|
Post by Lionel Canine on Jul 29, 2011 21:00:01 GMT 1
Messi så på hende hun var ikke til at narre så det kunne nok være lige meget nu, han slappede af i kroppen og lod rustningen falde til jorden og han sparkede den væk fra sig igen. " Fint nok Zill.. Må du ha det sådan " sagde han og så på hende stadig uden en eneste mine eller ansigtsudtryk i sit ansigt. " Det var bare for jeg at kunne være bare lidt tæt på dig.. efter alt det vi har været igennem så kan jeg da godt forstå du ikke stoler på mig.. " sagde han og begyndte at gå hen mod porten, men han ville nu ikke give op på sin plan med at få den helt gamle Zill tilbage men hun det ville nok ikke ske af hendes egen fri vilje, men det tog han sig ikke af måske lidt egoistisk af ham men hvorfor skulle han ikke have lov til at være bare lidt egoistisk engang i mellem? " Er du sød at hilse vores Datter fra mig " sagde han til hende samtidig med han var på vej væk.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 29, 2011 21:14:46 GMT 1
Zill betragtede stadig meget roligt selvom det var irriterne at folk bare lukkede hvem som helst ind, hun havde jo allerede banket vagterne en gang fordi de havde lukket en fremmed kvinde ind i hendes slot og havde tilmeldt ladet hende bo der. "Jeg har intet imod du er i nærheden så længe du ikke skaber flere problemer for mig og stopper med at forsøge at narre mig for jeg kender dit udseende og krop ud og ind, og så kommer du her og tror du kan narre mig" sagde hun roligt dog med irriterne undertone for hun brød sig virkelig ikke om han havde forsøgt at narre hende selvom han udemærket godt vidste hun kendte hans krop ud og ind, desuden var der jo ikke meget forandret ved ham. "Jeg har ikke set vores datter i årevis, så hvordan pokker skal jeg hilse hende? Hun er sikkert i gang med hendes job hvis hun ikke ligger og knalder en eller anden" sagde hun irriteret for hun anede da ikke hvad datteren rendte rundt og lavede, for hun kom jo kun til Zill når hun var i vanskeligheder på en eller anden måde eller når hun kede sig.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 29, 2011 21:56:04 GMT 1
Messi var jo hellere ikke hvem som helst mere han var jo næsten en del af kongefamilien han havde boet på det slot længe før Zill havde og han havde jo også den forbistrede datter med hende, som ingen steder var til at finde så det var lidt svært at komme i kontakt med hende igen. " Hvorfor skulle jeg dog også skabe flere problemer for dig? " spurgte han og så på hende med det hævede øjenbryn, for han ville jo ikke skabe nogle problemer, han ville bare gerne se tingene være normale igen og det ikke det roderrig det var blevet til nu om dage, nogle gange når Messi kom hjem fra sine rejser var han faktisk glad da han tog afsted igen for disse lande er ikke mere hvad de var engang. " Nu har jeg så ikke været her i nogle år så hvorfra skulle jeg vide du ikke snakker med hende? " spurgte hna og vendte sig om, og stoppede med at gå. " Hvad arbejder hun da som?.. det ligger vist til familien i den alder? " sagde han kækt og smilte lumskt for det var jo som zill selv var dengang.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 29, 2011 22:10:07 GMT 1
Egentlig var hun ret ligeglad med datteren for hun hadede virkelig at datteren forsøgte at være som hendes mor for det endte jo ikke godt i sidste ende, men det var nu bare op til hende for hun gad ikke blande sig, det var jo for sent at opdrage hende. ”Fordi Damian ved at du kidnappede mig, og hvis han opdager du er her på slottet ender det næppe godt, jeg har rigeligt at slås med når Rai og Mira render rundt for han ved jeg har været sammen med dem..” svarede hun roligt for det gav bare udtryk for at Damian var ekstrem jaloux når det kom til stykket, hvilket hun egentlig ikke havde så meget imod men det betød bare hun ikke kunne være sammen med hendes elskere men det ville hun nu heller ikke for hun forsøgte jo at få barn med Damian. Selvom hun nu ikke risikerede at blive gravid med Mira for det var jo en kvinde men Damian var stadig blevet enormt vred på hende selvom hun var påvirket af en eliksir. ”Nej men det ville du jo vide, hvis du var kommet her noget mere som jeg har bedt dig om gang på gang så ville du vide at hun faktisk er blevet lejemorder og bor et eller andet sted i bjergene” sagde hun ligegyldigt og rullede med øjnene, for hun havde jo bedt ham om det flere gange men han kom jo aldrig alligevel selvom hun for flere år siden havde fortalt ham at hun var ensom uden ham men han havde jo ikke lyttet og nu var hun efterhånden ligeglad for hun havde Damian der kom til hende hver nat.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 30, 2011 2:43:02 GMT 1
