|
Post by corina on Sept 21, 2011 13:31:51 GMT 1
Dagen var lys og smuk, skoven var dækket af den smukkeste hvide sne, men Corina længdes efter foråret som aldrig før, selvom vinteren var mild. De små lette dansetrin førte hende igennem skoven med et smil, hun drejede rundt om sig selv med et lille fnis og hoppede hen over en sten. Hendes krop var dækket af en kjole der var dejlig varm af bomuld, men dansen holdte hende lige det mere varm. Selvom hun stadig frøs lidt, det var jo sne hun hoppede rundt på i bare fødder, for hun ville aldrig stoppe med at være et med naturen. Håret var flettet smukt sammen og hang ned over hendes ryg fint og langt. Roligt begyndte hun at synge, hendes stemme var blidt og lokkende, som alle andre nymfers, klar til at lokke den næste mand ind i hendes liv.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Sept 21, 2011 13:43:33 GMT 1
legion sad under et træ og malede naturen han havde noget gammelt og varm tøj på og der var et lille bål ved siden af ham men den var der kun for malingen ikke skulle fryse for han havde fået et job hvor han skulle male et vinter skov og var så fordybet i billedet af han ikke hørte noget som helst
|
|
|
Post by corina on Sept 21, 2011 13:53:10 GMT 1
Med et stoppede hun sin dans, hun så nysgerrig igennem de nøgne træer og så noget hun aldrig havde set før, en maler. Hun havde aldrig set et billed malet før, for hun havde jo aldrig forladt skoven. Corina gik med elegante skridt mod ham, hun var bag træet han var ved, hun stod lige pludselig ved hans side og kiggede ham over skulderen for at se ham male. "Det har jeg aldrig set før." Kom det så fra hende, hun stod bare med et smil på læben og studerede ham.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Sept 21, 2011 14:02:34 GMT 1
legion kom lidt til selv men han flyttede ikke sine øjne fra billede og sagde "det overrasker mig ikke den dame" og malede lige de sidste detaljer på billedet og pustede forsigtigt så malingen blev tør og lagde den ned i en træ kasse og så på kvinden for første gang og sagde "hvor jeg kom fra var kunst noget man lavede i sengen" han havde selv lavet så noget før i tiden før han havde mødt sin muse
|
|
|
Post by corina on Sept 21, 2011 14:12:30 GMT 1
Corina så nøje på maleriet, sådan noget havde hun aldrig set før, tænk at man kunne gøre sådan noget, det var utrolig smukt. Sådan et ville hun gerne have i sin lille træhytte. Et lille svagt smil fik hende til at se uskyldig ud, hun så på ham og fik øjenkontakt med ham. Det ville være vildt spændende at have kunst i sit hjem. "Nøgne kroppe er også noget af det smukkeste, efter naturen selfølgelig." Lød det stille og eftertænksomt fra hende, hun var usædvanlig smuk som en nymfe burde være, hendes øjne var dragende og stemmen lød som engle der sang. "Kan du lave sådan et til mig?" Spurgte hun så nysgerrigt og med et sødt smil.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Sept 21, 2011 14:33:55 GMT 1
legion rejste sig op sagde "nogle kroppe er bedre end andre men hvis du vil have noget kunst at mig skal jeg have penge først den dame" og bukkede for kvinden og begyndte at gøre sin malerpensel ren på sin hånd men faktisk lavede han små symbol så en lille som normalt var gemt i hans hals det var ikke særlig længe siden han havde lavet så en lille en
|
|
|
Post by corina on Sept 22, 2011 10:54:43 GMT 1
Penge var ikke lige noget hun havde, for hvad skulle hun bruge dem til når hun aldrig forlod skoven? Corina måtte finde en anden vej at betale ham, måske med lidt husly og mad? Selvom det var begrænset hvad hun kunne give. "Jeg har ingen penge, kunne jeg friste med andet?" Spurgte hun stille, Corina så lidt på ham, han var en flot mand, så hvis han ville have andet, så var det helt i orden med hende. Selvom det var at vinde for dem begge to. "Jeg vil bare så gerne have så smuk en ting i mit hjem." Hviskede hun så, mens blikket gled hen på billedet som hun stirrede drømmende på.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Sept 22, 2011 13:10:42 GMT 1
legion begyndte at tænke og lidt efter fik han et frækt smil selv om det ikke var meningen at det skulle være frækt men det var en dårlig vane han havde fået at have boet på et bordel hele hans barndom og han sagde "hvis du kan give mig nogle giftige planter som dræber stille og langsomt så har vi en aftale den dame"
