|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 31, 2010 13:59:47 GMT 1
Det var en tidlig aften men solen var allerede gået ned og zill var gået en tur ind i skoven. Det hele var en lidt mystisk stemning for der var en let tåge efter en underlig dag hvor vejret hurtigt havde skiftet fra solskin til regn og så bare til overskyet som havde varede resten af dagen. Zill gik i den lette tåget der næsten ikke gik hende til længere en brystet så det var et lidt underligt og mystisk stemning i skoven men det gjorde den også bare lidt spændende at være i. Hvilket havde drevet zill herud som hun gik i en nærmest drømmelignende land for der var ingen fugle sang men det blålige skær fra fuldmånen der var ved at stå op gjorde det så drømme agtig at det havde været for fristende til bare at blive hjemme. Tåget var dog ret let og man kunne se flere meter frem for sig. Zill bar en sort silke kjole der gik ned til knæene og et bar gladiator støvler der snorede sig oppe af hendes ben så hun lignede noget af en græsk kriger med drakolic ved sin side. Sværdet ingen kunne røre ved uden de døde på grund af hemmeligheden hendes familie havde haft og den hemmelighed hun bar som ingen fik at vide.
|
|
|
Post by kitty on Mar 31, 2010 14:07:34 GMT 1
kitty havde lige kravlet ud af sin lille hule som hun ahvde sovet i den dag. efter som hun ike lige gad være hos alle vampyrende på damians gods. hendes sneleopard leo havde sluttet sig til hende igen da den havde tilgivet hende for at havde været sammen med andre vampyr som den ike stolede på. et svagt knurren kom fra leo i det han kunne lugte noget i nærheden. kitty kiggede lidt rundt og fik øje på noget sort i den lette tåge. hun smilte svagt og strekte sig *så der morgenmad*tænkte hun bare for sig selv i det duften af menneske ramte hende. hun skar en grimasse hun haede enligt menneske blod og holdte sig kun til dyr og vampyre. leo smuttede hen bag nongle buske for at gemme sig lidt af vejen. et lille svagt grin kom fra kitty ike højt nok til at den frammede ville kunne høre hende. så luskede hun lidt tættere på personen. og kunne med det samme regne ud at det var en kvindelig kriger. og helt klart fra Darklia. kitty havde en lille lårkort nederdel på med små fryndser af sort silke. og en mørkegrøn top som dækkede det nødvendige. og hun havde som altid ingen sko på. leo havde lusket sig lidt tættere på kitty og lå nu og så på personen som kom gående igennem skoven. kitty satte sig på knæ og betraktede kun personen før hun hoppede op i et træ. og kiggede lidt nærmere på hende. i det leo knurrede højt nok til hun ville kunne høre det "ssh"kom der svagt fra kitty i det hun sendte leo dræberøjne.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 31, 2010 14:14:59 GMT 1
Zill gik roligt igennem tågen og lod da fingerende glide over det som om det var vand hun rendte rundt i, hvilket det jo ikke var men det var stadig ret sjovt. Som altid var hun på vagt selvom det ikke virkede sådan for lige nu gik hun rundt i den drømmelignedne tilstand med et lidt skævt smil på læberne for hun tænkte ikke rigtigt over tingene og det gav hende fred i sindet lige som hun kunne lide det for alt andet skulle bare holde sig væk, hendes vrede sammen med den tvivl der var begyndt at være i hendes sind for hun stod over for meget svære valg men alle de tanker var væk nu og hun kunne drømme sig tilbage til den gang hun havde et hjerte, et hjerte hun aldrig ville have igen for det skabte bare problemer for hende. Hun gik på lette tæer som om hun listede sig afsted hvilket hun ikke gjorde. En let brise kom igennem træerne og fik noget af tågen til at bevæge sig sammen med hendes lange løse hår.