Messi så på hende med lagde armene over kors og stillede sig i mere behagelig position. " Altså jeg er lidt lige glad med Damian, Drengen ville aldrig kunne røre mig " sagde Messi og lød utroligt selvsikker og det var han også selvom drengen var en kriger af Darklia havde Messi stadig et par århundred erfaring. Messi var jo ikke lige frem den fyr man ville blive gift med for han var jo alt for Pigeglad til at kunne stoppe med at se andre, sådan var han og sådan havde han været de sidste mange hundrede år han havde levet. " Det var nu lidt svært at komme når ens datter ikke snakke til en men det kunne være fordi en vis person lige undlod at fortælle jeg havde en datter efter jeg havde haft sex med hende.. så er det sku lidt svært at få et fader-datter bånd.. men lad det ligge det er fortid nu og ingen grund til at huske på det. " sagde Messi for han ville forguds skyld gerne glemme det igen da det jo var hans datter og sådan noget gør man ikke med sig eget afkom. Messi have haft et ansvar over for både sin datter og overfor sin veninde Zill dengang, hun havde allermest brug for ham efter hendes brud med geralt, men Messi var ikke lige frem en der kunne trøste en person uden det ville føre til mere, og det ville han ikke tage af Zill dengang for de havde jo stoppet deres forhold under hun var sammen med Geralt, dog af ener eller anden grund har Zill og Messi ikke været venner eller på talefod lige siden dengang og det gjorde det jo ikke bedre dengang han kidnappede hende.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 30, 2011 2:52:45 GMT 1
Zill så stadig roligt på ham stadig med armene over kors. ”Måske ikke, men nogen punkter kan han godt” sagde hun roligt som hun lod blikket glide ned af ham inden hun igen gled det op til hans ansigt, nærmest så han skulle forstå at Damian havde slået ham i sengen, til trods de faktisk begge havde deres fordele men han skulle ikke stå der og fornærme hendes kommende ægtemand, for han var i hvert fald den bedste hun kunne komme frem til, eftersom ingen andre jo rigtigt ville have hende hverken Geralt eller Messi for ingen af dem havde kæmpet for hende, i hendes hoved havde de begge behandlet hende som skidt mens Damian var den eneste som var blevet ved hendes side, så det var jo klart at han var den der blev valgt. Hun hævede dog øjenbrynet i let undren da Messi nævnte han havde haft sex med crystal ”Vores datter sagde i kun havde kysset.” sagde hun lidt tænksomt men trak så ligegyldigt på skuldrene for det virkede jo til at crystal tog zills efterladenskaber når hun selv var blevet trætte af dem, men så kunne hun også bare lærer hun ikke skulle gå i seng med hvem som helst, men det havde pigebarnet vel heller ikke lært for den tøs lærte virkelig ikke af hendes fejl. Noget der faktisk kunne give Zill en smule kvalme for det var da klamt at gøre det med sin egen familie, noget hun da aldrig havde haft brug for eftersom hun var ene barn og de eneste hun var i familie var hendes børn.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Aug 1, 2011 21:33:04 GMT 1
Messi trak på øjenbrynet. " det er vel også okay.. så kan det da faktisk være den her gider blive hos dig. " sagde han koldt og vendte sig om for at gå den anden vej, man kan gøre meget ved Messi men at sige noget om hans evner i sengen det gik han simpelhen ikke med til at så gad han ikke det pjat mere. " Men jeg høre da det går som det skal.. nogle nye børn fornyelig? " råbte han efter hende samtidig med han gik, han havde dog hørt nogle rygter omkring noget med et ufødt barn men om de var sande ville det jo visses nu. Messi kunne simpelhen ikke forstå hvordan det var gået sp ned af bakke for deres vensjab, havde det været sexen det havde holdt det sammen eller var de bare blevet for forskellige nu, Messi kunne virkelig ikke forstå det men det var jo blevet til dette så han måtte jo blive nød til at arkende de nok var langt fra venner mere.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Aug 1, 2011 21:42:57 GMT 1
"Det gider han skam også, jeg vil ihvertfald gøre alt for han bliver hos mig for jeg nægter at have endnu en mand der forlader mig fordi jeg åbenbart ikke er nok kvinde for ham" snerrede hun lidt af ham for hun vidste jo udemærket godt han havde haft noget sammen med cec, deres datter og sikkert også mange andre kvinder.. I hendes øjne betød det jo bare hun aldrig havde været nok kvinde for ham, siden han altid forsvandt uden et ord. "Nej ingen nye børn, men det er ikke ens betydning med vi ikke prøver" sagde hun højt og irriteret efter ham for hun nægtede at udtale sig om at hun havde tabt et barn for det var jo bare et nederlag for hende, og sådan nogen var hun slet ikke vant til.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Aug 1, 2011 22:09:01 GMT 1
