|
Post by Maka De Silver on Dec 29, 2011 22:42:18 GMT 1
"Tossede magiker" mumlede hun roligt og rystede på hovedet som hun så ned i jorden inden hun igen så på Runi. For de var nu en gang tosset de magiker men alle racer havde vel deres særheder når det kom til stykket? hendes race drak jo blod selvom de ikke helt var vampyre. "De kalder mig Maka" svarede hun roligt for hun havde jo ikke ligefrem noget at skjule og hvis det var kunne hun altid skifte navn for det var jo ikke ligefrem unormalt at en person skiftede navn hvis de blev forflugt eller generelt bare var eftersøgt for nogle forbrydelser og hun havde da en del efterhånden men aldrig eftersøgt for ingen havde endnu fundet hende.
|
|
|
Post by Runica on Dec 29, 2011 22:57:40 GMT 1
Runica smilede da hendes gestus med at pressentere sig blev gengældt af Maka "Rart at møde dig, på trods af den gakkede start" Sagde hun med et mildt grin, hun havde godt nok ikke regnet med at møde nogen ved at hun nær havde smadret ruinerne og sig selv oven i købet så hun håbede da bare at hun ikke blev stemplet som alt for tosset. hun var jo ikke som andre men stadig, hun ville ikke behandles anderledes som sådan
|
|
|
Post by Maka De Silver on Dec 29, 2011 23:02:34 GMT 1
"Ja men ikke ligefrem kalde det gakket, ville kalde det tåbelig start for du trænger virkelig til at øve dig" sagde hun roligt selvom hun kunne være ret ligeglad med at Runi fik øvet sig eller ikke, for hun kunne alligevel ikke hjælpe hende på nogen eftersom hun var en dræber og ikke en magiker så hun havde ikke forstand på noget som helst inden for det område, dertil måtte hun altså søge andre magiker..
|
|
|
Post by Runica on Dec 30, 2011 14:27:11 GMT 1
"Det jo det jeg prøver på!" Svarede hun grinende, det var jo derfor hun kom til at komme galt afsted. Men nok om det syntes hun for hun kunne jo altid øve sig med vand nu og det gjorde hun så, stille og roligt fik hun hevet fugt ud af luften til hun havde en knyt næve stor boble af rent vand hvor hun koncentrerede sig om den så den blev til en flade istedet til at starte med
|
|
|
Post by Maka De Silver on Dec 30, 2011 14:34:39 GMT 1
Maka trak kappen tættere om hende inden hun rettede sig op for der var ikke nogen grund til at blive hængende her. Så hun så sig kort omkring bare for at se om der var noget mere interessant men det var der nu ikke så hun rynkede på næsen fordi der ikke rigtigt var noget og hvis der havde været nogle så havde hun vel sprunget folk i luften. "Nå ses" sagde hun roligt for hun skulle nu videre på hendes rejse.
|
|
|
Post by Runica on Dec 30, 2011 14:38:38 GMT 1
Runica så op da hun blev talt til, dermed tabte hun koncentrationen og det resulterede i at vandet landede med et plask på gulvet og hendes fødder "nåh, er man så kedelig at være sammen med?" Drillede hun lidt, venskabelig tone blev der dog holdt så det var næppe problemet hvis noget blev misforstået
|
|
|
Post by Maka De Silver on Dec 30, 2011 14:51:38 GMT 1
Maka vendte sig rundt da Runica svarede hende "Ja? jeg er ikke magiker og magi interessere mig ikke" svarede hun roligt for hun var ikke særlig interesseret i at blive hængende for at se Runica træne, dertil kunne hun finde meget bedre ting at tage sig til, måske finde et eller andet dyr som hun kunne spise fra. En meget lille ugle kom flyvende oppe i himlen og landede lige i nærheden på en af halvmurene, denne ugle var ikke større end en åben hånd.
|
|
|
Post by Runica on Dec 30, 2011 15:11:47 GMT 1
Runica smilede da hun lyttede "jeg ikke magiker som sådan..." Lød hendes svar mens hun holdte en hånd ud mod uglen, den var virklig sød syntes hun og hun blev glad da den kom nysgerrigt nærmere men forstod da godt at den ikke bare hoppede ned på hendes arm eller i hendes hånd. Hun håbede dog på at den ville finde hende troværdig nok selvom hun var en draconian
|
|
|
Post by Maka De Silver on Dec 30, 2011 15:19:47 GMT 1
Maka så roligt på Runica selvom hun ikke ligefrem var interessant så hun så bare mod uglen der landede på halvmuren, så hun smilte og rakte hånden ud, hvilket gjorde uglen hurtigt fløj hen til hende for den havde ligesom meget mere tiltro til hende specielt eftersom det var hendes lettere usædvanlige ugle, fordi den lignede nærmest en lille unge og fløj kun ude om dagen, men dette var bare en speciel race hun havde fundet sig. "Nighti jeg sagde du skulle vente i skoven" sagde hun roligt til uglen dog med et kærligt smil på hendes læber.
|
|
|
Post by Runica on Dec 30, 2011 15:33:39 GMT 1
Runica smilede og sagde "Den er sød" selvom den lod til at have skidt hul på en opgave som var at blive et bestemt sted fra hvad hun forstod på Maka. Men hun syntes stadig at den lille ugle var en sød lille en. Godt nok stolede den ikke på hende endnu men hun kunne jo sikkert komme til det hvis hun kunne møde Maka igen siden hun lod til at være på vej væk
|
|
|
Post by Maka De Silver on Dec 30, 2011 15:41:49 GMT 1
Maka kyssede kort uglen inden hun smilte kærligt til den og grinte lidt af den fordi den puste sig op. "Vi ses i den næste by" sagde hun roligt inden hun næsten kastede uglen op for at gøre tegn til at den skulle flyve, for den havde været noget utilfreds men den gjorde nu som der blev sagt da hun kastede den. "Nå jeg skulle vidst også gå så du kan øve i vred" sagde hun roligt for hun var ligesom blevet i bedre humør efter hadve set hendes ugle igen.
|
|