|
Post by Sol Angelika on Jul 28, 2011 18:40:03 GMT 1
De gule øjne vendte sig så hun så ned af sig selv og rettede lidt på hendes tøj, selvom det nu ikke var meget i uorden men et eller andet skulle hun have at lave. "Det er heller ikke sjovt hvis man tænker for meget, så bliver man så kedelig" sagde hun roligt med et skævt drillende smil for hun mente selv folk der brugte for meget hovedet var ret så kedelige og ikke værd at spilde tid på, der måtte jo gerne ske lidt. Hun så igen på ham da han spurgte hvad hendes navn var men ventede nu med at svare indtil han havde tænkt over det, for han lignede jo en der sad og studerede hende så det kunne være han kunne regne det ud. "Ja det er jeg nemlig.. Men mit navn er Sol og dit?" svarede hun roligt men valgte nu at rejse sig for der skulle ske noget så hun kunne lige så godt undersøge området for urter mens de snakkede.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 28, 2011 20:25:46 GMT 1
Messi kiggede på hende da hun rejste sig op, ville hun gå nu? " Jeg hedder Messi " sagde han med et kort smil, for nu havde han jo været her omkring så forhåbentlig viste hun ikke noget dårligt om ham eller sådan noget, eller hans forhold til den afdøde dronning Cec. han kiggede lige rundt om sig inden han så rejste sig op og kiggede hen på hende for han viste jo ikke om ville tage afsted nu eller ej. " Hvad skal du så lave ud af alle de urter? " spurgte han og han viste jo godt de skulle bruges på eliksere og andre ting, men det var mere hvad. Messi kløede sig kort sig i baghovedet mens han så på hende, han viste jo ikke helt hvad han skulle sige til hende for hun virkede til at kede sig lidt, hun var vist også på arbejde virkede det som.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jul 28, 2011 20:40:24 GMT 1
Hun havde nu ikke tænkt sig at gå men stoppede bare op ved en af de andre træer og bukkede sig ned for at grave lidt i jorden eftersom hun skulle finde ud af om der var noget brugeligt derunder. "hyggeligt at møde dig Messi" sagde hun roligt men fandt intet interessant hvor hun lige havde rodet så hun rejste sig og gik over til en af de andre træer hvor hun gjorde det samme. "Gifte og min special blanding" sagde hun roligt for der var jo stor efterspørgsel på hendes eliksir så hun måtte hellere i gang med at lave nogle flere af dem.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 28, 2011 20:50:58 GMT 1
" special blanding? " spurgte Messi forvirret, han forsatte kort efter " hvad gør denne special blanding så? " mens han så på hende med et skævt smil, og et hævet øjenbryn. Han kiggede lidt rundt og han ville snart gerne have noget sjovt men det var ikke helt nemt når man var nøgen men der kunne man jo også have det sjovt men Sol virkede ikke helt som den slags pige og Messi havde lovet sig selv han aldrig ville gå til en luder, for det var sku lidt for ynkeligt at gå til sådan en. men der gik så ikke længe før Messi kom på en tanke og hende her kunne måske hjælpe ham med det. " Er det egentlig muligt at lave en forgemmelses eliksir? " spurgte han mens han så på hende, han kunne jo så selv gøre den stærkere ved hjælp af sin egen magi, han kiggede lidt på hende " Og nej den er ikke til mig selv " sagde han med et lidt lumskt smil på læberne.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jul 28, 2011 21:07:15 GMT 1
Sol smilede bare mere lusket over hans spørgsel om hvad den gjorde. "Den sender dig det sted hen du allerhelst vil være, hos den person du virkeligt elsker uanset om de er døde eller ikke, så du at se hvordan dit liv kunne være" svarede hun roligt som hun vendte sig rundt og så på ham stadig med smilet over hendes læber. Hun ville dog ikke fortælle så meget som at det kun var en drømmeverden og derfor ikke virkelig, ej heller at man kun havde den slags drøm i omkring en halv time, så i ens hoved var man lige der hvor man ville være mens kroppen bare lå i den virkelig verden så man kunne alt ved den uden personen ville opdage det eller reagere på det. Hun tænkte dog lidt over hans andet spørgsmål "Ja det burde være muligt, men kan ikke love at den vil vare for evigt." svarede hun lidt tænksomt for det burde da være muligt at gøre det selvom hun ikke regnede med det ville være for evigt, måske bare forvirre personen i nogen timer men så vidst heller ikke mere.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 28, 2011 21:14:00 GMT 1
