|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 9, 2011 13:07:39 GMT 1
Alamut grinede også og sagde drillende "men hvor har du gemt de smås tøj min gudinde" og satte hende igen forsigtigt ned på gulvet og kyssede hende på kinden selvfølgelig skulle de små opleve deres første vinter og han sagde drillende "eller kan i elvere ikke mærke kulde" og kyssede hende på munden
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 9, 2011 13:31:29 GMT 1
Myst grinede lidt "inde på deres værelse selvfølgelig" sagde hun roligt da hun igen var blevet sat ned på jorden, dog gjorde hun ikke mine til at ville gå nogen steder for hun stod jo lige så godt sammen med ham, så det med at finde tøj kunne godt vente nogen minutter, børnene lå jo alligevel og pludrede nede på gulvet. "Lige nu ved vi jo ikke helt hvor meget elver og hvor meget dødelig der er i dem, så vil helst være sikker på de ikke fryser" sagde hun roligt for hun ville jo være sikker på de havde det varmt og godt selvom hun ikke selv behøvede så meget tøj.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 9, 2011 13:55:03 GMT 1
Alamut smilede til myst og sagde "de er nok mest elver de ligner rigtig meget deres mor men hvis du vil have de skal have varm tøj på så skal de have det min gudinde" og kyssede hende på munden og sagde kort efter "og har du også en tanke om hvad vi skal lave efter vores gå tur min gudinde"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 9, 2011 13:59:22 GMT 1
Myst smilede til ham "Måske, men det er kun noget tiden kan vise os" sagde hun roligt for det kunne godt være børnene lignede deres mor men de kunne jo sagtens være mere som deres far bare med moderens skønhed, det havde man jo hørt om mange gange før. Hun kom dog til at grine en smule af ham "Du tænker altså alt for langt fremad, har du overvejet bare at lade tingene gå som de nu går?" spurgte hun roligt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 9, 2011 14:15:11 GMT 1
Alamut lagde sine arme om hende og sagde drillende "sidste gang jeg lod tingene ske gjorde jeg nåede jeg havde sagt jeg ville holde mig fra og resultatet er nu i godt med at pludrer og jeg tror vil få flere grå hår en det jeg har i forvejen hvis der kommer flere lige nu min gudinde" og kyssede hende på panden og sagde "men hvis du vil have flere så vil jeg med glæde hjælpe dig"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 9, 2011 14:21:15 GMT 1
Igen kom hun til at grine af ham "Jeg havde nu ikke tænkt det i de tanker, men mere med at slappe af og se hvad dagen bringer os i stedet for hele tiden at planlægge hvad der skal ske" sagde hun roligt med et skævt smil for hun ville jo gerne slappe af så hun ville ikke tænke over hvad de hele tiden skulle men bare slappe af og nyde øjeblikket. "Og nej jeg skal ikke have flere lige nu" svarede hun roligt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 9, 2011 15:24:17 GMT 1
Alamut grinede og sagde "og jeg havde bare tænk mig at få fortalt hvad et bordel var for noget og det gjorde jeg så jeg har gjort mig umage med at vide hvad der skal sket når jeg er sammen med dig så jeg ikke vil blive overrasket igen som den gang du fortalte mig du var gravid min gudinde" og kyssede hende på munden
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 9, 2011 17:48:36 GMT 1
Myst smilede som hun gengældte hans kys men kom dog til at grine en smule "Da ikke min skyld, jeg troede alle vidste hvad et bordel var...og det med børnene var mest fordi jeg ikke ville vente for længe hvis jeg nu mistede dig" svarede hun roligt for det var jo sandheden, hun havde jo været bange for at miste ham på grund af det liv som han havde levet og det her var jo en måde at vise på hvor meget hun egentlig elskede ham, eftersom hun ikke havde givet hendes første mand nogen børn.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 9, 2011 18:09:29 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "oppe i bjergene gøre man ikke det for sjov og jeg kan godt forstå det med børnene men næste gang hvis der bliver en næste gang så fortælle mig det lidt før husk jeg at bliv en gammel mand" og kyssede hende igen på munden han vidste godt hun var den ældste af de to men han var den som så ud til at være den ældste
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 9, 2011 18:33:38 GMT 1
"Det er kun fordi i afskærmer jer fra verden, nede ved bjergenes fod har man gjort det for sjov i flere tusinde år, eller rettere det er for det meste mændene" sagde hun roligt med et skævt smil for det var jo egentlig mest mænd der gjorde det for sjov, det var ikke godt hvis en gift eller forlovet kvinde gjorde det med andre end hendes mand. "Havde da regnet med at næste gang ville vi begge være enige inden jeg ville tillade det"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 9, 2011 18:59:25 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "Myst det er ikke kun mit folk der ikke gør det for sjov de fleste af stammerne mener at børn er mere værd end guld og jeg vil med glæde have så mange børn med dig som du vil have min gudinde" og kyssede hende igen på munden han vidste godt at de fleste stammer holdte sig væk fra omverdenen men nogle af dem var bange for den
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 9, 2011 19:04:00 GMT 1
"Børn er skam også mere værd end guld, men det er ikke alle der ønsker dem så de gør det for sjov for at komme af med deres lyster.. så det er hverken ønske om børn eller kærlighed der gør de vil" svarede hun roligt for nogen havde jo bare de lyster mens andre mente det var en pligt, som kvinder der var tvangsgift med en mand de ikke elskede.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 9, 2011 19:25:33 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "Myst hvor langt tid tror du vi sidst har gjort det min gudinde" han kunne ikke huske hvornår de to havde gjort det sidst så han var lidt nysgerrig at hun kunne huske hvornår de havde gjort det men han havde ikke tænkt på de skulle gøre det nu de små skulle jo opleve deres første vinter
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 9, 2011 19:30:47 GMT 1
Myst stod lidt og tænkte sig om "Tja sidst var vidst den gang jeg var gravid" sagde hun lidt tænksomt men selv var hun jo ikke drevet af de lyster, så hun tænkte sjældent over det og hun havde godt nok afvist ham et par gange men det var mest af alt fordi hun hele tiden tænkte på børnene, så det ville måske være lettere når de en gang fik en barnepige til dem så hun kunne tilbringe mere tid med alamut.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 9, 2011 19:56:27 GMT 1
"så er det længe siden men det gør ikke rigtig noget de to små tager tid at passe men selvom jeg godt kan mærke lysten hive i mig men den er ikke stærkere end den glæde jeg føler når jeg ser dig sammen med de små" da han havde sagt det blev han ild rød i hovedet og så op på loftet det var ikke meningen at han ville sige det men han var at lige vel kommet til at sige det
|
|