Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 1, 2012 8:07:16 GMT 1
Som han satte sig, endte han med at sidde og nyde synet lidt af hende, da hendes blik faldt på vinen, blev han bare nød til at fortælle om den, for han havde kun valgt vine som hans far havde opfundet. Roligt løftede han glasset og svingede det forsigtigt rundt, for at give ilt til vinen og give smagen mere fylde. [blue]"Denne vin er en perfekt startvin, til forretten som er en frisk frugtsalat, den skulle være her om lidt. Hvidvinen her har en sød smag, fyldig på de bedste hvide druer fra vores gård, eftersmagen er lidt bitter, men passer perfekt til frugtens søde og syrlige smag."[/blue] Lød det varmt fra ham, han så drømmende mod vinen som han endte med at nippe kort til den og nyde hver eneste ingrediens som fyldte hans smagsløg. Kærligheden til vinen var mere end bare stor fra hans side af, det var derfor han gjorde så meget for gården, det var hans passion. En tjener kom hen med forretterne, han bukkede og blev så kort stående. [white]"Hvad kunne De tænke Dem til hovedretten?"[/white] Spurgte tjeneren stille, inden han stod klar til at skrive ned. Sam sad og tænkte lidt, så hen mod Toru og så tilbage på tjeneren. [Blue]"Jeg vil gerne have noget oksesteg med årstidens grønsager og jeres friske kartofler. Og så skal vi have en god rødvin, jeg tænker min fars nummer 92."[/blue] Kom det eftertænksomt fra ham, så afventede tjeneren på besked fra Toru og gik så ned i køkkenet for at deres mad kunne blive tilberedt mens de nød deres forret.
|
|
|
Post by Turo on Jun 1, 2012 8:18:06 GMT 1
Turo vente blikke mod sam da han begyndt at snakke om vinen, hun hade opdage hans passion for vine var utrolig stor og det var da også beundrings værdig men også en smule bekymerne for vin var jo ikke alt men hun sag intet før han var færdig, "du ville nok gift dig med din vin flasker vis du kunne" kom det kækt fra hende og smile før hun kigge på sit glas vin, hun efter abe det hun hade set han gjorde og tog så et lille nip eller den var nok større ind hans men hun var ny inden for den slags, hun gøs lidt det var nyt for hende så hendes smags løg skulle lig vende sig til det, hun fik et lidt sjovt udtryk i ansigt inden hun så på ham "jeg skal lig lære det" kom det undskylden fra hende inden hun så på tjeneren og ikke ane hvad hun skulle bestille og endt bare med at bestille det samme som Sam og så der efter på sam igen mens hun pille en smule ved bunden af sin kjole, lidt af hendes hår var hoppe ud af fletningen det kunne hun mærke hun trak sig en smule fra borde og valgt at slippe håret fri eller næsten hun satte det i en løst og og fik det sådan nogle lunde pænt ned og rykke så ind til borde igen og smile bare blidt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 1, 2012 8:25:54 GMT 1
Her sad han og smågrinte af hende, det var egentlig ikke pænt, men han kunne ikke lade være, for hun var rimelig kær. Han stilte glasset fra sig og tog sin gaffel for at smage på frugtsalaten, de han havde taget en bid, men små nydende og godkendende lyde fra ham. Så så han op mod hende igen, sank en klump og så på hende med det løse hår og stadig blomsten i håret, hun var jo rimelig køn og det lagde han først mærke til nu? Typisk, han havde så travlt med alt andet, hele tiden. [blue]"Det tager noget tid, desuden skal du ikke have mere end et glas af hver vin, ellers ender du da med at blive fuld."[/blue] Grinte han inden han lod en hånd glide blidt ned af hendes kind, han kunne ikke lade være. Drengerøven var vel småflirtende og det var ikke pænt af ham, men det var bare svært at lade være. Sam spiste videre og nød synet af hende, han kunne lige forstille sig hvordan det var at lege tagfat med hende i engen, vælte hende ned i græsset og kilde hende, høre hendes dejlige latter og bare hygge sig. Se på stjerner og drømme, snakke om hvad deres drømme var og bare nyde sommernatten som var den kun skabt for dem. [blue]"Smager det hele dig kære?"[/blue] Spurgte han så roligt mens han igen sad og nippede til sin vin, for meget af gangen var ubehageligt for munden og svælget. Men det havde hun vidst godt fundet ud af. Jo større tåren var, jo mere bitter blev smagen.
