|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 19, 2010 10:49:20 GMT 1
"Det er jeg udemærket klar over at han kan, det er derfor jeg har været så eftergivende overfor ham selvom det ikke vil holde næste gang" sagde hun roligt som hun lænede sig op af træet men stadig med blikket hvilende på anno for hun stolede ikke helt på hende "Og jeg ved udemærket godt du gerne vil have ham. Det har jeg vidst meget længe og tror stadig du gerne vil have ham"
|
|
|
Post by anno on Apr 19, 2010 12:15:24 GMT 1
Anno nikkede en anelse. "ville da ikke sige nej til tilbudet, men jeg må erkende at jeg bare ikke er hans type åbenbart. Sikkert for uskyldig eller noget" sagde hun og blev lidt småirriteret over sin sidste sætning. "hvad går du så egentlig og laver? og siden du ikke vil overtage Nirelia, hvorfor angriber du det så?, det går ud over vores resurser i genopbygninger og lægekunst. For ikke at nævne alle dem der mister dem de holde af i kampene" sagde hun så med hovedet lidt på skrå
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 19, 2010 13:39:24 GMT 1
"Er du kvinde så er du hans type, for så vidt jeg ved så fortrækker han ikke nogen frem for en anden" sagde hun roligt med en håndbevægelse der sagde hun var ret ligeglad med hvad der var hans type, for han fik alligevel ikke lov til at være sammen med dem det bestemte hun over. "Siden den ærede cec døde har jeg ikke haft nogen mål i livet, så jeg keder mig og det gør mine krigere også, så kan de lige så godt få lov til at komme i krig, eftersom de ikke kunne det da der var fredsaftale som nu er ophørt" sagde hun roligt som hun lagde hænderne om bag hovedet, for hun kede sig lidt men igen hun havde heller ikke lyst til at slås.
|
|
|
Post by anno on Apr 19, 2010 19:56:18 GMT 1
Anno så irriteret på Drazilla. "det skal ikke gå udover mit folk!, lad dine forbandede soldater kæmpe mod hinanden så! jeg vil ikke stå og se på at mine bliver dræbt fordi du laver dine pludselige angreb, de må sku da også have andet at lave end at slå ihjel 24-7!!" sagde hun mens hun rejste sig op. Anno var godt nok tilbageholdende af person men hun havde lovet Cec at passe på Nirelia nu hvor hun var borte og det agtede hun at gøre for hvad end der skulle til.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 19, 2010 20:10:49 GMT 1
"Hvis du ikke har lagt mærke til det, så har der ikke været et angreb meget længe fordi mine tropper er trukket tilbage for at træne og så fordi mine hærføre trængte til ferie.. Desuden var det dig selv der har startet den" sagde hun roligt for hun var ret ligeglad, det var Anno selv der havde lagt op til krig fordi hun ikke kunne holde sig fra Geralt allerede før der var en fredsaftale på plads. "Der var cec faktisk klogere end dig for hun sørgede for landets sikkerhed før hun tog min bedste elsker fra mig".. Et lidt lumsk smil spillede over hendes læber som hun roligt betragtede Anno, for lige nu var zill jo ikke rigtigt ude på noget, hun snakkede bare.
