|
Post by Mark Ash Paolini on May 1, 2011 17:51:43 GMT 1
Myst smilede da han stoppede så hun stoppede også sin stønnen og bare smilede til ham som han flyttede rundt med dem. "Jeg har også savnet det, så har du vel godt kunne holde dig fra andre kvinder?" spurgte hun lidt drillende selvom hun nu havde savnet at være sammen med ham, så måtte hun jo også godt drille nu da hun var den som han for første gang lå med.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 1, 2011 18:21:00 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "jeg har ikke været så tæt på nogle som dig lige nu siden sidste gang" og smilede til hende og kyssede hende på munden og sagde drillende "men kan du sige det samme som mig Myst guld tunge min egen lille gudinde" og begyndte at kysse hende over det hele
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 1, 2011 18:34:14 GMT 1
Smilet virkede ikke til at kunne forsvinde fra hendes læber. "Så forstår jeg godt du har savnet det" sagde hun roligt for hun forstod ham nu godt, mænd var jo aldrig nogen der kunne gå særlig længe uden at få noget. Hun gengældte hans kys inden hun svarede "Kan heller ikke sige jeg har været så tæt på nogen som jeg er med dig nu, har ikke lyst til at ligge med andre end dig". Der havde da været rigeligt med muligheder for hende men hun havde altid undgået dem ved at pusse mændene på andre kvinder, ved at sige de kunne få 2 kvinder for den samme pris som de kunne få hende for, så mange havde valgt de 2 frem for hende mens andre havde hun måtte sige nej til. Da han begyndte at kysse hende flere steder på kroppen kunne hun ikke lade være med at sukke af nydelse.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 1, 2011 18:52:50 GMT 1
Alamut rødmede da hun havde sagt det sidste og så væk fra hende og sagde meget stille "og hvorfor siger du forstår det er alle ikke så trofaste som os Myst guld" og begyndte at kærtegne hendes mave og sagde "hvad tror det bliver vores lille barn" og slikkede hende på næsen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 1, 2011 19:05:48 GMT 1
Myst så roligt på ham med et lille smil "Du vil ikke tro hvor mange mænd der kommer her som egentlig har en kvinde derhjemme men går til andre fordi de egentlig ikke elsker hende" sagde hun roligt, hun nævnte jo ingen navne så hun kunne vel godt nævne det. "Jeg ved ikke hvad det bliver, håber bare det bliver rask, helt og smukt" sagde hun med et lidt større smil for hun havde jo ikke et klart køn hun ville fortrække til barn.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 1, 2011 19:19:09 GMT 1
"og stærk så den kan beskytte sine brødre og søstre og sine forældre når de bliver gamle" sagde han han mente ikke sine brødre og søstre som hans brødre og søstre men så de fik flere børn sammen de to for han havde fået en tanke om hvordan han kunne klare den prøve for de kunne beholde deres børn
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 1, 2011 19:27:28 GMT 1
"Du glemmer en ting min elskede" sagde hun roligt og kyssede ham på kinden "Mine børn skal ikke beskytte mig, for det er forældre der skal beskytte deres børn og desuden bliver jeg ikke gammel så jeg vil altid være der for vores børn" sagde hun roligt for hun havde da ingen planer om at skulle dø når Alamut en gang gik bort for nu havde hun jo noget at leve videre for, nemlig at passe på deres fælles børn som kun var blevet skabt i kærlighed.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 1, 2011 19:38:20 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "jeg vil passe på dem en til de kan passe på sig selv men jeg håber på du eller en af vores børn vil passe på mig når jeg er så gammel jeg ikke kan passe på mig selv mere hvis jeg ikke bliver et mål i stedet for mit mål gudinde" sagde han og smilede til hende og han håbede på hun ville det hvis han levede så længe
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 1, 2011 19:46:33 GMT 1
