|
Post by haze on Apr 27, 2010 22:03:08 GMT 1
det var en sen aften og sår var de nikke sår sen ind dag haze gik ude i skoven for af finde nolge hel branden planter han skulle lave nolge mod gifte haze hadte hørt rygter om af sort elveren var kommte tætter på byen sår han holte helle tide n øje på dem haze bøjte sig ned og to en blomst og fik et fom for flask bag en vid rose som den aften crystal og ham var sammen et eller andte sted viste han af hun stade var hans ven me tydte ikke sige eller visse det haze forstod efter hånden vad der var migen med hans liv en dag ville crystal venne til bage haze var lige glad vogen men hun ville komme til bage han elsket self engel men han ville også godt visse sin ven skab over for crystal i stede for aldt det der haze hadte trænte meget hårdt og man kunne se fliger ar på hans arm og skuller
|
|
|
Post by crystal on Apr 27, 2010 22:09:49 GMT 1
crys sad et sted for sig selv inde i skoven med et lille fint bål tændt. mens hun grillede noget mad. hun sad bare alene og smilte for sig selv. hendes øjne vare tomme for følser der var kun et svagt gnist af morskab. og drilsk. hun sad bare der for sig selv og smilte mens hun tænkte på sit møde med ham manden hun havde mødt. hun havde dog ike fået hans navn så det kunne hun jo self ike tænke på. hun havde slet ike tænkt på haze eftersom hun ike havde snakket med ham længe. så længe han holdte sig fra hende lod hun de folk han kendte værre. hun smilte bare for sig selv. mens hun sad og kiggede på sit brød som lå på bålet og var allerede godt sort. hun havde sin dolk spændt fast til sit lår så man ike kunne se det. hun havde en rød sort kurset på. og en lille lårkort nederdel på. så man kunne se hendes ar på bene og armende. hendes hår hang bare løst så vinden kunne rive i det som det nu engang ville. hun var lidt ligeglad bare hun fik lov til at lege med sit sortr brød så var hun glad.
|
|
|
Post by haze on Apr 27, 2010 22:19:05 GMT 1
haze kom stille gåen og hørte efter vær et et lyd vad der skete om kring ham han følte sig lidt svag på det siste men det var vel bar noget i luften haze tækte l ikke vider over vad der skete med ham i hans liv han var tom på en måde haze mærkte nogete i sit hjerte det gjor lidt ondt men det var vel ikke noget han kikkte sig om kring og valdte og gå ind mlmen nolge buske han fik øje på crystal han lavte et lidt surt ud tryk men glemte aldt om det han gik stille hen mod det sted og gik stille for be unden af sige noget han ville have noget vand sår han fadt et vand hul og drak lidt af det
|
|
|
Post by crystal on Apr 28, 2010 12:31:28 GMT 1
crys havde godt hørt nongle komme hen imod hende. og hun hørte godt at personen gik væk igen. hun var dog meget ligeglad. en sort lille kat med grønne øjne kom daskende forbi haze og lagde sig ved crys side mens crys bare sad og prikkede til sit brød i ilden. hun gad enligt ike tage det ud efter som det altid var sjovt at brande det helt sort. og så give det til nongle af de fanger der var nede i sin mors kælder. hvis det da ike blev til smulder inden. katten mijawede temmeligt højt da crys ike regerede på dens nærvær. så lod hun blot en hånd glide igennem kattens bløde hår. mens hun bare så ind i ilden "stille min skat du skulle nødig tillokke frammede vel?"sagde hun bare køligt og smilende mens hun blot så ind i bålet.
