|
Post by Kyu Altius Dyonisos on Dec 29, 2011 16:09:14 GMT 1
Goddag alle i kære medlemmer og andre der nu måtte kigge forbi!
Jeg søger plots til Kyu som I sikkert kan gætte men først! lidt om ham!:
Hans fulde navn er Kyu Altius Dyonisos, han er 129 år gammel men ligner en på 25-26 år og han er Paladin. Han bor i Nirelia men har rejst en del rundt. Oprindeligt er fra et andet land som ligger i det fjerne vest hvor han har været hærfører/krigsherre.
Andet kan læses i profilen her
Mine søgninger:
Hans søster, hun er paladin, og hendes navn er Lea. Hendes eksakte alder er ikke nævnt i profilen men da deres mor er menneske skal det nok ikke være et kæmpe forskel, måske på max 15 år. Angående personlighed er det helt op til dig, det eneste krav jeg har er at hun ikke er hjernedød og at hun ikke er "ond", samt skal de have et godt forhold til hinanden. Hun er nævnt i hans fortid så det er værd at læse.
Hans venner, han har haft en del venner, og her tænker jeg dog en rigtig god ven som har været med ham igennem godt og ondt og støttet ham hele tiden. Han kunne også have været soldat under ham.
Hans soldater, da han forlod sit hjem havde han nogle trofaste venner og soldater med, her er det soldaterne jeg søger, nogen der stoler på ham, ser op til ham og vil gå i døden for ham. Racer, alder og sådan er op til dig.. men være realistiske.
Andet, hvis du har en ide.. sig til!
|
|