|
Post by Mathayus Blackwood on Mar 13, 2012 18:20:39 GMT 1
Mathayes smilte roligt og varmt til hende "det skal jeg nok huske til en anden gang vis det skulle blive nødvendigt og ja det lyder da dejligt med et glas men heller ikke mere ind det for jeg vil ikke være fuld for så kan jeg ikke styger mig" sagde han med en rolig stemme Mathayes var lidt bange for hun ville havde sex med ham for det ønskede han ikke at havde med hende for han var jo dybt forelsket i Okume og han ville ikke lave noget seksoelt med andre ind hende og det kom han heller ikke til med mindre han blev meget meget fuld de fløj lige så stille af sted og var hurtigt fremme ved hendes hus hvor han fik dem ned på jorden igen lige for and hendes hoved dør han gav roligt slip på hende og smilte venligt til hende "det ligner da et dejligt hus du har her oppe" Mathayes havde helle tiden Okume i sit hoved og tænkte rigtig meget på hende han savnede hende enlig også ret meget og det havde være hans plan at skulle opsøge hende nå han var kommet hjem fra sin mission
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 13, 2012 18:40:41 GMT 1
Et lille grin kom fra hende, han lød som om hun havde tænkt sig at drikke ham under bordet. Det var jo slet ikke en beslutning hun havde taget endnu, selvom den slet ikke var så tosset. Senela rystede bare på hovedet af ham, som tegn på hun syntes det var et lidt fjollet bemærkning. "Jeg har skam ikke tænkt mig at åbne mere end en flaske vin eller skænke mere end et glas wisky. Hvad fortrækker du egentlig?" Spurgte hun med et frækt glimt i øjet, for hun havde da ikke tænkt sig at gøre noget lige nu. Det kunne ændre sig, mange skiftede jo mening og det var tilladt ville hun mene. Da hun blev sluppet og var nede på jorden, trådte hun lidt væk fra ham og så sig om, hun sansede alle dufte om sig og der var intet spor af varulve. Så gik hun op af trappen og ind af hoveddøren. Her smed hun sin kappe og hang den på en knage, hendes blik var roligt og hun så sig lidt om, her oppe behøvede man ikke at låse sin dør, desuden skulle hun nok fjerne ubudne gæster, hvis der var nogen, hvilket der ikke var i dag. Hendes skridt førte hende hen til et stort skab fyldt med sprut, dog stoppede hun, måske skulle hun lige tænde op, for her var ikke så varmt, temperatur var intet hun gik op i. Med lidt held fik hun tændt op i pejsen hvor et stort skin, eller faktisk en masse små, var syet sammen til et stort, lavet af kaniner, dejligt blødt og rart at ligge på.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Mar 13, 2012 19:46:40 GMT 1
Mathayes gik roligt efter hende mens han så¨sig omkring i hendes hjem det var da et ret hyggeligt hjem men det så nu også ret dyrt ud efter hans mening "wisky er helt fint for mig" sagde han med en varm og rolig stemme han ture ikke helt stole på hende hun var jo vampyr og Mathayes havde stadig ikke mødt en vampyr som han kunde stole på i nu men det kunde jo være hun fik lavet om på det syn men han tvivlede nu en del på det men han tog nu chansen af lige vel han stod bag hende og så på alt hendes sprut "er du bange for at skulle løbe tør en dag eller drikker du bare meget mens solen er fremme" lød det lidt drillende fra ham det at hun havde tempermang rørte ham ikke han skulle nok slippe levende fra deres møde selv om han havde fået pisset hende godt og grundigt af på den ene eller anden måde
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 14, 2012 22:55:59 GMT 1
