|
Post by Lionel Canine on Jul 28, 2011 16:31:25 GMT 1
Messi sad midt ude på heden i nogle laset bukser, og en stor pels kappe som holde ham varm mens han faktisk mediterede for han havde så mange tænker haft i hovedet her på det sidste så han havde nu fundet en måde hvor på han kunne komme af med nogle af disse tanker, men det var ikke let for det kravede komplet stilhed omkring ham og hvilket sted var det bedste Heden selvfølgelig. det var en kold aften, solen var ved at gå ned i horisonten, det var faktisk rimeligt smukt at se på da de sidste solstråler langsomt forsvandt på den hvide sne., men det havde Messi nu ikke tid til for han havde så meget andet at se til, f.eks. tømme sit hovedet så han igen kunne slappe af og få sovet bare lidt denne nat. Messi åbende dog øjne hurtigt og kiggede op og lyttede for han syntes ellers han kunne høre noget eller nogle som var på vej hen mod ham, men det var ikke så svært at se Messi da han sad på en stor sten som stod ved siden af nogle sørgelige rester som var tilbage af et træ.
|
|
|
Post by lia on Jul 28, 2011 18:28:11 GMT 1
Denne smukke aften havde lokket hende lidt væk fra sin hytte ved floden og længere mod heden, et sted som hun umuligt kunne være ved når varmen var der. Men om vinteren nød hun altid at se hvordan sneen buede flot efter vindens havde skabt små bakker. Alle de små krystaller skinnede smukt som stjerner da solens sidste stråler lå hen over sneen. Synet var smukt og Celia kunne kun sukke drømmende ved synet, nogen gange virkede livet for godt til at være sandt. Hendes krop var beskyttet af en stor grå pels, en jakke hendes far havde fået lavet til hende af en lycan der havde angrebet ham. En ære at have på. Det løse sorte hår blev leget med af vinden, de smukke blågrønne øjne gled hen over hedens normale tomme fasade, men i det fjerne skimtede hun en, dog var det intet hun ville gøre noget ved, for lige nu gik hun i sin egen verden. Hun kiggede ned mod sine fødder hvor de sorte varme støvler var forsvundet i sneen, et svagt grin kom fra hende, tænk at der kunne være så meget sne nogle steder og andre steder næsten ingen sne.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 28, 2011 20:32:14 GMT 1
Messi kunne høre fodtrin der kom nærmere og nærmere på ham, men det var ikke noget han tog sig af lige nu for det kunne lige så godt være et dyr, men for en sikkerheds skyld vente han sig om og kiggede hen mod lyden, og kunne derfra så se en sikkelse der lignte mere et menneske end et dyr, så Messi gik da udfra det var et menneske men hvad ville et Menneske dog lave her ude midt om natten? Det kunne jo lige så godt blive overfaldet af et eller andet væsnet. Messi rejste sig op og lod den tykke pels kappe falde og så han kun stod i de laset bukser og intet andet, dog trak han bukserne ned og forvandlede sig om til sit animagus som var den hvid pelset ulv med hans stærke krystal klare blå øjne. Messi begyndte så derfor at gå hen mod mennesket for at finde ud af mere om personen og det var en fjende eller en venlig en af slaglsen.
|
|
|
Post by lia on Jul 28, 2011 20:45:26 GMT 1
Det var nu en dejlig aften, men solen var snart nede og månens kolde lys var ved at komme frem, stjernerne tittede allerede frem og sneen blev mere blå end rødlig. Smukt var det i sandhed, Celia nød det i hvert fald og det var længe siden hun havde været ude og gå en tur i ren fornøjelse. Da hun så skikkelsen smide tøjet og forvandle sig, smilte hun bare svagt, hun satte sig på hug og lignede næsten et telt med den store frakke der dækkede hendes spinkle krop. Imødekommende var hun altid, men vidste også når man skulle holde sig fra personer, hun kunne jo mærke deres humør noget så tydeligt. Ham her virkede ikke fjendtlig på nogen måde. Celia bed sig i læben, hun elskede ulve, det var sådan nogle flotte dyr, men drager var nu det bedste. Dog mindede ulven meget om hende selv, hvilket gjorde hende tryg ved dem på et punkt og hun havde da også leget med vilde ulve i bjergene en gang. Hendes far blev bare ret sur over det. Et svagt og roligt smil gled hen over de fyldige læber, hun elskede at møde nye folk.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 28, 2011 20:57:35 GMT 1
Messi gik nærmere hen mod personen og da han var kommet tæt nok på hende, kunne han se stor kvinde som sad ned. * Håber da ikke hun er tyk? * tænkte Messi mens han så på hende inden han gik helt og stod nu få meter fra hende, og satte sig mens han så på hende med de krystal klare blå øjne, og lagde sit hovedet lidt på skrå, hun havde nu et kønt ansigt men han viste ikke helt om det bare var en kappe eller hun virkelig var så tyk?. " Heej.. Hvad laver man ude så sent " telepaterede han til hende for det var nu en god ting også at være magiker samtidig med animagus så behøvede han jo ikke at sidde nøgen foran hende så han kunne snakke til hende. han gabte kort for nu havde han jo hellere ikke sovet så godt de sidste par dage pågrund af alle de tanker der kørte rundt i hovedet på ham.
