|
Post by engel on Mar 13, 2010 20:08:18 GMT 1
Natten var lige faldet på. der var maks 10 mennesker i kroen der stadig drikkede. og snakkede sammen. Engel stod som altid oppe ved baren i alt for kort tøj, hun havde et par virkelig korte blå shorts på. og en vild løs top der kun lige dækkede hendes bryster. hun havde penge sedler i buksekanten efter hun lige havde lagt i med en vild rig mand."Engel du er alt for sød og rar til at kunne være luder"sagde bartneren til hende. engel grinte bare lidt og kiggede på ham med store klare øjne. hun savnede enlig mira. og hendes vild hårde behandling og sagde så bare "men jeg nyder mit job. så det jo det ike" Bartneren rystede på hovet af hende. og begyndte så at tørre disken af. Engel grinte og gik hen til et bord og satte sig og begyndte så at tælle sine penge hun havde tjent på en dag. mens hun nynnede for sig selv. mange af mændende i kroen tjækkede hende ud. fordi hun gik i så kort tøj som hun gik i. hendes blondte hår sad enlig opsat i en højhestehale. så man kunne se hendes hals.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 20:17:53 GMT 1
haze var komme sig over crystal nu hadte han set vongen hun var ikke andte en cyster som gjor sit mor beskidte abadte han hadte lyst til af drikke sig han og så finde en pige for af komme sig hurit over tingen han var lidt hal glad og slog hovte ned i borte bardtendern hadte sakkemed hase nolge gang " jeg ville ikke se crystal for mine øjen igen " sage haze og to i mod ølte nolge af de mensker der sad der var nolge der kom der tit " jeg kan sku godt forstå dig haze " sage ne mand med lidt overskæ " kvinder kan vær hår en gang i mlmen min dreng " trøste manden og bbøvste lidt " ja " svadte haze bar og så ned i sin øl " det skal du sku ikke vær ked af der er mangen ander dalige tøser tag lige som engel hun er er dalige pige"
|
|
|
Post by engel on Mar 13, 2010 20:23:14 GMT 1
Engel spreng på bene og rente op til bartneren. med et stort glad smil på læberne. og kiggede lidt tiggende på ham søde søde rare bartner. jeg har ingen penge kan du ike forkæle mig lidt"spurgte hun mens hun lavede hvalpe blikket han ike kunne stå for. bartneren sendte haze et lille drillende blik. og fandt så en flaske med noget rødt stas i jaja engel din lille fette røvsukkede han med et grin. Engel smilte stort og kyssede igen bartneren på kinden og daffede så hen til sit bord hvor hun satte sig igen. med føderne på boret nu. mens hun nappede til det røde stas i flasken. bartneren så på haze "Engel er en lille fette røv. hun er meget rig. men aligevel bruger hun kun penge på smykker"sagde han med et lille grin over engel.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 20:30:58 GMT 1
haze s¨ hen på engel og han så ikke sår glad ud men han sendte dov et smil til hendne og nikkte høfligete " det er hun vel " haze knen se lidt af crystal i henden det var lidt skramen han kikkte lidt væk og så op på bardt tenderen "d jeg fandt ud af at crystal spioner for dirogien zille " sag han lidt hårdt han to glasse " jeg gem skute henden lidt men der skete sår mangen ting på en gang " haze så på engel lidt og kunne nu ikke få øjen væk fra henden det var ikek sår godt det var det han var bangen for
|
|
|
Post by engel on Mar 13, 2010 20:36:57 GMT 1
Bartneren så på ham "spionerede for zill..... mhm det skal du være stille med zill ejer jo kroen her. må du ike glemme. og jeg har hørt mange rygter om denne crystal... mange mener hun er som sin mor bare en lidt sødere udgave. men ike typen der ligger i med nongle..... du skal ike tro du kan chore engel. hun er luder og meget dyr at slagsen.... men du kan prøve dig lidt fram. hørte at hun og en elver kvinde var sammen. elveren slap for at betale"sagde han med et lille smil. Engel sad og talte sine penge igen. mens hendes dybhavs blå øjne skinnede. de var mere klare end crystals og man kunne næsten aldrig få øjnende fra dem. så kom hun på bene og gik op til bartneren igen og kiggede på han. "jeg keder miiig. har du ike et eller andet jeg kan lave her i kroen. for at betale for min lille lange regning" spurgte hun bartneren. og smilte vild nuttet og frækt. bartneren så på haze "jo faktis. min ven her har brug for lidt selskab. kan du gøre ham lidt glad. en pige knuste hans hjerte. sagde han så. engel så på haze og smilte med det samme"fint med mig"sagde hun så
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 20:44:41 GMT 1
haze så på manden og så på angel lidt han rømde lidt men han var lidt lige glad med af snakke om zille var spione alle kunne komme i mod ham han var vogter og fadt si ikke i sår megete han kunne måske begydte af lade efter hans forsvunden søster hun ville daag elske ham mere ind denne siv til crystal heks som skulle brandes til helvte haze gik stille med angel "vor gammel er du fry " sag han stille og lage hovte på skå han kikkete ind i hendens øjen hans forry øre vifte lidt fram og til bage men han stoppte spr lidt efter
|
|
|
Post by engel on Mar 13, 2010 20:48:06 GMT 1