Ilden i pejsen fik stuen til at virke varm og hyggelig, hun gik hen til glasskabet og tog en flot karaffel frem hvor der var wisky, hun tog to glas til og hældte op. Så satte hun flasken tilbage og gav ham det ene glas, løftede det blidt som en skål og lod læberne møde glasset inden den dejlige væske gled ned. Selena gik hen og satte sig i sin sofa for at se ind i ilden. "Kun kælderen holder lyset ude, så jeg er ikke her oppe i dagstimerne." Lød det stille fra hende, det passede hende sådan set fint, for hun brød sig ikke om at fare for meget rundt når dagen slog til, hun hvilede for det meste eller elskede med en nede i kælderen, eller udførte lidt tortur. Alt afhængig af hvad hun lystede mest, dog havde ingen af tingene været blevet aktuelt.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Mar 14, 2012 23:46:37 GMT 1
Mathayus tog i mod glasset og duftede lidt til det mens han gik efter hende han satte,sig ved siden af hende og smagte lidt på det det var en af de bedre nok den bedste han nogle sinde havde fået "du må undskylde men jeg er glad for jeg ikke skal leve i frygt for solen lige som du er tvunget til men jeg må indrømme jeg også misunder et par ting eller to ved jer" sagde han med en blid stemme deres hurtighed kunde han virkelig godt tænke sig at havde for vis han var lige så hurtig som en vampyr var ville ingen kunde røre ham ikke med den styrke han besad med i sit element "prøv at tænk på hvor stærk jeg ville være vis jeg havde din hurtighed jeg ville jo blive uovervindelige næsten for selv om jeg er blandt de stærkeste og bedste dæmoner i verden vil jeg ikke havde de store chancer for at besejre en som dig med mindre jeg skulle få fanget dine føder på en eller anden måde men kan jeg ikke det så vil du jo kunde slå mig ihjel uden så meget som at svede" sagde han med en ydmyg stemme da han viste hun både var hurtigere og fysisk stærkere ind ham men det var kun på grund af hendes høje alder vis han møde en på hans egen alder ville han godt kunde smadre,den vampyr vis det kom der til men selena ville han kun kunde vinde over vis hun lavede en fejl til hans fordel så som hun faldt eller,noget i den stil
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 15, 2012 9:19:33 GMT 1
Egentlig var hun jo også træt af at være fanget om dagen, specielt i sommertiden hvor der næsten intet mørke var at lege i. Derfor var vinteren helt klart noget hun så frem til, hun havde jo også en date med Rai, for hun havde jo så fint lovet at besøge ham igen for at forsætte torturen. Hendes blik gled hen på ham, hun smilte skævt og trak på skuldrene, jo det var virkelig hårdt at miste halvdelen af sit udødelige liv på at gemme sig. Selena drak lidt mere af whiskeyen, han var nu hyggelig nok, men virkede meget sukkersød, hun kunne ikke lade være med at se lidt overvejende på hans krop. "Selvom du ikke er så hurtig som mig, så tror jeg på at den krop der kan lidt af hvert."Kom det fra hende med et frækt smil og en finger der kørte op og ned foran hans krop. Mathayus så jo virkelig stærk ud og han var sikkert god til mange ting, men han havde nok ret, lige mod hende var der ingen chance, for hun havde sjældent fejl, kun en mand havde hende snoet om sin lillefinger. En elsker hun havde haft for mange mange år siden, en vampyr, han havde bare den her evne til at gøre hende helt blød i knæene og han kunne få hende lige som han ville have hende uanset hvad. Der var bare noget over hans mørke charme som fortryllede hende, nej, hun var ikke forelsket, bare afhængig af ham og hans måde at behandle hende på, noget hun faktisk hadet!
