|
Post by Maka De Silver on Jan 6, 2012 15:51:51 GMT 1
Det var næsten midnat, humøret var højt, stjernerne strålede på himlen ligesom de strålede i kvindernes øjne inde i kroen hvor festen var godt i gang. Ingen tænkte på vejret udenfor, den fulde måne, den lettere kraftige vind, støvregnen der virkede som tåge for mange og den lettere dystre og triste stemning der fandtes derude. I kroen var der liv, varme og bare glade dage. Folk morede sig utroligt meget, spiste, drak, dansede, sang og nogle kælede endda med hinanden fordi størstedelen var lettere fulde fordi mange af dem ikke skulle lave særlig meget dagen efter og så havde nogle af kvinderne lokket mændene til at drikke, måske med at få held med at få nogle nemt tjente penge...Selv Maka var denne aften blevet grebet af stemningen og havde drukket sig næsten helt fuld så hun tænkte ikke over hvad der skete omkring hende, hvilket var højest usædvanlig for dette skete meget sjældent, så godt som aldrig eftersom hun ikke brød sig om det, men lige denne aften trængte hun bare til at slappe af, så hendes humør var stort som hun dansede på et af bordene og grinte samtidig med at hun også drak af en flaske som en af herrerne havde købt til hende. Det lange røde hår hang løst og flagrede til tider vildt på grund af hendes dans på bordet, der var lettere vild og sensuel og de blå øjne skinnede som små stjerner af glæde og frækhed, som om hun var ude på ballade uden hun tænkte over det. Selv hendes tøj denne aften var anderledes end det normalt var for hun havde en lidt lille sort top på som kun dækkede til lidt over navlen, så hendes mave var bar ligesom hendes ben næsten var det for hun havde en sort nederdel på som kun gik halvvejs ned til knæene, så den var faktisk lårkort og sad tæt til hendes krop, men det gjorde hende ikke så meget mændene så kun det hun ville have og det var ret varmt her i kroen for der var godt gang i pejsen og faklerne som oplyste hele rummet, selvom folks humør nu var det der varmede mest i hele krostuen. Ovenpå ventede hendes værelse sammen med hendes sovende ugle, hvis den dog kunne sove for denne larm som var hernede. Men det var stadig en god stemning, folk der sang, sang falsk men folk virkede ligeglade fordi de bare ville more sig.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 15, 2012 15:00:32 GMT 1
efran sad som sædvanlig og kikkede lidt rundt på alle de grinende mennesker han havde et glas kold øl og kedet sig en del det eneste han ventede på var en enkelt opgave eftersom han ikke havde et arbejde var han modtagelig over for alle slags job selvom han mest tog sig af forsvunde folk eller personer der skulle skildes af med han havde ikke haft et arbejde i et års tid så det blev lidt trist til sidst
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 15, 2012 15:30:25 GMT 1
Maka morede sig og dansede når hun ind i mellem ikke drak af flasken i hendes hånd. Når hun var ved at falde ned af bordet var der nogle som hurtigt var oppe og skubbede til hende så hun blev oppe på bordet, for hun skulle jo nødigt falde ned når mange sad eller stod og nød showet som hun stillede op for dem. Et grin kom over hendes læber som hun sparkede en mand på skulderen for at skubbe ham væk, eftersom han blev lidt for nærgående. Hvilket også fik mange andre til at grine, og manden bare til at blive mere vred i det fordi han ikke fik lov at røre men det var der jo ikke noget at gøre ved for nogle skubbede ham bare væk fordi de ikke gad at slås med ham.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 15, 2012 16:06:57 GMT 1
efran kikkede spøjst over på damen der stod og dansede rundt på bordet han tog lidt mere og drikke rejste sig derefter og gik hen til flokken af mænd der stod der og stod først lidt og kikkede på hende som en del af flokken han stod et godt stykke tid og bare nød synet af damen på bordet smed lidt penge der op en gang i mellem for sådan at holde stemningen igang
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 15, 2012 16:12:14 GMT 1
Hun havde danset længe så derfor var hun begyndt at blive træt, hvilket kunne ses på hendes bevægelser inden hun til sidst bare satte sig ned på bordet og tog en ordentligt slurk fra flasken i hendes hånd. Flere mænd forsøgte at komme hende nærmere eller charmere hende med ord men de blev bare grinene afvist, inden hun til sidst samlede penge som nogen havde smidt for lidt skulle hun da have for denne dans. Dog var hun lige ved at snuble da hun havde stillet sig ned på gulvet for halvfuld var hun jo så hun havde ikke rigtigt styr på hendes krop, men hun grinte bare over det da hun stod nogenlunde lige igen og gik væk fra kroppen og op imod baren. Et hik forlod hendes læber så hun måtte holde sig for munden før hun igen grinte, alt virkede nærmest bare sjovere lige nu.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 15, 2012 16:42:28 GMT 1
efran kikkede videre på damen og gik stille og diskret op mod baren også og stillede sig hved siden af hende " 2 øl tak" sagde han til baretenderen og kikkede på pigen igen " nåå det var noget af en dans du fyrede af der oppe hvordan kan det være sådan en som dig er endt her inde foran alle de hungrene mænd når du kunne få dig et job og tjene noget mere " sagde han og kikkede halvt mod hende halvt mod de andre i kroen
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 15, 2012 17:05:25 GMT 1
