|
Post by Nireksa Daisy on Jan 26, 2012 19:48:46 GMT 1
Hej people!
Nu har jeg sagt det før og siger det dog igen, ganske enkelt fordi jeg er doven og burde piskes i gang xD
Men altså, Daisy har haft et hårdt liv og det er desværre ikke slut for hende. Jeg mangler en mand til at hundse rundt med hende, gøre hendes liv mere surt og misbruge hende på alle tænkelige måder. Denne skal ikke være blid eller sart og gerne voldelig og ond!
Jeg gøre dog opmærksom på at Daisy ikke BARE er en engel, men en ærkeengel og derfor noget specielt inden for sin race. Hun er en af de ældste levende væsner og har forsøgt at frelse jorden mange gange. Nu er hun dog endt som slave, og selvom gudinden nok ville frelse hende hvis hun bad om hjælp, så gøre hun det ikke!
Så! håber nogen byder på! på forhånd tak
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 26, 2012 19:57:31 GMT 1
Trist det skal være en mand O.o ellers havde jeg sagt Zill x3 for den eneste onde mand jeg har er Lestat som er vampyr og tvangsgift med Tory.. o.O kan ikke helt se hvorfor han skulle have en engel når han ikke kan drikke hendes blod
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Jan 26, 2012 19:59:46 GMT 1
Åh det ved jeg heller ikke >.< ih!!!! jeg vil så gerne have hende i spil! det tog en evighed at lave hendes profil :/
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 26, 2012 20:03:14 GMT 1
Det forstår jeg sandelig godt x3 har bare desværre ikke nogen bruger der kan bruges O.o og hvis jeg skulle lave en ny skulle jeg dræbe en anden x3 er lige så glad for alle mine
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Jan 26, 2012 20:06:12 GMT 1
Dræbe en anden? hvorfor det? o.o
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 26, 2012 20:08:49 GMT 1
Fordi ellers får jeg alt for mange bruger x3 har en grænse der hedder 10 bruger
|
|