" og du sælger derfor den illiusion til folk? " spurgte han og smilte stort for hvis folk virklige hoppede på det var de da nogle bavianer, nu viste Messi da bare lidt og han viste at det ikke kunne ske i den virkelig verden det den eliksir gjordere og derfor kun ske i en drømmeverden af en art. " hvor længe ville den fineste Forglemmelses eliksir virke? " spurgte han mens han så på hende for det han havde planlagt skulle helst varer i mere et par timer, det skulle vare helst nogle år men i hverfald et par måneder, Messi havde nu tænkt sig virkelig at lave ged i alt det nu blevet til. " Og var skal du bruge for at lave denne Eliksir? " spurgte han mens han så på hende med det samme Smil han havde nu havde haft gennem hele deres samtale, det lidt lumskte men alligevel livlige glade smil han nu altid havde.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jul 29, 2011 5:05:42 GMT 1
"Selvfølgelig, for den gør folk afhængige.. De får jo opfyldt deres drømme" svarede hun roligt for det vr jo fordelen ved den, den gjorde folk afhængige af dem så de vendte tilbage til hende for at få mere, desværre var hun selv en af dem som ikke kunne leve uden eliksiren, dog havde hun ikke brug for den tit men bare når hun virkelig følte sig ensom og manglede hendes mørkets gud. Hun stod atter og tænkte sig om for at se hvilke ingredienser der var bedst til at bruge den for han ønskede vidst at den varede længe. "Nogen dage højest, men bruger jeg lidt magi i den så måske en uge eller lidt mere, ellers skal du bare huske at forsyne personen ind i mellem så kan du få det til at vare lige så længe som du ønsker" sagde hun roligt tænksomt inden hun bed sig lidt i læben for hun skulle vidst i gang med at eksperimentere lidt men det skulle da nok blive underholdende, selvom hun lige skulle have fat i en person først. "Det behøver du ikke tænke på alt jeg skal bruge kan jeg finde her i skoven eller på det sorte marked" sagde hun roligt med et skævt smil.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 29, 2011 9:33:22 GMT 1
" undskyld jeg siger det men det virker altså lidt dumt af dem der køber det eller bruger det, for det er jo kun en illiusion det er jo ikke det real deal " sagde Messi og så på hende med et skævt smil men han viste jo så bare ikke hun også brugte sin egen eliksir, men nu måtte man jo håbe at han ikke gjorde hende ondt ved at sige dette til hende ofr det var det da sidste han ville hvis han skulle have hende til at lave forgemmelse eliksire til ham, men han måtte nok selv stå for Magien for nu viste han jo også en hel del om Magi men det kunne nu være denne elever havde et par tricks op i ærmet. " Magien kan jeg skam godt hjælpe med.. Messi, Magiker af Første Rang.. til deres tjenste " sagde Messi mens han bukkede pænt for hende da han nævnte sit navn, dog kunne ikke han lade vær med at grine lidt af det for det var slet ikke Messi han ville ikke kunne holde til det adelige pjat.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jul 29, 2011 13:15:40 GMT 1
"Det siger en kun hvis personen er tilfreds med sit liv... Nogen ønsker jo blot at være med gamle bekendte som er døde for længst, og på denne måde kan de være det.. Så hvorfor ikke lade folk havde den smule håb og lykke at klynge sig til?" sagde hun roligt for der fandtes jo flere grunde til hvorfor folk brugte det, men det her virkede da meget logisk for nogen var virkelig så desperate efter at være sammen med dem de elskede men stadig ikke ville dræbe sig selv for det eftersom de havde meget at gøre her i livet endnu. "Og så? Hvis du bruger den forkerte magi vil det hele blive ødelagt, det kræver man kender alt til de ting der kommer i for at bruge den rigtige magi ellers kan det mislykkes" svarede hun roligt med et skævt smil "Men kan du godt få lov til, hvis du så selv gerne vil.. Min pris er ikke så høj igen, kommer an på hvor meget jeg skal lave".. Hun var da ligeglad om han ville ødelægge eliksiren eller ikke men det måtte han jo også selv om..
