|
Post by Valentin on Apr 9, 2010 17:28:31 GMT 1
"Det var jo selvfølgelig også bare et forslag" sagde han med et lidt ligegyldigt skuldertræk "Du kunne jo altid få noget fra mig og så finde dit eget senere, er nok nemmere om dagen når her ikke er så mørkt.. Og bliver nok også hurtigt koldt herude uden tøj på" selv havde han ingen problemer med hverken mørket eller kulden, han levede i mørket og mærkede ikke kulden fordi hans krop allerede var død og kold som et lig. Og han gad egentlig snart ikke spilde meget mere tid her, så fandt han ikke snart på et eller andet at lave så skulle han nok finde på noget, og så plejede det som regel at ende med at gå ud over dem der var i nærheden, i det her tilfælde hende.
|
|
|
Post by spurv on Apr 9, 2010 17:33:23 GMT 1
liv smilede, hun havde snart gået og ledt det medste af strækningen hun nikkede " det nok en god ide tak, jeg er begyndt at fryse " hun smilede og så op på ham. hun var allerede begyndt at få gådehud og natten blev kun kolder, hun så en sidste gang op på månen og smilte før hun igen så på ham
|
|
|
Post by Valentin on Apr 9, 2010 17:46:02 GMT 1
"Fint.. Det er ikke ret langt herfra, jeg skal nok få dig frem hurtigt.." sagde han roligt og et mystisk, køligt smil viste sig kortvarigt på hans ansigt, selvom det dog var forsvundet et kort øjeblik senere. Han havde ikke tålmodighed til at gå hele vejen, mennesker var så langsomme, så han valgte at spare noget tid, og tog fat i hende og eftersom han var vampyr, og betydeligt hurtigere end mennesker, så stod de relativt kort tid efter ved hans bopæl, udenfor det store sorte gods dybt inde i den mørke skov i Darklia, selvom det ikke tydeligt kunne ses nøjagtigt hvor de var, og det ville ikke føles som helt så langt væk for et menneske, da han var langt hurtigere end dem, og kunne derfor nå meget længere på kortere tid. Han åbnede døren og tog hende med sig ind i den store hall, og lukkede døren efter dem, og en af hans tjenere kom gående hen til dem, da de havde hørt han var ankommet.
|
|
|
Post by spurv on Apr 9, 2010 17:51:51 GMT 1
liv bliv lid overresket men begyndte så at grinte hjerteligt hele natten blev fyldt af hendes latter der lød som små unaturlige klokker der kimede mod månen " wow" sagde hun bare op så op på ham i forbløffelse, og med et stort smil på, så så hun sig rundt hvor hun stod der var godt nok stort, og der kom en tjener gående hen mod dem. da liv nu var væk fra vandet og stadigt nøjen rødmede hun en kende og smilede til ham og lavede et lille akavet nej, det var bare ikee helt det samme uden kjole, det så dog lidt spøjst ud hun havde et belte på
|
|
|
Post by Valentin on Apr 9, 2010 17:57:26 GMT 1
Valentin tog sig ikke af Livs nøgenhed, heller ikke da en af hans tjenere kom, som bare var en af dem, da han havde op til flere tjenere og slaver, selvom de sov længere ned i kælderen, og derfor kun viste sig når de arbejdede eller han sendte bud efter dem. Tjeneren kom hen til dem og bød sin herre og sin ukendte gæst velkommen, og spurgte om der var noget Valentin ønskede han skulle gøre for ham, men han afslog bare og sagde han nok skulle klare sig selv, og sendte tjeneren væk. Han så derefter roligt på Liv "Følg mig" sagde han og gik op af en stor trappe bygget i mørkt træ, op til 1 sal på vej mod et af de større soveværelser, hvor han selv tilbragte nætterne, og det var betydeligt større og mere luksuriøst end nogen andre rum på godset, og det havde alt hvad han kunne få brug for. Da de begge var derinde lukkede han døren bag dem og låsen klikkede i og bekendtgjorde at døren nu var låst, da han foretrak ikke at blive forstyrret, han hadede når nogen forstyrrede ham i hans private kvarterer
|
|
|
Post by spurv on Apr 9, 2010 18:03:29 GMT 1
liv gjorde som han sagde og fulgte efter med et sødt smil. mens hun betragtede alt omkring sig. det foruroligede hende heller ikke da døre låste sig bage hende hun så rundt, mens hun gned sine arme med hænderne for at få varmen igen " du har et smukt hjem" sagde hun betaget og så noget mere rundt
|
|
|
Post by Valentin on Apr 9, 2010 18:13:25 GMT 1
"Det ved jeg" sagde han roligt, for han vidste det da godt, og det var der vel ikke rigtigt nogen der kunne benægte, selvom han altid havde været vant til det, da han jo altid havde boet det, så han var jo vant til den slags standard så det var jo ikke noget specielt for ham, men det var da stadig et godt sted at bo "Hvor bor du?"
