|
Post by haze on May 25, 2011 19:24:52 GMT 1
haze viste ikke helt hvordan han skulde sige det ” jeg har altid været et dyr for Andre de siger mig som svag ” svaret han stille han kikket på sine hænder ” jeg kom her til for at blive stærker og nå en rang så folk ville se op til mig som alle ser op til dem ” han sukket lidt Mens han Vente sig stille om mod hinden hun skulde ikke to at han var sur på hinden han kunde jo godt lide hinden hun var god nok stille vente han sig om og smilet til hinden ” og jeg stopper ikke forde en folk mennsker eller Andre jeg ikke dur til mit job haze ville godt vise at han godt kunde lide hans Job og det hun gjord for landet
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on May 30, 2011 11:22:59 GMT 1
hun så på ham og smilte. "Haze, de er ikke svag. de er min vogter.. hvordan skulle det gøre dem svag?" hun smilte let igen og lagde sig ordenligt i sengen før hun lukkede øjnene. "Desuden.. så ville jeg ikke lægge mit liv i andres hænder som sådan. mennesker er svage.. især når vi står overfor en vampyr der leder en hær.." hun sukkede let før hun igen så op på ham med et lille smil. "de skal ikke lytte til folket, de er bare jealoux over at du er så højt oppe i rang som de nu er."
|
|
|
Post by haze on May 30, 2011 16:42:04 GMT 1
Haze viste ikke hvad han helt skulde sige til det han Kikket lidt til den ene side * nej hun har vel ret som altid * haze sukket lidt mens han vente sig om stille og rolige lage han en hånd over hindens og nusset den han smilet varmt hun hadet taget sig godt af ham men man kunde også være sikker på at haze passet på hinden haze viste ikke helt hvad han skulde sige til det men han kunde også godt se at hun var ud matted efter den tur han viste ikke helt hvad han ellers skulde gøre kunde han godt lide hinden mere ind på en måde nej det var vist ikke muliget eller var det haze viste ikke om han gjord sig fortjent til det der nej nej haze ville ikke have en ingen som måske bare vente ham rykken eller gjorde noget hved ham han sukket let mens blikket bliv sadt ned mod hindens smukke krop
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on May 31, 2011 21:00:03 GMT 1
hun så let på ham før hun langsomt satte sig op igen. "Jeg kan ikke ligge her.. jeg har en tale der skal laves.. Haze min kære.. Vil de ikke være sød at bede en rådgiver om at komme med nogen papire. der er så meget der skal gøres lige nu.." hun tog sig let til hovedet, som sagt var hun jo dronning, hun kunne ikke tillade sig så meget som at tænke på sig selv, hun så roligt på ham før hun smilte igen og rejste sig langsomt, vaklende dog, men hun kom op. hun gik langsomt hen og satte sig ved skrivebordet og så ned på fjerpenen og bed sig i læben.
|
|
|
Post by haze on May 31, 2011 21:14:35 GMT 1
Haze så stille efter hinden mens hovedt stille kom ned kære hvorfor bruget hun det ord mund?. Haze rejste sig stille op fra sengen ” jeg skal se hvad jeg gøre min Droninge ” haze gik stille hen til skrive boret stille boget han hovedet stille ned mod hindens kind og gav den et varmt kys på kinden stille gik han ud for at se om han kunde finde ham vis han overhoved kunde det var ikke fordi han kunde sige så smeget om det hun spurte om om han kunde gøre det men inden han rejste han stille sig op visket han stille i hindens øre ” jeg ville altid holde af dig ” haze gik ud for at finde den person der gik heller ikke længe før at han fandt ham haze gik stille nede i parken og vente på at se hvad dagen skulde ende med han håbet på at hun ville se ham i aften eller sener men haze hadet Glemt sin musikinstru ment inden hos hinden på selve sengen
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 1, 2011 12:45:48 GMT 1
hun sad helt stille da han gav hende kysset op kinden, tænkte lidt før hun langsomt lagde hånden på, og da han hviskede ordene i hendes øre så hun hurtigt tilbage efter ham da han gik. hun rejste sig lige så stille op og gik hen til døren og låste den, hun skulle nok låse op når han kom tilbage med rådgivern.
hun stod lidt og så sig om i det store værelse hun nu havde og plantede så hendes hand på hendes ansigt. "Clary.. Hvad har du rodet dig ud i.." hun sukkede før hun langsomt gik hen og åbnede sit skab, tog en kjole ud, kiggede let på den og begyndte langsomt at klæde sig af, af med de grimme bukser og bluse, og så hurtigt i et lille bad der allerede var gjort klar, og som altid når det var et stykke efter. hun var ganske hurtigt til dette og stod i kjolen et godt stykke tid efter. badet havde været dejligt køligt lige som hun ville have det. hun gik langsomt hen og hev i en snor og gik hen og åbnede døren.
