|
Post by haze on Mar 13, 2010 12:00:13 GMT 1
det var blivte sent og haze hadte fundte crystal takkete vær sin mor han hadte hårt af hun hadte gradt og mere til haze så op på det hendenns værlse og sturdterte henden han sage ikke sår megete han skulle have tagete hendens taske med men vis det passte af hun var stukkte af sår var hun vel blivte sit jeg igen han kunne se af der var nolge hjemme han sukkte lidt og så ned af sig selv hun kunne grantriste ikke kende ham eller kunne hunden han hadte stade hætten på for af der ikke var nolge skulle se ham han gik stille hen til døren og bankte på stille og dag hendens dør men dag han skulle til det over faldte nolge elver ham og ratte ders bure " vad laver du her og vem er du " sag en af elveren " jeg er haze jeg kender crystal lad mig nu snakket med henden " sage haze lidt sur og knorte af elveren " ja ja alle kender crystal " elveren to ham op i et fast krap og gik ind og op til crystal " prinsse denne man siger han kender dem " sag elveren han hadte foget oder p af passe på henden haze hadte stade hette over hovte sår man ikke kunne se ham
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 12:12:20 GMT 1
crys sad på sin seng. mens hun var i gang med at udtæmpe en plan. rygtet havde løget hun var ike stukket af. men det var meningen det sku alle tro. men en ting var godt sandt hun var blevet spion for sin mor. indtil vidre."mhm"sagde hun og så op på elveren og manden i døren"jeg kender ham ike otis. før ham væk. jeg har ike tid til flere beundre... alle kan stikke af fra dronningen zill... gælder bare om man har mod til det.. og jeg har virkelig ike tid lige nu"sagde hun så og kom på bene. hun boede jo i det gamle hus. det hvor hun var blevet opdraget. indtil hun ville få sit gamle job tilbage. som dronningens tjenestepige for anno. så kom hun på bene. og gik hen til sit skab og roede alt igennem. hendes nye dolk lå på boret. den var dog ike magisk som den gamle. hun havde glemt sin taske ved floden da en flok vampyr syns det var sjovt at jage hende afsted,
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 12:21:10 GMT 1
haze stodt stille og så på henden fliger beunder haze kunne godt føle af der var nogete galdt " kom sår hr haze du har ikke nogete af gør her " manden tak i ham og var på vej ned af trappen * der er nogete galdt mån min mor hadte radt * haze stod stille og bliv stopptet han hadte dov set af hun h adte hals kedene som haze hadte gite henden mån hun hadte hørt elveren sige hans naven haze gor ikke megete modstand for af følje med ham han sukkte kodt hendens pap mor stoppete elveren " slip dov den stakls man kan du ikke se af han er sulten" haze stoppte op *øø nej ikke hendens pap mor hun ville sikkerte op dage af det er mig *
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 12:25:58 GMT 1
crys så med det samme op da hun hørte det var haze. og kom på bene og sendte sin papmor et advarende blik"vi får mad her op. jeg vil gerne snakke med denne haze"sagde hun lidt avlorligt. hendes mors koldhed havde skam smittet af på hende. bare en lille smule overfor de mennesker som havde svigtet hende. der stod mindst 20 elvere nede i stuen som havde fået ordre på at holde øje på crys. eftersom det kunne være hun var blevet som sin mor og kun ønskede dem ondt. en lille del passede det. en anden del savnede hun enligt sin gamle familie. og sit gamle kedelige liv. det nye var for spændende. hun holdte døren helt åben for haze så han kunne gå ind. hun havde stadig hans halskæde om halsen. efter som hun havde kastet noget magi over den så den enlig var lidt nyttig"og mor.... intet kød til mig. men en masse til hunden"sagde hun med et lille drillende smil. hendes papmor nikkede. og skynte sig ud i køknet for at hente det crys havde bedt om.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 12:33:33 GMT 1
haze kom stille op med hætten over hovete han sage ikek sår megete han var ikke særlige glad hun kaldte ham stade for en hund haze var ikke den gammel chameren haze mere aldt hans kærlighed var stort set væk han hadte kun sog i sig han hadte loggete aldt ud han hadte dov også føgete magiske krafter sinden de hadte set hinaden han stod p vagt over for henden for aldt vad hun ville haze han lod crystal kale ham som hun ville men lige nu var måske ikke det beste han viste af hun ville vende til bage
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 12:36:44 GMT 1
"lille pjuske min.. jég er så frygtelig ked af det jeg gjorde mod dig"sagde crys faktis ærligt. og slog så sine arme om ham. og lukkede døren i i det han kom ind. mens hun knugede sig ind til ham"undskyld det var ike min mening at gøre dig fortræd... jeg er så ked af det.. jeg har sårn savnet dig"peb hun svagt og knugede sig bare ind mod ham. hun ville ike grade. ike igen hun var lige stoppet med at grade sig selv i søvne efter som hun var nødtil at nuse sit eget hjerte for at være sin mors datter. som hun stadig var. hun havde en lille plan i baghovet. hun skulle bare lige vinde hazes kærlighed og tillid igen. men hun var ike sikker på hvordan hun selv ville reger når hun var nødtil at dolke dem alle i ryggen igen.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 12:51:14 GMT 1