|
|
|
Post by Turo on Jun 1, 2012 8:45:47 GMT 1
Turo så på ham og smile skævt da han smågrint af hende men det var okay, hun hade sikkert set meget komisk ud. "der skal nok kun to glas vin til før jeg bliver fuld jeg tåler slet ikke alkohol så forfærdelig godt" hun så lidt flovt ned, hun mærke han strøg hende over kinden og så bare op i hans øjne og smile sødt hun vist godt han flirte men hun ville så vidt muligt ikke lade det påvirke hende for hun ville ikke brænde nallerne igen, hun hade lært sin lektie så hun smile bare og lod ham flirte og prøve ikke at lade de påvirke hendes skrøbelig hjerte og sinde hvad det angik. hun tog lidt af sin frugt salat og smile og nød smagen af frugt hun kunne godt lig frugt i sær duer og æbler og jordbær så kunne hun helt være i himlen vis hun fik de frugter, hun tog lidt af vine igen og syntes den smagt beder ind før ".. kan.. kan frugt man har spist påvirke vines smag i munden?" spurt hun og kigge lidt underne på sig glas hun hade sat fra sig og lod fingeren glide rundt i kanten af glasset, hun så bare på Sam og studer hans øjne prøve at se om hun kunne læse noget af ham selv om det næsten ikke var nødvendig for han var vist en der ikke var bange for at vis hvem han var, da tjenerne kom med maden efter noget tid kigge turo på det, hendes øjne blev hurtig mæt i forhold til hendes mave, og hun bed sig sødt i læben og viste ikke hvad hun lig skulle gør ud over at spise men, hun var ikke sikker på at hun kunne spise det hele.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 1, 2012 8:56:16 GMT 1
Det var nu sødt som hun troede der skulle 2 glas vin til, nej, hun blev nok bare lidt beruset. Han spiste ikke op af sin forret, for han ville have plads til det hele, desuden ville der gå en time til halvanden efter de havde spist hovedret til at de fik deres dessert. Masser af tid til at få plads til mere. Det var dejligt at nyde hendes selvskab og han kunne mærke at det var lige det hun havde haft brug for. Nedenunder blev der passet på deres ting, og Sam havde taget sin skjorte på igen, andet ville jo være uhøfligt. [blue]"Ja det er derfor den er så perfekt til lige præcis denne friske ret."[/blue] Sagde han med et varmt smil, han elskede at fortælle om vin, for han var helt væk i sine drømme når det kom til stykket. Dog kom han i tanke om hendes lille spøj om at han sikkert gerne ville gifte sig med en flaske vin hvis han kunne. Sam lænte sig lidt frem, han smilte frækt og kækt som han hviskede. [blue]"Jeg fortrækker min kvinde som min vin, fyldig og lun, fuld af livsglæde og sød med en smugle bitterhed for ikke at blive for kvalmende. For ikke at glemme smuk som den røde rubinfarve rødvin kan have."[/blue] Han blinkede til hende og lænte sig tilbage som han så deres tallekner blev taget væk og et par nye kom, det duftede skønt! Et par nye glas kom frem og en rødvin blev skænket op til dem, han løftede glasset blidt og rakte den mod hende klar til at skåle. [blue]"Skål for en vidunderlig dag og kommende aften."[/blue] Sagde han så med et charmerende smil, inden han nippede til vinen. Havde hun ville slå glasene sammen ville han skynde sig at trække det væk, for mange vidste ikke at man bare skulle løfte glasset høfligt når man skålede. Det var kun på en kro man slog glasene sammen. Vin blev behandlet med respekt.