|
|
|
Post by kitty on Mar 31, 2010 14:20:08 GMT 1
kitty lod sig glide ned fra træet. og luskede lidt efter denne mystiske smukke dame. leo havde smuttet tilbage til hulen så han ike gik i vejen for kitty som den plejede at gøre. kitty listede sig bare stille afsted bag kvinden. mens hun holdte godt øje med hende. for hun havde endelig fået øje på sværet ved hendes side. og kendte det med det samme. efter som alle vidste hvordan zills svær så ud. men hun vidste ike hvordan zill så ud. efter som hun ike havde lagt serilig meget mærke til konge familien mens hun levede. hun havde jo haft alt for travlt med alle de ting hun ville og skulle nå før hun kunne finde ro til at gå i hi i 20 år som hun jo havde gjordt. hun tænkte enligt ike over hvorfor hun havde gravet sig ned lang væk fra alt bare for at sove en tid og vognede op igen. til en sjovere verden end den hun var blevet født i. et kort nys kom fra hende i det et blad ramte hende på næsen. hun håbede dog kraftigt at zill ike havde lagt mærke til det. efter som hun ike ville forstyre zill i sin dagdrømmen.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 31, 2010 14:29:53 GMT 1
Zill gik uforstyret videre i sin drømmeverden selvom hun begyndte at føle sig overvåget noget hun virkelig hadede specielt når hun ikke vidste hvem der så på hende eller hvad for den sags skyld. Hun lod en hånd glide lige så roligt hen til hendes sværd som om hun bare skulle rette på den fordi den irriterede hende men hånden blev dernede for at hun kunne være hurtig til at trække det hvis nogen alligevel bestemte sig at dukke op. Det ellers glade skæve smil var også forsvundet og hendes øre og øjne var mere på vagt overfor bevægelser sammen med lyde for hun kunne virkelig ikke lide at blive overvåget af de forkerte folk. Hun havde jo så mange fjender så hun var altid på vagt overfor ting og specielt når det ødelagde hendes ellers så gode nat.
|
|
|
Post by kitty on Mar 31, 2010 14:33:46 GMT 1
kitty betraktede hende og så med det samme hun begyndte at være på vagt. og listede så længere ind i skoven væk fra hende for ike at komme ud i problemer. efter som hun aldrig ville kæmpe mod nongle der var ældre end hende eller på hendes alder til den sags skyld. hendes mester havde jo lært hende at respekter de ældre. men de yngre legede hun altid groft med når hun havde lystil det. hun lyttede meget mens hun listede længere ind i skoven. bare for at sikre sig ike at zill havde set hende og ville følge efter hende. efter som hun jo havde ødelagt hendes gode nat bare ved at holde øje med hende.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 31, 2010 14:41:47 GMT 1
Zill stoppede lidt i hendes drømmeverden og så sig lidt omkring inden hun kravlede op i et træ for at holde vagt i noget tid inden hun hoppede videre over til den næste tykke gren som en abe der skiftede træ. Hun lod drageøjnene komme frem for at søge efter varme væsner men fik ikke videre øje på nogen eftersom det ikke havde nogen effekt på at søge efter vampyre når deres kroppe alligevel var døde så de afgav kun en svag varme når de lige havde drukket blod, resten af tiden var de bare skygger. Da hun sagde noget med lettere kølig stemme blev det båret videre af vinden "Hvem forstyre min fred?" bare for at advare folk i nærheden som hun fik sine normale øjne igen.
|
|
|
Post by kitty on Apr 5, 2010 11:54:46 GMT 1
kitty stivnede svagt. og vidste zill nok ville finde hende selom hun gemte sig og tog sig så sammen. og gik hen mod zill i stedet for at luske væk. "bare lille mig.... mit navn er kitty"stammede kitty svagt. og fortrød inderlig hun havde forstyret zill i hendes drømmende tilstand "jeg ville ikke forstyre dem min fur. så jeg listede bare væk. for at de kunne være alene"mumlede hun stille enligt riktigt nok. hun ville ike havde forstyret selveste dronning zill i sin drømmende tilstand. og følte sig allerede vildt dum.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 12:04:18 GMT 1
zill kravlede ned igen fra hendes træ og så i retning af Kitty "Jeg har ikke set dig før, hvem holder du med?" spurgte hun roligt selvom det kunne være lige meget, for hun overfaldede jo normalt ikke folk bare fordi de holdt med Nirelia men hun gav dem en chance bare til de dummede sig for så havde hun da en god undskyld for at slå dem. Lige nu var hendes drømmeland nærmest ret langt væk men hun ville sikkert finde det senere.
