|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 24, 2012 10:35:21 GMT 1
Hey Folkens Fakta om Megan: Megan er en glad og positiv slave, som trods for hun er slave.. Hun findes sjældent uden et smil på læberne og hun vil gerne lege for til trods for hun er 17 år så er hun stadig barnlig og elsker at danse og synge.. Lige nu er hun slave hos Shae Søger nogle forskellige ting til Megan men først og fremmest søger jeg.. Hendes tvillinge bror: Megan og hendes bror blev skilt tæt efter fødslen, derfor har hun ikke selv nogen kendskab til hvad der skete med hendes bror (også halbie, ræv).. for Megan blev solgt til en tjener familie, selvom hun siden selv er blevet slave.. Så hvad der er sket med ham er helt op til jer og om han kender til hende eller ikke er igen op til jer har ladet nærmest alt stå åben til den person som har lyst til at lave hende. Tidligere slaver fra tidligere herre Megan er blevet solgt til greven Shade fordi hendes egen herre, ukendt greve og grevinde, måtte af med hende da grevinden ikke var glad for hun var smuk.. Men derfor var Megan stadig kendt for hendes positive og glade personlighed, så søger gamle venner af slaver fra denne tidligere herre og søger også den tidligere greve der havde et godt øje til den unge halbie.. Det var vidst alt for nu ^^
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Apr 2, 2012 1:34:29 GMT 1
Jeg kunne godt mælde mig til broren navn ? andet jeg skal vide ?
|
|