|
|
|
Post by Turo on Jun 1, 2012 9:07:47 GMT 1
Turo sad roligt og lytte til det han sag og nikke en smule for sig selv, for det gav enlig ganske god mening, da han læne sig hen mod hendes og hviske på den måde line hun en der hade fået en tomat i hovede for hun blev helt rød i knoppen, hun så på ham og bed sig i læben "det ikke fear du gør det der" pev hun sødt og pille ved jorden, og fik ryste sin rødmen af sig og kigge på maden igen og ind til hun hørt ham snakke igen og forsigtig hæve hun bare glasset, hun vist ikke om de skulle stød glasenden sammen så hun valgte at lade vær og tog lidt af sin vin, den hade en helt anden smag og igen gøs hun og følt det lidt kilde på tungen af denne smag, hun så på ham og stille og roligt begyndt hun at spise mens hun tydelig vis nød det for hun hade rosa kinder og øjne stråle helt. efter et par mund fulde tykke hun af munden og så på ham, "sam? vis du ikke var bleven Vin bonde hvad hade du så lavet??" spurte hun nysgerrigt, hun vist selv vis ikke hun hade være fattig og hade vær nød til at vær rengørings kone ville hun gerne have vær bonde eller arbejde i et køkken eller børne passer selv om det først var komme efter hun hade fået drengen, hun søger for at tage lidt af sin vin i en rolig rytme hun tur ikke drikke for hurtig, og hun syntes vinen smagte beder og beder jo mere hun tog af den, hun kigge også ind i mellem på udsigten, hun så på ham "du var sikkert bleven sådan en rigtig lille casanova og jagte de skønne piger en vær by og knuste mange hjerte mens du leve på folks gæstfrihed " igen var hendes blik drillen og smile med for det var ikke ondt ment hun drille bare.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 1, 2012 9:17:16 GMT 1
Rødvinen havde en meget mere kræftig og fyldig smag, han elskede en god rødvin, det var nok det han foretrak, men igen, han elskede alle slags vine. Roligt sad han og nød maden med et drillende smil, for hendes reaktion havde været ret dejlig og det gjorde han følte sig som lidt af en charmør og det føltes ret godt. Det var et godt spørgsmål hun kom med, for han vidste det faktisk ikke selv, vinen var jo hans liv, han var vokset op med den og drak vin i allerede en alder af 5 år. Dette ville han nu ikke lade sine egne børn gøre, men de levede også i en anden tidsalder end den gang. [blue]"Jeg ved det faktisk ikke, jeg kan ikke forstille mig et liv udenfor vingården, uden det i mit liv."[/blue] Kom det så lidt skræmt fra ham, for bare tanken var ubehagelig, uden hans vin og familie, hvad havde han så at leve for? Sam spiste videre og grinte så af hendes næste ord, han rystede på hovedet og tog et par små nip af vinen. [blue]"Nu ikke være fræk lille du, eller er der hævn når du mindst venter det."[/blue] Kom det drillende fra ham, han så hende dybt i øjnene og drak lidt mere af sin vin, han kunne leve af det. Da han havde spist op, lænte han sig bare tilbage og nød at slappe lidt af.
|
|
|
Post by Turo on Jun 1, 2012 9:36:39 GMT 1
Turo så på ham og lo en smule at han ikke vist han ville vis ikke han hade haft sin gård, "jeg ville gerne arbejde i et køkken.. eller børn pasning.. eller arbejde på en normal gård.." hun så ud på udsigten blikke var svagt drømmen "og nu jeg haven på en special gård, med særlig mennesker og frække gård ejere sikke noget" hun smile drillen, og spiste ganske roligt hvider. at han sad der og true med en straf fik hende til at smile frækt, "jeg har mødt meget farligere mænd ind dig lille ven.. du kommer bar and" hendes blik hade et glimt af udfordring og en vis frækhed for hun var ikke bange for hans straf hun regnen med han nok smed hende i en sø eller i en hamle bunke, hun fik selv spist op overraskende nok og læne sig selv tilbage og nusse mave lidt mens hun lod den om at fordøje maden, hun så på ham efter lidt tid og smile ellers bare blidt mens hun nød en brise der gled ind over dyne, og nød det gled hen over hende og gennem hendes hår det gjorde hende helt rolig og hun følt lidt hun kunne fly væk når hun ville, hun forsatte ubevist med at nusse mave hun hade også gjort sådan mens hun hade vente tvillingerne, så det var en vane hun hade svært ved at slippe af med.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 1, 2012 9:46:15 GMT 1
