|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 17:34:00 GMT 1
"Jeg sagde jo ikke noget med du skulle følge folk hen til din landsby" sagde hun roligt stadig med et skævt smil men de kunne jo godt ligge emnet på hylden så længe hun fik lov at beholde hendes mand og ikke skulle have noget at gøre med det frygtelige sted så var det fint med hende, selvom hun nu heller ikke brød sig om at han skulle dræbe nogen hvis han fik sådan et arbejde.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 19:08:08 GMT 1
"Det er rigtigt men mit folk er meget beskyttende for deres landområder det er en af grundene til ritualet" sagde han og smilede til hende han vidste hvordan hans folk var så han var en af de bedste til at vide det selv om nogle at de ting han vidste de kunne finde som kunne virke dum for andre uden fra
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 19:17:02 GMT 1
"sandt" sagde hun roligt for hun gad jo ikke rigtigt diskutere det emne mere "Hvad job har du så tænkt dig?" spurgte hun for hun ville da gerne vide hvad han havde i tankerne for hans lille familie, om det var et arbejde de skulle holde tæt med eller et arbejde de sagtens kunne oplærer børnene i, som farmer, fisker eller jæger for det kunne jo også være et fint arbejde til ham så han kunne være med sin familie.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 19:33:37 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "jeg tænkte jeg kunne være en spejder så kan jeg være hos jer næsten hver dag og vi kan lære vores børn det og at de lærer at løbe frit og så kan du også lære det" og stoppede op for de to små begyndte at græde højt og han så forvirret på de små han vidste ikke hvad der var i vejen med dem
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 19:37:38 GMT 1
Da de 2 små begyndte at græde gav Myst straks æskerne til en vagt før hun tog den lille pige op til hende og begyndte at vugge hende en smule og tyssede lidt på hende. Så den lille pige blev mere stille men stadig klynkede lidt, hun håbede på at Alamut ville prøve at følge hendes eksempel med at tysse blidt på barnet og vugge det lidt for at det kunne slappe af. "Læg ham ved dit hjerte og lad ham lytte" sagde hun roligt for nu måtte emnet omkring job lige ligge til børnene var stille.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 19:54:12 GMT 1
Alamut gjorde det samme som Myst og det hun sagde han skulle og lidt efter stoppede drengen med at græde og så det klynkede lidt og han smilede til Myst og sagde "tror du de sultne Myst guld tunge" og smilede til den lille dreng og tog æskerne for han kunne godt holde begge æskerne og et barn
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 19:58:49 GMT 1
"Ja det tror jeg egentlig, måske burde jeg fodre dem før vi taler med dronningen" sagde hun roligt mens hun stadig vuggede den lille pige for at se om hun kunne nøjes med at vugge hende en smule eller om hun skulle finde et tomt rum hvor hun kunne amme hendes børn. Hun begyndte også at nynne lige så stille for at se om det kunne hjælpe på det hele også men det virkede til at de var sultne så hun måtte jo prøve på at finde et sted hvor hun kunne gøre det uforstyret.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 20:17:23 GMT 1
Alamut blev ved med at vuggede drengen mens han gik hen til en vagt og spurgte ham om et sted hvor de kunne være i fred og vagten ramte en arm mod en dør og alamut sagde "Myst der er et tomt rum lige her" og han gik hen til den dør som vagten havde vist ham og han ville gerne åbnet den men han kunne ikke
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 20:37:11 GMT 1
Myst smilede lidt som hun fulgte med han til det sted de havde fået vist, så hun åbnede døren for ham men trådte selv først ind dog ventede hun på han var kommet ind før hun selv lukkede døren efter dem, for hun ville nu gerne have lidt privatliv når hun skulle amme hendes børn for det var ikke alle der havde brug for at se hendes bare overkrop.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 20:47:56 GMT 1
Alamut gik ind efter hende og rette drengen til hende efter hun lukkede døren og hev en stol ud til hende og sagde "så kan du sætte dig ned min gudinde så skal jeg nok holde døren lukket" og gik hen til døren og stod op af den så der skulle nogen stykker til at skubbe den op og han smilede til hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 20:53:34 GMT 1
Myst smilede som hun tog drengen og satte sig på stolen "Men alamut du bliver nødt til at holde en af dem mens jeg ammer den anden" sagde hun roligt for hun kunne da ikke amme begge børn på en gang, de blev nødt til at få en af gangen for det andet havde hun nu ikke hænder nok til. Desuden skulle hun jo også lige havde klædt sig lidt af for at de kunne komme til så det krævede jo bare flere hænder.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 21:12:04 GMT 1
"Okay så holder jeg dem min gudinde" sagde han og løftede Mika og Charlie forsigtigt op og gik tilbage til døren og sagde til dem "i skal snart have jeres førstegang i får mad men hun skal lige gøre det nu" og kyssede hende på munden og smilede til hende og kyssede dem på panden
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 14, 2011 16:19:42 GMT 1
Myst grinte lidt da han tog begge børn for han skulle jo kun holde den ene, så hun rystede på hovedet af ham men så kunne hun da lige få åbnet kjolen og lade den glide så langt ned at hendes overkrop var helt bar. "Kom så giv mig nu en af dem, men kun en" sagde hun roligt for det ville jo være lidt dumt hvis han gav hende begge børn igen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 14, 2011 17:41:11 GMT 1
Alamut gik hen til Myst og rakte Mika til hende og sagde "så får du Mika først" og smilede til Charlie og sagde til ham "så må du vente på din søster har fået nok mad Charlie så kan vi tale lille mand" og smilede til Myst og sagde til Charlie "når Charlie vil du blive når du bliver stor" og så på ham
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 14, 2011 17:46:41 GMT 1
Myst smilede bare som hun tog Mika og lagde hende imod hendes bryst og hjalp hende lidt inden pigebarnet begyndte at amme af sig selv, hvilket fik Myst til at smile som hun vuggede pigen lige så stille og bare lod hende drikke. Hun var sådan et sødt lille syn, hende mika når hun lå så sød og drak med de små øjne lukket. Hun lod sådan set bare Alamut snakke med Charlie for drengen skulle jo vænne sig til sin faderes stemme, eftersom Charlie nok mest skulle være alene med myst så var det stadig vigtigt han kendte sin far.
|
|