|
Post by Neimi Silvertung on Nov 30, 2010 20:35:44 GMT 1
Hey Folkens Jeg går lidt og mangler en bruger i forbindelse med min Neimi. Neimi er en ung tyv som rejser imellem landene og stjæler fra folk eller lokker de til at købe ting til hende. Hun er ikke direkte ond i forhold til alle de ting hun har oplevet men mere end der egentlig er en meget kærlig person til trods for hun er en gammel slave, og det er her som jeg mangler en bruger... Nemlig hendes gamle herre Jack Prisioner som er en ældre herre fra Darklia, som fangede hende da hun var omkring 10, han fandt hende på grænsen og tog hende med hjem, hvor hun først kom ud af hans hus da hun var de 16 år... Jack har set Neimi som sin datter men alligevel blevet fristet af hendes krop hver gang han så hende. så derfor lod han hende gå men hun har stadig tilladelse til at komme tilbage så længe hun ikke er der mere end en dag eller 2.. Jack vil være mellem 35 + medmindre han er uddødelig.. Dette er dog lidt op til folk ligesom meget af det andet er frivilligt udover det med hun har boet hos ham i 6 år.. fra da hun var 10 til da hun var 16 år og nu er hun efterhånden 20 år gammel, så han har kendt hende i omkring de 10 år.. Han må dog godt være en lidt ond og stolt herre eftersom han stolthed var den som der holdt ham tilbage fra at misbruge hende da hun var mindre og det at han så hende som datter.. Håber der er nogen som har mod på at lave ham Søger desuden nogen der kan have nogle bekendskaber til hende.. venner, fjender, gamle flammer eller noget andet..
|
|