Et roligt smil kom fra ham, han vidste hun nok skulle falde helt perfekt til. Roligt så han sig om og løftede en finger, han bad tjeneren om at komme hen. Og da denne tjener kom hen, begyndte Sam ellers at uddele ordre. [blue]"Jeg tænkte på, vil du gøre mig den tjeneste at få nogen til at bringe min guitar og legetøjet hjem til gården. Og så vil jeg gerne have en dessertvin med mig, den vi snakkede om tidligere og så en kurv med de sødeste og friskeste bær i har tak."[/blue] Kom det roligt fra ham, han ville tage tingene med sig og tage hende med ud i en af de virkelig smukke dale der var i nærheden af gården, her kunne de nyde solnedgangen og bagefter stjerne til sød vin og søde bær. Sam smilte så roligt til Toru. [Blue]"Du kan arbejde med en masse forskelligt, jeg lover din hverdag bliver ikke kedelig og ensartet hos os."[/blue] Sagde han så med et stort smil, for han elskede virkelig at gøre folk glade og glædet sig lige nu til at få Toru og drengene rigtig ind i hverdagen, selvom de så småt faktisk var kommet det. Denne aften var indtil videre fantastisk, men Sam var lidt bange for at blive grebet af stemningen, han havde sagt til sig selv at hun var nix pille, for ellers blev alting på gården bare så akavet. Han var langt fra parat til noget fast, slet ikke at få to børn lige pludselig. Så han måtte hellere holde sig fra at kysse på hende, selvom det var svært. Kindkys og pandekys var det det måtte blive til.
|
|
|
Post by Turo on Jun 1, 2012 15:50:55 GMT 1
Turo sad ganske roligt og så på ham som han fik tjeneren hen til dem, og han ellers begyndt at udstede order, hun lag hovede underne på skrå og så ellers på ham da tjenerne gik "sikke en omgang hvor skal vi nu hen" hun smile blidt og så roligt på ham, hun smile bare som han love hendes hverdag aldrig blev ens "jamen det glæder jeg da mig til at opleve" hun lo og så på ham "jeg måske heldig at vaske tøj en dag og gulve den næste" igen var hendes stemme drillen, "eller mere fornemt at red senge" hun blinke drilen til ham og det var bare for at drille ham, hun ville ikke bland ham ind i hendes familie liv, hun hade set at gården og hans familie var forvigtig og hun kunne tydelig mærke han ikke var helt færdig med at vær ungkal og selv om det var lidt trist skubbe hun det bare væk for, hun hade drengen og ja de kunne jo udfylde de tomrum der var hvor hun hade drømt om en mand skulle vær, hun kigge kort på udsigtig igen denne dag hade vær fantastisk og det var et sted trist at den snart ville slutte men sådan var liv jo og i morgen var der jo atter en dag.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 6, 2012 11:38:08 GMT 1
TJeneren kom tilbage med kurven med bærene og vinen, samt et par glas, dette betalte han jo ikke ligefrem lidt for, men det var det hele værd, for han forkælede jo også sig selv ved dette. Roligt rejste han sig og hjalp hende op ved at tage hendes stol. Himlen var i flotte orange, lyserøde og guler farver, det blå var næsten ved at forsvinde helt. Han brugte sit element på at lave en særtrappe til dem i form af jordsøjler, han viste hende vej hen til en af enderne af taget, hjalp hende over selve hegnet der gjorde man ikke faldt ned. For så at lade armen glide ud til siden som tegn på hun skulle gå. [blue]"Det er en hemmelighed, damerne først."[/blue] Sagde han så med et varmt smil, inden han blinkede til hende. Hendes drillende ord havde han bare leet af sammen med hende. Hvor var hun egentlig herlig tosset, hun skulle bare vide hvor forskellige dage de kunne have på gården. Det kom hun jo også til, men hun skulle da så meget mere end det hun nævnte. Og det var jo i sit eget lille hjem hun skulle gøre det. Da de var kommet ned af trappen, var de omme bag bygningen og allerede nu i mere naturlige omgivelser. Her førte han dem ud på en meget smuk eng fyldt med blomster, her dækkede han kort op til dem og glædet sig til at hygge med hende til solnedgangen og ville egentlig ønske dagen ikke var gået så hurtigt.
