Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 10, 2011 20:05:44 GMT 1
Det var ikke mange dage siden at Morena befandt sig her, hun var vendt tilbage fordi hun havde fundet ud af her ikke kom mange, men at man kunne møde sjove personer en sjælden gang. Roligt satte hun sig på en af ruinernes lave mure og lukkede øjnene, hun smilte svagt for sig selv og tog en dyb indånding. "Sådan skal det være. Fred og ro." Lød det roligt fra hende, hun løftede det ene øjenbryn i en tanke hun havde, det var faktisk ikke en tosset ide. Morena glattede den røde kjole ned af sine former, det bløde silke føltes så dejlig mod hendes nøgne hud under. For første gang i lang tid, havde hun ingen rustning på under, og heller intet undertøj, kun kjolen dækkede de smukke kvindeformer. Foråret sagde hende intet, faktisk fandt hun det kvalmende og længdes efter vinterens bidende kulde.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 10, 2011 20:23:41 GMT 1
Alamut løb rundt på ruinerne af fint pudset sine evner til at løbe frit og nogle af væggene faldt sammen efter han havde løbet på den men han kom til at træde forkert på en væg og faldt ned fra den og landede lige mellem en kvindes med en rød kjole bryster og han flyttede sig hurtigt pg så væk fra hende mens han blev ild rød i hovedet og sagde "undskyld den dame"
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 10, 2011 20:45:36 GMT 1
Først lagde hun ikke mærke til hvem det var, men hun blev lidt forskrækket, da hun så endelig så og hørte hvem det var, kunne hun virkelig ikke tro det. Hun rejste sig fra væggen, skød hoften til siden og lagde armene over kors så hendes barm blev fremhævet. "Sig mig er det nu dig igen?" Lød det mistroisk fra hende, fulgte han mon efter hende? Sidst de havde mødtes var på kroen, og han havde ikke fået for lidt af drikke, hvilket fik hende til at rulle øjne. Dog fik hans rødmen hende til at grine. "Ikke nok med at sidst ville du have sex med mig, ja du nærmest tiggede mig. Nu falder du ned i mit bryst. Hygger du dig?" Grinte hun og blinkede til ham, gad vide hvordan hans tømmermænd var gået, efter hun havde efterladt ham. At han blev ved med at tigge hende om noget, som faktisk ikke var hende han ville have det af, blev for meget for hende til sidst. Mænd skulle ville have hende og ikke en anden.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 10, 2011 20:57:08 GMT 1
Alamut så forvirret på hende da hun sagde han havde tiggede hende om at få sex med hende for han kunne faktisk ikke rigtig huske noget efter han havde taget et tår af det vand fra flasken og han sagde meget forvirret "har jeg det og hvis jeg har det undskylder jeg mange gange" og han rejste sig op og vendte sig om så han ikke skulle få beskidte tanker om hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 10, 2011 21:07:46 GMT 1
Da han undskyldte og vendte sig, gik hun om foran ham, lagde en finger under hans hage og løftede hans hoved for at få øjenkontakt med ham. Hendes blik var lokkende og blidt, smilet svagt og charmerende. "Du behøver ikke undskylde, men havde det bare været mig du ville have og ikke en Myst, så havde jeg måske givet efter." Hviskede hun, blot for at drille ham, måske tirre ham lidt. Lidt sjov havde hun da fortjent efter den tur han gav hende sidst. Morena lod sin finger glide op langs hans kind, hun fjernede sig hurtigt og drejede leende rundt med et glimt i øjet.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 10, 2011 21:32:18 GMT 1
Alamut så op ad da hans hoved blev løftet op og sagde "jeg vil aldrig parre mig aldrig med andre end Myst" og da hun vendte sig om vente han sig om og sagde "og der er kun få ting der kan få mig til at parre mig med andre Morena og han begyndte at gå væk han havde på fornemmelsen at han ville få problemer med at være sammen med hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 10, 2011 21:35:57 GMT 1
Det var en spøjs måde at sige det på, hun grinte lidt og rystede på hovedet. "Du er alligevel ikke mig værdig, nok derfor jeg ikke udnyttede dig. Jeg skal have lidt mere mand, end det der." Sagde hun og pegede op og ned af ham, hun smilte bare småhånligt og begyndte at danse lidt rundt. Han havde garanteret ikke været det værd, desuden gad hun ikke mænd som ham, han virkede ikke god nok og der skulle meget til at hun mente de fortjente hende. Og mange ville miste livet efter de havde elsket med hende.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 10, 2011 21:56:22 GMT 1
