|
night.
Apr 9, 2010 22:49:24 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 22:49:24 GMT 1
Ceri smilede bare mens forhandleren resolut sagde "ikke under tre per styk af disse piger" alle pigerne havde forskellige personligheder, de yngste havde dog det samme fælles træk at de alle så trodsigt på handleren og vampyren der nok snart ejede dem, de mellemste kiggede næsten hunderæd på ham og de ældste hungrende
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 22:52:19 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 22:52:19 GMT 1
lestat grinte lidt for sig selv "sig din pris handler og du får det doble. jeg har aligvel for mange penge. og for tomme kældre til at ville lade disse unge smukke kvinde blive her så en anden kan nakke dem fra mig"sagde han lidt leende. hans latter var kølig og en smule hård. han plejede jo at være godhjertet når det galte til salg af mennesker. efter som sidst han handlede om kvinder. kom an af med alt for lidt penge så han gav det doble for dem. det ville han sikkert altid gøre efter som det altid var sjovt at bruge penge. på små piger der aligevel skulle leve nede i en indelukket kælder.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 23:01:39 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 23:01:39 GMT 1
Ceri grinede som handleren atter sagde "tre tusind guld stykker for hver, ikke mindre end det" og nu havde han tjent godt ligesom Ceri selv da hun altid fik halvdelen af hvad der kom fra hver handel der blev gjort på markedet
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 23:04:08 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 23:04:08 GMT 1
"tre tusind? det er mindre end hva jeg tjener på 3 timer. men fint min gode herre. du får dine penge når pigerne er på mit gods. og måske en lille pige du og din frue derfor kan finde nyttig hvis i da kender til de søde små vampyr piger der kan knuse ens hjerte på to sekunder"sagde lestat leende. han betalte aldrig får de ting han ville ha vare på ahns gods. han rendte jo også meget sjældent rundt med penge på sig. efter som han ike fandt det nyttigt når han endelig vare uden for sit gods.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 23:16:18 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 23:16:18 GMT 1
Ceri grinede roligt og sagde "tak for det tilbud, jeg kender skam mange af den slags, mig selv indbefattet" hvilket ikke var løgn. hun fandt fyren relativt underholdende men ikke mere end det. underholdnings værdien kunne dog snildt falde mens hun sagde "nogen bestemt vampyr af den slags i tankerne?"
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 23:19:57 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 23:19:57 GMT 1
"nix de er abre sjove at have rendende på goset. de små vampyr med deres små føder så nuttet... og dog lidt dumt. de er så sultne at det gør ondt"sagde lestat med et smil på læberne. i det en lille pige i en rød kjole kom daskende hen til ham. hendes hår var sort som natten hendes øjne skinnede blå som havet når solen spejlede sig i det. hun var nok kun 7 år gammel. hendes hud vare ligebleg. hun havde en sedl med i hånden. og daskede hen til lestat. han bukkede sig ned og tog sedlen fra hende. og rettede sig så op igen og læste den hurtigt og skar så en grimasse "der er problemer på godset så jeg bliver nødtil at smutte der hen... hvis de vil må de godt komme med"sagde han så en smule drillende til hende. efter som han ike vidste om hun ville være der når hans piger blev afleveret.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 23:26:07 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 23:26:07 GMT 1
Ceri smilede og sagde "ser jeg intet problem i" og fik handleren til at gøre pigerne klar til de kunne afleveres, manden skyndte sig at jage med pigerne så de kunne blive klar og Ceru begyndte at følge med den yngre vampyr. selvom hun uden tvivl så yngre ud med sin krop der var låst fast som tyveråig for meneske kroppe
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 23:33:02 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 23:33:02 GMT 1
"katalin bliv her. og sørg for de nye piger kommer sikkert hen til godset ike også min lille pie?"sagde lestat til den lille pige. pigen nikkede bare og blev stående på stedet og holdte øje med forhandleren og de nye piger. så smilte lestat bare kort. og skynte sig mod sit gods som lå lidt inde i skoven. godset minede lidt om et gammel slot efter som den gang hans fader havde fået det. var det et gammel rimand slot. da hans fader døde arvede han jo alle pengende. og skatterne og slottet. efter som han var den eneste der kunne holde sin fader ud. i det de kom hen til godset. kom en lille skramt pige mod dem. hun var nok kun 16 år eller mindre. man kunne ike riktigt se det på hende. "herre.... nongle glemte at lukke kælder døren. 10 af pigerne er stukket af.. vi kan ike finde dem"peb den lille pige og så ud som om nongle havde slået hende. han skar bare en grimasse og nikkede så. "det sker... få de piger der er der nede i nu flyttet over til den gamle kælder.. og lad dem blive der"sagde han så mere køligt end han ville lyde. og så så på vampyren ved sin side. "tjenere. de er for udulige i dag"sagde han og skar en grimasse. og gik ind i gården. der stod et lille fint springvnd mit i gården. og nongle gamle rosen buske rundt omkring. der stod en gammel hest og drak af en spand vand. ved staldens port. og så op i det de kom ind. det gik nongle virkelig små vampyr piger rundt omkring hesten. mens de snakkede og fniste. men da de så lestat komme skynte de sig ind i stalen efter som de ikke måtte være ude når han kom hjem.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 23:41:38 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 23:41:38 GMT 1