|
|
|
Post by Turo on Jun 6, 2012 15:47:43 GMT 1
Turo så på ham som han sag det var en hemmelighed, "uha tør jeg så følge med dig når det hemmeligt" hun rejste sig fra stolen og så på ham få jordsøjlen frem, hun lod ham hjælpe hende over hegent og hun kom ud på søjlen "fornemt " sag hun drillen og stod ellers roligt til de kom ned og fuldt ellers med ham ud til engen. hun smile stort da hun så engen med alle blomsteren! hun trippe lidt rundt og satte sig på hug og fik plukket bare et par enkle blomster hun let flette inde i sit hår ved siden af den blomst hun allerred hade i håret. hun så hen mod sam der hade dække op og rejste sig og satte sig pænt på knæ på tæppe "Her er vel nok smukt" sag hun stille og så rundt før hun så op i den dejlig varme himmel og så på de smukke farver og hun sad helt og drømt sig væk et kort øjeblik inden hun rette blikke på sam, hendes øjne var stadig let drømmen men hun var dog bevist om hvor hun var og det hele.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 7, 2012 8:38:34 GMT 1
Som de sad der, kunne han ikke lade være med at se på hende med et smil, hun var jo skøn og han havde da tænkt sig at vise hende alt det smukke ved Nirelia. Han åbnede flasken med vin, hældte op til dem og rakte hende det ene glas. Så fandt han bær frem som de bare kunne sidde og tage lidt af, han selv var i fuld gang med at nyde bærene. Sam sukkede roligt og drak lidt af vinen, den smagte fantastisk som de fleste vine jo gjorde i hans øjne, skønt nogen smagte yderst hæsligt. [blue]"Det har nu været en dejlig dag Toru, tak fordi jeg måtte nyde den med dig."[/blue] Hviskede han så roligt, da han nød stilheden og helst ikke ville bryde den for meget endnu. Efter noget tid var gået, fik han jorden til at ryste og flere hundrede, ja måske tusinde af sommerfugle fløj op fra blomsterne. Det var noget af et syn af smukke farver der strømmede op i luften for at dale ned igen mellem blomsterne. Sam smilte lykkeligt, han elskede simpelthen naturen og alt hvad den havde at byde på.
|
|
|
Post by Turo on Jun 7, 2012 8:46:21 GMT 1
Turo sad bare og nød vejere og sit glas med vin, og bæren! hun elske bærne. hun sad roligt og lytte til vindens blide susen i gennem træerne og til de fugle der stadig sang for hinanden. da Sam snakke så hun hen på ham og smile "det nu mig der burte takke for denne vidunderlig dag sam" sag hun stille før hun så mod himlen, hun hade fået et lille chok da jorden ryste under hende, men gætte på det var sam der hade gjordet det, og hun kunne se hvorfor hun kigge på de flere tusinde sommerfugle der fløj lidt op i luften, hun smile stort det hade lige vær noget for damon det her, han hade nok begyndt og tegne det vis han kunne. hun mærke noget blaffer ved hendes øre, en sommerfugle sad fast i hendes hår, forsigtig og uden at rør dens vinger fik hun vikle sommerfuglen fri og sat på en af blomsterne hvor den sad og sunde sig, Turo studer dens vinger alle de fin farver og mønster det var imponere hvordan sådan et lille væsen kunne vær noget så smukt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 7, 2012 8:57:56 GMT 1
Der var bare noget over hende, hun var en perfekt kvinde et sted, kærlig og omsorgsfuld, stærk og handlekraftig, hun havde alt det som en perfekt mor skulle have i sig og han beundrede hende for det. At klare alt det med ungerne, den rejse, han var virkelig imponeret og han var glad for endelig at kunne lade hende slappe af og nyde livet fuldt ud. Sam var virkelig fristet til at lade sig flyde med stemningen, men det ville bare blive underligt mellem dem og det ville han ikke have. Hun var en sød veninde og han holdte af hende. Han sad med et bær og trillede det mellem fingrene, så overvejende på det og smilte så lidt lusket inden han sigtede efter hendes kavalergang, kastede og ramte så bæret forsvandt ned mellem hendes bryster. Han grinte fjoget og nød et par bær, inden han rejste sig for at stikke af, og som han løb igennem blomsterne, fløj sommerfugle væk for ikke at blive stormet af ham.
|
|