Alamut så på Morena og sagde lidt irriteret "nok ser jeg gammel ud men jeg er en bedre mand en de fleste her i landet men det er også utrolig at jeg troede du var min gudinde du er ingen gang halv så smukt som hende og du er ikke værdig til at parre dig med en assassino" og han så lige ud og gik videre
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 10, 2011 22:01:48 GMT 1
Morena bed sig i læben, men måtte flække af grin, hun tog sig til maven som den krampede i hendes enorme latter, det var dog til grin at han virkelig kunne tro sådan noget. Det var faktisk så hun faldt ned på græsset og sprællede med benene af grin, så man kunne se lige op under kjolen hvor hun faktisk intet havde på under. Hun rullede lidt fra side til side og sprællede mere med benene, det var nok noget af det morsommeste hun nogensinde havde hørt, manden var jo naiv og han havde sikkert ikke været med andre end hende Myst.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 10, 2011 22:16:31 GMT 1
Alamuts så rasende på hende det var længe siden han været så rasende faktisk ikke siden han fandt ud at hans forgænger tjente penge for deres missioner hvor det skulle handle om at redde liv og sagde rasende "hvad er det som er så sjovt din de Silva" de Silva var en meget grov fornedrelse for hans folk
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 10, 2011 22:24:24 GMT 1
"At du seriøst tror at du er værdig en som mig og at jeg ikke ville kunne være værd en mand som dig. En kvinde som mig, er alt for svær at nå, jeg er ude af din rækkevide og selvom du kyssede mig og prøvede at få tøjet af mig, fristede du mig ikke til andet end at få et billigt knald og et godt drab efter." Grinte hun, hun havde sat sig lidt op, støttede med den ene arm og holdte sig om maven med den anden, det her morede hende virkelig og at han blev så rassende var kun mere sjovt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 10, 2011 22:41:33 GMT 1
Alamut vente sig om og gik tilbage mens han sagde "og hvem siger du er ikke en kvinde som tror hun er god nok til nogle som helst men så lad os tage den billige knald så kan vi se hvem som dræber hvem" han var blind at raseri så han tænkte sig ikke om hvad han sagde eller hvad for nogle problemer han ville få efter det
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 10, 2011 22:46:01 GMT 1
Morena brød ud i grin igen, hun lagde sig ned og sprællede med benene, han morede hende en del lige nu, det var virkelig sjovt det her og hvorfor stoppe? "Du er virkelig morsom, hvem siger jeg gider have dig? Jeg har kun sex med folk som beundre mig." Grinte hun, at skulle lade sig berøre af ham var fuldstændig utænkeligt, og stakkels den kvinde der havde givet sig hen til ham, for han var da lidt ude af kontrol, både når han var fuld og arrig. Morena grinte og maven fik godt gang i musklerne af dette, han vidste jo slet intet om hende og hun var en stærk kvinde, mange mænd var blevet noget overrasket.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 10, 2011 23:00:33 GMT 1
Alamut viste at han ikke havde en chance på styrke mod de fleste men han nogle ting som ikke mange kunne og han sagde rasende og drillende på samme tid "du er vel bange for at blive overgået af" han var faktisk lige ved at prøve at voldtage hende men han havde lært fra da han var helt lille at hvis man voldtaget nogle så var man ikke bedre end en slave handler
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 10, 2011 23:03:17 GMT 1
Det morede hende stadig ufatteligt og hun kunne ikke engang løfte sig for at se på ham af ren grineri, hun sprællede lidt mere med benene, overgået af en som ham? Aldrig havde hun hørt noget så dumt. "Hvor er du sjov på den mest latterlige måde." Grinte hun højlydt og prøvede at sætte sig op, men da hun så på ham begyndte hun igen at skrældgrine, hvilket faktisk ikke var så godt, for hendes mavemuskler var begyndt at gøre ondt og det betød hun ikke kunne bevæge sig så meget.
|
|