Myst smilede stadig stille selvom snakken om døden ikke ligefrem morede hende. "Jeg vil da passe på dig, det er det mindste jeg kan gøre for den mand som en dag vil gøre mig lykkelig" sagde hun roligt for lige nu kunne hun ikke være helt lykkelig når tanken hang over hende at de måske ville tage hendes barn fra hende og så det at barnet måske skulle nå at opleve dette sted.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 1, 2011 19:59:04 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "jeg tror at se på dig og vores barn i din fantastiske krop vil give mig styrken til at klare det hvis du vil tage med mig til min landsby når jeg tager tilbage Myst guld tunge" og lagde sit hoved på hendes ene skulder han kunne ikke få sig selv til at se på hendes ansigt
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 1, 2011 20:10:46 GMT 1
Det han spurgte om fik smilet til at forsvinde og gjorde hende en smule nervøs. "Men så vil de jo opdage det. Og hvis du ikke klarer det vil de tage vores barn fra mig og hvem ved måske vil det koste mig livet fordi jeg opgiver det ikke uden kamp om jeg så skal tage barnet med mig i døden.. Lov mig du vil dræbe barnet hvis de tager det fra mig, så skal jeg nok tage med dig.. Men ikke før du har lovet mig det.." sagde hun stille men mente det, specielt det sidste for hvis de tog barnet fra hende så ville hun hellere have det døde end at skulle vokse op i slaveri, hvis hun ikke selv kunne få lov at beholde det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 2, 2011 8:31:29 GMT 1
Alamut flyttede ikke sit hoved og sagde "hvis vi spiller vores kort rigtigt vil de tro det er en andens men jeg vil dræbe det på en måde så det ser ud til at det var født for svag til at leve men hvis du døde så vil jeg dræbe mig selv" og der løb en tåre ned til hendes skulder og han sagde "men der er cirka tre uger til vores hus Myst guld tunge"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 2, 2011 16:59:57 GMT 1
Myst sad roligt selvom hun lagde den ene hånd om hans hoved og strøg ham stille i nakken. "Så du vil lade de andre tro at barnet er min eksmands som jeg hyrede dig til at dræbe fordi jeg ville beskytte barnet og nu mangler et sted at be?" spurgte hun roligt for hun var ikke rigtigt sikker på hvordan han ville forklare det ellers "Jeg vil ikke dø min sniger, kun hvis de tager barnet fra mig den smerte kan jeg ikke leve med. Det har jeg for mange dødelige følelser til. . Hun vidste godt hun havde levet for længe blandt dødelige eftersom hun havde fået følelser ligesom deres, for de følelser ville hun nok aldrig havde fået hvis hun stadig boede blandt elvere. "Er der en rejse tid på 3 uger til vores hjem eller er det færdigt om 3 uger?" spurgte hun til gengæld undrende eftersom det jo kunne være begge dele, dog glædede det hende lidt at de snart kunne have et hjem i skoven at bo i selvom det betød hun nok burde tage sig sammen og sige til Ziva at hun rejste.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 2, 2011 17:15:03 GMT 1
"nej jeg kan kun dræbe slave handlere men at din er blevet dræbt af slave handlere og du var fanget hos dem og jeg befriet dig fra dem men det sidste kan passe meget godt for dem som tror vores far ham der lavede vores gruppe er en gud" sagde alamut og lagde hende ned på gulvet og sagde "3 uger før det er færdig da jeg tog at sted" og kyssede hende på munden og begyndte langsomt at bevæge sig
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 2, 2011 17:21:07 GMT 1
"Så bliver jeg vel nødt til at lyve men hvordan tror du de vil tage det hvis de opdager sandheden?" spurgte hun lidt undrende for hun ville da ikke selv tage det særlig pænt hvis nogen løj overfor hende. "Vent sagde jeg be? jeg mente bo" sagde hun lidt hurtigt efter han havde sagt det med en gud, eftersom hun aldrig selv ville be til andre end Nirelias gudinde hvis hun endelig skulle be. Da hun blev lagt ned på gulvet smilede hun stille til ham. "så kan vi snart blive en familie, men kun hvis du består den der dumme prøve for ellers bliver jeg nok nødt til at blive her for de ikke fatter mistanke" sagde hun lidt stille for hun var jo ikke særlig glad for tanken om at hendes barn skulle bo dette sted. Dog gengældte hun hans kys og sukkede stille da han igen bevægede sig i hende, selvom det ikke ligefrem var det hun havde lyst til.
|
|