|
night.
Apr 10, 2010 20:46:56 GMT 1
Post by lestat on Apr 10, 2010 20:46:56 GMT 1
lestat grinede kort og gøede som om han var en lille hund der blev forkælet og drejede så på flasken hårdt nok til den snurrede vildt rundt længe. før den stoppede og pegede på ham. og så lidt på hende "så lille slave tøs nu skal du havde igen. mhm du skal mhm give mig et bad for den køter jeg er"sagde han drillende og snakkede til hende som om hun var en lille slave pige der bare skulle ha nongle smæk.
|
|
|
night.
Apr 10, 2010 20:49:28 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 20:49:28 GMT 1
Ceri smilede skævt inden hun tog rollen som slave tøs, hun havde at gøre med dem så ofte at hun snildt kunne gengive en halv snes forskellige personligheds træk der optrådte hos dem. hun valgte en loyal attityde som hun svarede ham "ja herre køter" og trak ham med sig ud til badet for at give ham et bad
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 0:56:44 GMT 1
Post by lestat on Apr 11, 2010 0:56:44 GMT 1
"hey hey ike trække med herren din lille tøs"snerrede lestat en smule drillende og hårdt. og smilte så fjogret til ehdne. mens han lod sig trække med ud i badet. og lod hende enligt gøre det hun ville med ham. efter som han bare fandt det meget sjovt og lidt tilfredsstilende.
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:00:24 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 11, 2010 1:00:24 GMT 1
Ceri smilede da de kom ud til badet og spurgte stille "hvordan vil herren køter bades?" hun gjorde virkelig grin med at han havde sagt han var en køter og så spillede hun smatidig slave jo så det her var rigtig sjovt, kunne jo være det blev til mere end bare et normalt bad. man havde vel lov at håbe eftersom hun ikke havde ligget med nogen ordentlige personer i et godt stykke tid
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:02:40 GMT 1
Post by lestat on Apr 11, 2010 1:02:40 GMT 1
lestat strekte sig kort og lod hænderne hvile bag hans hovede mens han så studerende på hende "hva behager min lille yndlings slave tøs"sagde han så let drillende og kiggede hende lidt an bare for at lade som om hun var hans yndlings lsve tøs han havde meget stort planer med. og lagde så armende over kors og smilte en smule frækt og lidt loggende til hende.
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:05:47 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 11, 2010 1:05:47 GMT 1
Ceri smilede frækt og svarede "slave tøsen ville være beræret over at kunne deltage i et dampende varmt bad med herren køter" som hun gik hen til Lestat og strøg ham roligt under hagen med en finger og et blik der lovede at han kunne få en oplevelse for livet så længe han ville have det skulle ske
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:09:32 GMT 1
Post by lestat on Apr 11, 2010 1:09:32 GMT 1
"så klæd dig af min lille tøs. og tænd for vandet mens køteren her frister sig lidt op"sagde kestat en smule drillende. det var jo enligt længe siden ahvde havde haft kontakt til en pige på andre måder end slag og brugt dem som blodbank. han smilt lidt kækt og så hende stadig lidt an mens han gik et skridt bagud. og fik knappet sine bukser op. men tog dem ike af med det samme. han ventede på at se hva hun havde at byde.
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:13:08 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 11, 2010 1:13:08 GMT 1
Ceri smilede frækt og begyndte at klæde sig af for ham, mens hun sørgede for at gøre det så frækt, sexet og tiltrækkende som muligt da hun vidste hun havde en i det mindste nogenlunde krop. folk havde jo forskellige smag men hun vidste at langt de fleste ville nyde synet af hendes krop når hun bare bevægede sig på den rigtige måde
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:15:28 GMT 1
Post by lestat on Apr 11, 2010 1:15:28 GMT 1
lestat smilte kækt til ehdne og fløjtede så lidt drillende. synet der mødte ham var ike så slemt. han var jo vantil en kvinde med lidt mere køb på kroppen end det ceri havde. det var jo sårn set også en klar sag. efter som hans kone ike var den tyndeste pige. men han elskede hende da. så smilte han bare lidt loggende og frækt til hende "klæd din køter af han står og vil ud og lege"sagde han så let drillende.
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:20:12 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 11, 2010 1:20:12 GMT 1
Ceri smilede frækt og som hun gik hen til ham vrikkede hun lokkende med hofterne og satte sig roligt på knæ da han jo kun havde noget på underkroppen. synet var bestemt ikke grimt og hun ville snildt kunne nyde dette her meget nemt, frækt svarede hun "er det kun min herre køter der vil lege eller vil min herre slange også?" som hun bed fat i kanten af hans bukser og hev dem lidt ned sådan for effektens skyld og derefter brugte sine hænder til at fjerne hans bukser helt. den ene hånd brugte hun til at tænde for vandet lige ved siden af inde i bruseren
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:23:52 GMT 1
Post by lestat on Apr 11, 2010 1:23:52 GMT 1
lestat smilte en smule frækt og lo svagt over hende "slangen vil da også ud og lege lidt. hvis han da får lov"sagde han lettet drillende. slangen var allerede lidt vogen efter som ceri. enligt var en flot kvinde og tændte ham på en anden måde end andre kvinder gjorde. når det da endeligt var. han smilte lidt loggende og lod en hånd glide igennem hendes hår bare for at drille hende en smule. og lod bare automatisk sin hånd glide ned på hendes skulder og ned langs hendes arm.
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:29:45 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 11, 2010 1:29:45 GMT 1
Ceri smilede og sagde frækt "han ska nok få lov til at lege med mig, rigtig meget hvis herre køter ønsker det" som hun hev Lestats underbukser ned og fjernede hans tøj helt fra ham og kort nød synet af hans krop i al sin pragt inden hun hilste på 'slangen' ved at give den et kys og et kort men frækt slik mens hun holdte øjen kontakten med ham
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:33:26 GMT 1
Post by lestat on Apr 11, 2010 1:33:26 GMT 1
lestat nød bare synet af hendes hilse på ¨slange¨ som med det samme vognede helt da han pluselig fik et lille kys og et lille slik "det kommer jo an på om min elskede slave tøs lyster med det samme eller for langsomt"sagde han med et let drillende smil. og lod sin hånd glide igennem hendes år igen mens hun sagde godav til ¨slangen¨ som ike havde planer om at falde i søvn med det samme.
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:37:00 GMT 1
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 11, 2010 1:37:00 GMT 1
Ceri smilede og sagde "det må herre køter bestemme" som hun tog blidt fat om 'slangen' som de kaldte Lestats lem for sjovs skyld. egentligt ret morsomt men det tog hun sig ikke af. alt efter hans beslutning gjorde hun hvad hun selv ville eller som han bad hende om
|
|
|
night.
Apr 11, 2010 1:41:24 GMT 1
Post by lestat on Apr 11, 2010 1:41:24 GMT 1
lestat smilte fjogret og let drillende til hende."jamen så skal vi nok få et hyggeligt bad. min lille slave tøs"sagde han let drillende. og lod igen sin hånd glide igennem hendes hår. "vi må nok hellere komme under vandet lille slave. inden der ike er mere"sagde han let drillende og lidt for sjov efter som vandet bare stod og løb.
|
|