|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 2, 2011 19:33:45 GMT 1
Myst smilede da hun så alamut sammen med de små, dog tog hun hendes søn op i favnen for det var ved at være på tide de fik noget at spise, hun havde jo slet ikke ammet eller madet dem her i dag. ”Jeg har lært hvad jeg skal for at du kan slette dine minder, men nu skal de små have mad”/b] sagde hun roligt med et smil som hun tog barnet med ud i køkkenet for hun måtte hellere give dem noget inden de begyndte at skrige
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 2, 2011 20:10:47 GMT 1
Alamut tog Mika op gik efter Myst og sagde "de små skal have deres mad og især når det er deres mors mad" han kunne godt vente at få fjernet flere minder lige nu for de havde ikke givet ham dårlige drømme siden da de første minder blev gemt væk men han havde kun sovet i en nat
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 2, 2011 20:37:38 GMT 1
Myst smilede som hun gik i gang med at mose nogle grønsager så de kunne få mindre mos og hvis de ikke ville have det måtte de jo bare blive ammet, selvom de jo med tiden blev nødt til at vænne sig til almindelig mad. Hun havde stadig Charlie på armen som hun gjorde tingene og først da hun havde ordnet de ting, gik hun hen og hentede en klud før hun tog skålen og en ske i den anden og satte sig ved bordet. Med Charlie på skødet begyndte hun at fodre ham lige så stille "Kan du tage dig af Mika i dag?" spurgte hun roligt med et smil for der var rigeligt mad i skålen til begge børn.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 2, 2011 21:08:41 GMT 1
"Det skal jeg nok" sagde han og gik hen og tog en ske og satte sig ved bordet og begyndte at fodre Mika og sagde lidt efter uden at flytte sine øjne fra Mika "hvad har du lyst til at lave i dag gudinde" han var nysgerrig om at hun ville have hans dårlige minder væk i dag eller de skulle lave noget andet
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 2, 2011 21:13:44 GMT 1
Myst smilede som hun fodrede Charlie og ind i mellem tørrede hans mund af fordi den var helt dække til af mosen, noget drengen ikke var tilfreds med og lavede en sur mine noget der fik myst til at grinen inden hun bare gav ham noget mere mad. "Regnede med du måske ville have en pause? så vi kunne hygge os med børnene i lidt tid og måske begynde på din træning når de sover i aften" sagde hun roligt uden at tage blikket fra hendes søn.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 2, 2011 21:33:20 GMT 1
"Det kan vi godt min gudinde" sagde han og tørrede Mikas mund og sagde til hende "hvad siger du til det Mika at hygge dig sammen med Charlie mor og far har du en ide hvor vi skal gøre det henne" han vidste godt Mika ikke kunne tale men han kunne ikke lade være med at tale med de små på den måde
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 4, 2011 16:56:11 GMT 1
Myst smilede bare over han snakkede med børnene for det gjorde hun jo også tit når hun var alene hjemme med dem, men nogen gange også når alamut var her. Da hun blev færdig med at fodre Charlie tog hun ham op så hans hoved var over kulden på hendes skulder, hun fik ham til at bøvse selvom der også kom lidt mad med op. "du er så dygtig min lille skat" roste hun drengen som hun satte ham ned på skødet igen og fjernede kluden igen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 4, 2011 17:12:38 GMT 1
Alamut smilede ned til Mika og sagde til hende "er du også ved at blive mæt Mika" og han tog Mika op så hendes hoved ved hans skulderen og fik hende til at bøvse lige i det øjeblik han kom i tanke om han ikke havde en klude over hans skulder og han lukkede sine øjne og sagde "gudinde har jeg ret jeg har glemt noget ikke"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 4, 2011 17:37:59 GMT 1
Charlie sad og pludrede i Myst skød mens hun legede med ham, dog så hun over på Alamut da han snakkede til hende, hvilket fik hende til at smile skævt. "Jo det har du vidst" sagde hun roligt for han måtte jo lærer at huske det, hvis ikke på den nemme måde så måtte han jo på den hårde som han opdagede nu.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 4, 2011 17:53:34 GMT 1
Alamut flyttede Mika væk fra sin skulder og sagde til hende "Mika jeg glæder mig når du kan holde maden i dig" og tog en klud og begyndte at tørre af Mikas munden og sin skulder og rejste sig og gik hen til Myst og sagde "vil du lege med Mika mens jeg får noget andet tøj på min gudinde"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 4, 2011 18:03:02 GMT 1
Myst smilede stadig for sig selv for det var jo lidt morsomt det lille nummer de havde lavet, dog så hun igen på Charlie og legede med ham men så op da han kom med Mika. "du kan da bare tage et tæppe og ligge hende på det, så kan hun hygge sig lidt med Charlie" sagde hun roligt med et skævt smil inden hun selv rejste sig for at tage et hjemmelavet tæppe og lagde det ud på gulvet hvor hun lagde Charlie ned.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 5, 2011 14:12:28 GMT 1
Alamut smilede drillende til Myst og sagde drillende "nej gudinde for du har gjort det" og han lagde Mika ved siden af Charlie og kyssede Myst på kinden og sagde "jeg kommer tilbage om lidt" og han gik ud at køkkenet og op til soveværelset hvor han tog sit tøj af og tog noget andet på og gik ned i køkkenet igen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 5, 2011 18:10:43 GMT 1
"du kan jo bare være lidt hurtigere" sagde hun lidt drillende inden han lagde Mika på tæppet. Myst selv satte sig til at se på børne som de begge lå og pludrede, lidt som om de snakkede med hinanden hvilket fik Myst til at smile for sig selv, for de blev jo nødt til at vente på farmand før de kunne komme ud i den friske kølige luft, noget der mindede hende om at hun måtte give dem lidt mere tøj på for det var jo vintervejr uden for. Så hun rejste sig for at hente noget varmere tøj til de små, eftersom de sagtens kunne passe dem selv i nogle få minutter.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 5, 2011 19:59:36 GMT 1
"Min gudinde jeg kan umuligt blive hurtigere end dig" sagde da han var gået ned til Myst og de små og sagde "er der noget jeg kan hjælpe dig med min gudinde" og han lagde sine arme om hendes liv og kyssede hende på kinden og løftede hende op i luften for at drille hende lidt
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 8, 2011 9:06:35 GMT 1
Hun grinede da han lagde armene om hendes liv og løftede hende op "VI skal have fundet noget varmt tøj til de små, de skal jo også opleve deres første vinter" grinede hun let for hun havde jo regnet med de lige skulle ud og gå en tur bare så børnene kunne få noget frisk luft i stedet for at være indespærret i huset hele tiden.
|
|