Maka stod lænet op af baren og grinte lidt for sig selv, så tydeligt at hun var lettere påvirket for helt roligt kunne hun heller ikke helt stå. Så hun stod bare og stor smilede da Efran kom op til hende ”Jeg er her for at more mig” grinte hun og kort skreg ”WUUUHHUUU!” med hævet flasken inden hun tog en stor slurk og satte den på bordet igen. ”Jeg har skam et job smukke.. men alle har vel lov…HIK… til en pause” fortalte hun selvom hun igen måtte læne sig over baren igen så hun havde noget støtte for ellers væltede hun nok.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 15, 2012 17:10:29 GMT 1
" ja det rigtig nok" men hvad kan dette job være som tillader dig at drikke dig væk ? jeg drikker sjælent så meget eftersom mine jobs normalt kræver koncentration på den anden side har ikke haft noget og lave det sidste år" han tog imod flaskerne og gav den ene til pigen og drak noget af sin egen
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 15, 2012 17:15:45 GMT 1
Flasken blev skiftet ud med den som Efran gav hende, for på nuværende punkt tænkte hun ikke videre over hvad hun drak eller hvordan det smagte. ”Jeg vælger selv mine kunder.. bestemmer selv hvornår jeg vil arbejde og min egen pris” sagde hun med et fjoget smil over helt ansigtet nærmest, så man kunne sagtens misforstå hvad hendes arbejde var for det kunne jo selv lyde som en glædespige men hun var lejemorder selvom hun på nuværende punkt ikke ligefrem lignede en eller virkede som en, men hun havde heller ikke noget job lige nu så hun kunne slappe af. Hun gjorde et forsøg på at sidde ned men der var just ingen stole selvom hun havde fat i bordkanten så hun ikke faldt helt men hun kunne ikke lade være med at grine ”ups”
|
|
|
Post by efrantis on Jan 15, 2012 17:30:35 GMT 1
" ja det jo lige det " sagde han og kikkede ud af vinduet " jamen hvad er det du arbejder med hvor du selv kan bestemme sådan jobs hører jeg ikke meget til" selvom han godt vidste et job nemlig hans eget job der gik ud på at dræbe diverse mennesker han blev bedt om hvor prisen nogen gange kunne være store
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 15, 2012 17:35:01 GMT 1
Endnu en gang hikkede hun inden hun drak noget af den øl hun havde fået tildelt og stadig med et fjoget smil på hendes læber som hun stillede sig tæt op af ham. ”Lille skat jeg er lejemorder” hviskede hun drillende inden hun kort slikkede ham på kinden og stillede sig tilbage igen og begyndte at grine endnu en gang selvom der ikke var noget videre sjovt i det. Men hun var lidt ude på ballade, tydeligt at se med det fjoget smil hun havde på hendes læber. Men igen hun havde heller ikke rigtigt kontrol over sig selv.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 15, 2012 20:10:35 GMT 1
" en lejemorder siger du " han sukkede dybt og kikkede på hende " da ikke ligefrem en god en af slagsen ser det ud til " han gik tæt på hende nærmest helt op af hende og hviskede også ind i hendes ører " jeg kan da sagtens vise dig hvordan sådan noget skal gøres " sagde han drillende og kørte hånden stille langs hendes hals og stoppede hved starten af brystet og gik lidt væk med en flaske
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 15, 2012 20:18:34 GMT 1
Smilet var stadig fjoget selvom hun forsøgte at holde balancen mens hun drak af flasken. ”Hvordan hvad skal gøres hvor?” spurgte hun lettere snøvlet men slog dog hans hånd væk for det var ikke sådan noget hun var ude efter selvom hun ledte efter en god tid. Måske hun skulle danse igen for hun var fyldt med energi selvom hun snart ikke kunne holde balancen mere men hun ville da kæmpe til det sidste, selvom hun snart burde finde en seng.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 15, 2012 20:29:04 GMT 1
han sukkede lidt igen og små fniste af den fjollede pige gik hen og tog fat om livet på hende og stillede hende op af bordet igen for at hun skulle holde balancen han gik til bartenderen og smed lidt mønter på bordet og bestilte så et værelse til damen " så den ordnet hvis du skal bruge et sted og sove har du et til i morgen så fortæller jeg dig det der når du har fået lidt mere fornuft i hovedet " sagde han bare og gik hen til alle de andre mennesker igen og råbte lidt " men vis du vil vise en lille dans igen så skal jeg gladeligt betale dig " sagde han og viftede med en mindre pose mønter hvorefter de andre mænd begyndte og juble af hende
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 15, 2012 20:47:01 GMT 1
Maka kunne ikke lade være med at små grine for hun havde virkelig fået for meget efterhånden og intet blod til at holde hendes hoved mere koldt, så hun stod lidt og svajede da han rettede hende op men hun kom til at spilde hendes flaske, hvilket hun bare grinte af. ”Jeg har da et værelse i forvejen fjollet dreng” grinte hun selvom han nok var ældre end hende men det var ikke ligefrem noget hun tænkte over lige nu, men forbedret havde hun da været med hensyn til hvor hun skulle sove i nat, hvis hun kunne huske hvor det da var? ”Hvis det er det fjolledrengen ønsker” grinte hun som hun vaklede over til det nærmest bord og blev hjalp op af dem der nu sad ved det for det havde ikke rigtigt lykkes hende at komme op der selv men der gik da heller ikke længe før hun igen begyndte at danse, måske lidt mere usikkert end før men der var jo folk til at gribe hende hvis hun faldt.
|
|