|
|
|
Post by haze on Apr 28, 2010 12:56:49 GMT 1
haze vente hovet og fik øje på crystal da katen gik hen uhun hadte for andete sig meget og hun kaldte ham en hun hun så unklige ud sårn som hun var på klæt han stod bar og så på henden uden af går det helt stor inden han stille gik hen til henden han ville ikke noget ondt i dag kun snakke vis det alså bliv til noget " hej " svadt han lige sår stille og tøven hans øjen var kolde som is sår han ville ikke blive logget af noget af det hun ville går med ham sår skulle hun blive virklige god ikke noget
|
|
|
Post by crystal on Apr 28, 2010 13:02:10 GMT 1
hun vente hovet lidt mod lyden men ike sårn at hun kunne se ham. men gættede sig til det med det samme pga hans lugt. og den måde han gik på. hun havde da lært en del siden hun flyttede hjem til sin mor. hun var meget mere trænet i kamp. og hendes magi var nået det punkt hvor det bare ville springe når hun da enligt gad bruge det. men hun fandt sig jo meget tilfredsstillet ved at lave eliksir sammen med ash når de da endelig gad. eller når hun da ike skulle prøve hans eliksir. hendes kat hvæsede bare af haze med det samme. den hvæsede enligt af alle der kom i nærheden af hendes. undtagen hende mor bror og kommende stedfar. "hej køter"sagde hun bare stadig køligt og roligt.
|
|
|
Post by haze on Apr 28, 2010 13:09:02 GMT 1
har sakt jeg ikke ville kalles for det crystal " svadt han stille og sad stille op og så ned på crystal haze lod som igen ting aldt det der var sekt var glem for hans ved kommen og var parradt il af give nemo en chanse til vis hun alså ville have det haze satte sig lidt fra henden og så stille på henden " vad laver du helt her ude crystal " svadt han stille og rolige haze håbet på af hun snat så af han ville vær en ven og ikke mere haze forstod bar ikke vad der kue få henden til af vær sår ond det var sikkerte stede der hadte gjort det ,em han var lige glad han hadte det godt og det var det
|
|
|
Post by crystal on Apr 28, 2010 13:13:57 GMT 1
"jeg kalder dig køter hvis jeg vil hund"sagde hun blot roligt og iskoldt nu og vente så blikket mod sit bål igen. katten lå klar til at springe på haze hvis det skulle være det. crys lod dog vær med at svare på hans spørgsmål og holdte bare blikket stift mod bålet mens katten. lå og hvæsede ved hendes side. så lod hun blot en hånd glide hen over den sorte kats smukke pels mens hun stille tyssede på den. hun mente ike at det ragede haz hva hun lavede udenfor så sent. og så langt væk fra hospitalet og sin mors slot. hun var også sårn set ligeglad med det. hun havde dog heller ike nongle planer om at blive venner med haze efter som man ike kunne være venner med en eks. ike i hendes øjne. og for hende var han virkelig ike andet end en hund. men hun gad dog ike spilde sine krafter på ham. når hun kunne bruge dem på at drille val. eller nongle af de andre på slottet.
|
|
|
Post by haze on Apr 28, 2010 13:20:40 GMT 1
jeg er ikke en hund crystal ikke lige som du er " svadt han hårdt føst og raste sig " se dig lige vad er der sket med dig du var sår smuk og nu er du bar " haze bed sig i læben " nok hader du mig men du ville altide vær noget i mit hjerte den crys som jeg kendte " svadt han stille haze fumlte lidt med sin blomst haze så ned i blomsten han lavtet en magi sår den sværte hen til henden " kan du huske den her " svadt han stille for af huske henden på den aften i rengen vor hun to sig til ham haze hadte ikke glemt det rosen lyste lige sår stille og lod det helle blive som det var
|
|
|
Post by crystal on Apr 28, 2010 13:24:59 GMT 1
"du er blot en dum ræv som tror på hva søde piger siger. jeg var smuk ja. nu er jeg bare smukkere end den gang. du skal ike tro dine ord bider på mig. det troede din elskede også da hun bad mig om at lade hendes lille sorte pelsede ven i hendes seng værre. da jeg dumpede forbi"sagde hun bare roligt og stadig iskoldt. hun havde jo været på besøg hos engel for nongle dage siden. og havde taget hendes lille ulv med sig da hun gik. hun kunne huske hvordan engel bad og tiggede om at få lov til at beholde sin ulv. men crys ville jo ha den som kæledyr. bare for sjovs skyld"undskyld mig jeg kan slet ike huske den ting der. "sagde hun så bare hårdt. hun kunne godt huske da hun havde fundet haze ude i regnen. han var så lille og sårbar og kunne ike snakke. og nu kunne han snakke. og nu var han engels. dengang var han jo hendes lillebror. hvis man kunne kalde det det. men nu var hun da ligeglad med ham. det ville hun nok altid være