"haha jeg er en dræber min ven. jeg er 80 år gammel. som du kan se liner jeg em på 18"fniste Engel og kiggede på ham. mens hun traskede hjem ad"er du typen der ike gider ældre kvinder da"spurgte hun så og så på ham med et nuttet lille smil. mens hun gik hjem ad. endelig da hun kom til sit hus der lå tædt ved gransen men stadig ike ved gransen. gik hun hen og lukkede havdelogen op og gik ind. og gik så op til døren og låste den op og holdte den åben for haze.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 20:54:39 GMT 1
haze to sig i nakken " jovv dag det er jeg bar de ikke ser aldt for gammel ud men smuk som dig kan jeg godt " sage han chameren til henden og gik ind sammen med henden " er det oki jeg smider min tøje lidt det bræner sårn på mine armen " haze kikket på engel og v iste ikke llige heldt vad han skulle snakke om haze var stade rasen over det crystal hadte gjort men han fatte sår ikke vorfor hun hadte ind kaplse sine følser for haze var det for at holle dem skjul for zille det måtte det vel vær haze ryste lidt på hovte og så på den skønne angel han smilte lidt til henden og vente på vad hun sage til det han spurte om
|
|
|
Post by engel on Mar 13, 2010 21:00:13 GMT 1
"jaja det må du da gerne. giv det til mia !"!sagde Engel med et smil med det samme kom en af de 5 tjeneste folk der boede sammen med engel hen til ham. "vi er oppe på væreslet mia. gør et bad klar til os når du ike længere kan høre vi snakker"sagde Engel til mia. mia nikkede lydigt og tog imod hazes tøj da Engel havde hjulpet ham af med det. og så gik engel op på sit værelse. rummet var stort. meget enda der stod et sminky bord med en masse krystaller. der hang billeder på væggende af familien. hendes seng var stor og havde en tyk dyne liggende hen over sig. der var mindst 60 puder på sengen. og en masse bamse på gulvet. efter som hun fik bamser af sine beundre. "du skal ike tænke på denne luder mens du er her. hun skal bare slappe af og glemme hende"smilte hun venligt til ham
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 21:11:40 GMT 1
haze vente blikte til angel og så på mira *hmmm det kunne vær sovt med to piger han smilete lidt til engel og lage sig lidt ned og så op på værlse haze så på anel igen " vor længe har du til fras stille men " haze kunen ikke lide af sige luder eller nogete andete han var meget sød vad and gik sår noget hazezs ar brændte lidt det gav også en fom for damp men ikke sår megete ( lige som på bildren af arne ) haze så på henden lidt inden han raste sit hovde op han kunne ikke lade vær med af ginge med vad engel sage. om crystal
|
|
|
Post by engel on Mar 13, 2010 21:15:57 GMT 1
"mhm siden min far døde fra mig og efterlod mig huset og alt her. jeg er meget tilfreds med at være luder. så det sku ligemeget. og så gider jeg ike kærlighed elsker mig selv for meget."sagde Engel med et let grin og tog sit tøj for at drille ham og sagde lige ud "mine tjenestepiger skal ike ligge i med de mænd jeg er sammen med.... så kommer de ned i kælderen. hvor min elskede tjenestedreng tar sig pænt af dem" sagde hun med et lille nuttet smil og satte sig på sengen hos ham"lig dig på maven"sagde hun så med et nuttet lille frækt smil.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 21:23:49 GMT 1
haze gjro som hun sage og lage sig på maven ikke for de der kunne komme noget godt ud af det men nogete skulle han tage sig til haze to sig ikke af det hun sage hans ræve øre vifte lidt til sideren også hans lange hale vifte lidt han var nysgærige og ville se vad angel ville " men kan du ikke savne det til tider " haze smilte lidt og så ned i gulvte og viste ikke vad engel ville for han ahdte aldige værte hos en lyder før haze hadte haft nok i crystal den gang men nu var det slut mlmen dem såe kunne haze lede efter sin søster som han viste han ahdte og hun skulle se hans mor og hans mor skulle se henden
|
|
|
Post by engel on Mar 13, 2010 21:26:33 GMT 1
"nix"sagde Engel med et grin og satte sig på hans ryg. og begyndte at lade sine hænder glide op og ned af hans ryg. mens hun nynnede svagt for sig selv. "du skal ike tro der sker noget lille ven. bartneren sagde du sku ha selskab. hvis du vil andet må du skam selv ligge op til det"sagde hun let drillende mens hun masserede ham på ryggen.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 21:39:16 GMT 1
haze smilte lidt og lage øren heldt til bage da hun maserte ham han kunne godt lide det hans hale nusset isg op af hendens skede nogte han ikke kunne gør for da hans hale sad heldt der til han vifte lidt med den og sukkte svadt af det hun gjor han piv lidt da hun ramte hans arm de arne var bran vammen i nu sår hun kunne lædt mærke vongen han hadte det
|
|
|
Post by engel on Mar 13, 2010 21:42:49 GMT 1
hun spreng af ham i det hun brandte hånden på ham "avavavavaav" peb hun klagende og i det kom hendes ulv ind og slikkede kærligt hendes hånd. mens den så på dam den øjne skinnede af bare ren glæde for at se en ræv og spreng så op i sengen til ham. og snuste til ham . Engel stod helt lamslået" hva fa...."mere nåede hun ike at sige af bare ren chok.
|
|