|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 13:47:29 GMT 1
Det var hen på aftenen før zill havde besluttet sig for at gå ned på det sorte marked eftersom hun trængte til nogle nye slaver og hvis de så godt ud så ville de blive til dansere og dermed bare ren underholdning når hun sad og spiste alene. Solen var allerede gået ned og livet var nærmest uforandret for her var aktivt om dagen lige som der var om natten, dog var der mest aktivt om natten fordi der vågnede alle vampyrene op til dåd.. Zill gik rundt de forskellige steder for at finde noget af interesse, hun gik hen til en af slave handlerne og så de nye slaver an, dog gik hun hurtigt videre fra den ene til den anden eftersom de ikke var særlig kønne dem hun fandt og hun havde jo en hvis standart der skulle opretholdes så hendes slaver skulle være smukke og sensuelle for så vidste man at hun havde det bedste der kunne fås
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 13:52:23 GMT 1
Ceri sad inde på sit kontor i markedet's største og pæneste bygning, samtidig det sted hun boede og solgte de mere exclusive vare til særlige kunder og så videre. døren sprang op og den lille dreng som stod i døren fablede noget om at selveste dronningen af Darklia var her, Ceri rejste sig og gik hen til vinduet hvor hun skannede slave handels delen af markedet og fik sendt knægten af sted til Zill for at tilbyde hende at komme ind og se på det bedste markedet havde at tilbyde af alt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 14:00:28 GMT 1
Zill stod og så en ung slave knægt an for han var ganske køn men hans tænder og krop var ikke noget at råbe hurra for selvom han havde et ganske kønt ansigt. Da en ung knægt kom hen og bukkede for hende og spurgte hende om hun havde lyst til at se på det bedste markedet havde svarede hun roligt "ja", hvor efter hun gjorde tegn til at han skulle føre an, hvilket han også gjorde til han kom til Ceris kontor hvor han stoppede og bankede på før han vidste zill ind, som roligt stod og betragtede tingene da hun var kommet ind i rummet. Hun så efter noget tid afventede på Ceri eftersom hun gættede på at Ceri vidste hvad zill var ude efter.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 14:07:49 GMT 1
Ceri havde holdt øje med knægten gøre som hun havde bedt ham om og da det bankede på døren og han viste Zill ind smilede hun venligt og vredt så man ikke var i tvivl om at hun var en vampyr "god aften, jeg antager de er her for at sige ja til mit tilbud. følg med" hun rejste sig og førte an ud af kontoret og ned til den mere private handels plads under bygningen hun boede i. der var lige så mange ting at handle om men kvaliteten var markant bedre, selv slaverne havde det meget bedre hernede. de fleste blev jo også brugt til andet end almindeligt slave arbejde så de skulle jo se godt ud og være veltrænet i det meste "håber de ser noget de kan lide, mottoet hernede er 'søger de, så finder vi'. det betyder mere eller mindre at vi handler med alt hernede, lige fre information til en persons liv" lød det fra Ceri over den livlige larm af hujende mænd og ivrige kvinder over nogle slaver i et lille hjørne
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 14:20:44 GMT 1
Zill fulgte roligt med Ceri dog i tavshed for hun havde været her før men normalt rendte hun rundt som en almindelige på markedet for hun holdt sig skjult, det havde hun dog ikke gidet denne gang for hun skulle bruge slaver til hendes slot, noget hun normalt fik ved at indfange nogle fjender eller så kom folk frivilligt eller så solgte forældre deres børn til hende, men lige nu skulle hun bruge nogle friske der ikke var for unge. Sidste gang hun havde været her var med hendes far den gang han levede så hun havde ikke været andet 17 -18 den gang for mange år siden. Hendes holdning var rank som en dronning, for hun mente selv at hun var over alle folk men det var sådan set også kun i status. "jeg skal bruge nogle nye slaver både mænd og kvinder og gerne unge og smukke" sagde hun bare så Ceri vidste hvad hun gik efter, for hun var ikke interesseret i så meget andet.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 14:25:10 GMT 1
Ceri smilede og svarede "som de ønsker" hun gik mål bevidst melle de forskellige boder der solgte alt muligt, bare for at få tiden til at gå inden de nåede ned iden anden ende med de bedste slaver sagde hun "sidst jeg så dem var de ganske ung, det er vel omkring 60 års tid siden. de skjuler dem godt. gjorde jeg så dårligt et indtryk på dem første gang?" hun mindedes kongen engang han havde taget sin datter med. selv syntes hun det var gået meget godt men siden Zill skjulte sig så måtte hun vel have gjort et dårligt indtryk dengang
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 14:31:23 GMT 1
Zill så da på nogle af tingene, dog uden at stoppe op for hun ville bare have sine slaver og så væk igen eftersom hun havde andre ting at lave og andre at pine. "Nej du gjorde ikke noget dårligt indtryk, jeg fortrækker bare at handle i skjul når jeg ikke skal have slaver ellers får jeg tingene direkte fra forhandleren for at få det bedste før alle andre" svarede hun roligt for det hele var sådan set sandt nok, hun havde jo sin egen private smed og eliksirmager som gav hende de bedste ting og som faktisk lavede det bedste bare for at glæde hende.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 14:34:57 GMT 1
