|
Post by kitty on Aug 16, 2011 18:41:18 GMT 1
Endeligt var mørket faldet på, så mange af nattens dyr forlod deres huler, og hjem Kitty forlod uden tøven den gård hun boede på for tiden, og smuttede ned til den dejlige flod, hvor hun brugte det meste af sin tid, da hun ikke længere vidste hvor hun skulle gøre af sig selv, stille satte hun sig i vandkanten, og tog sin Sorte lårkorte kjole af, og lod en hånd glide igennem sit hår, før hun smuttede ned i vandet, dog kunne hun ikke føle varmen eller kulden i vandet, men bare fornemmelsen af det imod hendes hud, fik hende til at kunne lide vand mere end landjorden, Stille dykkede hun under det lettet grumsede vand, og svømmede lidt op langs floden uden at komme op til overfladen da hun ikke behøvede luft, dog efter godt 10 meter, kom hun op til overfladen igen, så det lignede hendes næse flød på vandet, Et lille legesygt glint kunne ses i hendes øjne, imens hun svømmede lidt frem og tilbage imens hun betraktede alt der skete omkring hende, Hun nød dog den stilhed der havde omringet hende, hele vejen igennem,
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Aug 16, 2011 18:57:22 GMT 1
Lukas der lige havde været ude og jage havde besluttede sig for at gå lidt på opdagelse. han endte ved en lille flod som han fulgte et stykke tid ind til han fik øje på en kjole der lå på breden. han løftede den roligt og så lidt på den inden han lod den dumpe ned i greset igen inden han så sig rundt efter hvem der mon ejede den. han lyttede efter hjerteslag men kunne ikke høre noget hvilket undrede ham kort før han kom i tanke om at det muligvis kunne være en anden vampyr hvilket fik et lille smil frem på han's læber inden han gik lidt mere og kiggede igen efter hvor personen kunne være dog uden at sige et ord da han ikke ville afsløre sig selv før tid.
|
|
|
Post by kitty on Aug 16, 2011 19:02:07 GMT 1
Kitty sukkede stille, og svømmede hen imod der hvor hendes kjole skulle ligge håbede hun da, for hun var ret god til at svømme for langt væk, og så ikke finde tilbage, før hun gad bruge sine sanser for at finde sin kjole, dog rejste hun sig uden tøven op, så vandet kun gik hende til hofterne, og afslørede hendes nøgne overkrop, med et suk lod hun sine hænder glide igennem sit våde brune hår, imens hun smilede for sig selv, og traskede lidt rundt i vandet, bare for at nyde det lidt i nu, For hun ville ikke allerede op af det, Eller det ville hun godt, for hun havde ikke spist idag, men dog var hun enligt ikke sulten, ikke så meget, stille rystede hun tanken væk, så hun ikke ville begynde at blive sulten, da hun Førest ville spise imorgen, Dog stoppede hun omgående op i det hun kunne fornemme og lugte en anden i nærheden, og fik hurtigt øje på drengen der stod henne ved hendes kjole, dog valgte hun ikke at tage notat af ham, og begyndte bare at gå hen imod ham for at få fingrende i sin kjole,
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Aug 16, 2011 19:22:21 GMT 1
Lukas opdagede pigen da hun kom imod ham og måtte kæmpe lidt med sig selv for at holde sine øjne på hendes ansigt i stedet for hendes bare overkrop. han ventede til hun kom tættere på og løftede så kjolen op som han rakte til hende. "goddag frøken" sagde han med en rolig stemme og en tydelig latinsk accent blot for at fortælle hans race og at han var fuldblods da han normalt ikke talte latin andet end til sin familie. han holde det rolige smil men kunne dog ikke dy sig fra at tage et kort blik ned af hendes krop inden han igen fokuserede på hendes ansigt og små håbede på at hun ikke havde set det men hvis hun havde ville det ikke gøre ham det helt store alivel da hun jo selv havde valgt at svømme uden tøj på.
