|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 2, 2011 17:43:09 GMT 1
Alamut stoppede med at bevæge sig for han havde på fornemmelsen at hun ikke havde lyst til det og sagde "jeg vil miste min plads som leder i et år for vær uge men hvis vi er hurtigt så vil der ikke ske noget" og kyssede hende igen på munden og sagde "men hvis du siger du vil bo der så vil de ikke tage dit barn Myst guld tunge"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 2, 2011 17:54:02 GMT 1
"Så må vi håbe du klarer det allerede første gang" sagde hun med et lille smil efter han var stoppet med at bevæge sig i hende, for hun havde jo egentlig ikke lyst når de lige lå og snakkede om noget som hun mente var vigtigt for det handlede jo om deres fremtid og deres ufødte barn. "Jamen ville de ikke nemt kunne finde mig hvis du ikke fik lavet reglen om og de opdagede barnet var dit?" spurgte hun en smule bekymret.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 2, 2011 18:04:52 GMT 1
"De vil kun tage vores barn men kan vi ikke tale om noget andet du behøver ikke at tænke på de sorte fugle i nu ørnen holder øje med de for dig Myst guld tunge" sagde han og hev sig ud at hende og gik hen til hendes vindue og så ud at den han havde mistet lysten til at være så tæt på hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 2, 2011 18:15:46 GMT 1
Myst sukkede lidt opgivende da han rejste sig fra hende. "undskyld, jeg er nok en værre høne mor, men har aldrig været så tæt på lykke som jeg er nu og har aldrig prøvet at bære et liv under mit hjerte" sagde hun lidt undskyldende som hun satte sig op inden hun rejste sig op og satte sig op på sengen mens hun havde en hånd over hendes mave. Hun kom til at smile for sig selv da hun så ned i gulvet for hun kunne ikke få sig selv til at se på ham. Hun var nemlig kommet i tanke om hun ikke havde været så eftertænksomt og frygtet fremtiden som hun havde gjort for over 400 år siden da hun havde opdaget hvordan hendes mand virkelig var.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 2, 2011 18:35:56 GMT 1
"Det er i orden jeg har heller ikke været så tæt på lykken som nu eller jeg har heller ikke været med til at lave nyt liv" sagde han og åbnede vinduet også ud at det og sagde "hvis du tager med mig til min landsby om tre dage så må du være forberedt at jeg er nødt til at lave en illusion over dig så du ikke ved hvor det er og jeg vil det ikke men det er jeg desværre nødt til"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 2, 2011 18:45:08 GMT 1
Hun så stille på ham da han åbnede vinduet for hun troede lidt han ville hoppe ud af det, dog blev han da stående lidt endnu. "Det er også i orden men så må du hellere finde på et eller andet der kan gøre mig døv også for det ved jeg en illusion ikke kan gøre." sagde hun roligt for hvis han ikke gjorde noget imod hendes hørelse ville hun jo kunne høre hvor de var henne af.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 2, 2011 18:58:36 GMT 1
"Jeg kan lave en illusion så alle dine sanser bliver lukket ned for dig så det eneste du kan opfatte mørke men det er ikke fordi jeg ikke stoler på dig men du er nødt til at få en for illusion som alle ude fra for" sagde han og lukkede vinduet og gik hen til hendes seng og lagde sig ved siden at hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 2, 2011 19:04:20 GMT 1
"Jeg er ikke glad for du skal gøre det men du bliver vel nødt til det hvis du virkelig vil have mig med selvom det igen er en lidt dum regel" sagde hun mere roligt for han måtte vel gøre det selvom hun ikke var glad for det, hun ville nok føle sig som et fanget dyr eftersom hun ikke ville ane hvor hun var eller hvor hun skulle flygte hen af det hvis det blev nødvendigt. Endnu en ting der kunne minde om slaveri det hans gruppe havde gang i.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 2, 2011 19:15:56 GMT 1
"Vi lavede den regel da vi blev for angrebet af slave handlere da en kvinde mente at det var vores skyld at hendes kæreste var blevet dræbt på en mission" sagde han uden at se på hende han kunne ikke få sig selv til det og sagde meget stille "men jeg vil kun tage din syn Myst guld tunge"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 2, 2011 19:28:00 GMT 1
"Så det var en af jeres egne der sendte slavehandlerne til jeres landsby?" sagde hun lidt stille for det lød da sådan på ham, ellers må det jo have flere år siden at det var sket. Folk stødte vel på landsbyen tilfældigt og de kunne da ikke slette alles hukommelse medmindre de dræbte dem i stedet, ikke ligefrem en tanke der tiltalte hende. Dog kunne hun ikke få sig selv til at sige at hun brød sig mindre og mindre om hans landsby jo mere han fortalte om den.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 2, 2011 19:39:26 GMT 1
"nej en ud fra det er hundrede år siden men det er stadig som det var i går og d angreb os hvis de bare havde opdaget den stedet for så ville vi lave deres hukommelse lidt om så de ville huske det som det var et spøgelsesby" sagde han og rejste sig op og lukkede sine bukser og satte sig på gulvet
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 2, 2011 19:42:25 GMT 1
"Men det er så længe siden, folk kommer meget sjældent i bjergene, de fleste slavehandler går jeg ud fra går på jagt når der har været krig et eller andet sted eller opkøber små børn som deres forældre sælger for at kunne overleve selv" sagde hun en smule undrende selvom man godt kunne se på hende det ikke ligefrem var hendes yndlings emne at snakke om, eftersom hun ikke rigtigt brød sig om folk der blev holdt som slaver eller børn der blev tvunget til ting som de ikke burde.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 2, 2011 20:20:34 GMT 1
"nej de tager børn når deres forældre ikke ser det og syge gamle alle de kan få fat i uden at blive set nogen byer er nemmere end andre det er jo derfor vores gruppe er der ingen har fortjent at være en slave og det er derfor jeg prøver at lave så mange af de dumme gamle regler om" sagde han og satte sig på sengen kanten og så ned på gulvet
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 2, 2011 20:32:23 GMT 1
"Alamut skat, jeg har hørt folk sælge deres børn fordi de ikke kan tjene penge eller finde mad nok til at mætte dem selv. Det er altså virkeligt, hvorfor tror du nogen af de kvinder er her på bordellet? De er blevet solgt af deres familier." sagde hun lidt stille men sådan var det jo, og de kunne da ikke nægte børn selvom de da i starten bare blev sat til at arbejde i køkkenet eller til at gøre rent de steder der trængte til det, indtil de så senere fandt sig noget bedre arbejde eller bare forlod stedet.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 2, 2011 20:44:18 GMT 1
"Det ved jeg men der er også mange der bliver taget fra deres hjem men kan vi ikke lave eller taler om noget andet min gudinde vil gerne tænke på noget andet" sagde han og begyndte han uden at tænke at kærtegne hendes mave men han så ikke på hende men han ville så gerne tænke på noget helt andet
|
|