Ceri smilede og sagde "glæder mig at høre det min dronning" som hun stoppede op ved et telt og gik ind, drengen holdte telt dugen for Zill og fulgte efter dem derind, slaver stod på rad og række oppe på et podium, alle var endnu bedre end dem udenfor teltet. Ceri gik om bag ved og lod Zill kigge på slaverne som endnu ikke skulle sælges, der var alle slags. menesker, halbier, lycans, varulve, nymfer, magikere, og så videre. det eneste hun ikke havde var Draconians. de var så fandens besværlige at finde og holde på så hun tog kun og gjorde forsøget for en enorm sum penge eller noget rigtig godt blod
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 14:49:23 GMT 1
Zill gik roligt hen til podiet og betragtede hver eneste af dem hver for sig for rigtigt at se dem an, der var da mange smukke og interessante men hun så på et tidspunkt på Ceri "Jeg gætter på du ved at alle lycans skal bringes til slottes og afhøres for mordet på dronning cec?" spurgte hun roligt selvom hun tog det som en selvfølge at Ceri godt kendte til den arrest ordre der var på alle lycans, dog gik hun ikke videre op i det lige nu eftersom disse nok ikke var skyldige i det. Hun så igen på personerne an for hun trængte til nogle forskellige der kunne være til god underholdning for hende.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 14:59:26 GMT 1
Ceri grinnede roligt som hun svarede "alle disse lycans er født og opvokset hernede, de har aldrig set dagens lys. så tænkte at jeg ikke behøvede at aflevere de gode vare siden de er uskyldige" hvilket var sandt nok. hun havde fået alle lycans i slave markedet rundet op og derefter sporet hvor de var henne gennem hele måneden op til drabet. ingen af dem havde så meget som trådt af på naturens vegne uden hun vidste det præcise sted og tidspunkt, ingen af dem havde haft chance for at gøre noget som helst i den stil med at slå Cec ihjel fordi de havde haft overvågning hele tiden. ligeosm med alle de andre slaver. nymferne var selvsagt blevet forbudt at synge for andre end deres ejer bare for at forhindre optøjer
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 15:08:42 GMT 1
"Godt for ellers skulle de bringes til mig" sagde hun bare roligt uden at stoppe hendes gang for at finde dem hun helst ville have som slaver og nymfer kunne være gode danserinder og dermed underholdning til hende ved aftensmads bordet og i hendes seng hvis deet blev nødvendigt. Zill stoppede først da hun var for enden af rækken og der ikke var flere at vælge imellem "Jeg tager ham ræv halbien og det kvindelige menneske til mit køkken, 2 af de mandlige lycans kan blive boksebolte for mine krigere, Den rødhåret og sort håret nymfer kan blive mine nye danse piger, og 2 af de lyshåret mandlige magiker kan blive min underholdning" sagde hun eftertænktsom efter noget tid for det passede vidst meget godt på det hun skulle bruge. Hun var ikke så interesseret i varulve eftersom de bare skulle have bure til at være i under fuldmåne og det gav ekstra arbejde.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 15:11:49 GMT 1
Ceri smilede som de benævnte personer blev ført ud af rækkerne og væk for at blive sendt sikkert til Zill's slot, derpå vendte hun sig mod dronningen og spurgte "hvordan kunne de tænke dem at betale?" hun vidste udemærket at Zill kunne være lige så generøs som brutal så det her kunne blive en virkelig god handel og hun var ganske vidst ond men bestemt ikke unfair
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 15:19:50 GMT 1
Zill så på hende med et hævet øjenbryn, som om hun ikke var helt tilfreds "nå så skal jeg også betale for at få mine undersåtter til at sende slaver til mig?" spurgte hun roligt inden hun trak på skuldrene og gik hen til Ceri som hun stilte sig roligt foran og lagde en hånd på Ceris kind før hun lod den glide igennem hendes hår bare for at vise en af de ting hun kunne betale med ellers måtte Ceri jo nævne en anden pris hvis dette ikke var et fristende tilbud.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 15:25:14 GMT 1
Ceri smilede som hun svarede "på det sorte marked betaler alle, men jeg er ikke helt uvenlig overfor særlige kunder som de kongelige" det var ikke løgn som hun førte Zill med sig og sagde "din betaling accepteres med glæde min dronning" hun havde altid tænkt over hvordan Zill mon var i sengen, kongen havde hun også ligget med et par gange når han havde været forbi og ikke gad have valuta med sig, der havde hun også fået lov til at drikke lidt blod men kun lidt desværre. Draconian blod var altså noget særligt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 15:32:39 GMT 1
"Det var godt for ellers må jeg betale med det guld og smykker jeg har med mig" sagde hun roligt for hun havde da en lidt større læderpose med fyldt med forskellige ting der kunne bruges som betaling hvis hendes krop ikke kunne bruges. Desuden var det længe siden hun selv havde fået noget så betalingen virkede som fair nok eftersom hun nok selv fik noget ud af det. Hun fulgte roligt med for det var ikke lige frem her de skulle gøre det, dog kastede hun et sidste blik på de sidste slaver for de var stadig tiltalene for hende men hun skulle heller ikke have for mange.
|
|