|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 13, 2012 20:25:53 GMT 1
Hey Søger relationer til min magiker Ash.. han er healer på grænsen men han er også adopteret (adoptivforældrene er dog døde ligesom hans rigtige forældre..) De rigtige forældre var dog af adelig slægt men siden de ikke døde i nærheden af deres hjem vidste ingen at Ash tilhørte en fin slægt udover hans efternavn var noget han beholdte. Udover Adoptiv familie og bologisk familie søger jeg også gamle flammer til ham eller gamle druk kammerater Ellers læs mere i hans profil ^^ Link til profilen
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Feb 14, 2012 20:37:02 GMT 1
Måske kunne Daisy bruges som gamle flamme? I dont know.. måske ikke flamme men en han har haft et godt øje til? Det kunne være at hun var blevet sendt ned for at hjælpe ham eller frelse hans sjæl eller sådan noget og han i stedet fik noget for hende? Bare en ide ^^"
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 17, 2012 20:07:38 GMT 1
Gammel flamme måske, haft godt øje til også kun et måske for han er lettere racist (iforhold til andre væsner) selvom jeg ikke tror han ville have meget imod engle ^^.. frelse hans sjæl o.O tvivler for den eneste der har haft påvirkning på ham er Mimi og det var omkring 5-7 år siden efterhånden.. og han er just ikke en der sælger folk o.o han dræber folk på ordre men sælger just ikke..
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Feb 17, 2012 22:21:33 GMT 1
Okay så... hvordan skal/har deres forhold så været? ^^" jeg blev lige i tvivl XD
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 17, 2012 22:33:17 GMT 1
Jamen ved det ikke lige o.o der var en gang hvor Ash var en rigtigt dranker og charmetrold, indtil Mimi ændrede det.. så han kunne vel have lagt an på hende? og så ved jeg ikke lige hvordan hun ville reagere
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Feb 17, 2012 22:44:12 GMT 1
Hun ville nok af smilet venligt og forsøgt at slippe fra ham uden at volde ham smerte XD
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 17, 2012 22:48:45 GMT 1
Ham smerte? o.O han er altså ikke en der giver så let op.. og dropper først kvinder efter han har fået dem mindst en gang xD
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Feb 17, 2012 22:50:17 GMT 1
Så kan det være at han ikke har givet op og nu støder ind på hende hvor han forsøger igen fordi hun slap sidst? XD
|
|
|
Post by Odette Soul on Feb 18, 2012 9:17:00 GMT 1
Tja kunne være o.O men problemet er så at Ash mistede hukommelsen for 2 år siden og han husker ikke folk.. det er meget få han husker, men de 2 han huskede var Lumbi og Drazilla.. Lumbi er så senere blevet dræbt.. men ellers husker han ingen.. og han er ikke en charmetrold så meget mere
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Feb 18, 2012 16:03:02 GMT 1
Okay jeg er blank... tror jeg springer over medmindre du selv har en ide^^"
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 18, 2012 16:41:27 GMT 1
Har jeg desværre ikke x3 Det er lidt svært når det er en engel for Ash er ikke ligefrem en der har brug for frelse, for han har blot mistet hukommelsen og er holdt op med alt det druk og damejagt o.o så hvad kunne han have brug for af frelse?
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Feb 22, 2012 18:49:52 GMT 1
No idea o.o ... hmm... måske kunne har brug for vejledning? .. ej jeg ved det ikke...
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Feb 22, 2012 18:59:08 GMT 1
Kan fortælle at Ash nu har fået hukommelsen igen Spørgsmålet er bare hvilken vejledning o.o ? for det kunne han måske godt have brugt for en 10 år siden selvom han næppe ville lytte x3
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Feb 24, 2012 10:12:27 GMT 1
Hmm... ville have sagt vejledning for at hjælpe ham med at få hukommelsen tilbage, men nu ved jeg det ikke... hvis du har store planer med ham hvor han skal opnå noget eller sådan noget kunne hun jo hjælpe ham med det? Men det er jo kun hvis det er noget godt xD
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 25, 2012 16:45:12 GMT 1
Tja lige nu har jeg ikke store planer med ham o.o det eneste vi er i gang med at finde ud af er om han finder sammen med Mimi igen eller de går hver til sit..
|
|