|
Post by Clarisa Nemay on Jun 16, 2011 17:47:48 GMT 1
Hun blev fortsat skubbet væk fra ham af vagterne, de gik derefter langsomt hen mod vognen og prøvede at få den frem, så mod Geralt, en af dem stirrede bare et øjeblik før han tog tøjlerne til en af de forspændte heste og begyndte så at trække dem langsomt frem, så vognen kom i bevægelse. hun stod selv og så roligt på dem før hun langsomt sukkede. "Javel så må jeg vel afsted.. En eller anden hjælp ham med at finde det han leder efter" mumlede hun før hun blev hjulpet ind i vognen.
|
|
|
Post by Geralt on Jun 16, 2011 17:52:44 GMT 1
Geralt så på vagterne og sagde "Tak frøken, og seriøst folkens slap nu lidt af. Ville jeg jer noget ondt havde jeg da nok gjort det for længst" han var ligeglad med hvilken vagt der blev tilbage som han gik igang med at lede efter sin hakke igen. uden den kom han sku ikke ret lang så det var bedst at finde den, var også noget nemmere end at smadre sten med næverne. Han anede ikke om han ville møde dronningen og hendes eskorte igen men kunne være han skulle smutte forbi Nirelia for at se om hun var kommet sikkert tilbage. måske drille vagterne til en trænnings kamp eller noget for at se om de var blevet noget værd
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 16, 2011 18:02:33 GMT 1
Clary satte sig roligt ind i vognen, fik en bog i hånden hvorefter hun slog op på en tilfældig side, hun kedet sig allerede, gad næsten ikke at læse: Hvordan man danser en vals. Hun sukkede let før hun langsomt begyndte at kigge rundt på alt andet inde i vognen istedet for at læse, bogen kedet hende jo halvt ihjel, og hun vidste ikke hvad hun skulle bruge det til, hun kunne jo godt danse, nok ikke vals men hun kunne danse. hun lettede lige så stille på gardinet og så ud på mændene der nu havde stillet sig rundt om vognen da det ikke skulle ske igen.
|
|
|
Post by Geralt on Jun 16, 2011 18:06:26 GMT 1
Geralt gik rundt og ledte efter sin hakke, han endte med at komme nær vognen igen hvilket sikkert ville gøre vagterne irriterede eller pirlige siden de ikke kunne lide ham, bare fordi man kunne blive til en drage så opførte de sig som om man ville brænde dem af på ordenes egentlige betydning. Godt nok overvejede han det da også men han havde ingen grund til det og dronningen var jo flink nok og ikke ude på ballade så han ville ikke skabe problemer bare sådan
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 16, 2011 18:19:27 GMT 1
En brølen kom oppe fra himlen, og en halvstor drage kom flyvende hen over bjergene, søgende efter noget så det ud som om, Clary som sad inde i vognen løb nærmest over i den anden side af vognen og kiggede op på himlen for at se. Dragen stoppede op midt i luften, kun holdte sig oppe ved brug af sine vinger, og så styrtdykkede den ned mod vognen, dog ramte den ikke vognen men lod sig svæve hen over den i sidste øjeblik og landede foran vagterne. Vagterne havde været parat til at løfte deres spyd og sværd men slap paraden igen før en af dem vendte sig mod vognen. "Deres mejestæt.. Der står en herude der vil tale med dem" han grinte let før han vendte sig mod dragen der løftede hovedet højt hævet over dem alle.