|
|
|
Post by lia on Jul 28, 2011 21:49:48 GMT 1
Det var rigtig hyggeligt at møde andre, i hvert fald de fleste af gangene, Celia havde aldrig været ude for noget sådan rigtig slemt selv, hun havde kun set andre være ude for det. Men det var jo også slemt nok. Roligt lagde hun hovedet på skrå og lo sødt, hun valgte at blive siddende, for at snakke ned til et dyr var bestemt ikke sødt, men ret nedværdigende. "Jeg nyder en smuk gåtur i fred og ro, hvilket bedst kan lade sig gøre sent. Hvad med dig?" Hendes stemme var blid og rolig som hendes sind var, hun smilte varmt og tegnede så lidt i sneen med sin pegefinger, det sne som smeltede på hendes fingre gav hende den næring hun havde brug for. Det dejlige vand gjorde hende tryg, selvom det var ret koldt for fingrene, men floden var jo ikke ligefrem behagelig at svømme i i denne kolde tid. Celia så sig lidt omkring, ud over dem, var der ikke et øje at se og solen var nu gemt helt væk, det var dog ikke mørkere af den grund, det var bare et lidt koldere lys. Vinden førte sneen hen over de bølgede små bakker, og legede blidt med hendes hår igen.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 29, 2011 9:23:08 GMT 1
Messi lagde slev sit hovedet på skrå. " Det er vel okay jeg forbliver i dyreform, med mindre du gerne vil se mig spilter nøgen? " spurgte han mens han så på hende og logerede(?) kort med halen inden han så lagde sig helt og betragtede hende kort, men han kunne nu ikke sætte en finger på hvad eller hvem hun var han kunne have mødt hende før når man nu var lidt ældere. " prøvede at slippe af med nogle tanker som bare var lidt irriterne for mig " sagde han så lidt efter mens de blå øjne flugte hendes bevægelser for se om han kunne huske personen eller ej, efter lidt kunne Messi ikke komme på noget så han havde nok ikke mødt hende før men det var nok lidt svært ikke at kunne huske en så smuk kvinde, ja hun var da smuk men havde hun også lidt hjerne?. " Hvad må man så kalde dem? " spurgte han og så på hende med et roligt og varmt blik for han ønksede hende ikke noget ondt eller nogle form for smerte overhovedet, han ønskede da det stik modsatte af det for hende.
|
|
|
Post by lia on Jul 29, 2011 9:34:01 GMT 1
Et lille fnis kom fra hende, hun havde ikke noget imod det at være nøgen, hun fandt det ganske naturligt, men han ville da bare fryse så og det kunne hun jo ikke have. "Du skulle jo nødig fryse." Lo hun, så rejste hun sig, tog den store frakke af og lagde den på sneen for at sidde på den. At sidde på hug i længere tid gjorde ret ondt i knæene, selvom det styrkede hendes lår. Indenunder den store frakke var hun iført en lang hvis kjole, den sad let om hende, men formede hendes krop når vinden valgte at klæbe den ind til hende. Roligt satte hun sig i skrædderstilling og klappede på sin store frakke som tegn på at han godt måtte ligge på den i stedet for den kolde sne. "Mit navn er Celia, men du må godt kalde mig for Lia." Lød det blidt og venligt fra hende, hun elskede at have samtaler om alt og ingenting, hun var lidt sær, men det var sødt på sin helt egen måde. Hun studerede ham igen, hans pels så dejlig varm ud, men stadig, han måtte da have det bare lidt koldt på sneen. Så hvorfor ikke være venlig? "Måske kan jeg hjælpe med tankerne?" Kom det så fra hende, hun elskede at hjælpe folk, det var en slags passion.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 29, 2011 18:14:37 GMT 1
" Det er svært for mig at fryse.. plus det skader mig skam ikke at have det bare lidt koldt. " sagde han og logrede med halen igen, kulde var ikke det store problem når man nu var udødelig og Messi var Magiker så han kunne jo altid varme sig lidt selv med lidt magi brug hvis han nu syntes det blev for koldt til hans smag. Han rejste sig og gik hen på hendes kappe, han fovandlede sig dog til menneske for hun skulle da ikke virke mærkelig for andre hvis de så hun sad pg snakkede til et dyr, da han havde forvandlede sig satte han sig ned på kappen i skrædderstilling ligesom hende. " du kan kalde mig for Messi sagde han venligt mens der bredte sig et smil på hans læber. " hvordan vil du så gøre det? " spurgte Messi nysgerrig efter viden som det, for nu havde det jo været et problem for ham de sidste mange år, han tænkte simpelthen for meget over tingene.