|
|
|
Post by spurv on Apr 9, 2010 18:21:48 GMT 1
Liv smilede og trak på skuldrende " ikke rigtigt noget sted, jeg er ikke så god til at være det samme sted for længe" sagde hun sødt og smilede til ham. hun havde alt andet end det som standart men hun havde da også set sin del af smukke palere, huse og slotte rundt omkring. hun reagerede dog ikke på han hovne svar, sådan noget gik over hovedet på liv
|
|
|
Post by Valentin on Apr 9, 2010 18:29:11 GMT 1
"Du kan da godt bo her et stykke tid, hvis du vil? Jeg har plads nok" sagde han roligt, han havde planer med hende, selvom de stadig var i overvejelses fasen, men han skulle nok finde på et eller andet at bruge hende her til, om hun ville kunne lide det var så noget andet, men han var som altid ret ligeglad med alt og alle andre end sig selv, og hende her virkede ret naiv, indtil videre havde hun gået med helt frivilligt, og virkede stadig ligeså glad og positiv som da hun troede hun var alene, hvor mange nu nok allerede havde udbrudt op til flere skrig af rædsel eller smerte, og forsøgt at stikke af, men hende her var noget nemmere at have med at gøre på nogle punkter, selvom han da langt fra havde noget imod folks skrig, men han skulle nok også få gjort noget ved hende her på et tidspunkt, uanset hvad så ville hun ikke komme herfra før han bestemte det, selv hvis hun ville, eftersom han havde alle sine tjenere og vagter der nemt ville kunne sørge for at holde hende inde, og godset var ikke ligefrem det nemmeste at flygte fra, og skulle hun endelig komme ud var hun stadig midt inde i Darklias dybeste og mørkeste skov, og uden våben eller kampevner ville hun nok ikke holde længe derude alene
|
|
|
Post by spurv on Apr 9, 2010 18:36:29 GMT 1
Liv smilede stort " det ville jeg da ikke havde noget imod så længe jeg ikke er i vejen "sagde hun sødt og fik en lille bitte rykke mellem brynende som om hun tængte " men jeg rgner med at skulle arbejde på kroen om nogle dage, tror måske crys kommer igen" hendes stemme var sød og uskyldig og hun håbede virkeligt på at støde ind i hende igen det var så hyggeligt og hun havde sagt hun kom der tit.
|
|
|
Post by Valentin on Apr 9, 2010 18:44:20 GMT 1
"Tro mig du vil ikke være i vejen.. og du vil være langt bedre stillet her end derude lige nu, natten er ikke et godt tidspunkt at gå rundt alene, du ved aldrig hvem du møder der" det havde han jo egentlig ret i, for han var nok ikke selv den mest heldige person at rende ind i, specielt ikke fordi at han ret hurtigt kommer til at kede sig, og underholdning i hans øjne som regel indbefatter tortur eller mord, eller begge dele, og han var ret så stærk så ingen flygtede fra ham, for så fik han ret nemt fat i dem igen. Selvom hun tydeligvis ikke selv endnu havde opdaget hendes nuværende situation, men med tiden skulle hun nok opdage det, det var der ikke meget tvivl om, og han kunne være en ret ubehagelig person at være i nærheden af hvis han udvalgte en til at lege med når han kedede sig. Hvad han nøjagtigt ville gøre med hende havde han ikke helt bestemt sig for endnu, men det skulle nok komme, han skulle jo nok finde på noget at bruge hende til, og ellers havde han altid plads til en ny slave nede i kælderen i cellerne der
|
|
|
Post by spurv on Apr 9, 2010 18:49:06 GMT 1
Liv smilede sødte til ham og fniste " det der ret mange dr sigeer til mig men jeg kan bare ikke lade være, og jeg er van til at sove ude " hun smilede hun begyndte at føle sig lidt akavet uden tøj på i et så fint hjem , automatisk lod hun hånden glide ned over fløjten det var som om hun gjorde det spontant en gang imellem
|
|
|
Post by Valentin on Apr 9, 2010 19:00:24 GMT 1
"Hvor gammel er du?" spurgte han hende og så på hende med et lidt vurderende blik. Han kunne tydeligt se på hende hun ikke kunne være ret gammel, og hendes blod, hvis lugt tydeligt fyldte rummet, selvom kun han med hans trænede og forstærkede lugtesans kunne fornemme det, lugtede også meget ungt og friskt. Valentin foretrak at holde sig til det bedre blod, og havde nogen han foretrak, og blandt hans tjenere og slaver havde han også nogen som han brugte frem for andre til at drikke fra, da de var bedre, og lidt ungt blod kunne da heller ladrig skade, det var faktisk også ret godt, mange gange ihvertfald, og det var mere friskt end det ældre og ikke så påvirkede af alderen, selvom noget ældre dog også sagtens kunne være ligeså godt, det var forskelligt fra person til person, men han måtte da helt klart prøve hende på et tidspunkt, det kunne jo altid være han kunne bruge hende til at tage noget blod fra, hvis han var tilfreds med kvaliteten
|
|
|
Post by spurv on Apr 9, 2010 19:56:39 GMT 1
liv smilede og trak igen på skuldrende " det ved jeg ikke eller " hun fnisede crystal sagde at fylde et år på et bestemt tidpungt hvert år fra da jeg mødte hende så jeg er 1 år " liv finste lidt hun kunne godt lide kvinde. crystal kunne enlig ikke være vildt meget æældre end hende faktisk kunne de godt være lige gamle, men liv følte sig nu yngre " men det er bare fjol"
|
|
|
Post by Valentin on Apr 9, 2010 20:02:19 GMT 1
Han svarede ikke men så bare roligt på hende og overvejede igen kort mulighederne for hvad hun kunne bruges til, og selvom han ikke helt havde besluttet sig endnu for hvad han ville bruge hende til, så havde han da et par ideer og der var jo nogle muligheder. Efter lidt tid besluttede han sig dog for lige at prøve hende blod og lige teste smagen og kvaliteten, så han gik helt hen til hende før hun ville kunne nå at reagere, ved at bruge sine evner som vampyr, og tog fat i hende, hvorefter han førte hovedet roligt ned til hendes hals og bed hende, så der gik hul og blodet begyndte at flyde stille ud i hans mund og fylde den med smagen af hendes blod. Han holdt hele tiden fast i hende så hun ikke skulle flytte sig eller forsøge at komme fri før han var færdig
|
|