|
night.
Apr 9, 2010 21:07:49 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 21:07:49 GMT 1
natten var næsten lige faldet på. få mennesker randte stadig på sorte market. efter som de fleste ike tænkte sig om når det kom til at vampyrende kom om natten bare for at lege lidt med de mennesker der var. lestat kom stille gående gennem gaderne. og kiggede efter et nyt kæledyr. efter som den anden var blevet en smule for gammel til ham. han slog dem altid ihjel når de var blevet over 20 år gammel. han havde et par stramme sorte læder bukser på. og en meget løs skjrote. som han sjældent havde på. han havde stukket hænderne ned i lommerne. men hans tommelfingere sad udenfor. hans lille dolk hang i hans sorte bælte ved hans side. hans elskede svær lå hjemme på sengen efter som han ike ville havde den med sig når han skulle jage. nongle nye kæledyr. eller bare nongle nye ofre. han havde et svagt uskyldigt smil på læberne for at gemme sin kolde og hårde facade. efter som det var nemmere at narre folk når de troede han bare var en uskyldig 35 årig mand. som ingen skade kunne gøre. han stoppede op og kiggede på et par unge piger. som så ham lidt an. før han gik vidre for at finde sig nongle bedre kæledyr. han stoppede igen op og kiggede nu meget intraserret på en ung pige hun var nok kun 17 år. så trak han blot på skulderne og daskede lidt vidre. mens han kiggede på varende der rendte rundt på gaden. han sukkede iratabelt. efter som han ike kunne finde en der bare intrasserede ham en smule. han var lige ved at give op og smutte tilbage til sit gods. da det slog ham. han bare kunne daske afsted og kigge på folk indtil en sagde ham noget. selom han havde på fornemmeren intet ville tilfredsstille ham i dag. efter som pigerne ike var de samme som for 200 år siden.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 21:17:44 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 21:17:44 GMT 1
Ceri havde ikke noget at lave som sådan idag for at administrere markedet så hun gik bare rundt og tjekkede om hendes regler blev overholdt, inat var hun bare alene for hun kunne jo klare sig selv ret godt og bryst pladen hang som altid fast for at beskytte hendes overkrop. hun var dog ikke heldig at tage nogen i at snyde hende for den andel som gik til hende, hun havde dog brug for blod og i nat havde hun lyst til ungt blod. nok en ung teenage pige inat eller måske en lille dreng under ti år. der blev jo handlet i alt muligt her og hun bakkede ikke ud for at tømme en person for blod
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 21:22:33 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 21:22:33 GMT 1
lestat stoppede op igen da han fik øje på en helt klart ældre vampyr pige end sig selv. og så hende lidt an. og huskede ike om han havde set hende før i livet. og var sårn set ligeglad lige nu. men det var jo altid sjovet at gå de ældre vampyr på når han da var i humør til det. men lige skulle han finde sig et nyt kæle dyr. ellers ville han da kede sig når han rendte rundt nede i sin kælder. selom den var alt for fyldt med unge piger. han tog sjældent drenge til sig. efter som det bare ville minde ham om sin søn og sin afdøde kone. han skar en kort grimasse da han kom til at tænke på hende. og stoppede op for at tage sig. sammen og lagde så hovet på skrå da han fandt den perfekte kæledyr til sin kælder. men var ike villig nok til at nakke en ung pige for øjnende af en anden vampyr. efter som han helst ville holde sig skjult fra vampyr verden efter som han havde dårlige minder med en vampyr. som døde for hans klinge for længe siden. så han lod bare sine øjne hvile mod vampyren lidt fra ham mens han nu stod stille og betraktede hendes skridt. og gang.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 21:30:57 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 21:30:57 GMT 1
Ceri gik forsat rundt, hurtigt henne i slave handels delen af markedet hvor hun kiggede efter det hun nu gerne ville smage i nat, blikket gled hen over de mange menesker til salg. endelig bestemte hun sig for en ung pige og tog hende bare uden at handleren sagde noget til det. hun gik med pigen forbi en ældre herre og stoppede så op og så på ham uden et ord, bare let undren
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 21:38:43 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 21:38:43 GMT 1
lestat lod sit blik glide lidt op og ned af hende. før han gav et kort nik med hovet og vente blikket fram ad og begyndte at daske lidt afsted med rolige og lange skridt. efter som han ike ville ende i problemer med en vampyr igen. han skulle nok vente en uges tid med at finde sig et kæledyr han kunne lege med. og næste gang skulle han sikkert lede steder hvor der ingen vampyr var. hvis der overhovet findes sårn et sted om natten. bare for en sikkerheds skyld lod han sin hånd hvile mod sin dolk så han var sikker på hvis hun angreb eller noget. kunne han være forberedt.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 21:43:46 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 21:43:46 GMT 1
Ceri så stadig på vampyren da han gik videre og sagde så "du mangler en slave?" selvom det lød som et spørgsmål var det nu mere en konstatering end noget som helst andet. hun havde jo kun tænkt sig at suge blod fra pigen så hvis en anden vampyr kunne bruge hende bagefter var det jo lige fedt så længe hun fik penge ud af det eller hvad folk nu fandt på at betale med
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 21:49:00 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 21:49:00 GMT 1