|
|
|
Post by lia on Jul 30, 2011 9:46:34 GMT 1
Da han havde forvandlet sig tilbage, studerede hun ham nøje, men mest af alt hans ansigt, for ansigtet sagde en del. Hun smilte svagt sødt til ham, det var rart at han ikke var genert, men hun ville nu ikke have han frøs, men det måtte han vel selv om? Selv ville hun ikke have det for varmt uden nogen form for vand i nærheden, for så var hun selv ret fortabt. Hendes blågrønne øjne studerede ham stadig, det var første gang hun havde mødt en animagus. "Du kunne jo dele dine tanker? Så kunne vi rede nogen af tingene ud sammen. Jeg ved godt vi lige har mødt hinanden, men min trang til at hjælpe folk er ikke farlig." Det sidste sagde hun med et sødt grin, Celia elskede at hjælpe folk og hun ville ikke skade folk med mindre det var for at beskytte sig selv eller nogen hun elskede. Og den eneste hun elskede var sin storebror, for hun kendte ikke til det at have en mand ved sin side, eller kvinde for den sags skyld. Lia havde altid været alene, ud over da hun havde sin far, som døde for ikke så lang tid siden. En mand hun savnede, men ikke sørgede over. Han var blevet gammel og han led, så det var fint nok. Men savnet var han da.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Aug 1, 2011 21:55:56 GMT 1
Messi så på hende og lagde hovdet let på skrå og smilte sødtd tilbage til hende og rystede kort på hovedet af hende. det virkede lidt som om hun ikke havde set en som ham før, altså en køn mand var Messi første tanke som sig selv men det var nu nok en animagus hun ikke havde set, dog havde Messi set det før han var jo selv en men havde dog mødt mnage som ham selv før, nogle som endda resjte i flok sammen, altså en ulveflok der havde tilbudt Messi at slutte sig til dem, men Messi kunne nu godt lide at være Menneske. " Jeg tror nu nogle af mine tanker ikke lige er noget for dig. " sagde han og smilte skævt det var mere hvad han lavede om aftener, det var ikke lige noget hun skulle vide noget for han viste ikke helt hvor gammel hun var. " dog har jeg bare nogle drømme hvor jeg er den eneste er der i begge lande, og det får mig bare til at tænke over om jeg er ensom eller sådan noget, dog synes jeg bare ikke at jeg faktisk er ensom sådan rigtigt. " sagde han efter lidt mens han kiggede på hende med de krystal klare blå øjne på hende med et sødt lille smil, han havde nu valgt at åbne lidt op for hende for det kunne nu være hun kunne hjælpe lidt med det.