Messi stoppede og så på hende med et koldt blik, et som ikke kom særligt tit hos Messi " men så må Damian jo hygge sig med at presse de sørgelige rester ude af min og Geralt sutteklud.. " sagde han hårdt af hende inden han så vendte sig om og gik videre, nu måtte det være nok for Messi blev bare mere og mere sur over de ting der blev sagt til hinanden, han kunne næsten ikke klare det her mere for den måde de nu snakkede til hinanden på var jo alt for mærkelig syntes Zill lidt men det var lidt svært for Messi for han ville jo gerne have det gamle forhold med hende igen for han alligevel brug for lidt sex, han havde faktisk været i cølibat siden cec døde, og tvivlede mere og mere på sin evne i sengen, han regnede så derfor hvis han nu fik lidt af den han havde lært så meget af og med, at han måske for engang skyld kunne komme igang igen men af en eller anden grund var det meget svært for Messi, grunden til det viste han ikke hvad var men måske havde det at gøre med Cec død, han viste det ikke men han havde prøvede nogle gange efter men det havde ikke gået så godt, han havde været lidt impotent, så han havde valgt den gang at gå i cølibat indtil han havde fundet en måde at kunne få den op og stå så han kunne komme tilbage til det han var så vild med engang, uforpilgtede sex.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Aug 2, 2011 7:47:06 GMT 1
I hendes øjne forstod hun ikke hans problem, for han elskede hende jo ikke, det eneste han ville med hende var jo i sengen.. Ikke det samme som den gang de kunne tale om alt, selv regnede hun med det var alt det sex der havde ødelagt alt. Dog blev hun lettere rasende over det han sagde, så hun gik efter ham denne gang for han skulle ikke slippe så let. ”Sørgelige rester? Det er sgu dig der er en sørgelig rest når du kommer her og tror jeg overgiver mig til dig igen.. Jeg har en pligt overfor dette land og det er at føde en ægte arving, i stedet for de uægte jeg har, så jeg kan ikke blive ved og lige nu vil jeg hellere have min ven tilbage end min sengekammerat” sagde hun lettere vredt, for det var jo ham selv der havde nægtet et forhold til hende, for hun kunne ikke blive ved med at hore med alle mulige forskellige personer, selvom det var det hun havde mest lyst til.. De der vilde dage hun stadig mindes til tider.. Men det hun nu manglede mest var det de havde haft sammen foruden det fysiske.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Aug 4, 2011 1:39:14 GMT 1
Messi restede letter på hovedet af hende, inden han hørte det om hans datter det fik det til at sige click for Messi, og han vendte sig straks om samtidig med han sendte en sonisk lydbølge direkte inde i maven på hende som ville få en fuldvoksen mand til at flyve et par meter tilbage, og måske havde brækket nogle knogler. " du skal fandme ikke kalde min datter for uægte " skreg han vredt inden hans krystal blå øjne blev fuldstændig sorte og han begyndte at mumle remser til magi. Messi kunne nu godt lide sin datter han havde måske ikke været der for hende men hun var stadig hans datter og det var ikke noget han var stod til siden fra når nogle talte dårligt om hende når han så endelig var der til at tage sig af hende, dog havde nok ikke brug for en der tog sig af hende for tiden. Messi begyndte at skyde plasma kugler efter Zill, de var cirka på størrelse med en fodbold.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Aug 4, 2011 16:09:59 GMT 1
Zill fik godt nok et mindre chok over at han pludselig gik til angreb på hende uden grund, dog skyndte hun sig ret hurtigt at undvige hans angreb. "forhelvede Messi, det er jo hvad hun er.. Vi var jo ikke gift da hun blev født" sagde hun vredt for han skulle da ikke begynde at angribe over noget der var sandt, for hun kunne jo ikke arve tronen når Messi og Zill ikke havde været gift for ellers havde hun jo været ægte født. "Hun er sgu stadig min datter og jeg er glad for hende, men derfor er hun stadig en uægte arving.. For du ville jo ikke giftes den gang fordi du havde din lille elverdronning" sagde hun rasende inden hun lod sig forsvinde i en sort røgsky for hun gad virkelig ikke slås med ham nu, han kunne sejle i sin egen sø, hun havde jo givet ham uendelig mange chancer men han havde aldrig taget imod dem så det var hans egen skyld deres datter ikke var ægtefødt, det betød dog ikke at Zill hadede hende, tværtimod var hun jo ret glad for hende og forsøgte at hjælpe så meget som hun kunne, men uanset hvad så havde crystal også selv sagt nej til tronen..