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Mar 15, 2012 19:29:59 GMT 1
Mathayus sad og tænkte lidt over det med at være halv vampyr også kun få fordele ud af det det kunde være mega,fedt efter hans mening "hmm det kommer jo and på sp meget men ja den kan mange ting og ting som du slet ikke er i stand til eller har set før og sådan vil det altid være lige meget hvor mange dæmoner du møder" sagde han med en selv sikker stemme mathayus havde kun hørt og mødt en dæmon som var stærkere ind ham selv og det var hans mester som han havde dyb respekt for "men lige meget hvor meget jeg træner vil jeg nok aldrig kunde slå dig i en kamp men det kunde være fedt at prøve en dag for sjovt uden vi skader hinanden for meget vel og mærket" sagde han med et skævt smil på læben
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 19, 2012 17:56:00 GMT 1
Som hun sad her og nød sin alkohol, så hun roligt ind i ilden som pejsen havde dansende i sig, hun havde ikke i sinde at skulle kæmpe for sjovt mod ham før hun havde gjort noget ved sig selv. Derfor rystede hun bare smågrinende på hovedet, for at kæmpe for hende var et forspil med mindre partnerende døde eller hun havde et væddemål. Selena stilte roligt glasset fra sig, hun kørte sine bare tær igennem skinnet på gulvet, hun smilte tilfreds og lukkede øjnene. "Det kan være det sker en dag, men ikke i den nærmere fremtid, jeg har noget jeg skal af med først." Kom det hemmelighedsfuldt fra hende, dog kunne hun ikke lade være med at rejse sig og tage whiskeyen med sig, hun fyldte sit eget glas og lod et spørgende blik møde hans som hun løftede den fine væske op. Hendes måde at spørger om han skulle have mere, for det kunne jo godt være han var god til at drikke, desuden hørte det med til hyggen som var skabt i den oplyste stue som var varm og hyggelig lige nu. Selena smilte charmerende og lokkende til ham, hun kunne ikke lade være og selvom han langt fra var i hendes klasse, havde hun sine lyster som var ved at blive desperate.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Mar 20, 2012 0:21:59 GMT 1
Mathayus så undrende på hende noget hun skulle af med "hvad er så det du skal af med,om man må spørger" sagde han med en rolig stemme han tømte det sidste af sit glas og gik over til hende stille og roligt "så lad gå men også kom det ene glas mere så skal jeg heller ikke havde mere,ind det" han skulle ikke havde for meget for så ville han ikke kunde holde sig fra hendes vampyriske charme som hun havde så meget af men mathayus kunde nu stadig godt modstå hende,men det ville han ikke blive,ved,med at kunde vis hun hælde for meget på ham
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 22, 2012 19:51:58 GMT 1
Som hun hældte roligt op til ham og derefter stilte flasken tilbage, gik hun helt tæt på ham med et frækt smil som hun lod sin hånd glide ned af hans bryst. "Forskellige lyster." Hviskede hun så bare, forførende, lokkende, som om de røde læber skreg efter ham. Selena puffede dog blidt drillende til ham inden hun drejede rundt for at sætte sig tilbage i sofaen. Her satte hun sig ned og sukkede nydende, hun tog glasset til sine læber og drak roligt af det. Måske var der ingen bagtanke, men der kunne ske så mange ting. Det ene ben krydsede det andet og afslørede hendes fyldige lår igen, den røde kjole havde en varm glød i ildens flammeskær. "Kan et stor brød som dig ikke tåle mere end to glas?" Spurgte hun så udfordrende, for hun havde jo sin helt egen måde at spille kortende på og det morede hende at lege lidt.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Mar 23, 2012 22:49:05 GMT 1
Mathayus tog en tår mere af sit glas og tænkte lidt på det hun sagde "jo det kan jeg da godt men jeg kender også mig selv to bliver til tre tre bliver til fire også hvider der ud af og det ønsker jeg ikke af flere grunde" sagde han med en rolig og bestemt stemme han satte roligt sit glas fra sig og så lidt rundt om sig selv hvor efter han så ind i flammen igen "og samtidig stoler jeg ikke helt på vampyre jeg har stadig ikke møde en som jeg kan stole fuldt ud på" Mathayus var ikke ude på at fornærme hende men han sagde jo bare sin mening
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 27, 2012 14:39:57 GMT 1
Det var da klart at han gerne ville stoppe i tide, men mon ikke at han glemte lidt om alt dette når han først var i godt humør? Selena havde intet imod at drikke, så hun valgte faktisk at få flasken hen til sofagruppen. Den stilte hun på det lille bord inden hun lænte sig godt tilbage i sofaen og lod glasset hvile kort og sensuelt ved hendes læber inden hun drak lidt og stilte glasset fra sig. "Hvor har du egentlig været henne, siden du ligner en der har fået tilfredsstillet sin kampgejst?" Spurgte hun så lokkende, han ville sikkert elske at fortælle om det, så hun kunne ikke helt lade være med at nyde at skulle høre om det. For det var da altid hyggeligt at høre om et slag, specielt hvis det omhandlede blod. Selena tænkte stadig lidt over sine små opfindelser hun var igang med i kælderen, de skulle ikke ses af særlig mange, i hvert fald ingen som forlod huset levende igen. Ilden knitrede, lyste dem op, hun så mod ham med et dragende blik og lod igen fingrene glide om glasset for at tage et par slurke.
|
|