|
|
|
Post by lia on Aug 3, 2011 21:57:04 GMT 1
Nogle tanker var vel ikke lige noget for hende at høre og det var langt fra alting hun kunne hjælpe med, eller sætte sig ind i. Celia smilte svagt, hun tegnede lidt i sneen, selvom det ikke rigtig kunne ses, så lavede hun nogle tegn hun faktisk ikke selv vidste hvad var. Det var en dejlig aften, himlen havde nu formet sig helt mørk med stjerner og måne der strålede på sin helt egen vidunderlige måde. tænk at have en kjole på der skinnede som stjernerne, det ville være fantastisk. "Jeg er aldrig ensom, jeg har Nuggi, men jeg kan da godt mærke jeg mangler et eller andet, nogle folk måske, i mit liv. Måske mangler du også en bestemt person?" Det var ikke til at sige hvad det kunne være, men hun havde manglet sin bror i mange år og havde nu fundet ham, det havde hjulpet lidt, dog manglede der stadig noget. Måske manglede han også en familie? Celia begyndte at lege med sit lange sorte hår, hun kiggede ned af sig selv, hvid var en af hendes ynglingsfarver, hvis man kunne kalde den det. Hendes let brune hud og smukke hår, samt de dybe øjne fik hvid til at se perfekt ud på hendes velformerede krop. Celia elskede at føle sig tilpas i sin tøj, gerne let indenunder, men tykt uden på når det var så koldt.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Aug 4, 2011 1:48:41 GMT 1
" hvem er så denne Nuggi? " spurgte Messi mens han stadig smilte sødt, men efter lidt gik smilet over til det lidt mere charmerne da han kort fik betragtede hende lettere for hun var da en meget køn pige, men var Messi også noget for hende? eller var Nuggi hendes mand eller elsker, det viste Messi jo ikke. " Jeg mangler nu mange i mit liv.. min datter, den familie der døde for 300 år siden ville hellere ikke være dårlig.. og så måske Cec " sagde han og kiggede op i himlen, mens han kort huskede Cec hvordan hun så ud når hun smilte og når hun grinte, hun var en af eneste 3 Messi rigtig nogensinde havdet elsket af piger, alle de andre havde jo bare været løst sex men det var nu ikke noget Messi havde klaget over. " Nu lyder det måske letter dumt.. men alle folk er jo ikke altid hvad de ligner " sagde Messi og hentyde til at han jo var animagus og det viste man jo først når man havde set ham forvandle sig. " er du noget helt specielt? " sourgte han mens han kiggede på hende.
|
|
|
Post by lia on Aug 4, 2011 8:17:51 GMT 1
Det charmerende smil fik hende til at se lidt genert væk, det fik ham til at se lige det ekstra sød ud. Men hun kiggede da på ham igen da hun skulle svare ham på hans spørgsmål, det var jo ikke pænt ikke at kigge på dem man snakkede med. "Nuggi er min bedste ven, hun er været der for mig de sidste 2 år." Svarede hun med en blid stemme, hun stoppede med at pille ved sit hår og studerede ham igen, det var jo normalt for hende at være nøgen, sådan var man jo født. Så hendes blufærdighed var ikke som andres, men det var nok fordi hun aldrig havde haft sex, dog havde hun da været tiltrukket før og helt dum var hun ikke. Men forelsket havde hun nu aldrig været, hun havde aldrig fundet en mand der sagde hende noget som sådan. Da hun hørte lidt af hans fortid, kiggede hun lidt trist ned, han lød til at have haft det hårdt, hvilket var så sørgeligt. "Jeg har kun mistet min far som betød noget, men han blev gammel, så det gjorde nu intet at han fik fred. Jeg har aldrig mistet på den måde." Hendes blik var roligt og lidt medfølende, hun vidste ikke hvad hun selv ville gøre, jo hun tog det lidt hårdt med sin far, men efter noget tid så hun det positive i det. Kærligheden han havde givet hende som far, var beskrivelig og jovist savnet. I stedet for at sige hvad hun var, tog hun noget sne op i hænderne, ikke meget, men lidt og smeltede det med sine varme fingre og da en lille pyt lå i hendes hånd, formede hun den som et hjerte og førte den lidt væk fra sig så månens lys kunne skinne på det flyvende vand og vise hvad hun kunne. Nu måtte han selv gætte.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Aug 14, 2011 0:48:15 GMT 1
Messi så på hende, han kunne ikke lade være med at smile endnu mere da han så hun kiggede væk fra ham da han smilte lettere charmerne til hende. " Hvad er Nuggi så? " spurgte Messi for det kunne nok være et kældedyr af en art, men det kunne lige så godt være et barn eller en ven, og dog en fra hendes familie, det viste Messi ikke noget om. Messi kiggede dog ned i jorden igen for hans tanker var Cec lige nu og det gjordere ham lidt ked af det for han havde mistet sit livs kærlighed, og ville Messi nogensinde få den kærlighed for en anden igen, eller skulle hans kærlighedslivs bare være løs sex?. " man vender sig nu til det efter sin tid.. når man som jeg selv har levet i over 300 år mister man sine venner en del. " sagde Messi, men han var nu ikke kommet sig over noget af det, men Messi havde det jo med at finde nye venner meget hurtigt. Messi kiggede hende på hende igen med de krystal klare øjne med et lidt sødt blik, mens der kom et charmende smil frem på læberne igen, for han kunne da ikke undgå at bemærke hendes udseende for hun var da en meget køn pige, og det var noget Messi altid så hos en pige, men hun skulle dog hellere ikke være hjernelam for så blev det for meget for Messi hvis hun ikke viste særlig meget.
|
|