haze stod stille og stod lidt kold han viste ikke vad han skulle svar vis hun nu vente ham rykken igen men der var vist stade nogete føsle i det han lage stille armen om henden og nusset henden stille og lod henden græde lidt haze var heldt væk og hørte bar på vad hun sage " crystal passer det man høger " sag han stille han lod hetten falde ned sår hun kunne se vongen han var blivte han hadte foranderte sig meget og hadte miste sine enven til af skiftte form men nogete af det var der stade
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 12:54:14 GMT 1
"at jeg spioner for min zill?!?..... det en direkte løgn"hvæsede crys koldt. hun glæede sig sårn til at få fingerne i den vagt der havde sladret. det måtte betyder der var spioner på slottet hos zill. siden næsten alle vidste det. så lagde hun en hånd på hans kind"at jeg stak af hjemme fra jah... jeg savnede min pjuske jeg savnede at vogne op til dig... jeg kom tilbage for din skyld pjuske. jeg elsker dig stadig mere end du tror. du var min føreste kærlighed... jeg vil ike miste dig helt"peb hun kort men ærligt. hun savnede ham enlig lidt for meget. og knugede sig bare ind til ham. mens hun lukkede øjnende i.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 13:07:31 GMT 1
haze hørte på det hun sage han glmte henden lidt mere ind til sig nolge tår tiligte ned af ham han lage hovte ind til hende til hendens nakke " jeg har også savnet dig" haze viste ikke nogte mere han måtte bag tage det som det kom det af hun hadte kaldt ham en hund og et dyr var megete srån når man tækte på vad han hadte værte i gmmen han lod sin hånd gilde ned af henden " jeg kunne ikke glmmen dig crystal.. selv om flok sage det kunne jeg ikke " han glimte henden ind til sig og kysset henden på kinden han og lod ddet helle gå som det gjor vad ville hun sige vis han var blivte vogter han sukkte lidt og hørte hendens hjerte bange han kunne virklige føle det som hun gjor
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 13:12:22 GMT 1
crys tog hans hovede i sine hænder."du skulle havde glemt mig haze... det skulle du virkelig... men jeg er glad for du ike kunne"hviskede hun stille men kærligt og lod så sine læber trygge sig mod hans og lagde armende om hans hals. i det hendes papmor kom ind og stilte maden og kiggede kort på dem før hun smutttede hurtigt igen. "du min køter er du ike"spurgte hun så lidt kærligt. hun mnete det kun godt når hun enlig kaldte ham for en køter.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 13:20:15 GMT 1
haze trukkte sine læber og tækte ikke på hendens pap mor han klimte henden stille ind til sig han smilte lidt dag hun spurte om han var hendens køgter han så lidt væk men sår sår på henden og nikkte " jov det er jeg det ville jeg altid vær " han holdte stille på hendens byst og kunne mærke hendens hjerte banken han så ind i hendens øjen lidt han håbte sårn på af hun ikke udnytte ham men han var stade på vagt over for henden men slugte af zille kunne han ikke lide han smilte lidt og så på borget det var længe siden han hadte spise sår nogete
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 13:23:31 GMT 1
"bare spis"sagde crys med et svagt smil og kyssede hans kind. hun havde enlig ingen følser for ham mere. men viste det ike. hun var en vild god skuespiller så han ville tro hun enlig stadig elskede ham. en lille del elskede ham stadig. men en anden del havde stadig lystil at rive hovet af ham. hun rystede kort på hovet og kyssede ham så kærligt"bagefter du har spist skal du forkæles lidt"grinte hun og nussede hans brystkasse. men satte sig så på sengen. og gennem gik en bog igen.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 13:30:45 GMT 1
haze kikket på manden lidt han to en lille flaskete op og dark lidt af den han ville vær sikker på af hun ikke forgifte ham han spiste lidt lang somt og så sig om kring det ligete sig selv han to sig lidt på armen da et ra gjor ondt lidt ondt " mhhhe det smager godt " han spsiste lidt hurtiger og dag han var færde tørte han sig om munden og satte sig hen til crystal han budte kunne føle det han kunne dov ikke sige vad han ville glemmen det der var sket
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 13:33:06 GMT 1
crys lagde sin bogfra sig og satte sig på hans skød. og lod sine læber møde hans igen for at få ham til at holde bare lidt mund. og lagde så armende om hans hals. og hviskede kært"har virkelig savnet dig haze. mangler dig i min seng når jeg vogner om morgnen"hviskede hun kært. mens hun så ham ind i øjnende"du har forandret dig meget. har man fundet sig et job"spurgte hun nysgerrigt og så på ham med et nuttet smil.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 13:40:22 GMT 1
haze sukkte dag hun kysste ham " det er ikke nogete særligte " han sukkte lidt og støj henden stille ned af sig hun hadte virklige savete ham han smilte lidt og krysted hendens finger " jeg har også savnete dig crystal virklige megete " haze ville ikke tale om sit job lige nu han hadet måtte gem gå nolge ting for af få det til af ske for vis han ikke kunne blive nogete hos zille kunne han det hos anno men det var den enste måde efter hun hadte bordtvist ham for det sted han kom fra han smilte lidt til henden og så på hendens læber han støj over dem med sine to finger og også h hendens byst " jeg glemmer ikke den aftten " viskte han svadt
|
|