Clary var hurtig med at åbne døren og var hurtig ude til dragen der nu spærrede vejen for hende og var også hurtig henne ved hende, hun havde aldrig oplevet sådan en kælen drage som hendes veninde, hvilket hun hurtigt kunne mærke for da clary kom tætter på hende var hun hurtig med at lade sit hoved putte sig ind til clary. "Undskyld Clari.. Men jeg blev nød til det, jeg kedet mig så voldsomt på slottet.. Og de vagter forstår ingenting af hvad jeg vil.." For alle andre der ikke kunne forstå hvad hendes veninde sagde lød det bare som en brummen. Clary grinte let før hun nussede hende over hovedet. "Det ok. Bare pas på dig selv."
|
|
|
Post by Geralt on Jun 16, 2011 18:23:19 GMT 1
Geralt så dragen og gik derhen da hele optoget også gjorde det, han tog det stille og roligt så han ikke virkede truende og hørte hvad dragen sagde, det ragede ham ikke egentlig så han ville ikke blande sig før han blev direkte tiltalt men han var nysgerrig efter om det var en rigtig drage eller en draconian som han selv
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 16, 2011 18:31:29 GMT 1
Clary tog det roligt mens hun bare nussede om sin veninde, som var en rigtig drage hun engang havde redet, siden havde de været udskillige. hun så roligt på hende, mærkede den ru tunge, der slikkede hendes hånd, hun sagde intet til det, hun vidste godt hvorfor hun gjorde det, mest for at side undskyld for at bide hende for et stykke tid siden. hun sukkede før hun langsomt slap hende hoved og gik tætter på hende og lagde hovedet ind til hendes hals. Dragen så roligt ned på hende før hun hurtigt fik øje på Geralt, åbnede munden og brølede af ham, mest fordi han kom for tæt på og hun kendte ham ikke. "Du stopper der! Du stopper der eller jeg angriber!" hendes væsen var en advarsel også, hvilket fik vagterne til at bakke en smule væk fra hende. Clary gik to skridt tilbage og tog fat i hendes hoved. "Så tirre du stille unge dame.. han må gerne være her!"
|
|
|
Post by Geralt on Jun 16, 2011 18:34:38 GMT 1
Geralt stillede sig roligt som han blev bedt om inden han brummede tilbage "tag det roligt, jeg ikke ude på nogen form for ballade" var han heldig ville han opleve dragen godt overrasket og så havde han sig et mindre grin. men om det var en rigtig drage eller ej var han ikke sikker på endnu og det var jo temmelig snagende at spørge om det bare sådan når hun følte sig så truet af ham
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 16, 2011 18:43:18 GMT 1
Clary stillede sig nu mellem de to, Geralt og hendes veninde, holde en arm ud mod vær. "Så.. Ikke slås i to" hendes stemme var rolig og mild, mens dragen væsede endnu mere og begyndte at rykke sig frem og tilbage, fra side til side mens hun krøb lidt sammen, et tegn på at hun var sur, men hun var også blevet overrasket, dog var det ikke noget man kunne se på hende. Clary vendte sig hurtigt mod hende. "Stop! du opføre dig ordenligt ellers så er det hjem" hun hævede stemmen et øjeblik før hendes veninde fnøs og lod sin hale glide rundt om Clary til at tage hende op og ind til sig, stadig brummende og hvæsende, og nu begyndte tænderne også at blive synlige i hendes mund. Clary mærkede roligt halen omkring sit liv og prøvede nu bare at standse hendes veninde, hun havde en kort lunte og mente at clary tilhørte hende, en rigtig jealoux drage. "Stop nu.. sæt mig ned.. Stop det pjat" hendes stemme kunne næppe høres da dragen begyndte at brøle.
|
|
|
Post by Geralt on Jun 16, 2011 18:49:47 GMT 1
Geralt sukkede da dragen blev mere aggresiv og forvandlede sig til sin fulde drage form, han var ikke mere end i tyverne så han var temmelig ung men hans størrelse svarede også mere til den kræft han havde, samlignet med Drazilla var han omtrent hendes størrelse og han havde endnu ikke oplevet en af dem rent faktisk vinde en kamp imod hinanden på noget tidspunkt. men det var der sikkert flere grunde til jo men det her ville enten sikre en rolig udgang eller gøre det hele mange gange værre
|
|