En tjenestepige kom hurtigt løbende ned af gangen efter at hun havde trukket i snoren, efterfuldt af nogen andre som skyndte sig ind til hende og tog karet ud. en anden tjenestepige blev dog stående og hjalp Clary med at sætte håret efter badet.
|
|
|
Post by haze on Jun 1, 2011 21:20:08 GMT 1
Haze kom en time efter for han hadet fundet en regtit god vin til hinden som han håbet på at hun kunde lide haze gik længe og tænkte på om det nu var en god ide at ha sine følelser hos en konlige igen men han kunde vel ikke gøre for det haze var bare som han var og han synstest meget om hinden men der var vel også et godt ven skab hos dem haze sukket lidt men stoppet op da han så en Blomster handler stille kikket han på nolge roser ” det kunde være en god gave og gi til hinden… hvor meget skal du have for at lave en Buket blomster ” 10 sølv ” sage en gammel mand mens han kikket på haze han hadet et lang skæg som han ned over hans vom og lidt snavset finger ” hvem er de til herre ” haze tænke sig stille om men viste ikke hvordan han skulde ud fylde det ” til en person jeg har kanske kær…. Arr så ved jeg hvad du skal have prøv at beskrive hinde ” slutte den gammel mand med atsige mens haze bare kikke lid og prøvet at huske lidt ” hun er smuk som Sne og hindens læber er røde og hindens øjne grå smukt grø grønne hindens krop slank ” manden to nolge forskellig ting frem mens han kikket på haze ” ja det var vist det…det bliver 10 sølv ” haze gav manden pengene til manden men gav ham lidt ekster da han viste han ikke solte så meget han smilet til ham ” Behold bare resten af dem …..ååå tak hr det er meget venliget af dem ” haze gik og gik op til Droningen igen og banket stille på ” jeg har deres vin ”
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 4, 2011 0:25:10 GMT 1
hun vendte sig hurtigt mod døren da hun hørte en stemme udenfor, hendes øjne blev lidt kolde i et øjeblik, og så blev de med et meget irritable. hun så på tjenestepigen der slap hendes hår og løb mod døren. åbnede den og var hurtigt ude. lukkede døren efter sig og så på Haze. "Hendes mejestæt ønsker vist ikke vin.. det gjorde hende lidt sur.." hun løb hurtigt ned af gangen løftede op i skørterne mens hun løb som om nogen var efter hende med en pisk i hånden.
Clary så stadig mod døren og gik nu hen til skabet igen og tog en maske frem hun langsomt tog på så den dækkede hendes næse og mund, og langsomt gik hun så hen til døren og åbnede den, så roligt på Haze. "Haze.. jeg bad ikke om vin.. jeg bad om en rådgiver.." hun så roligt på ham med alvorlige øjne og lænte sig en smule op af dør kammen, lukkede så øjnene og sukkede," kom ind.." hun venste sig om og gik roligt ind og satte sig på stolen igen og så op på ham. "Fandt de en rådgiver?"
|
|
|
Post by haze on Jun 4, 2011 10:09:21 GMT 1
Haze hadet nok hørt forkert men han hadet snakket med rådgiveren og han var vist på vej op til hinden så vidt han forstod på hinden stille nikket han ” han ville komme i løbet af dagen ” haze gemte blomsterne bag ryggen mens han kikket stille og rolige kikket han rundt han var galde for at han hadet snakket med rådgivenern stille sukket han lidt Mens
han viste ikke helt hvad han skulde gøre det var måske en dårlige ide ”jamen så tager jeg den bare med mig hjem ” han skule hun til fest eller sådan noget siden hun to en maske på han kikket stille ned men så sin musike Instrument haze lage blomsterne på hindens skrive bor mens hun vente sig det her var måske en meget dum ide
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 7, 2011 20:27:26 GMT 1
hun så roligt på ham før hun langsomt rystede på hovedet, hun gik langsomt hen til vinduet og så ud før hun igen så på ham, så på blomsterne. "Blomster? Hvorfor Haze? hvorfor har du købt blomster og vin?" hun virkede en smule irriteret og alligevel ganske blid, en lidt farlig kompo. hun så roligt på ham før hun igen så rundt. igen rejste hun sig op og gik lidt rundt. hun så på ham nogen gange før hun langsomt gik hen til døren og åbnede den. "SIG MIG ER DER EN RÅDGIVER PÅ VEJ?!" hun vendte sig mod ham igen efter at havde råbt ordene ud på gangen så alle kunne høre det og svare hende, eller skynde sig at hente en rådgiver.