|
|
|
Post by kitty on Aug 16, 2011 19:28:11 GMT 1
Kitty svarede ham ikke, men kom bare op af vandet og gik hen til ham, og tog imod sin kjole og trak den bare over Sit hovede, med en del besvær da hendes krop stadig var dejlig våd, dog sukkede hun lettet da hun endeligt havde fået den på efter en del vrikken med måsen, "Håber du nød det du så, for du ser det nok ikke igen,"Sagde hun så endeligt, og sendte ham et lille smil, før hun gik hen imod et træ og spreng op på den ene gren, og kiggede smilende på månene, og lod dens lys tørre hendes hår, Hun havde altid elsket natten som hun gjorde nu, og fortrød ikke hun nogen sinde havde levet som hun havde, dog rettede hun atter sit blik imod ham, og ventede lidt på han ville sige mere, for hans stemme var faktis ret dejlig at lytte til selvom han kun havde sagt goddag, var den behalig a ligevel,
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Aug 16, 2011 19:38:40 GMT 1
"det gjorde jeg skam.... man kan vel altid håbe" sagde og svarede han til hendes ord og så lidt efter hende da hun gik hen til træet inden han gik hen og hoppede op på en gren stort set ved siden af hendes med dog langt nok fra til at han ikke rørte ved hende. "hvad laver sådan en bedårende vampyr som dig her ude helt alene?" sagde han med en lettere charmerende stemme dog mest af alt for at se om hun ville være let at ligge an på eller om hun var en af dem der krævede overtalelse. han sad på hug på grenen med front mod hende og opsaverede hende stille mens han ventede på hendes svar og nød synet af hende i måne lyset som efter hans mening kunne gøre alle smukkere end de var i forvejen selv om han dog svagt overvejede om hun havde været kønnere da hun kom op af vandet end nu da hun sad i træet.
|
|
|
Post by kitty on Aug 16, 2011 19:58:13 GMT 1
"Hvis du vil i seng med mig, så sig det lige ud, "sagde hun bare med et smil på læberne og kiggede hen på ham, hun kunne bedre lide når folk sagde tingende lige ud, så hun slap for deres måder at charme, og ssådan
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Aug 16, 2011 20:07:01 GMT 1
Lukas så roligt på hende med smilede tilfreds da han aldrig havde hørt nogen være så ligefrem overfor ham før og slet ikke nogen der kunne læse ham når han ville sådan noget. "selvfølgelig vil jeg det når du er så smuk og velformede en vampyr... men jeg vil ikke tvinge dig og jeg vil heller bruge tid med dig end at du skal være som så mange andre der jeg har været med" sagde han roligt og ærligt da hun virkede som en der var værd at bruge tid på.
|
|
|
Post by kitty on Aug 16, 2011 20:31:34 GMT 1
Kitty kiggede lidt på ham, og rystede så kort på hovet, og sagde så med et smil på læberne "Fortæl mig dit navn så kan vi snakke om der er noget, vi kan lave sammen, Og se hvad det bliver til, du virker som en fin fyr allerede så jeg vil gerne lære dig at kende,"Sagde hun så ligefrem, og sendte ham et venligt smil,
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Aug 16, 2011 20:39:28 GMT 1
Lukas smilede roligt og nikkede til hendes ord. "jeg er Lukas Malkin... fuldblods...176år og har aldrig haft et partner" sagde han roligt og smilede skævt "må jeg vide hvad du hedder?" sagde han lettere spørgende men dog drillende da han havde på fornemmelsen at hun nok skulle få det af vide før eller siden alivel. han smilede og holde samme stilling som heletiden på grenen dog klar til at hoppe over til hende hvis han fik lov.