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 29, 2011 18:08:29 GMT 1
Messi smilte skævt mens han så på hende. " Jeg syntes bare det måske det er ligesom flask håb du giver folk, men det må hver person jo selv om hvis de ønsker at havde dette falske håb. sagde han roligt mens han så på hende, for nu skulle han jo hellere ikke virke for klog eller noget for det ville måske påvirke hende til at ikke at lave disse eliksire, " Penge er ikke et problem " sagde han inden han så satte sig ned på den nærmste sten der var behagelig nok til at kunne siddes på. " Dog skal jeg bruge så det kan holdes i nogle måneder! sagde han mens han smilte til hende for det skulle jo ikke holde op efter en uge så var det lige som spildt arbejde. " Jeg hjælper dig ikke mens du laver den.. jeg gør den først stærkere, når de er lavet. " sagde han roligt mens han så på hende med det varme blik fra hans krystal klare øjne.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jul 29, 2011 18:17:32 GMT 1
De gule øjne betragetde ham roligt som han snakkede og bevægede sig rundt for hun valgte ikke at kommentere hans første kommentar, eftersom folk jo selv valgte det, hun fortalte dem jo bare hvad den gjorde, det var jo ikke ligefrem fordi hun tvang det i dem.. "Stadig hvis du bruger magi på den efter så kan den stadig godt ændre sig, så det er nok dumt du selv gør det.. Hvis den skal kunne holde en måned, bliver jeg nødt til at have 4 måneder at gå på så jeg kan eksperimentere for skal jeg finde ud af hvor længe den virker, hvis du ikke bare vælger selv at få personen til at drikke den ind i mellem." sagde hun roligt for det var jo hans valg hvad han ville gøre men hvis den skulle holde så længe så blev hun nødt til at have noget længere tid så hun kunne se om den virkelig kunne holde så længe. "Og troede du var magiker, var det ikke meget nemmere at bruge en besværgelse til det?"
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 29, 2011 18:28:16 GMT 1
Messi kiggede kort rundt da han hørte en lyd, lidt ulv var der jo i ham, han begyndte også at snuse lidt lidt luften om ham, det måtte da se bare ldit sjovt ud, men Messi kunne da lugt lige så godt som Menneske som når han var ulv. " Jeg ligeglad med tiden du bruger på at fremstille denne eliksir, så længe den virker og den holder i mere end 1 time.. det ville jo ikke være så smart hvis jeg skulle hælde endnu en eliksir på offeret hver time. " sagde han så på hende med et stille og roligt blik samt et lille smil som lige kunne ses. Messi smilte lidt mere over hendes spørgsmål. " som du jo nok selv ved så gør Magi ikke altid det forventede.. men jeg har skam eksperimentede med det.. men hvis person denne besværgelse er på møder en vigtig person en dens liv, og den person fortæller offeret hvem han(hun virkelig er.. så ophæves den. " sagde han og så ned i jorden igen men flyttede igen blikket op på hende igen. " derfor har jeg brug for en eliksir + magi til at kunne for det til at virke som jeg vil have det skal. "
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jul 29, 2011 18:42:04 GMT 1
Da han virkede til at lytte efter noget begyndte hun selv at lytte efter sære lyde, for hun var jo elver og havde forbedret hørelse men det virkede ikke videre faretruende af en lyd, måske et eller andet dyr der vandrede i nærheden. "Hvad jeg kan gøre så den holder en måned, så skal du jo kun gøre det en gang om måneden, så længe du bare selv husker at gøre det for det vil kun være som et slør over personens sind" sagde hun roligt for hun kunne nok ikke gøre det så den holdt længere end det men så skulle han jo også kun gøre det en gang i måneden og det var vel ikke så svært, medmindre han virkelig gjorde ged i den med hans magi. "Skal jeg nok gøre, bare du har pengene klar til når den er klar.. Hvor skal jeg finde dig til den tid?" spurgte hun roligt for hun skulle jo være sikker på de kunne mødes igen når hun havde lavet den, selvom hun ikke vidste hvor længe det tog så var det nu rart med et bestemt sted hun kunne vente en dag eller 2 på ham.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 29, 2011 20:19:39 GMT 1
Messi kiggede på hende igen og smilte. " Bare rolig.. det vil ikek blive svært for dig at finde mig.. du kalder bare på mig! " sagde han og så på hende med et lumskt blik. han knipsede med fingerne samtidig med han sagde " Nasus " hvor der så kom et lidt knald fra hans knips hvor der også kom en masse små knispter. " Nu skulle det ikke være så svært for dig mere " sagde han mens han smilte til hende, det eneste han havde gjort var at lægge en besværgelse over hende så når hun kaldte ville Messi blive transporteret hen til hende lige meget om Messi ville eller ej.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Jul 29, 2011 20:46:58 GMT 1
Sol stod roligt og betragtede ham som han udførte den der underlige besværgelse selvom det lille knald virkede forstørret i hendes øre men hun lod sig nu ikke videre påvirket af det. "Så må vi jo se om du har tøj på til den tid" sagde hun roligt med et drillende smil for hun kunne jo fange ham på et uheldigt tidspunkt selvom hun nok ikke ville gøre det uden det var nødvendigt, selvom det kunne være sjovt at gøre det på forskellige tidspunkter bare for at irritere ham eller hvis hun nu manglede lidt hjælp.
|
|