|
|
|
Post by haze on Apr 28, 2010 13:35:26 GMT 1
haze øjen faklet da hun nævete af hun hadte værte hos engel han fladt på knæne " lede sæk du er ikke smuk du er en heks som bar skal dø og det skal jeg nok en dag dræper jeg helle din famille og jeg vister ingen nøde mere crystal " haze så rasen op på henden " er du s holler dig væk fra henden sæk luder " svadt han hans kløre kom fram " mens hans magi flød i gmmen ham haze kunne ikke styre det sår meget mere haze ville gør det godt for engel når han kom hjem han viste af hun måtte vær knust men det skulle slutte snat han var træt af hun ikke kunne klar af han var samme med en der var smukker ind henden selv " crystal du har gidet mig sår meget sog for af går mig svag men jeg en ting som du ikke få overhovet " svadt han surt
|
|
|
Post by crystal on Apr 28, 2010 13:39:16 GMT 1
"jeg er ligeglad med dig og din luder af en kæreste. du er svag da du forelskede dig"sagde hun bare roligt og køligt og rejste sig så bare op hendes kat hvæsede højt. så kom engels sorte ulv daskende hen til crys. den havde allerede fået et godt forhold til crys. så kiggede crys bare hen på haze "pas på med hvem du leger med lille dreng. din engel er ike smukkere end jeg. og det ved du godt. det ved hun også selv. hun sagde selv da vi sad og snakkede i går. at jeg havde en skønhed mange ville falde for hvis da ike vidste hvem jeg er eller hva jeg kan gøre. hvis du tror jeg vil gøre dig noget tar du fejl. du tror åbentbart at alt handler om dig min ven. men det gør det ike. din mor smed dig væk. fordi du bare var en beskidt lille unge. og din elskede søter? som om hun ville kunne se på en død rotte som dig. "sagde hun blot ligeglad og tog sin taske på ryggen hun havde ike skænket ham et blik overhovet. efter som hun ike syns han var værd at kigge på.
|
|
|
Post by haze on Apr 28, 2010 13:46:50 GMT 1
haze så på engels ulv og kunne se en for ræder i den vis den ville sprige på ham sår skulle han nok søger for af den bliv stoppte hold kæft du ved indte om min famille " haze lavet en meget stor ild kulde og kaste efter cryst " jeg er træt af dig din sæk " haze fløj i flæskte på cryystal og to et hårdt krap om hendens hals og prasste henden på af træet mens han stark e kvin i skulleren på henden " jeg ved det helle ikke halner om mig og du er græm sæk en rotte " haze øjen var hades fulle han smed henden væk og så på ulven med rasen øjen men da den kom og rav ham på armen skuppte han den bar væk og løb vad han kunne men tår i øjen han var bange for sig selv og magien i ham han hadte alige t følt sårn han gemte sig i en hule i lang tid og der for bliv han
|
|
|
Post by crystal on Apr 28, 2010 13:50:30 GMT 1
i det han angreb hende gik hun blot et skridt til siden og fik fingrende i hans nakke. og kylede ham mod jorden. og så ham rasende i øjnende "hvis du tror du kan røre mig tar du fejl. bare vent til engel høre dette min ven. hvis du tror jeg ville gøre hende noget tar du fejl. du er bare en rotte i en princesses hus. og det med princesse mener jeg engel. hun fortjener bedre end et dyr som dig. jeg burde havde slået dig ihjel da jeg fandt dig ved kroen. men jeg havde så ondt af dig at jeg tog dig til mig. indtil du skulle klare dig selv"snerrede hun og slap sit greb om hans nakke. og gik bare sin vej. ulven daskede flittigt efter hende sammen med hendes kat. som gik lige nedenudner ulven.
|
|
|
Post by haze on Apr 28, 2010 13:57:34 GMT 1
haze gemte sig i grotten og ryste lidt vad var han blivte til og vorfor vare det ikke noget der kune holle ham der han for vladte sig til en ræv han var bange for af tage til bage vorfor snakkte engel med henden hun tirte ham helle tiden haze ville finde ud af det en dag / out
|
|