|
Post by Rai Mirriko on Apr 16, 2012 19:52:47 GMT 1
Jeg har simpelthen valgt at oprette en enkel tråd til mit fravær fremover, bare for at gøre det mere overskueligt for jer og mig selv Fraværet gælder følgende Char's: Rai MirrikoWilliam SilverstoneEthan Mirriko16. april til 3. maj:Jeg ved skam godt, at jeg kun lige er dukket op igen, men jeg bliver nød til at meddele at jeg snart er færdig med 3.g, hvilket betyder, at der er en del eksamens projekter at tage sig af.. Men når Juni først er ovre, så er jeg endelig færdig på gymnasiet Dette betyder selvfølgelig ikke et konstant fravær, men jeg har bare yderst travlt i denne periode, så det bliver højst til et enkelt svar eller 2 fra min side af om dagen
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Jul 18, 2012 18:47:20 GMT 1
Uge 30:Det er sådan, at jeg skal i sommerhus i en hel uge, og jeg regner ikke med, at det er muligt for mig, at få net, så I må desværre undvære mig Hvis det nu skulle lykkedes mig at få adgang til nettet, så vil jeg med glæde forsøge at svare i eventuelle tråde, hvis der er svaret i dem. Håber ikke I kommer til at savne mig alt for meget, for jeg er jo tilbage igen i uge 31
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Sept 8, 2012 23:18:02 GMT 1
This is going to hurt a lot!
Long time no see, I'm so sorry for that!Okay, nu dropper jeg lige mine tanker for en gangs skyld og tillader mig at logge på her (Har måske været på en enkelt gang i løbet af august - uden at gøre mig bemærket, dog). Men jeg har simpelthen haft en noget så hård start.. Studiestart for at sige det lige ud.. Først med at finde en bolig, og så at komme ind i en rytme (Og nej, jeg har stadig ikke fundet min rytme.. Beklager) But I have changed (For the better, I guess?) - Forgive me
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Jun 6, 2013 12:30:18 GMT 1
Sommeren: Vi ved vist godt alle, hvad sommeren betyder for de fleste. Solen kommer frem og vejret bliver bedre, samtidig med at juni ofte konstant er fyldt op med eksamen og lignende ting. For mig betyder det at jeg skal afslutte mit projekt og til eksamen d. 24. juni, hvorefter jeg har tænkt mig at rejse hjem til min familie for at starte sommerferien der.. Hvilket med sikkerhed betyder, at jeg ikke bliver mere aktiv lige foreløbig. Jeg har dog ikke glemt jer! - Rai Mirriko, William Silverstone & Ethan Mirriko
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Dec 4, 2013 12:07:37 GMT 1
Som I nok har lagt mærke til, så er jeg en del fraværende for tiden, men dette skyldes ikke skolen xD For lidt over en måned siden fik jeg nok af min skole og lærerne, fordi de begyndte at kræve nogle helt urimelige ting af os, samtidig med at de selvfølgelig aldrig tager fejl.... Jeg fik simpelthen nok og er derfor droppet ud... Ingen skal kommandere rundt med mig på den måde, som de gjorde ^^' Lige nu er jeg så småt ved at få en hverdag op og stå på benene, samtidig med at der jo skal ordnes julegaver oO Stressende tid at gå ind i, men hold da helt op, hvor er jeg glad for at have fri i næsten 3 måneder, før at jeg begynder på en ny og forhåbentligt mere spændende og udfordrede uddannelse Noget der er mere mig. Jeg kan ikke sige hvornår jeg kommer tilbage, da vi jo er inde i december og det betyder stress xD Men jeg skal nok vende tilbage, når min krea kommer tilbage.. Hyg jer! Rai Mirriko
|
|