Ceri smilede som hun så på godset efter at være fulgt med vampyren og da de kom ind i gården så hun op på natte himlen og sagde "håber du ikke har noget mod jeg bliver for dagen. jeg kan ikke nå tilbage inden solen står op" hun skulle bruge mere end en hest for at komme hjem og ned i sin kiste før solen stod op hvilket ikke ville være til at skaffe desværre
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 23:47:22 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 23:47:22 GMT 1
"jeg har massere af plads. og mange sove steder... du slipper for at sove i en kiste i nat. du kan få mit værelse. der er lukket helt af for sollys så man kan ligge i en seng og sove.. men hvis du ike kan klare det står der en kiste for foden af senge."sagde lestat med et smil. han fik jo lavet værelset den dag han blev gift med et menneske. så han kunne ligge hos sin elskede om dagen. han gik hen til døren og fik den op og gik ind. og ventede på hun var inde før han lukkede døren efter dem. der var helt mørkt i gangen. der var en trappe op til føreste sal. og 10 døre langs gangen og 3 åbne døre hvor man bare kunne gå ind. der hang et billede for enden af gangen. af en smuk ung pige på nok 29 eller 30 år. hun havde langt sort hår. klare lysse blå øjne. et smil på læberne. man kunne lige se hendes guldfarvede top af en kjole hun havde på. hun bar en halskæde med et hjerte lavet af guld om halsen. hun havde en modermærk lige under højre øje. og et lige ved siden af venstre. bare hendes varme blik der var i billet tog imod dem der kom ind af døren med det samme. men lestat lod ike sit blik møde billet. efter som han bare ville få det dårligt igen.
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 23:53:32 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 9, 2010 23:53:32 GMT 1
Ceri smilede skævt og sagde "man føler sig vistnok ensom hva?" inden de kom ind i gangen. billedet for enden var skam pænt nok, hun mente faktisk at have set kvinden før. det mindede hende om en ung slave pige der var flygtet i en alder af små tolv år der havde de samme moder mærker. men det var lang tid siden og pigen havde da fortjent sin frihed siden hun for længst måtte være død af allerdom
|
|
|
night.
Apr 9, 2010 23:58:44 GMT 1
Post by lestat on Apr 9, 2010 23:58:44 GMT 1
"jeg føler mig aldrig ensom frue... det kan jeg ike min kathrine kigger på kig fra himlen. og holder mig med selskab selom jeg ved jeg aldrig kommer til at se hende igen. "sagde lestat med et svagt smil på læberne. og kiggede nu på billet af sin koe "det er min elskede kone kathrine. hun døde for mindst 190 år siden... en vampyr slog hende ihjel for at straffe mig og min fader. hun havde intet gjordt... jeg fandt hende da hun var 13 år gammel og hjemløs. hun gav mig et hjerte og tog det med sig i graven da hun døde. hun var så let og uskyldig at det gør ondt at tænke på selom det er så længe siden"sagde han stille og kiggede bare på billet. før en af tjeneste folkende kom ind til dem. "kan jeg gøre noget herre?"spurgte hun med et svagt smil på læberne. lestat rystede på hovet og vinkede pigen væk som hurtigt smuttede igen.
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 0:07:37 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 0:07:37 GMT 1
Ceri smilede bredt og sagde "spøjst... det passer lige med at en slave flygtede fra markedet deromkring. hun havde nøjagtig de modermærker... men det er det eneste jeg husker om slaven" som hun satte sig lige på sengen iden at spørge om lov, dog var det i fodenden så hun regnede ikke med han ville blive sur over det men det kunne også være lige meget alligevel
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 0:11:20 GMT 1
Post by lestat on Apr 10, 2010 0:11:20 GMT 1
"hun havde også været slave af det jeg ved. hun var bare så klog og stak af... inden nongle kunne nå at købe hende. og jeg er kun glad for hun nåede at stikke af. ellers havde jeg stikkert giftet mig med en luder abre for sjovs skyld"sagde lestat leende. og så lidt på hende og lagde hovet let på skrå"hvis de er sulten så bare sig det til emma. hun ved hvilke blod der er bedst her i huset."sagde han med et smil og strekte sig så "jeg vil smutte oven på. hvis de har brug for noget når de vogner. så bare snak med emma. hun kan vise dig badeværelset og alt det halløj""sagde han og kiggede kort på hende før han smuttede oven på uden at vente på et ord fra hende.
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 0:29:32 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 0:29:32 GMT 1
Ceri smilede bare og det eneste hun bad om var vejen til badet og at der var en mandlig blodbank på værelset når hun kom tilbage. ude på badet klædte hun sig af og begyndte at tage sig et dejligt varmt bad
|
|