|
|
|
Post by kitty on Apr 5, 2010 12:09:43 GMT 1
"Darklia deres højhed""svarede kitty med et svagt nuttet smil på læberne. og nejede kort for hende."det var ike min mening at forstyre dem. undskyld. jeg lusker bare lidt væk igen. så du slipper for at se på mig"sagde hun men blev stille stående og ventede på at få lov til at daske væk igen. leo havde ligget lidt væk og kigget på dem. kom nu krypende fram fra sit skjul og lagde sig ved siden af kitty og peb klagende. mens dens øjne var rettet mod zill. "dette er leo. han gør ike noet. med mindre man vil gøre mig eller ham ondt"mumlede kitty stille og så ned i jorden.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 12:16:14 GMT 1
"Sig mig er alle vampyre blevet blødsødne?" spurgte hun åbenlyst for de vampyre hun tidligere havde kendt havde været hårde og kolde som Valentin men både Damian og denne kitty var ret blødsødne og forsigtige.. " og hvorfor piver han som en anden killing?" spurgte hun roligt selvom sådan noget kunne være lige meget sådan noget dog kunne hun ikke klage at dyr der skulle gå for at være stærke begyndte at pive, sådan noget irriterede hende bare
|
|
|
Post by kitty on Apr 5, 2010 12:19:48 GMT 1
"han siger vi skal vidre. nej jeg er ike blødsød. men jeg vil ike komme op at skændes med ældre mennesker eller vampyr end mig selv""sagde kitty med et lille smil på læberne det var riktigt nok. overfor yngre mennesker og dyr. ville hun havde revet fra hinanden hvis de gik hende på nerverne. "og han er en lille kylling efter som hans elskede kra. blev slået ihjel af min..... herre hvis jeg kan kalde ham det."sagde hun så en lille smule køligt ved tanken om dam havde slået hendes krave ihjel for snuden af hende. så snurede hun rundt på hælende. og smuttede hurtigt ind mellem træerne.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 12:31:22 GMT 1
"Jeg har ikke sagt du må gå" sagde hun køligt men ret højt for det havde hun bestemt ikke sagt. Hun fulgte roligt efter Kitty ind mellem træerne for hun var blevet lidt nysgerrig efter hvem hendes herre var eftersom hun havde 2 vampyre herre under sig Valentin og Damian så det var vel en af dem hun havde ellers var der jo vampyreherre hun ikke kendte til og det ville hun godt vide så hun kunne opsøge dem for at få dem som håndlangere
|
|
|
Post by kitty on Apr 5, 2010 12:35:07 GMT 1
"undskyld min fur. men jeg må hjem ad mod gosset.... jeg ved nemmerlig ike om herren har brug for mig eller noet"sagde kitty og stoppede med det samme op og vente sig mod zill og så på hende. hun vidste godt at zill havde noget sammen med dam. så hun burde nok ike sige at dam var hendes herre. efter som dam sikkert havde sagt han var zill utro. "og burde de ike være henne på slottet hvis nu nongle skulle bruge dem min fur?"spurgte kitty med et svagt smil på læberne. leo havde lusket lidt væk for at lade dem alene. og for at jage nongle mus eller rotter.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 12:40:16 GMT 1
Zill var roligt fulgt efter hende og stoppede da hun gjorde det "Jeg vil vide hvem din herre er og jeg bliver ikke sur" sagde hun roligt for hun ville vide det selvom det kunne være lige meget men hun var nysgerrigt efter det hun ikke vidste og sådan var det nemlig gerne med hende. "Jeg er dronning? jeg kan gøre hvad jeg vil og desuden ved folk hvad de skal så der er ikke brug for mig lige nu" svarede hun lidt køligt for hun følte det som om Kitty forsøgte at undgå emnet omkring herren .
|
|