|
|
|
Post by kitty on Aug 16, 2011 20:48:09 GMT 1
Kitty smilede let til ham, og Sprang så ned fra grenen og sendte ham et sødt og drillende smiil "Det er ikke sjovt hvis jeg fortæller dig det nu jo, Så du må selv finde ud af det på den ene eller den anden måde, men jeg kan sige, jeg har heller aldrig haft en partner," S¨å smuttede hun ned til vandet og satte sig på knæ, og lod en hånd glide igennem vandet, imens hun smilede for sig selv, og begyndte let at nynne, imens hun holdte lidt øje med ham,
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Aug 16, 2011 21:28:13 GMT 1
Han så lidt efter hende og smilede roligt inden han fulgte efter hende ned fra træet og hen til vandet. "du kan i det mindste give mig et hint... blod status fks ?" sagde han roligt og mente om hun var fuldblods eller noget helt andet da det til tider hjalp ham med at finde ud af hvem folk var for hjalp det mest hvis det var en fuldblod da han kendte de fleste familier af navn men dog ikke dem alle sammen. han stod nu ved siden af hende og så ned i vandet for at se hvad hun lavede dog uden rigtigt at forstå det. "jeg troede efterhånden at jeg havde set alt i denne verden men dette område kan jeg ikke huske at have set før" sagde han roligt mens han så rundt dog mest af alt bare for at sige noget.
|
|
|
Post by kitty on Aug 16, 2011 21:33:22 GMT 1
Hun svarede ham ikke på hans spørgsmål og sagde bare med et smil, "Jeg er 80 år, Det må være et hit nok, Og du har sikkert set dette sted før men ikke kunne huske det,"Så sendte hun ham et sødt smil, og rejste sig så atter op, og trak kjolen op over hovet atter en gang, og smuttede ud i vandet så det gik hende til hofterne, og plaskede så lidt i det, imens hun betraktede månen med et smil, og nød dens stråler imod sin hud, hun kunne ikke huske hvordan solen så ud, eller hvordan den varmede hende, en ting hun savnede ganske lidt, for hun elskede natten mere end hun havde elsket dagen på noget tidspunkt,
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Aug 16, 2011 22:05:41 GMT 1
Han smilede roligt og nikkede stille til det hun sagde. han kunne dog ikke undgå at kigge på hende da hun igen smed kjolen og gik ud i vandet. "du ser ud til at være ret vild med vand" sagde han roligt og kiggede efter hende. han var ikke vand til at folk tilbragte så meget tid i vand på en gang og slet ikke af egen fri vilje men på den anden side så var han ikke selv ret glad for vand og havde aldrig været det. han satte sig ned i græsset og holde øjne på hende dog uden selv at ligge mærke til at han nok stirrede lidt. *hmm hun virker på ingen måde bekendt men på den anden side er hun jo ret ung... hmm hvem kender jeg der kunne have en datter på den alder...* tænkte han roligt for sig selv og forsøgte stadig at finde ud af hvilken familie hun kunne komme fra uden held.
|
|
|
Post by kitty on Aug 17, 2011 7:43:13 GMT 1
Kitty lo blot og lod sine hænder glide igennem sit hår, "Vand er ligesom blod for mig, Jeg kan hverken mærke kulden, eller varmen i det, bare følsen af den lethed man får i vand, får mig til at føle mig hjemme, Kan gætte du ikke er en af de mennesker der kan lide vand,"Sagde hun så med et lille drillende smil på læberne, og plaskede noget vand efter ham, mest for at drille ham, Men dog også lidt for at irrerter ham, "Jeg er født som menneske, så du kan gennemgå alle de familier du vil i hovet, du finder ikke ud af hvor jeg er fra,"Sagde hun så efter lidt tids stilhed, og kiggede op imod månen, med et lille sørgemodigt smil. Hun husker tydeligt sin barndom som menneske, og manden der havde taget sig af hende, og forvandlet hende, Hun savnede ikke sit menneskelige liv, hun var sådan en lille svag pige, dog var hun heller ikke glad for den måde hun var blevet trænet på, efter hun overlevede forvandlingen, stille lod hun atter en gang sin hånd glide igennem sit hår, mens hun så tænkende på månen,
|
|