugl hvad for nogle dyr vil du have der Myst guld tunge" og så på hende og kyssede hende på munden og så ned på gulvet igen han vidste ikke ellers han skulle lave og helt helt uden at tænke over det begyndte hans ene hånd at kærtegne hendes skød
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 3, 2011 17:45:54 GMT 1
Myst smilede og gengældte hans kys inden hun svarede ham "Så længe Deathia kommer med mig og måske en ko eller ged sammen med får så jeg kan give dig mælk og sørge for noget tøj der kan holde dig varm om vinteren" sagde hun roligt for hun behøvede egentlig ikke så meget mere end det, eller jo en hest kunne måske også være godt hvis hun valgte at tage på en mindre rejse for at besøge gamle venner. Da han begyndte at kærtegne hendes skød smilede hun bare for hun havde stadig ikke lyst til at forsætte hvor de slap.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 3, 2011 19:58:45 GMT 1
Alamut opdagede hvad hans hånd lavede og flyttede den og sagde "undskyld" og smilede undskyldende og sagde "det er fint nok Deathia kommer med der skal jo være en der kan holde øje med dig når jeg er ude men skal tale pænt når vores er i nærheden" og kyssede hende på maven og sagde "jeg håber vores barn får din udseende og hjerne"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 3, 2011 20:08:51 GMT 1
Da han stoppede smilede hun bare sødt til ham "Tror du selv hun kan tale pænt når der er andre i min nærhed?" spurgte hun lidt drillende men det var jo sådan set en sjælden ting der skete, ravnen havde jo heller ikke ligefrem været særlig sød når Alamut var i nærheden selvom den vidste hun var glad for ham. "så må vi da håbe at den får din appetit så jeg kan få lov at lave en masse mad til min familie" drillede hun en smule men det håbede hun jo lidt for hun ville jo gerne have den blev så meget menneskelig så muligt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 3, 2011 20:22:03 GMT 1
Alamut grinede kort og sagde "ja og dit lange liv" og kyssede igen på hendes mave og lagde sig ned ved siden af hende "jeg tror hun vil tale pænt med en del af dig som børn er jo" og så op på loftet og sagde lidt efter "men det gode ved hvis du tager med mig kan du se vores hus gudinde"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 3, 2011 20:28:41 GMT 1
"Egentlig håber jeg lidt på at den får dit korte liv, så behøver det ikke lide under et evigt liv" sagde hun roligt men det var jo også sandt, det kunne være en plage at have et evigt liv hvis man ikke havde en eller anden opgave eller var for langt væk til at blive påvirket af mennesker. "Måske bliver hun også blød med tiden, hun er allerede blevet glad for Shio" sagde hun roligt med et lille skævt smil da hun tænkte på den unge Shio, en ung dreng med mange problemer. "Det ville jeg gerne, så kan jeg begynde at tænke lidt over hvordan det skal indrettes"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 3, 2011 20:41:50 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "med dit hoved burde de kunne finde på noget af lave men de behøver ikke at leve evigt bare så længe de har fået noget at de kan holde af og en til de er træt af det min gudinde" og kyssede hende på maven og så på munden og sagde "ja det kan du men husk jeg har en begrænsning med hvor mange penge jeg kan give dig"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 3, 2011 20:48:22 GMT 1
"Ja okay, de må leve så længe til de har lært at elske og vide hvordan det er blevet elsket igen" sagde hun roligt dog med et kærligt smil til ham, for hun mente jo selv det var en fantastisk følelse specielt når den blev gengældt. "hvem siger jeg skal bruge så mange penge? Vi skal jo bo i skoven hvor de fleste ting kan skaffes, dog ikke værktøj. Det meste kan jo bygges og med lidt magi går det bedre".
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 3, 2011 20:57:53 GMT 1
"ja men jeg kan kun lige lave våben og min magi kan ikke påvirke verden men du har ret i de skal lære at elske andre og blive elsket" og lagde sig over hende og begyndte at kysse hele hendes krop og sagde "men skal vi ikke mærke hinandens fysiske kærlighed Myst guld tunge"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 3, 2011 21:01:22 GMT 1
"du kan jo se rundt i værelset med hvad min magi kan med skoven" sagde hun smilende for hun havde jo fået lavet noget af det selv ved hendes magi, ellers burde det da ikke være så svært når hun var vokset op i skoven. Da han lagde sig over hende lagde hun hænderne om hans nakke og smilede til ham "Du har virkelig savnet mig meget var?" sagde hun lidt drillende selvom hun nu ikke havde noget imod at han kyssede hendes krop for det nød hun nu en del at han gjorde.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 4, 2011 13:20:23 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "det er ikke ordet jeg har savnet dig som blomsterne savner solen men det er det nærmeste jeg kan bruge ord til" og kyssede hende på munden og sagde "folk fra skoven lære at arbejde med træ og folk fra bjerg lærer at arbejde med sten" og han tog en lille pose og tog en lille perfekt diamant og sagde "det er en af de sten man lærer at lave
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 4, 2011 17:23:48 GMT 1
Myst kinder blev lettere rosa på grund af hendes rødmen da han sagde hvor meget han havde savnet hende, men hun gengældte hans kys med et sødt smil. "Jeg fortrækker at bruge træ, det får det hele til at virke mindre koldt og upersonligt." sagde hun roligt efter hun havde fået den mere normale farve tilbage i kinderne igen. Hun så dog på diamenten "den er smuk, men den er stadig kold"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 4, 2011 17:44:43 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "ja det er kun en værdi løs men jeg ser varmen i sten der holder ilden hvor det skal være" og begyndte at rødme lidt af hendes rødme og kyssede hende på munden og smilede til hende og lagde diamanten på hendes mave og kyssede hende på maven
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 4, 2011 17:50:35 GMT 1
"Tror ikke helt vi tænker det samme, jeg tænker i stil med en person der kan være kærlig og varm som dig, der er som et træ mens andre er kolde og hårde som sten, folk jeg helst vil undgå" sagde hun roligt med et sødt smil, for hun var ikke sikker på de tænkte det samme når han pludselig snakkede om sten der blev varme ved ilden. Hun fulgte dog diamenten med øjnene da han lagde den på hende mave og kyssede maven, det tydede jo bare på han også glædede sig til barnet.
|
|