|
|
|
Post by haze on Jun 7, 2011 21:29:20 GMT 1
Haze kunde tidlige mærke af det var den dum dag han kikket lidt på vinen mens han lage ørene ned ” tja det er bare en form for gave vist du syntes ” haze kunde ikke regtit sige andet haze kunde godt føle af hun var som alder andre stille gik han over til døren for at gå ” jeg må nok heller gå det er vis tydelige du ikke ville have mit besøg længer ” sagde han mens han kikket ned i gulvet han kunde høre det på tone haze sukket mens han stille vente sig på Gulvet stille kikket han rundt Han kunde ikke helt lide det månde hun talte på lige nu den var vist ikke helt velkomne som den altid hadet været der var vist ikke mere at skulde ha sagt i den her sag lige nu han hadet ellers sagt til rådgiverne at hun ville tale med ham men det kunde vel ikke gå alt for hurtit når det var en mand som ham kikket ikke mere på Clarisa han gik ud uden en lyd men som sagt var der vel heller ikke mere at tale om
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 7, 2011 22:03:06 GMT 1
hun så roligt på ham før hun langsomt vendte sig med ryggen til ham da han gik ud af hendes værelse. "Haze.. Jeg er dronning.. jeg har ting at tage mig til.. Jeg siger tak for gaverne.. men der er ikke mere i det.." hun så roligt ud mod ham igen og så sig om på gangen hun så på ham igen før hun gik ind tog fat i døren og lukkede den så hurtigt i. der gik ikke lang tid før hun igen kom ud, iført lidt mere varmt tøj, stadig med maske på, og ved hendes hånd var der noget der mindede om en lille tang. hun så sig ikke rundt nu, men vidste at der var nogen. "Når der kommer en Rådgiver så sig jeg er nede i stalden ved min veninde.. og at han skal træde varsomt når han kommer derind.. hun er sur til den tid.." hun vendte blikket mod en af vagterne der nikkede kort og begyndte så hurtigt at gå mod porten.
ude i stalden lå den store drage, det var en stald der var lavet helt specialt til hende. hun så bare og hyggede sig så meget hun nu kunne med en dårlig tand. hun havde brølet op det meste af dagen, og nu var Clary jo på vej ned til hende, måske skulle hun nu af med tanden, den gjorde jo så voldsomt ondt.
Clary som langsomt gik ud af porten, uden at se på nogen, hendes humør var stadig meget oppe hvor det næsten ikke kunne komme ned, og hun havde brug for at køle ned.. hvilket kunne være meget svært. hun gik med faste skridt hen til stalden og åbnede døren og gik ind, lod den stå lidt på klem hvorefter hun langsomt gik frem mod sin veninde der ikke lige var i det bedste humør.
|
|
|
Post by haze on Jun 7, 2011 22:14:35 GMT 1
Haze kunde næsten mærke varme komme op i ham han var vred hvordan kunde hun til lade sig at sige sådan til ham når han Hjalp hinden så meget han vente sig om med en Knorne og gik ud for af få hisset sig ned han gik ud til en sø hvor han ikke reget med hvor der var nogle han så på sig selv og så kun en sølle lille dyr som kun ejenet sig til at bo ud i skoven hvorfor skulde hun være sådan over for ham haze så på en stor Sten han to den ” ARERR ” og med et plask var den i vandet
Det var for meget han hadet de konlige de høj røvet tyber hans hånd begynte af lyse i vrede men han satte sig ned og græd i stede for ingen forstod ham igen ville kunde forstå ham for der var ikke nogle som gad og bruge sin tid på det han viste at der ikke ville være noget godt i det men han ville jo bare være flink pokker til Rådgiver haze prøvet at hise sig ned men jo mere han prøvet jo mere ked af det bliv han
Haze kunde lige så godt hænge sig selv så kunde folk blive fri for ham han måtte jo være en form for pæst af en form siden folk bliv så sure på ham helle tiden
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 10, 2011 18:13:28 GMT 1
Efter noget tid havde Clary endelig fået bugt med sin venindes dårlige tand, stod nu og så på sin arm der blødte lidt, da hendes veninde jo havde skarpe tænder og ikke kunne lide at nogen roede ved dem. hun sukkede let før hun så sig om. "Healer!" hendes ord stømmede hurtigt ud til vagterne der allerede var på vej ind til hende med en der kunne heale, dette gik dog meget hurtigt, og hun så roligt på dem. "Gør spisesalen klar, jeg får gæster.. og sørg for at jeg ikek bliver forstyret.. dette er vigtigt.." hun gik roligt ud igen og væk fra stalden og op på sit værelse, og igen skiftede hun tøj til det med masken som hun havde haft på for ikke så lang tid siden, nøj det var irriterende at skulle skifte så meget tøj hele tiden, alt skulle jo passe til hvordan hendes arbejde forløb sig.
Efter en halv times tid begav hun sig roligt væk fra værelset igen og ned til spisesalen, hvor der stod nogen soldater ude foran og nogen inde i rummet, den gammle hærføre var der også, og nogen rådgivere. hun nikkede let til dem før hun langsomt gik indenfor. "Nå.. Lad os få ordnet dette problem med opbyggelsen af husene..." satte sig roligt ned og dørene lukkes bag hende.
//Out//
|
|