Zill dukkede op igen ude i træningsgården, for hun orkede ikke at Messi flippede ud af over sandheden så lige nu ville hun bare være alene indtil hun skulle hen til hendes andre uægte børn.. Hun satte sig på en af bænkene og sukkede opgivende..
|
|
|
Post by Lionel Canine on Aug 6, 2011 0:52:45 GMT 1
Messi så på røgskyen, han var ikke færdig med hende for hun skulle ikke svine deres datter til på den måde for Messi syntes slet ikke hun var uægte men hun havde ret i at de ikke var gift da hun havde fået crys, men stadig syntes hna ikke hun havde lov til at kalde hende det foran ham. " Det var jo ikke ligefrem fordi du sagde noget med.. 'hov Messi jeg er faktisk blevet gravid' " sagde Messi og så vredt på hende for lige meget hvad hun ville sige var det ikke Messis skyld alene, som man sagde var der altid 2 sider af en hver sag. Messi begyndte så småt at køle lidt ned efter sit vredsudbrud så han måtte nok bare gå sin vej så der ikke kom flere af dem, dog var nok ikke nogle håb fra deres venskab mere efter Messis vredesudbrud men Messi kunne jo hellere ikke se Zill mere hendes forlovet kunne jo ikke lide ham, og han ville jo ikke forstå hvorfor Messi havde knidnappet hende dengang. " Vi ses nok ikke igen Dronning Drazilla " sagde han koldt og forsat med at gå sin vej for at finde vej tilbage til skovene eller bjergene, hjem til sit slot, det mest mærkelig var han aldrig havde sagt hele Zill status det havde altid bare Zill mellem dem men sådan var det jo ikke mere, det var forbi.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Aug 6, 2011 13:17:52 GMT 1
Zill rettede hovedet op og så irriteret på ham da han havde fulgt efter hende tilbage til træningsgården. "Hvorfor skulle jeg havde sagt noget? Du ville alligevel havde forladt mig" sagde hun irriteret for han havde jo konstant forladt hende til fordel for andre ting, hun havde jo aldrig kunne holde hans interesse til trods for hun havde prøvet i flere årtier men han var stadig kun kommet til hende når han selv ville det, uden at tænke på hende.. Så hvorfor skulle hun overhovedet have vanæret sig selv med at sige det? Desværre var det jo sket igen med en anden mand, som ikke havde fået at vide han havde en søn før han havde forladt hende for en anden kvinde og da han kom tilbage havde han da været med til datterens fødsel men efter det havde han igen forladt hende.. Hun fandt da også altid de mænd som faktisk ikke ønskede at have en familie med hende, så nu havde hun 3 børn som faktisk var en skændsel for hendes status når man tænkte på hun var en ugift dronning.. Det var jo noget man så ned på..
En lille pige kom gående ud i træningsgården og stoppede op ikke langt fra Messi, hvor hun bare stillede sig med hovedet lidt på skrå. Bag hende stod en barnepige og et kattelignene dyr som havde en tigers farver og en panters kropsbygning. Den lille pige havde Zills øjne men Geralts træk i ansigtet, blot 4 år gammel.. "Du Messi ik?" spurgte hun roligt med et lettere tænkende udtryk i ansigtet. "Mor har billed af dig, som hun kigger på når hun er trist og hun fortæller historier til mig og min bror" sagde hun helt glad.. Hvilket fik Zill til at rejse sig ret hurtigt fordi hun ville stoppe den lille pige i at snakke alt for meget..
|
|
|
Post by Lionel Canine on Aug 7, 2011 1:01:54 GMT 1
Messi vendte sig om mod hende lige for at svare hende, " Hvordan kan du være så sikker?.. men altså selvfølgelig kunne jeg jo ikke vide om det var mig der var faderen, med alle dem du var sammen med dengang. " sagde han vredt inden han så forsat videre, dengang hun var blevet gravid med Crys troede Messi da hellere ikke med at Zill kunne holde sig til en hvis det endelig kom tilstykket for hun ville blive træt af det samme og det samme om og om igen, men selvfølgelig nu var der jo gået så mange år, så man kunne selvfølgelig havde ændret sig for det var der jo så mange ting der havde. Messi hørte den fine lille pige stemme der sagde hans navn, han vendte sig om og kigge direkte ned på en lille pige, " Ja det er mig " sagde han og smilte til hende, mens han satte sig ned på hug for at være ca. den samme højde som hende. " Hvad siger hun da af sjove ting til jer gavtyve " spurgte han mens han betragte hende, helt klart et barn af Zill med øjne men han dog ikke mødt Geralt mere end 2 gange, dog kunne han regne ud at hun var barn af ham. Messi kiggede hurtigt hen mod zill og gjorde jorden under hende til et fyldendeagtig metal, som hun så ville sidde fast i og ikke kunne komme hen til dem for han ville da høre hvad den lille pige havde at sige til ham og om ham.
|
|