|
Post by anno on Apr 11, 2010 20:42:30 GMT 1
''jeg ved det, og jeg klager ikke ud over det knuste hjerte jeg nu ejer'' sagde hun og sank sig ned så hun sad og blæste bobler med munden i overfladen. ''hva glæder du dig selv til du skal overtage Darklia hvis det bliver dig?'' spurgte hun så da hun var kommet et par centimeter op igen
|
|
|
Post by crystal on Apr 11, 2010 20:45:59 GMT 1
"jeg overtager ike Darklia jeg tror det bliver min lille bror hvis det overhovet nongle der overtager. jeg er heller ike stærk nok. og sikkert ike god nok ifølge valentine. men jeg er ligeglad hvis min bror overtager. skal jeg nok stå ved hans side og støtte ham. så længe han vil ha det. og så er han også alt for nuttet som lille dreng. såh"sagde crys med et svagt smil og vidste godt hun aldrig kom til at tage sin mdoers trone når det er. efter som hun ike kunne stole på hendes far. hun var dog stadig lidt sur over at hendes moder ike havde sagt at hendes far levede. så hun kom til at kysse med ham.
|
|
|
Post by anno on Apr 11, 2010 20:59:50 GMT 1
"kan jeg spørge dig om noget andet?'' spurgte hun da det egentlig lige slog ned i hende. ''hvad har du egentlig gjodt ved min vagt Haze?, han sagde noget om at du har såret ham og det har brudt han fuldstændigt sammen'' sagde hun mens hun så op på den yngre udgave af Zill
|
|
|
Post by crystal on Apr 11, 2010 21:03:19 GMT 1
"jeg gav ham igen for det han gjrode mod mig anno. han sårede mig og jeg sår ham nu. det er kun retfærdigt. jeg vil havde ham til at fortryde han smed mig ned i det huld han smed mig ned i. nok er han din vagt anno. men jeg har et regnskab jeg skal havde gjordt op med ham. han må og skal forstå jeg er ike den søde lille crystal han mødte i nirelia."sagde hun og så ned i vandet uden at kigge på anno nu og så så på hende "kan vi ike droppe det emne? jeg gider ike snakke om det. sikkert som du ike vil snakke om geralt."sagde hun så
|
|
|
Post by anno on Apr 11, 2010 21:11:24 GMT 1
''helt i orden'' sagde hun mens hun lagde sig op i overfladen af vandet. Der var ikke meget strøm så hun kunne let holde sig på samme sted af floden. ''han var bare helt ude af den.. andet siger jeg ikke. Hvad har du så tænkte dig at lave hele dit liv hvis du ikke skal være dronning'' spurgte hun så mens hun så op på skyerne
|
|
|
Post by crystal on Apr 11, 2010 21:14:25 GMT 1
"hvad jeg skal lave? der er massere at lave jeg har planer om at blive lærling på hospitalet for at hjælpe de folk der kommer der. ellers vil jeg da bare lege lidt med de slaver min mor har fået hjem. jeg vil ingengang være dronning. så får jeg bare ham val på nakken. og det gider jeg altså ike ha. og så... mener jeg heller ike at jeg skal overtage min moders plads. det må min lillebror klare. hvis geralt da kan holde fingerne fra dig. jeg ved godt alt det der mellem jer. og det halløj min mor har sladret"sagde hun med et svagt uskyldigt smil på læberne og lukkede bare øjende i og klemte lidt mere omkring sine ben og nynnede svagt for sig selv.
|
|
|
Post by anno on Apr 12, 2010 16:47:14 GMT 1
''sladderhank..'' mumlede anno og åbnede igen øjnene inden hun trak noget luft ind og lod sig synke under vandet. Hun holdt stadig fast i spydet i den ene hånd for at det ikke skulle synke til bunds og forsvinde fra hende. Hun var under vandet så længe som muligt inden hun tog op til overfladen med et gisp
|
|
|
Post by crystal on Apr 13, 2010 10:45:26 GMT 1
"jah hun er en sand sladderhank værre end mig men jeg er da ligeglad jeg får da lidt slder om de kongelige. hvordan er det så at være dronning?"spurgte crys let drillende mens hun stadig betraktede hende med øjnende. og smilte bare lidt for sig selv.
|
|