"jeg har ingen slaver frue. kun kæledyr bloddunke og tjenere. men slaver siger mit intet"svarede lestat en smule køligt og stoppede op og så hen på hende."men ja jeg mangler en såkaldt slave til at kunne tilfredstille mig og mine små tjenere. hvis man kan kalde dem det"sagde han så. han behøvede enligt ike finde et kæledyr nu. efter som han aligevel skulle hjem i kælderen og lege lidt med de andre ofre som var uheldige at møde ham. han gad jo enligt sjældent at betale for en slave derfor kiggede han normalt i skoven efter uheldige personer som rendte rudnt der om natten. ike fordi han ingen penge havde. han var bare for kræsen og ville hellere bruge dem på smykker til sin afdøde kones grav. han så pigen som den ældre vampyr havde ved sin side lidt an. og kiggede så vampyren lige i øjnende. han holdte dog hendes blik fast for at studer hende.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 22:00:55 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 22:00:55 GMT 1
Ceri smilede og sagde "hende her er et udemærket eksemplar, hun kan blive din til en rimelig pris" hvis hun kunne tjene penge ville hun jo altid kunne finde sig en anden slave tøs at suge blod fra mens hun hyggede sig med denne, det var kedeligt bare at suge blodet fra ofret, langt sjovere var det at få pulsen på vedkommende helt op i det røde feldt op den ene eller den anden måde
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 22:04:49 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 22:04:49 GMT 1
lestat så kort på hende og så på pigen. og studerede hende med øjnende og så så på vampyren igen "hendes blod lugter for sød. hun er heller ike ligeframst køn at se på hvis hun fik noget blod for sine skønne øjne. hende kan du jo selv lege lidt med hvis det var"sagde han en smule køligt men dog venligt. mens han stadig abre så lidt på hende og kiggede så på pigen igen "jeg er mere kræsen end du kunne tro var sandt. du vil ike kunne finde nongle der vil sige mig et kuk"sagde han så venligt og så kort på vampyren. før han snurede rundt på hælende "men du kan da få en lille changse til at finde en som ville sige mig noget... hvis du kan finde en vil jeg give dig en god sum for det"sagde han så med et venligt og uskyldigt smil på læberne.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 22:11:50 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 22:11:50 GMT 1
Ceri grinede og sagde "den udfordring tager jeg op min herre, nævn alder, hårfarve, øjen farve og hvad du ellers vil have hun skal have. og så kan jeg skaffe hende" hun havde jo ikke afsløret at hun nok var den i Darklia med bedste forbindelser af alle, muligvis endnu bedre end selv Drazilla havde
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 22:15:33 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 22:15:33 GMT 1
lestat så smilende på ehnde nu og tænkte sig så om "brune klare øjne. kort blont hår. altid et smil på læberne. en lille modermærke under højre øje. ike tyk og ike for tynd. hun skal jo have lidt på kroppen. og hun skal være vegetar.... og hun skal mindst være 17 højst 28. jeg hader når de er over 29 de er altid mest selvtilfredse. og vil gøre alt for at telfredsstille en mand."sagde han en smule ærligt. og så på hende med et svagt uskyldigt smil. han gemte jo sin kolde håre fasade bag det smil efter som han sjældent ville ha folk regnede ham ud. han smilte bare uskylsidt og lod sin hånd hvile mod sin dolk. man kunne lige skimple lidt at klingen. som var lavet af ægte guld og en meget sjælden stål som fik den til at holde i flere år en andre små dolke.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 22:26:43 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 22:26:43 GMT 1
Ceri smilede og sagde "fint nok" og hurtigt fik hun en handler til at finde alle piger af den beskrivelse hentet til dem. i alt var der 23 piger der varierede i den alder og med alle de andre træk også "led endelig, dette er alle dem vi har for nu. men der kommer altid flere" lød det fra hende
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 22:30:43 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 22:30:43 GMT 1
"du kan dit kram... hva koster de alle.. mine kældre er tomme og jeg bangler nongle lege dyr. hvis du forstår hva jeg mener"sagde lestat og så alle pigerne an. og så så på hende igen med det lille yskyldige men nu selvsikre smil på læberme. han elskede sårn at ha sine kældre fyldt op med friske unge kvinder. der skulle pines lidt. efter som dem der var der nu var blevet lidt gamle. han skulle jo også havde tømt lidt ud i kælderen med folk. så der blev plads til nongle nye som han kunne lege lidt med. så lod han igen blikket glide hen over pigerne med et smil på læberne og lagde så armende over kors og kiggede på hende igen.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 22:39:45 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 22:39:45 GMT 1
Ceri smilede og sagde "aftal det med ham derovre" hun pegede på manden der havde bragt pigerne til dem og sagde ikke mere som hun lod handleren og vampyren handle om de unge piger. manden var meget opsat på at tjene godt for de mange piger så han gik ikke lavt med sine priser for hver af dem
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 22:43:04 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 22:43:04 GMT 1
lestat så manden ud og kiggede så på hende og kunne ike lade vær med at drille hende "du er helt klart ude på at ruiner mig"drillede han så og gik hen til forhandleren. han havde jo penge nok enda for mange. han tjente jo også en massere hver dag pga hans tjeneste folk havde arbejde og de penge de tjenete gik til ham. efter som han lod dem bo hos ham gratis og gav dem logik og mad. og kiggede så forhandleren lidt han og spurgte så "hva vil du ha for alle dine gudommelige piger du har her"spurgte han stadig med sit uskyldige smil på læberne. mens han kiggede lidt på forhandleren og så på pigerne. for at sikre sig de var alle pengende vejr.
|
|