|
night.
Apr 10, 2010 2:17:43 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 2:17:43 GMT 1
Ceri smilede som hun gik ind i rummet med vuggende hofter og svarede roligt "har i prøvet at udmatte ham ved at suge hans blod mens han er utroligt ophidset? efter hvad jeg har hørt skulle der bare ikke være noget bedre, det går direkte i hovedet på en. nok derfor han er så træt for jeg lod mig rive lidt med, det dog godt han ikke er død"
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 2:20:35 GMT 1
Post by lestat on Apr 10, 2010 2:20:35 GMT 1
"hvis han var død var det ike mig du skulle være bange for. det er emmas dreng. det nok derfor hun lod dig lege lidt med ham. men emma kan blive godt sur hvis der sker hendes lille dreng mere end hun tillabder.... men han er ike død sover bare som en sten. og nej det har vi ike prøvet for det finder jeg ingen grund til han må passe sig selv som han vil"sagde lestat mens han stadig læste i sin bog. så han lagde ike mærke til hun gik og viftede med hofterne efter som det nok ike havde sagt ham noget aligevel.
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 2:28:12 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 2:28:12 GMT 1
Ceri satte sig roligt i en stol og slappede af overfor ham for hun kunne sagtens være en hel dag og nat uden at lave noget. hun ville tage tilbage når pigerne dukkede op. der var dog stadig lang tid til det skete så hun havde intet at lave i et godt stykke tid
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 2:30:59 GMT 1
Post by lestat on Apr 10, 2010 2:30:59 GMT 1
"jeg keder mig bare en smule. har du en ide til noget vi kan lave. eller skal jeg hente en flaske så vi kan lege en vildt barnlig leg"spurgte lestat så og smækkede bogen i og smed den hen på stue boret. det var enligt løgn han kede sig ike når han læste i sin elskedes dagbog. det fik ham bare til at midnes deres gode stunder samen. og dårlige. men han tog selv hensyn til hende. for hun skulle nødig kede sig. det lod han sjældent sine gæster gøre når der da endelig var nongle hos ham.
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 2:35:22 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 2:35:22 GMT 1
Ceri smilede og sagde "de er værten, så de må bestemme det" hun smilede roligt til ham selv og ventede tålmodigt på at han bestemte sig for hun var selv ligeglad med det
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 2:36:49 GMT 1
Post by lestat on Apr 10, 2010 2:36:49 GMT 1
"de er min gæst og gæsterne får lov til at bestemme her hos mig. for hvis det stod til mig kunne vi rende ned i kælderen og lege med en af mine små lege kammerater"sagde lestat med et let grin. og ville ha hun skulle bestemme efter som han selv var meget dårlig til at beslutte sig for hva man kan lave.
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 13:41:13 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 13:41:13 GMT 1
Ceri smilede og sagde så "okay da, tager chancerne med børne legen" som smilet blev udfordrene, det her kunne snildt blive rigtig sjovt nu. så var det bare hvilken vej legen ville ende med at tage når de jo begge to var et godt stykke over de 300 år gamle, hun var jo selv godt over 900 år gammel fuldblods vampyr, men det behøvede han skam ikke vide. endnu ihvertfald
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 19:22:49 GMT 1
Post by lestat on Apr 10, 2010 19:22:49 GMT 1
"hav lidt melidenhed med mig det er over 200 år siden jeg legede den leg sidst."sagde lestat med et svagt uskyldigt smil på læberne. før han rejste sig op og fandt en gammel flaske som bare stod på en hylde og skreg på opmærksonhed. så satte han sig ned på gulvet og slog let til gulvet foran sig før han lagde flasken på jorden"min søn lærte mig legen var det hvist. jeg kan ike riktigt huske det. det var hans måde at slippe for sine sure pligter. hvis flasken rammer dig. skal jeg give dig en ting du skal gøre. rammer den ingen af os. men peger på noget andet i rummet. skal den der har drejet flasken se hva den peger på og så finde en opgave ud fra den ting den pegede på"sagde han mest til sig selv. for at huske reglerne lidt bedre.
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 19:45:40 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 19:45:40 GMT 1
Ceri smilede og svarede ham "lyder nu spændende, men præsentationer er nok i orden inden vi begynder på det. mit navn er Ceri Heravo Ingvak" som hun satte sig i skrædder stilling overfor ham
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 20:07:03 GMT 1
Post by lestat on Apr 10, 2010 20:07:03 GMT 1
lestat lo svagt efter som han helt havde glemt at præsenter sig førest. det plejede han ellers at huske "lestat veranse vanstet "sagde han med et let smil på læberne. og så lidt på hende "damerne førest"drillede han så og hentød til at hun skulle dreje på flasken førest. så han lagde sig bare på siden og støttede på sin albue mens han kiggede på hende med et smil. nu havde hun jo støre changse for at ramme ham efter som han jo lå på siden.
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 20:10:52 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 20:10:52 GMT 1
Ceri lagde sig ligeledes på siden og tog fat i flasken som hun for sjovs skyld drejede temmelig hårdt på, i starten var den bare en lille masse af bevægelser men den stoppede til sidst på boghylden og hun satte sig til at tænke over hvilken opgave der kunne gøres med den for hun havde sjældent selv fat i en bog eftersom hun gik efter egne oplevelser istedet
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 20:22:12 GMT 1
Post by lestat on Apr 10, 2010 20:22:12 GMT 1
"bog hylden... den er sjov. du skal bare finde på et eller andet så gør jeg det. uden brok"sagde lestat en smule drillende mens han så lidt på hende og så hen på bog hylden. det var jo længe siden han havde leget den leg. og kunne godt huske sidst han skulle ha en opgave med bog hylden. og hvor mange folk der var nødtil at ryde op efter ham. og hans bog ordre.
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 20:27:01 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 20:27:01 GMT 1
Ceri smilede skævt og sagde "sæt alle bøgerne efter alfabetisk orden" som om hun snakkede til en rigtig slave inden hun grinede mildt for at vise det kun var for sjov hun talte i den tone. det her kunne gå hen og blive meget sjovt for dem begge hvis flasken nu ramte en af dem istedet
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 20:40:03 GMT 1
Post by lestat on Apr 10, 2010 20:40:03 GMT 1
"de er allerede i alfabetisk orten"sagde lestat trosigt som en meget slem slave. og lo så kort for at vise han kun lavede lidt sjov med hende. efter som hun jo havde snakket til ham som om han var en lille slave røv.
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 20:42:30 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 20:42:30 GMT 1
Ceri grinede og sagde ikke noget som hun gik hen til reaolen og kiggede på bøgerne, kort efter gik hun tilbage og på forbi vejen aede hun ham for sjov på hovedet inden hun satte sig og sagde "din tur" og spændt ventede på at han drejede flasken
|
|