|
|
|
Post by corina on Sept 23, 2011 13:08:29 GMT 1
Det frække smil smittede kun af på hende, hun så på ham med et smil, hun havde faktisk en del forskellige tørrede planter fra sommeren og forårets høst i skoven. Corina lod sin hånd glide hen af træet og sukkede stille, hun så på ham med et lokkende blik. "Følg mig, så kan du også få et bedre sted at arbejde." Hviskede hun, efterfyldt af en mystisk latter, inden hun dansede sensuelt og smukt igennem vinterlandskabet, mod sit hjem oppe i et af de største træer i skoven.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Sept 23, 2011 13:28:32 GMT 1
legion pakket sine ting sammen og sagde samtidig "det skal jeg nok nymfe" han sagde nymfe fordi han havde på fornemmelsen at hun var en nymfe han havde mødt en del andre nymfer på det bordel han var vokset op på og da hun begyndte at danse så han op på himlen med det ene øje efter som det andet havde han mistede for længe siden
|
|
|
Post by corina on Sept 23, 2011 13:36:32 GMT 1
Det var ikke fordi det var særlig langt væk, så da hun nåede frem, begyndte hun at kravle op af rebet det var godt stift af kulden, men det forhindrede hende ikke i at komme op til træhytten. Hun så ned og ventede på at han var fremme. "Bare kom op." Lød det så muntert fra hende, hun elskede at gøre gode ting for andre, for hun fik som regel altid lige igen. Noget der var alting værd, for hun havde jo ingen fast i hendes liv, det behøvede hun ikke. Corina så over sin skulder, hun forsvandt ind i træhytten som så rimelig lille ud, men faktisk havde en del i sig. Roligt lagde hun mere brænde i sit ildsted, så varmen inde i hytten ikke forsvandt, herefter satte hun noget vand i en keddel over ilden for at lave til noget urtethe.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Sept 23, 2011 13:52:51 GMT 1
legion begyndte at kravle op at rebe men det tog længere tid for ham at komme op efter som han ikke var vant til at kravle op af reb men da han var op i træhytten så han hurtigt rundt og sagde "når nymfe hvad skal jeg male og jeg skal have betalingen før det bliver lavet nymfe"
|
|
|
Post by corina on Sept 23, 2011 14:04:53 GMT 1
"Kald mig Corina, du taler til mig som var jeg et dyr." Hendes stemme var fin og blid, lokkende som en nymfes nu var. Roligt gik hun hen til sit lille skab hvor der altid var varmt og tørt, tæt på ildstedet. Her fandt hun nogle tørrede planter frem, som hun så lagde i et stofpose. Inden hun gav ham den, tænkte hun lidt over hvad hun gerne ville have malet, hun så lidt ned af sig selv, de havde jo snakket om at nøgenhed var kunst i sig selv. Så så hun hen mod sin dobbelt seng, måske kunne hun blive malet der? Nøgen..... "Hvad siger du til at male mig nøgen? Du ved hvilke stillinger der vil se bedst ud. Arbejd bare med mig som du vil, bare billedet bliver rigtig godt." Sagde hun så og lod posen falde foran ham, i håb om at han greb den. Corina havde intet imod at være nøgen, der generede hende ikke og der var ingen mand der havde fået hende til at rødme neturligt.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Sept 23, 2011 16:11:08 GMT 1
legion sagde venlig "Corina mit navn legion og hvor ville du have jeg skulle vide dit navn" og han tog sin jakke at og sagde "det går meget ud hvordan billede skal være mystisk eller frækt det hele er op til dig Corina" og greb posen og lagde den ned i en lomme og så op og ned af hende og sagde "men jeg vil anbefale dig at vælge efter din personlighed"
|
|
|
Post by corina on Sept 25, 2011 12:00:58 GMT 1
Et frækt smil spredte sig på de smukke fyldige læber, hun begyndte stille at klæde sig af, hun beskrev sig selv som både fræk og mystisk, sådan var nymfer jo. Corina blev stille og rolig mere bar og til sidst stod hun nøgen med ryggen til ham, hun lagde sig sensuelt ned over sin seng, strakte armen op over sit hoved og lagde sin hånd foran sit ansigt, sendte han et mystisk blik og frækt smil. "Noget i den stil?" Spurgte hun så, uden at tage blikket fra ham. Hendes bryst var skjult lidt, men man kunne stadig se lidt og det gjorde billedet var en smugle uskyldigt, for det beskrev hende også meget godt. Selvom hun langt fra var det, så lignede hun det tit.
|
|