|
|
|
Post by anno on Apr 19, 2010 20:34:53 GMT 1
"du nyder rigtigt at se folks lidelser ikke?" sagde hun og skulle til at gribe om sit spyd men hun lod sine frustrationer løbe ind i staven istedet. De skulle nok komme ud en skønne dag viste hun. Hun blev helt rolig igen og smilede derefter. "okay, det kan godt være men jeg har givet efter nu. Jeg ved at man åbenbart ikke kan få det man mest begære i verden når man er som jeg" sagde hun og trak lidt på skuldrene
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 19, 2010 20:49:18 GMT 1
"Faktisk nød jeg det på et tidspunkt men nu keder det mig" sagde hun eftertænktsomt som hun betragtede Anno lede sin vrede ind i staven "Dumt at oplade energi i staven, det giver bagslag hvis du har for meget". Det var sådan set ikke hendes problem men hun kunne alligevel ikke lade være med at sige det for det ville gå galt til sidst, det havde hun været dum nok til selv at gøre med hendes sværd. Zill tryllede et æble frem som hun tog en bid af for lidt sund var hun da specielt når hun kede sig, hun tyggede af før hun roligt svarede "Du gjorde det bare i forkert rækkefølge, for du tænkte med hjertet før hjernen og som dronning skal man bruge hjernen først.. Du ved arbejde for fornøjelse"
|
|
|
Post by anno on Apr 19, 2010 20:54:09 GMT 1
"fornøjelse og fornøjelse, jeg vil ikke påstå det var det er var min livs vision... det var netop erfor jeg blev kammerpige fra starten af." sagde hun med et suk. "og jeg kommer af med den energi på et tidspunkt, når jeg får brug for det, intil videre er det god afstresning" mumlede hun og så op på nogle skyer der fløj hen over himmelen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 19, 2010 21:04:28 GMT 1
"En kammerpige skal heller ikke blande sig med dronningernes elskere, der har været krig for mindre..Man ender altid med at miste noget hvis man blander sig i dronningernes sager og hvis dronningerne slås om den samme person bliver der også krig..Så krig er uundgåeligt hvis man ikke passer på" sagde hun roligt selvom hun var ret ligeglad, hun vidste jo hun havde de bedste styrker når det kom til krig og hun kunne sagtens finde på at føre en større, hvis Anno ikke lærte at høre efter.
|
|
|
Post by anno on Apr 19, 2010 21:25:34 GMT 1
"status eller ej. Jeg har lov til at mænge mig med dem jeg har lyst om så de personer har følelser eller ej. I det her tilfælde ej.." sagde hun og grinte lidt indvendigt. "du har slet ikke ovevejet hvorfor Geralt bliver hos dig vel?" spurgte hun så med et skævt smil
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 19, 2010 21:32:58 GMT 1
"en rigtigt dronning har ikke lov til at mænge sig med nogen, de skal være uopnådelige, har jeg fået at vide" sagde hun roligt for hun havde jo fået den smøre i hovedet en gang før af Valentin men hun lyttede stadig ikke til ham, eller jo bare en smule for hun var sluppet af med en del af hendes elskere. "Jeg ved da godt hvorfor han bliver hos mig, det er fordi hans krop vil have mig og vi er samme art" sagde hun roligt selvom hun vidste Anno ville forsøges at skændes med hende men det var hun ikke lige i humør til. Hun begyndte igen at spise af æblet uden at lægge op til at ville kæmpe..
|
|
|
Post by anno on Apr 20, 2010 7:09:36 GMT 1
"godt nok.. jeg skulle bare være sikker på at du viste det. Det ville jo være en skam at du fik hjertet knust nu hvor du endelig har fået det tilbage" sagde hun og strakte sig lidt. "så... hvad er dine planer ellers??" spurgte hun med hovedet en anelsen på skrå
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 20, 2010 14:43:16 GMT 1
"rent faktisk har jeg ikke helt fået hjertet igen. Sandt jeg har krystallen men kan stadig ikke føle det store. Dog ved jeg hvad jeg vil have" rettede hun for hun havde jo ikke helt fået hjertet igen for hun kunne stadig ikke føle helt så meget som hun en gang kunne. "og har ikke rigtigt nogen planer, for har ingen mål så hvorfor lægge planer? Alt jeg gør for tiden er ikke planlagt på nogen måde".. Hun spiste igen af æblet bare for at blive færdig det så hun kunne lave noget imens.
|
|
|
Post by anno on Apr 27, 2010 17:12:05 GMT 1
Anno smilte lidt skævt "så du skal nærmest leve et normalt liv?" sagde hun og kunne ikke lade være med at grine en anelse. Hun rejste sig og strakte sig en smugle at tale med Zill have aldrig rigtigt interesseret hende. Kedeligt, mente hun egentlig. Hun havde aldrig noget brugbart at sige
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 27, 2010 17:15:47 GMT 1
"Normalt? aldrig i livet jeg forsætter mine angreb mod Nirelia og skal nok prøve at overgå mig selv hver eneste gang" sagde hun roligt i det hun rejste sig og strakte sig lige om anno, det her sted kede hende så hun ville finde noget sjovere at lave. Hun var stadig ligeglad med hvor mange væsner der døde for at hun kunne få hvad hun ville have, morskab og mere land
|
|